Tekstarimokat

kuumat posket

Oletteko miten mokailleet tekstarien kanssa? Minun pahin töppäys liittyy aikaan, kun kännykän käyttöä vasta opettelin. Olin luomassa samaan aikaan myös uutta naissuhdetta, ja lähetin oikein (..näin jälkikäteen ajateltuna) imelän viestin ihastukselleni. Ja juuri samaan aikaan, kun näytössä näkyi: viestiä lähetetään, tajusin että se onkin menossa äidilleni!! Olin klikuttanut väärän nimen vastaanottajaksi tohkeissani!
Tunsin kuinka poskille alkoi nousta välittömästi kuumotus, ja sadattelin hiljaa mielessäni mokaani. Äiti soitti vähän ajan päästä vähän naureskellen, että taisi tulla väärään paikkaan viesti. No, niin tuli.

42

12014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiukuissani muka ystävälleni, mutta meni sitten vihan kohteelle...ei siinä auttanu peruuta napin runnominen...mennyt mikä mennyt...vastauksena vain, ettei tainnut tulla oikeaan paikkaan...että nolotti...

      älkää hitto näppäilkö viestejä kiukuspäissänne, siitä ei hyvä seuraa..!
      Varsinkaan jos sattuu asumaan pienellä paikkakunnalla..

      • tyhmä mikä tyhmä

        Minäkin näpytin kesällä kaverilleni viestiä, jossa moitin työkaveriani monisanaisesti. Valitettavasti viesti lähti samaiselle työkaverilleni, joka oli myös pomoni.


      • Näin Raumalla
        tyhmä mikä tyhmä kirjoitti:

        Minäkin näpytin kesällä kaverilleni viestiä, jossa moitin työkaveriani monisanaisesti. Valitettavasti viesti lähti samaiselle työkaverilleni, joka oli myös pomoni.

        Pistinpä viestin , kun olin tulossa pitkältä komennukselta,joka oli tarkoitettu vaimolleni. Kuinka ollakkaan viesti sisälsi aika intiimeitä asioita ja fantasioita joita meillä on.Yksityiskohtaisiakin!
        No viesti meni tietenkin naapurin rouvalle! Oli aika sukkelan näköinen kun pihalla seuraavan kerran tapasi ja pieni punakin oli poskilla!


      • utelias :)
        Näin Raumalla kirjoitti:

        Pistinpä viestin , kun olin tulossa pitkältä komennukselta,joka oli tarkoitettu vaimolleni. Kuinka ollakkaan viesti sisälsi aika intiimeitä asioita ja fantasioita joita meillä on.Yksityiskohtaisiakin!
        No viesti meni tietenkin naapurin rouvalle! Oli aika sukkelan näköinen kun pihalla seuraavan kerran tapasi ja pieni punakin oli poskilla!

        Miksi sulla oli puhelimessas naapurin rouvan numero??


      • naapurinrouvaitsekin
        utelias :) kirjoitti:

        Miksi sulla oli puhelimessas naapurin rouvan numero??

        on mullakon puhelimessa naapurin rouvan ja herran puhelinnumerot! Ollaan tultu ystäviksi ja meillä on samanikäisiä lapsia, joten on kätevä soittaa, esim. että laitatko lapsen kotiin, meillä on ruoka valmista!


      • naapruin äijö
        naapurinrouvaitsekin kirjoitti:

        on mullakon puhelimessa naapurin rouvan ja herran puhelinnumerot! Ollaan tultu ystäviksi ja meillä on samanikäisiä lapsia, joten on kätevä soittaa, esim. että laitatko lapsen kotiin, meillä on ruoka valmista!

        käytkö ullakolla sen rouvan kanssa??


      • .((88(:((((:88:88:-(
        naapruin äijö kirjoitti:

        käytkö ullakolla sen rouvan kanssa??

        Naapruin äijöö taitaa vähän kismittää, kun naapurin napasakalle tädille ei kehtaa mitään sanoa...:]


      • X

      • mminä_
        X kirjoitti:

        Itselle ei ole mitaan kaynyt, se on helppo ymmartaa etta pirun nolo tilanne jos jotain kay. http://mattiviikate.newsvine.com/

        Kyllä on tullut mokattua oikee emämunaus.

        Mulla oli riitaa ex-poikaystäväni kanssa, emme silloin enää olleet yhdessä, kavereita vain. Kuitenkin olimme sitten ulkona eronneet vihaisin mielin (siis ei erottu seurustelusta vaan lähettii kävelee poispäin riidan jälkee toisistamme) ja menin rappuun istumaan. Siellä sitten kirjoitin OIKEASTI ihan läpällä tekstarin jossa sanoin kaikkea: ´´Kadun sitä ku me erottiin. Haluisin olla viel yhdessä..´´ tms. potaskaa ja ajattelisin minkälainen katastrofi siitä tulis jos lähettäisin sen ja naureskelin et mitä tapahtuis. No sitte mä yritin painaa pois sieltä, ja ku tää mun eksä on ekana mun kännylistalla ni jostain syystä se sit lähetti sen tekstiviestin ja just mun eksälle. Ja arvaa vaa kui vittumaista se oli, miten voi selittää et kirjottaa tollasen viestin huvin vuoks eikä oikeesti tarkota sitä? En tiedä uskooks mun eksä vieläkää et se oli pelkkää humpuukia, sillä totuudessa en todellakaan halunnut enää seurustella sen kans. Se sano kuitenki et se uskoo muo mut vaan 90%, eli ei kokonaan. Todella vittumaista. :D Mitäköhän mun päässä pyöri silloin ja mitäköhän sen kännyn kanssa sähläsin, ei todellakaa ollu tarkotus lähettää sitä.


      • ,,,,,
        Näin Raumalla kirjoitti:

        Pistinpä viestin , kun olin tulossa pitkältä komennukselta,joka oli tarkoitettu vaimolleni. Kuinka ollakkaan viesti sisälsi aika intiimeitä asioita ja fantasioita joita meillä on.Yksityiskohtaisiakin!
        No viesti meni tietenkin naapurin rouvalle! Oli aika sukkelan näköinen kun pihalla seuraavan kerran tapasi ja pieni punakin oli poskilla!

        Siis mikä pitkä komennus oli tarkoitettu vaimollesi?


      • ts
        tyhmä mikä tyhmä kirjoitti:

        Minäkin näpytin kesällä kaverilleni viestiä, jossa moitin työkaveriani monisanaisesti. Valitettavasti viesti lähti samaiselle työkaverilleni, joka oli myös pomoni.

        Toi kuulosti kylllä hirveältä.. :) No tekevälle sattuu..


    • paksumoka
    • kikkelis, kokkelis

      Tuli nää kamera kännykät, ja pitihän semmonen saada jokaisen. Otettiin kuvia ja läheteltiin mitä ihmeellisimmistä aiheista. Kaverini laittoi viestiä että mitäs tykkäsit? Niin mistä ihmettelin vastauksessa. No siitä kuvasta. Oli ottanut kuvan ja laittoi sen eteenpäin. Seuraava puhelu tuli ja kaveri oli tosi hämillään. Mietti olikohan hänen tätinsä jo ostanut kamera puhelimen. No mikä hätänä kysyin? Kuva oli otettu pienessä tai ei niin pienessä sievässä omasta jalkovälistä. Ei ollu tädillä kameraa.

      • tädille...

        jos ei ole kamerakännykkää niin sen kuvan voi katsoa netissä. :o)

        Eli siis kun minulla ei joskus vielä ollut kamerakännyä niin jos joku minulle kännyllä kuvan lähetti, sain normaalin tekstarin jossa luki että kuva on katsottavissa nettisivulta http://....(sivun osoite) ja sitten siinä oli tunnuskoodi mikä piti laittaa sivulle ja sitten kuva aukes.

        Että jos täti nettiä osaa käyttää niin kuva on ollut ehkä siellä...


    • uuno utelias

      Kertokaa tarkemmin mitä niissä mokaviesteissä luki. Olisi vaan mielenkiintoista tietää.

      • dcfgbhnjmk,l

        joku hupsista.fi tai vastaava sivu nii siellä oli tuommosia


      • __tomaatti__

        Nohh, yksi ilta mieheni oli tulossa työmatkalta enkä ollut nähnyt rakastani pitkään aikaan. Lähetin hänelle tekstiviestin jossa luki näin: No hei rakas, monelta tulet? Niin ja se piti sanoa että onhan sulla tosi pitkä joo, mut kyllä se siitä, kun näytät lahjasi pomollesi niin hän kyllä lyhentää sitä. (Tarkoitin aluksi vain yhtä paperityötä, mutta miten tuntuukaan että tuli sanotuksi se jotenkin väärin). Kun tulet, minulla on sinulle pikkuyllätys, kynttilöitä, jne.. tiedät mitä haluan tänään.. Haluan sinut kokonaan itselleni, tämä ilta on meidän, voin tulla vastaan jos haluat?? Ja muista, että en suvaitse tänäiltana minkäänlaista kiltteyttä, ole minun naughtyboy!! näemme illalla....

        -Ja mitä voikaan arvata, tämä viesti meni ex-miesystävälleni, jonka lemppasin kun vehtasi toisen kanssa, mutta edelleen rakastaa minua.... Ja miten arvatakkaan!!!! Sitten ihmettelin että miksei mieheni vastaa, ja ovikello soi ja mietin että miehelläni on avaimet mukana.. Ja avasin oven...... MITEN ARVATAKKAAN, OVELLA OLI EXÄNI KUKKAKIMPPU JA PIISKA KÄDESSÄ!!! ARVAA HÄVETTIKÖ KUN MIEHENI SATTUIKIN TULEMAAN SAMAAN AIKAAN AUTOSTA KUN OVELLA SEISON MINÄ PITSISILLÄNI JA EXÄNI PIISKA KÄDESSÄ!!!! No mutta selitin miehelleni kaiken ja hän naureskelee sille vieläkin, miten paljon ihmistä voi oikein hävettää..


      • todella noloa
        __tomaatti__ kirjoitti:

        Nohh, yksi ilta mieheni oli tulossa työmatkalta enkä ollut nähnyt rakastani pitkään aikaan. Lähetin hänelle tekstiviestin jossa luki näin: No hei rakas, monelta tulet? Niin ja se piti sanoa että onhan sulla tosi pitkä joo, mut kyllä se siitä, kun näytät lahjasi pomollesi niin hän kyllä lyhentää sitä. (Tarkoitin aluksi vain yhtä paperityötä, mutta miten tuntuukaan että tuli sanotuksi se jotenkin väärin). Kun tulet, minulla on sinulle pikkuyllätys, kynttilöitä, jne.. tiedät mitä haluan tänään.. Haluan sinut kokonaan itselleni, tämä ilta on meidän, voin tulla vastaan jos haluat?? Ja muista, että en suvaitse tänäiltana minkäänlaista kiltteyttä, ole minun naughtyboy!! näemme illalla....

        -Ja mitä voikaan arvata, tämä viesti meni ex-miesystävälleni, jonka lemppasin kun vehtasi toisen kanssa, mutta edelleen rakastaa minua.... Ja miten arvatakkaan!!!! Sitten ihmettelin että miksei mieheni vastaa, ja ovikello soi ja mietin että miehelläni on avaimet mukana.. Ja avasin oven...... MITEN ARVATAKKAAN, OVELLA OLI EXÄNI KUKKAKIMPPU JA PIISKA KÄDESSÄ!!! ARVAA HÄVETTIKÖ KUN MIEHENI SATTUIKIN TULEMAAN SAMAAN AIKAAN AUTOSTA KUN OVELLA SEISON MINÄ PITSISILLÄNI JA EXÄNI PIISKA KÄDESSÄ!!!! No mutta selitin miehelleni kaiken ja hän naureskelee sille vieläkin, miten paljon ihmistä voi oikein hävettää..

        Olin ottamassa aurinkoa meidän omalla pihalla ja oli pirun kuuma. Laitoin vahingossa uudelle pomolle viestiä, että "tuutko rasvaamaan mun tissit?" Viestin piti mennä yhelle jätkälle...


      • äpyli**
        __tomaatti__ kirjoitti:

        Nohh, yksi ilta mieheni oli tulossa työmatkalta enkä ollut nähnyt rakastani pitkään aikaan. Lähetin hänelle tekstiviestin jossa luki näin: No hei rakas, monelta tulet? Niin ja se piti sanoa että onhan sulla tosi pitkä joo, mut kyllä se siitä, kun näytät lahjasi pomollesi niin hän kyllä lyhentää sitä. (Tarkoitin aluksi vain yhtä paperityötä, mutta miten tuntuukaan että tuli sanotuksi se jotenkin väärin). Kun tulet, minulla on sinulle pikkuyllätys, kynttilöitä, jne.. tiedät mitä haluan tänään.. Haluan sinut kokonaan itselleni, tämä ilta on meidän, voin tulla vastaan jos haluat?? Ja muista, että en suvaitse tänäiltana minkäänlaista kiltteyttä, ole minun naughtyboy!! näemme illalla....

        -Ja mitä voikaan arvata, tämä viesti meni ex-miesystävälleni, jonka lemppasin kun vehtasi toisen kanssa, mutta edelleen rakastaa minua.... Ja miten arvatakkaan!!!! Sitten ihmettelin että miksei mieheni vastaa, ja ovikello soi ja mietin että miehelläni on avaimet mukana.. Ja avasin oven...... MITEN ARVATAKKAAN, OVELLA OLI EXÄNI KUKKAKIMPPU JA PIISKA KÄDESSÄ!!! ARVAA HÄVETTIKÖ KUN MIEHENI SATTUIKIN TULEMAAN SAMAAN AIKAAN AUTOSTA KUN OVELLA SEISON MINÄ PITSISILLÄNI JA EXÄNI PIISKA KÄDESSÄ!!!! No mutta selitin miehelleni kaiken ja hän naureskelee sille vieläkin, miten paljon ihmistä voi oikein hävettää..

        Toi viesti kuulosti ihan provolta...fantasia viesti suoraan jostain reginasta :))


      • ressu-66
        äpyli** kirjoitti:

        Toi viesti kuulosti ihan provolta...fantasia viesti suoraan jostain reginasta :))

        Äitille molemmilla kerroilla.....voitko lainata rahaa huumeisiin(tarkotus oli et huomiseen)...ja tämä piti lähettää erääälle joka puristeli mun emäntää perseestä meni äidille "vittu tapan sut kusipää kun nään....""


      • loolll
        ressu-66 kirjoitti:

        Äitille molemmilla kerroilla.....voitko lainata rahaa huumeisiin(tarkotus oli et huomiseen)...ja tämä piti lähettää erääälle joka puristeli mun emäntää perseestä meni äidille "vittu tapan sut kusipää kun nään....""

        joo tosiaan tekstailin kaverin ja ihastuksen kanssa samaan aikaan. kaveri laitto hyvää yötä rakas


      • ?!?!1
        loolll kirjoitti:

        joo tosiaan tekstailin kaverin ja ihastuksen kanssa samaan aikaan. kaveri laitto hyvää yötä rakas

        Ai miksi nolotti? Kauheita uniako olisi pitänyt toivottaa? :O


      • mokaillut

        sain kaveriltani viestin joka oli jokin älytesti, noh, laitoin tietenkin viestin kiertämään toiselle kaverilleni, mutta vahingossa näppäilin väärin........ja huomasin lähettäneeni sen viestin omalle pankinjohtajalle...laitoin perään anteeksipyynnön....että seliseliseli....


      • Ihanb varmuudeksi...
        __tomaatti__ kirjoitti:

        Nohh, yksi ilta mieheni oli tulossa työmatkalta enkä ollut nähnyt rakastani pitkään aikaan. Lähetin hänelle tekstiviestin jossa luki näin: No hei rakas, monelta tulet? Niin ja se piti sanoa että onhan sulla tosi pitkä joo, mut kyllä se siitä, kun näytät lahjasi pomollesi niin hän kyllä lyhentää sitä. (Tarkoitin aluksi vain yhtä paperityötä, mutta miten tuntuukaan että tuli sanotuksi se jotenkin väärin). Kun tulet, minulla on sinulle pikkuyllätys, kynttilöitä, jne.. tiedät mitä haluan tänään.. Haluan sinut kokonaan itselleni, tämä ilta on meidän, voin tulla vastaan jos haluat?? Ja muista, että en suvaitse tänäiltana minkäänlaista kiltteyttä, ole minun naughtyboy!! näemme illalla....

        -Ja mitä voikaan arvata, tämä viesti meni ex-miesystävälleni, jonka lemppasin kun vehtasi toisen kanssa, mutta edelleen rakastaa minua.... Ja miten arvatakkaan!!!! Sitten ihmettelin että miksei mieheni vastaa, ja ovikello soi ja mietin että miehelläni on avaimet mukana.. Ja avasin oven...... MITEN ARVATAKKAAN, OVELLA OLI EXÄNI KUKKAKIMPPU JA PIISKA KÄDESSÄ!!! ARVAA HÄVETTIKÖ KUN MIEHENI SATTUIKIN TULEMAAN SAMAAN AIKAAN AUTOSTA KUN OVELLA SEISON MINÄ PITSISILLÄNI JA EXÄNI PIISKA KÄDESSÄ!!!! No mutta selitin miehelleni kaiken ja hän naureskelee sille vieläkin, miten paljon ihmistä voi oikein hävettää..

        Miksi ihmeessä sinulla on kännykässäsi exsäsi puhelinnumero?


    • salainen numero

      Ihan paras on tullut omaan puhelimeeni maanatai-aamuna klo 8. Koko miehinen komeus (huh!!!) kuvattuna ja viesti jollekin Annelle hänen lauantaina ottamastaan kuvasta ja ehdotuksia, mitä jatkossa tapahtuu. Siinäpä tuli työpaikan aamukahveille naurun aihe. Kiitin kohteliaasti lähettäjää naisporukan maanantain piristyksestä ja ilmoitin, etten ole Anne.

    • Onhan noita

      Ite laitoin joskus miehelleni tekstiviestitse ruuanlaitto-ohjeita.
      "Lisää jauhelihaan puoli pussia Ripulia." Sipulia olis pitäny olla...

      • erosivatkohan

        minun kännykkään tuli aikoinaan viesti, että kuule kyllä on parempi että lopetetaan tämä suhde kun tästä ei tule kuitenkaan mitään( mieheni oli vieressä ei voinut olla hän)....vastasin viestiin kohteliaasti, että anteeksi taisi tulla väärään numeroon,,,niin annappa olla tuli viesti takaisin, että niinhän sinä per....le sanot.....lopetin siihen en enää vastannut....


      • sisunen
        erosivatkohan kirjoitti:

        minun kännykkään tuli aikoinaan viesti, että kuule kyllä on parempi että lopetetaan tämä suhde kun tästä ei tule kuitenkaan mitään( mieheni oli vieressä ei voinut olla hän)....vastasin viestiin kohteliaasti, että anteeksi taisi tulla väärään numeroon,,,niin annappa olla tuli viesti takaisin, että niinhän sinä per....le sanot.....lopetin siihen en enää vastannut....

        Pari vuotta sitten kaipasin seuraa ja muistelin, keitä kaupungissa voisi olla. Exän numeroa ei puhelimessa enää ollut mutta muistin sen vielä. Ensin meinasin laittaa hyvin provokatiivisen viestin pyytäen päiväkahviseuraa, mutta koska emme olleet olleet hetkeen yhteyksissä, päätin ensin vain kysellä kuulumisia.
        Onneksi niin tein, sillä muistin numeron väärin ja tekstari meni jollekin toiselle...


      • sama viesti
        sisunen kirjoitti:

        Pari vuotta sitten kaipasin seuraa ja muistelin, keitä kaupungissa voisi olla. Exän numeroa ei puhelimessa enää ollut mutta muistin sen vielä. Ensin meinasin laittaa hyvin provokatiivisen viestin pyytäen päiväkahviseuraa, mutta koska emme olleet olleet hetkeen yhteyksissä, päätin ensin vain kysellä kuulumisia.
        Onneksi niin tein, sillä muistin numeron väärin ja tekstari meni jollekin toiselle...

        Joskus laitoin saman multimediaviestin usealla kaupungissa olevalle tytölle. Pieniä ehdotuksia tässä. No, enpä silloin vielä tiennyt, että MMS:sta NÄKYY, keille kaikille se on lähetetty....


    • sadsda

      www.tekstarimoka.com

    • Töppäilty on

      siksi laitankin nykyisin aina ensin vastaanottajan ja kirjoitan viestin vasta sen jälkeen.

    • Hauska moka

      Laitoin aviomiehelleni viestin joskus, että tuo runkkua... Piti olla että punkkua.

      • plåttak

        Laitoin hyvälle miespuoliselle ystävälleni viestin, joka oli tarkoitettu rakkaalle naiselle. Minä ja tämä nainen elämme molemmat parisuhteissa tahollamme ja olemme hyvin hyvin rakastuneita toisiimme. Onneksi kaverini on tietoinen tilanteestani. Vähän häntä hymyilytti, mutta itse eronneena tiesi, mistä on kyse. laitan aina vastaanottajan nimen ensin ja tsekkaan sen ennen kuin lähetän viestin.


    • äitin tyttö

      Sain tytöltäni viestin, et Panettaa!! Vastasin siihen, et nii muaki..mut emmää äitilleni siitä kuitenkaa ekana kertois! ;))

    • lenkitön

      Mulle sattui noin 10 v sitten melkoinen moka. Mummo (nyt jo edesmennyt) oli käymässä kesälomani aikaan luonani. Hän tykkäsi kovasti makkarakeitosta. Lähetin töistä viestin, että laita perunat tulelle, tuon tullessani lenkin, tehdään makkarakeittoa.
      Menin sitten kotiin ja muistin ulko-ovella etten muistanut ostaa lenkkiä. Lähetin mummolle hätäpäissäni viestin *Kaupassa ei ollut penkkiä". Söimme sitten perunoita pelkästään. Kyllä me mummovainaan kanssa sille jutulle monta kertaa nauroimme ( kerroin mummolal asian oikean laidan silloin vähän myöhemmin)

    • illan piristys

      Sain eräänä la-iltana hauskan viestin. Siinä luki tähän tapaan: " Olen autossa, vain tunnin matkan päässä. Ostin kukkia ja lempiruokaa, laita kultaseni sauna lämpiämään. Olen ikävöinyt sinua."

      Itse istuin kotisohvalla tylsistyneenä ja äskettäisestä erosta poikaystävästä murheissani.
      Viesti piristi mieltäni, vaikka ei ollutkaan minulle.
      Vastasin siihen sitten: "Ihanaa kulta, odotan sinua!"
      Viestin lähettäjä oli tainnut tajuta lähettäneensä sen väärään paikkaan. Sain hetken päästä vielä uuden viestin: "Kiitos sinulle ihana kultaseni, kuka sitten lienetkään. Onnea elämääsi!"

      Tuon illan jälkeen lakkasin murehtimasta exää ja ymmärsin, että maailmassa on paljon ihania muita ihmisiä ja miehiä! :D

    • aiehfs

      eli teini-ikäisenä lähetin kiitosviestin viinan hakemisesta yhdelle täysi-ikäiselle tutulle. ja lähetin sen isän puhelimeen. jeij!

      • Nolostuneena

        Mulla kävi niin että ku oltii koulun kanssa oltu leirikoulussa niin oli oltava opettajan numero puhelimessa. Tunnilla sitten viestiteltiin kavereiden kanssa ja yks viesti: Jumalauta mikä kana! Ton puheesta saatana saa mitää selvää! Ja tietty meni sille opettajalle:) Oli nolo paikka.


      • Huuhtelija
        Nolostuneena kirjoitti:

        Mulla kävi niin että ku oltii koulun kanssa oltu leirikoulussa niin oli oltava opettajan numero puhelimessa. Tunnilla sitten viestiteltiin kavereiden kanssa ja yks viesti: Jumalauta mikä kana! Ton puheesta saatana saa mitää selvää! Ja tietty meni sille opettajalle:) Oli nolo paikka.

        Mun isä soitti. Sil on tapana kysyä päivällä että onko paha paikka. No mää vastasin sitte että ei varsinaisesti. Sitte iskä kysy sillai mukavast että no mitä mä teen. Vastasin että no oon paskalla jos se suo kiinnostaa:) Saatii molemmat naurut=D Jatkoin sitte normaalisti kännykän pelaamista paskalla.


    • tämä näin

      ...siis että viesti jossa jotakin salattavaa sanoo toiselle, meneekin hänelle itselleen? Minullekin kävi näin, kait ajattelin niin sitä henkilöä että laitoin sit vahingossa hänen puhelin numeronsa. Noloahan se on, etenkin jos ei ole hyvää sanottavaa.

      • <<<<<<<<<<<a

        www.tekstarimoka.com


    • Itserakas-ko

      Itellä on kyllä käyny tosi monta mokaa mutta tässä on pari.

      Mä olin joskus vuos sitten mun isän luona ja katottiin sen tyttökaverin kanssa telkkaria ja juotiin teetä. No minä kömpelönä olin kantamassa kuppiai olohuoneeseen ja yhtäkkiä kompastuin ja tee lensi valkoiselle matolle Xd
      Sitten isin tyttökaveri vaan rupee kiroilee että nyt meni hyvä matto ja kaikkee huutamaan samalla kun putsaa sitä mattoa... sitten ne toteaa että ne vie maton pesulaan huomenna ja ne rullas maton sivuun. Itse istuin jossain nurkassa ja pidätin itkua :( Sitten kaikki lohduttaa että se oli muutenkin jo likanen jne. en oo sen jälkeen nähny sitä mattoa.. meni varmaan roskiin :D Sen jälkeen isi ei oo enää luottanu muhun kuppien kanssa ja huutaa mulle jos kannan kuppia yhdellä kädellä...

      tässä on viellä toinen

      Olin sillon jotain 11v ja olin laittamassa mun ihastukselle viestiä jossa piti lukea "Mä oon pitkään halunnut sanoa tän mutta en ole uskaltanut.. Mä tykkään susta <3" mutta sen sijaan kirjoitin vahingossa että "mä oon pitkään halunnut sanoa tän mutta en ole uskaltanut.. mä tykkään musta <3" oli sitten kiva selitellä että oli kirjotus virhe :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe