Missä tilapäiskansio??

vooivoivoivovivoiv

Joo eli tuliterä seiska nyt koneessa ajettuna ja huomasin että messengeriä ei siis ollut vaan se pitää itse ladata, noh, latasin ja se hetken näkyi tossa tehtäväpalkissa mut hävis jostai syystä? sit aattelin et no lataan sen uudestaan mut joo ei suostu lataa ku se muka on jo koneella? joo hyvin paljon mahdollista. oon metsästäny sitä kissojen ja koirien kans koneelta, yrittäny kattoo jos sen kerran poistais sieltä ohjauspaneelista mut se ei sielläkään näy et sitä vois poistaa vaikka koneella se kylläkin on? en oo löytäny kyseisii tiedostoja mesestä mistään kansiosta, katoin et kaikki mun lataukset menee johonki sellasee ku "Tilapäiskansio" ? missähä tämmöne on koneella ku en oo löytäny ja miten sen löytää? :S kiitos jollekkin joka tietää :D

4

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feaffffafafaf

      millä saan poistettua mesen ensin kokonaan jottai voin kokeilla ladata sen uudestaan :D kun tuntuu tuossa livessä että vaikka poistat mukamas "kaikki" niin jotain paskaa sieltä jää aina minkä takia se valittaa et se on muka jo asennettu koneelle

      • Teero

        ... työpöydälle ja avaa mese siitä, pitäs toimia jos asennus sujui oikein.


      • Teero
        Teero kirjoitti:

        ... työpöydälle ja avaa mese siitä, pitäs toimia jos asennus sujui oikein.

        ... nyt taisin lukea huolimattomasti.
        Eli onko näin että olet ladannut asennustiedoston mutta et ole vielä asentanut mese ohjelmaa?
        Jos näin on niin se lataustiedosto todennäköisesti löytyy polusta Käyttäjä > Ladatut tiedostot ellet itse määritellyt mihin kansioon tuo netistä hakemasi tieto tallennetaan. Vilkaseppa sinne...;))


      • Teero kirjoitti:

        ... nyt taisin lukea huolimattomasti.
        Eli onko näin että olet ladannut asennustiedoston mutta et ole vielä asentanut mese ohjelmaa?
        Jos näin on niin se lataustiedosto todennäköisesti löytyy polusta Käyttäjä > Ladatut tiedostot ellet itse määritellyt mihin kansioon tuo netistä hakemasi tieto tallennetaan. Vilkaseppa sinne...;))

        On se vaikeaa yhä ja jopa windows 7:kin voi hakea etsi toiminnolla esimerkiksi sanalla messenger


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe