Neuvoja henkilölle, joka ei ole bilettänyt....

Mystery-

Kaipaan apua. Olen 18-vuotias tyttö ja olen saanut kutsun kotibileisiin, johon on tulossa paljon vieraita. Juhlat ovat vasta tammikuun alussa. En ole koskaan ennen ollut bilettämässä niin että olisin juonut mitään. Miten tälläisissä partyissä yleensä käyttäydytään? Kun tuon itse juomani, minne ne yleensä viedään? Jääkaappiin?
Kun on käsilaukku, pidetäänkö sitä vieressä? Mistä voi keskustella? Entä mikä olisi sopiva juomamäärä tälläiselle, joka ei juuri koskaan ei ole ottanut mitään..
Tiedän, että tämä on todella epätoivoista. Mutta kiitos jos voitte neuvoa.. :)
Jos unohdin kysyä jotain tärkeää- neuvokaa avutonta! :D

4

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mystery-

Pliiis.

• jippijaijei.

Juomat voi viedä jääkaappiin jos mahtuu, tai sitten ulos, tammikuussa varmaan ihan hyvä ulkonakin olla juomat (parvekkeelle, terassille, tai missä tilassa juhlat pidetäänkää?) Laukut voi jättää mihin haluaa, tai pitää mukana. Tiedä sitten kuinka isot bileet on ja tuleeko paljon porukkaa, joten kannattaa miettiä, uskaltaako laukkua ihan noin vain jättää, varsinkaan jos siellä on jotain arvokasta. Ja ehkä riippuen millaisia ihmisiä, onko kaikki hyvä ystäviä keskenään, jolloin tuskin kukaan varastaa mitää.

Mistä voi keskustella? Eh, en ihan tajunnut. Kai sulla tuttuja on siellä, voitte keskustella ihan mistä tahansa, tuskin ne mitkään "jäykät" bileet on, että kaikki istuu sohvilla jnejne. Joten siis, ei siellä mitään yhtä keskusteluaihetta ole, ehkä kuitenkin jättäisin koulujutuista keskustelun (ja vastaavat) pois.

Juomamäärää on niin vaikea arvioida, riippuu vähän kaikesta. Mikäli osaa hallita juomistaan, eikä koe että on pakko juoda kunnes sammuu, niin voihan sitä juomaa olla reilumminkin mukana, ei vain juo kaikkea. En tiedä mitä sitten tarkoittaa "joka ei ole juuri koskaa ottanut mitään", että paljon olet juonut aiemmin. Itse lähtisin ihan vain siideri/lonkero/likööri linjalla.

• ....

Pari tölkkiä siideriä tai olutta, kummasta luulet tykkääväsi. Ei kannata juoda itseään umpitunneliin (kuulostaa siltä ettei sulla ole siellä liikaa kavereita, koska kyselet juttuja täällä). Pidä huoli itsestäsi, järki päässä ja omaisuus mukana, pieni pussukka, jonne hiukan rahaa, automaattikortti, kännykkä ja kotiavaimet sekä huulikiilto.

• Mystery-

On mulla kavereita :(. Mutta koska uin SM-tasolla, ei ole koskaan ollut aikaa juhlimiseen. Nyt kun pidän opiskelujen vuoksi 3kk tauon uinnista, jää enempi iltaisinkin aikaa :)).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe