Kristityt eivät usko että että Ellen White olisi oikea proffeetta yli 2100 profetaallisine näkyineen ja ennustuksineen mutta miten on adventistien uskon laita?
Adventtikirkossa ei tunnusteta ollenkaan Apostolista uskontunnustusta vaan ainoastaan "uskontunnustuksena" on sunnuntai pedonmerkkinä kolmen enkelin viitekehyksessä.
Mutta mikä seurakunta Suomessa on lähinnä adventismia?
Mikä seurakunta on lähinnä adventismia?
5
113
Vastaukset
- ilman hapatusta
Suomeen olisi vihdoinkin saatava 7. päivän baptistinen seurakunta ainoan jäännösseurakunnan Adventtikirkon rinnalle.
- teologian tohtoreill
Adventismi on hyvä harrastus ja melkein kristillinen - ainakin teoriassa niinkuin kommunismikin.
Pieni hapatus hapattaa koko taikinan ja siihen ei yksi hallitseva suku auta.
- tööt!
päästä ja on tehnyt niin jo vuosikausia, koska joka viikko kirjoitat saman viestin. Sua selkeästi ottaa päähän, että joku on niin rohkea, että uskaltaa olla adventisti.
- kirjoitukset
Miten saatannallinen oppi voisi olla Jumalasta.Tosin Raamattu todistaa,Minä lähetän heidän joukkoonsa sekaanuksen.Pitäisi ensin olla tästä tietoinen.Saatana puhuu Jeesuksesta,sen vuoksi,että mikäli valitutkin pyritään eksyttämään.
Jehovan todistajat ja mormoonit ovat Adventtikirkon lähimmät seurakunnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888159
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344751- 503245
- 373243
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 472695
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562632