http://www.iltalehti.fi/autot/2010110712654678_au.shtml
Ei noita vaihtuvia rajoitusmerkkejä tarvita, laitetaan vaan raja tarpeeksi korkealle, niin eipä tule ylityksiäkään ja kuljettajien tuntuma tiehen ja keliin palautuu.
Toki niitä rajoitusten nostoa "vastustaa 23 prosenttia vastaajista" ja tietysti Latekin Lapista. Näinhän se menee, ikänsä on ensin ajettu lujempaa kuin on sallittu ja kun eläkepaperit on kourassa, niin halutaan kieltää muilta sama, mistä itse ei olisi luovuttu sitten millään.
Kansa ei halua madella
6
117
Vastaukset
- Late Lapista.
Minä en ole nopeusrajoitusten nostoa vastaan, päinvastoin minustakin on naurettavaa kun tielaitokselle, vai mikä helevetin destia se nykyisin on ? tulee talvi ja kesäkin kalenterin eikä kelien mukaan, ja rajoituksia rukataan 80 km/h vaikka kelit ovat kuin juhannusaattona !
kairaketunkin kannattaisi tietää enemmän ja luulla vähemmän, kun nuo selvänäkijän ja ennustajan lahjasi vaikuttavan olevan, nykynuorison murteella PERSEESTÄ !
Late Lapista.Sinullahan ne ennustukset ja selvänäöt on pielessä, kun epäilit minua valehtelijaksi, kun kerroin käyneeni Oulussa ja Tyrnävällä, olet myös epäillyt minua joksikin mutiaiseksi, vai mikälie se olikaan ja viimeksi esitit epäilysi siitä, että minä olisin joku jussuf, ... minä annan vain hieman vastinetta, joten jos tuntuu siltä, että tarvit nitroja, niin älä ainakaan minua ala syyttämään, katsele peiliin vaan, sieltä näet syyllisen.
- Late Lapista.
Kairakettu kirjoitti:
Sinullahan ne ennustukset ja selvänäöt on pielessä, kun epäilit minua valehtelijaksi, kun kerroin käyneeni Oulussa ja Tyrnävällä, olet myös epäillyt minua joksikin mutiaiseksi, vai mikälie se olikaan ja viimeksi esitit epäilysi siitä, että minä olisin joku jussuf, ... minä annan vain hieman vastinetta, joten jos tuntuu siltä, että tarvit nitroja, niin älä ainakaan minua ala syyttämään, katsele peiliin vaan, sieltä näet syyllisen.
JA LÄPÄ LÄSSYN LÄSSYN LÄÄ !
Jokos olet jäädyttänyt sormesi vesilasiin? Moiset jäädyttämiset ovat lapsellisten ja lasten touhuja ! EIKÖ ?
Late Lapista. Ilman nitroja Ry ! - Late Lapista.
Late Lapista. kirjoitti:
Jokos olet jäädyttänyt sormesi vesilasiin? Moiset jäädyttämiset ovat lapsellisten ja lasten touhuja ! EIKÖ ?
Late Lapista. Ilman nitroja Ry !kairakettu sinut haastaa joku lähimmäinen nyrkkeilymatsiin !
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9449445 Late Lapista. kirjoitti:
Late Lapista. Ilman nitroja Ry !Joko sinä olet huuhtonut aivosi puikulaperunoiden keitinvedessä (ponua seassa)?
Vänkääminen tuossa täysin selvässä perunan nimisuojassa oli typerää ja lapsellista sinulta, Tyrnävän pelloilta ei myyntiin päädy ainoatakaan pussillista puikulapottuja Lapin puikulan nimellä.Late Lapista. kirjoitti:
kairakettu sinut haastaa joku lähimmäinen nyrkkeilymatsiin !
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9449445Tiedän tuon, joka roikkuu minunkin kannoilla huutelemassa. Hän kuvittelee minut erääksi toiseksi kirjoittajaksi, luulee reppana, että olemme samoja. Heillä oli keskenään jotain juttelua jostakin matsista aikoinaan, minua tuo ei koske enkä siksi vaivaudu enää vastaamaan pölvästille, kun ei kerran tajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636190
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284465- 573889
- 143795
- 323219
- 682989
- 592846
- 702599
- 471960