Hyvä autokorjaamo

Honda 96

Nyt tarttis löytää hyvä autokorjaamo Lohjalta, ei siis mikään ns. merkkikorjaamo mutta muuten hyvä ja luotettava.

22

7481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimiä mainitsematta

      mutta kun hän on ylityöllistetty jo nyt. Mikä ongelma sinulla on?

      • KlingKlong

        Öljyset oli hyvä ainakin joitakin vuosia sitten. Kohtuulliset hinnat ja pysyivät arvioissaan.


      • mm
        KlingKlong kirjoitti:

        Öljyset oli hyvä ainakin joitakin vuosia sitten. Kohtuulliset hinnat ja pysyivät arvioissaan.

        Minulla meni 50%.


      • Honsda 96

        Ajossa kuuluu tasainen "läpätys" kun painaa kaasua, välillä tasakaasulla ei kuulu mitään mutta välillä "läpätys" kuuluu kokoajan. Siihen jo vaihdettiin katalysaattori (?) mutta sama ääni kuuluu edelleen.


      • nimiä mainitsematta
        Honsda 96 kirjoitti:

        Ajossa kuuluu tasainen "läpätys" kun painaa kaasua, välillä tasakaasulla ei kuulu mitään mutta välillä "läpätys" kuuluu kokoajan. Siihen jo vaihdettiin katalysaattori (?) mutta sama ääni kuuluu edelleen.

        Alenin Matilta.


      • Ihmettelijä abc
        Honsda 96 kirjoitti:

        Ajossa kuuluu tasainen "läpätys" kun painaa kaasua, välillä tasakaasulla ei kuulu mitään mutta välillä "läpätys" kuuluu kokoajan. Siihen jo vaihdettiin katalysaattori (?) mutta sama ääni kuuluu edelleen.

        Selvästi ilman lämpötilaan yhteydessä ja vika ollut aina vaiko uusi vika?

        Mulla oli yhdessä autossa sellainen omituinen naputus joka johtui jostain polttoainejärjestelmän ilman ottoon kuuluvasta läpästä,vika oli lähes mahdoton poistaa eikä se enää mua häirinnyt kun asia selvitettiin,jos en nyt ihan väärin muista niin kylmemmillä ilmoilla se ääni voimistui.

        Vastaukseni ei välttämättä auta yhtään mitään mutta halusin vain kertoa että mitä kummallisempia ääniä nykyautoista voi löytyä ilman minkäänlaista varsinaista vikaa.


      • Pitkään odottanut
        nimiä mainitsematta kirjoitti:

        Alenin Matilta.

        Älä missään nimessä vie alenille. Autosi saattaa seistä siellä viikko kausia .


      • Tyytyväinen asiakas

        Nummentakaa löytyy autokorjaamo ja hyvä,puh: 0406891121 kanataa kysästä hinnat sopivat ja palvelu nopeeta ja muutenkin ok.


      • Anonyymi
        nimiä mainitsematta kirjoitti:

        Alenin Matilta.

        Halvin ja paras!


    • paaaavooo

      Niin, elikkä kysäseppä vaikka Autohuolto K&M joka sijaitsee tynninharjulla.

      • hyvä ehdotus

        Vaikka näitä paikallisia korjaamoita en niin kovin paljon tunnekaan ja mainostuskin on palstalla periaatteessa kielletty mutta omakohtaisesta kokemuksesta ja vinkin kautta löytäneenä en käytä kuin yhtä korjaamoa jonne pääsee ajamalla kaupungin keskustasta pääväylää ulospäin mutta suoraan ja radan yli..heti kohta sitten..siellä jossain näin ilman mainostarkoitusta.


    • entinen fordilainen

      Mulla oli 02 mondeossa samanlainen vika läpätys räpätys kuulu konehuoneesta kiihdyttäessä alkuun oli hiljasta mutta kasvoi ajan myötä imusarjan läpät kuluneet toivottavasti ei sama ongelma moottoririkko vaarana jos ne kuluu pahasti ni ne voi pudota palotilaan eli kannattaa käydä huollos nopeasti varmuuden vuoksi en tiedä sit onko hondis semmoisia ongelmia mutta esim diesel bmw sama juttu ja joissaki volvoissa yms.

    • läpäläpäläpä

      Ne on kuraläpät ku siellä läpättää hei haloo

    • pärnänen69

      Moilasen korjaamolle` molle ``molle....

    • tyttö 68

      Täältä löytyy puh:0406891121 soitapa tohon numeroon saat autos kuntoon.

    • JOPEXIMUS

      Pusa service..
      Entisen delta auton takapihan puolella. Edullinen ja tehnyt hyvää jälkee..

      • aku1

        Tosta öljysetistä sitte tiiä... Vaihtoivat automaattivaihelootaan öljyt ja parilitraa liian vähä.. rupes renaamaan heti vaihon jälkeen pyysin lisäämään. Ni vähä lisää ja hetken pelas ja sitte kaput. Merkkikorjaamos sanoivat et edelleen oli litra liian vähä..No uus loota 7360 euroo.. Eivät ottaneet mittää vastuuta.. Kuulemma olleet tehneet mittää väärää. tiiä sitte?


      • et sillee
        aku1 kirjoitti:

        Tosta öljysetistä sitte tiiä... Vaihtoivat automaattivaihelootaan öljyt ja parilitraa liian vähä.. rupes renaamaan heti vaihon jälkeen pyysin lisäämään. Ni vähä lisää ja hetken pelas ja sitte kaput. Merkkikorjaamos sanoivat et edelleen oli litra liian vähä..No uus loota 7360 euroo.. Eivät ottaneet mittää vastuuta.. Kuulemma olleet tehneet mittää väärää. tiiä sitte?

        Tais vaan olla niin, että valmiiksi hajalla olevan autom.laatikon luuli tulevan öljynvaihdolla kuntoon. Ei se ihan niin mee. Rikki mikä rikki , haettiin vaan
        työvirhesyytöksellä maksajaa uudelle laatikolle.Ei kaikki mene ihan niin
        helppoon.Laatikko kun ei ennen öljynvaihtoakaan toiminut kunnolla.Tiiä sitte?


    • autok

      Onko Autokorjaamo Vainio vielä hengissä?

    • SE VILEENIN KORJAAMO OLISI OIKEIN HYVÄ, SITÄ KUN JUHANA ON LAMPAAT SAANU KERITTYÄ ,NIIN NIILLÄ VILLOILLA VOISI SAMALLA KIILLOTTAA PERÄPEILIN.

    • Rasvanäppi

      Opetelkaa itse korjaamaan, ei ole vaikeaa

    • Anonyymi

      Vie Pappilan Autoon, sehän on legenda.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe