Neuvoja henkilölle, joka ei ole bilettänyt....

Mystery-

Kaipaan apua. Olen 18-vuotias tyttö ja olen saanut kutsun kotibileisiin, johon on tulossa paljon vieraita. Juhlat ovat vasta tammikuun alussa. En ole koskaan ennen ollut bilettämässä niin että olisin juonut mitään. Miten tälläisissä partyissä yleensä käyttäydytään? Kun tuon itse juomani, minne ne yleensä viedään? Jääkaappiin?
Kun on käsilaukku, pidetäänkö sitä vieressä? Mistä voi keskustella? Entä mikä olisi sopiva juomamäärä tälläiselle, joka ei juuri koskaan ei ole ottanut mitään..
Tiedän, että tämä on todella epätoivoista. Mutta kiitos jos voitte neuvoa.. :)
Jos unohdin kysyä jotain tärkeää- neuvokaa avutonta! :D

4

639

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mystery-

Pliiis.

• jippijaijei.

Juomat voi viedä jääkaappiin jos mahtuu, tai sitten ulos, tammikuussa varmaan ihan hyvä ulkonakin olla juomat (parvekkeelle, terassille, tai missä tilassa juhlat pidetäänkää?) Laukut voi jättää mihin haluaa, tai pitää mukana. Tiedä sitten kuinka isot bileet on ja tuleeko paljon porukkaa, joten kannattaa miettiä, uskaltaako laukkua ihan noin vain jättää, varsinkaan jos siellä on jotain arvokasta. Ja ehkä riippuen millaisia ihmisiä, onko kaikki hyvä ystäviä keskenään, jolloin tuskin kukaan varastaa mitää.

Mistä voi keskustella? Eh, en ihan tajunnut. Kai sulla tuttuja on siellä, voitte keskustella ihan mistä tahansa, tuskin ne mitkään "jäykät" bileet on, että kaikki istuu sohvilla jnejne. Joten siis, ei siellä mitään yhtä keskusteluaihetta ole, ehkä kuitenkin jättäisin koulujutuista keskustelun (ja vastaavat) pois.

Juomamäärää on niin vaikea arvioida, riippuu vähän kaikesta. Mikäli osaa hallita juomistaan, eikä koe että on pakko juoda kunnes sammuu, niin voihan sitä juomaa olla reilumminkin mukana, ei vain juo kaikkea. En tiedä mitä sitten tarkoittaa "joka ei ole juuri koskaa ottanut mitään", että paljon olet juonut aiemmin. Itse lähtisin ihan vain siideri/lonkero/likööri linjalla.

• ....

Pari tölkkiä siideriä tai olutta, kummasta luulet tykkääväsi. Ei kannata juoda itseään umpitunneliin (kuulostaa siltä ettei sulla ole siellä liikaa kavereita, koska kyselet juttuja täällä). Pidä huoli itsestäsi, järki päässä ja omaisuus mukana, pieni pussukka, jonne hiukan rahaa, automaattikortti, kännykkä ja kotiavaimet sekä huulikiilto.

• Mystery-

On mulla kavereita :(. Mutta koska uin SM-tasolla, ei ole koskaan ollut aikaa juhlimiseen. Nyt kun pidän opiskelujen vuoksi 3kk tauon uinnista, jää enempi iltaisinkin aikaa :)).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      99
      3141
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      49
      2551
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      50
      1351
    4. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      335
      1150
    5. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      41
      1091
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      921
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      11
      901
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      740
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      53
      704
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      675
    Aihe