Joo eli tuliterä seiska nyt koneessa ajettuna ja huomasin että messengeriä ei siis ollut vaan se pitää itse ladata, noh, latasin ja se hetken näkyi tossa tehtäväpalkissa mut hävis jostai syystä? sit aattelin et no lataan sen uudestaan mut joo ei suostu lataa ku se muka on jo koneella? joo hyvin paljon mahdollista. oon metsästäny sitä kissojen ja koirien kans koneelta, yrittäny kattoo jos sen kerran poistais sieltä ohjauspaneelista mut se ei sielläkään näy et sitä vois poistaa vaikka koneella se kylläkin on? en oo löytäny kyseisii tiedostoja mesestä mistään kansiosta, katoin et kaikki mun lataukset menee johonki sellasee ku "Tilapäiskansio" ? missähä tämmöne on koneella ku en oo löytäny ja miten sen löytää? :S kiitos jollekkin joka tietää :D
Missä tilapäiskansio??
4
359
Vastaukset
- feaffffafafaf
millä saan poistettua mesen ensin kokonaan jottai voin kokeilla ladata sen uudestaan :D kun tuntuu tuossa livessä että vaikka poistat mukamas "kaikki" niin jotain paskaa sieltä jää aina minkä takia se valittaa et se on muka jo asennettu koneelle
- Teero
... työpöydälle ja avaa mese siitä, pitäs toimia jos asennus sujui oikein.
- Teero
Teero kirjoitti:
... työpöydälle ja avaa mese siitä, pitäs toimia jos asennus sujui oikein.
... nyt taisin lukea huolimattomasti.
Eli onko näin että olet ladannut asennustiedoston mutta et ole vielä asentanut mese ohjelmaa?
Jos näin on niin se lataustiedosto todennäköisesti löytyy polusta Käyttäjä > Ladatut tiedostot ellet itse määritellyt mihin kansioon tuo netistä hakemasi tieto tallennetaan. Vilkaseppa sinne...;)) Teero kirjoitti:
... nyt taisin lukea huolimattomasti.
Eli onko näin että olet ladannut asennustiedoston mutta et ole vielä asentanut mese ohjelmaa?
Jos näin on niin se lataustiedosto todennäköisesti löytyy polusta Käyttäjä > Ladatut tiedostot ellet itse määritellyt mihin kansioon tuo netistä hakemasi tieto tallennetaan. Vilkaseppa sinne...;))On se vaikeaa yhä ja jopa windows 7:kin voi hakea etsi toiminnolla esimerkiksi sanalla messenger
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372