Joo eli tuliterä seiska nyt koneessa ajettuna ja huomasin että messengeriä ei siis ollut vaan se pitää itse ladata, noh, latasin ja se hetken näkyi tossa tehtäväpalkissa mut hävis jostai syystä? sit aattelin et no lataan sen uudestaan mut joo ei suostu lataa ku se muka on jo koneella? joo hyvin paljon mahdollista. oon metsästäny sitä kissojen ja koirien kans koneelta, yrittäny kattoo jos sen kerran poistais sieltä ohjauspaneelista mut se ei sielläkään näy et sitä vois poistaa vaikka koneella se kylläkin on? en oo löytäny kyseisii tiedostoja mesestä mistään kansiosta, katoin et kaikki mun lataukset menee johonki sellasee ku "Tilapäiskansio" ? missähä tämmöne on koneella ku en oo löytäny ja miten sen löytää? :S kiitos jollekkin joka tietää :D
Missä tilapäiskansio??
4
344
Vastaukset
- feaffffafafaf
millä saan poistettua mesen ensin kokonaan jottai voin kokeilla ladata sen uudestaan :D kun tuntuu tuossa livessä että vaikka poistat mukamas "kaikki" niin jotain paskaa sieltä jää aina minkä takia se valittaa et se on muka jo asennettu koneelle
- Teero
... työpöydälle ja avaa mese siitä, pitäs toimia jos asennus sujui oikein.
- Teero
Teero kirjoitti:
... työpöydälle ja avaa mese siitä, pitäs toimia jos asennus sujui oikein.
... nyt taisin lukea huolimattomasti.
Eli onko näin että olet ladannut asennustiedoston mutta et ole vielä asentanut mese ohjelmaa?
Jos näin on niin se lataustiedosto todennäköisesti löytyy polusta Käyttäjä > Ladatut tiedostot ellet itse määritellyt mihin kansioon tuo netistä hakemasi tieto tallennetaan. Vilkaseppa sinne...;)) Teero kirjoitti:
... nyt taisin lukea huolimattomasti.
Eli onko näin että olet ladannut asennustiedoston mutta et ole vielä asentanut mese ohjelmaa?
Jos näin on niin se lataustiedosto todennäköisesti löytyy polusta Käyttäjä > Ladatut tiedostot ellet itse määritellyt mihin kansioon tuo netistä hakemasi tieto tallennetaan. Vilkaseppa sinne...;))On se vaikeaa yhä ja jopa windows 7:kin voi hakea etsi toiminnolla esimerkiksi sanalla messenger
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776