Pohjantähti- vakuutus

Kuultu juttu

Kuulin asiakkaaltani, että hän oli joutunut maksamaan autonsa hinauksen käteisellä ennakkoon hinausautofirmalle, sillä sen kuski ei suostunut hinaamaan, vaikka asiakkaalla oli Pohjantähti- vakuutus. Hinausautonkuljettaja oli kuulemma sanonut, että heidän firmassa on senverran: "Tämän vakuutusyhtiön kanssa ollut ongelmia, että asiakas on hyvä ja maksaa nyt ja perii itse kyseiseltä vakuutusyhtiöltä rahat jälkikäteen". Auto olisi jäänyt siihen ellei asiakas olisi maksanut etukäteen. Miten tällainen on mahdollista?

7

997

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihan.

normaalia Pohjantähden toimintaa.

kokemusta laajasta kotivakuutuksesta,joka ei korvaakkaan mitään.

• lkjkjkljlk

Itsellä auto jättänyt pari kertaa tienpäälle ja molemmilla kerroilla on hinaus mennyt vakuutukseen. Samoin muutkin korvaukset kaskosta, kotivakuutuksesta ja sairauskuluvakuutuksesta on maksettu, niin kuin on luvattukin.

• voihan vitalis

Joko erehtynyt vakuutusyhtiöstä tai oli itse pohjolan asiakas.
      Henkilökohtaisesti on käynyt kaksi kertaa niin,että on jääty tienpäälle,toinen asuntoautolla ja toinen henkilöautolla. Molemmissa tapauksessa hinauspalvelu laskutti Pohjantähteä eikä ole perästä mitään kuulunut,tuskin se hinauspalvelu on niitä itse maksanut.
      Nykyään kuulemma Pohjantähti,ei Pohjola maksaa myös jos auto on teknisen vian vuoksi jäänyt myös kotipihalle. Kuulemma jostain Pohjantähtiturvan uudesta tuotteesta.

• 19+1

Eihän hinausauton kuskilla ole muuta kuin kuljettajan sana siitä, että ajoneuvolla on autovakuutus jossakin vakuutusyhtiössä, joka korvaa hinaamisen kyseisessä tapauksessa. Ilmeisesti kuljettaja ei antanut kovin luotettavaa vaikutelmaa itsestään ja vakuutuksistaan.

• Tiedoksi muille

Kyllä hinausauton kuski oli oikeassa.Omassa yrityksessäni toimin samalla tavalla.Ei mitään palvelua Pohjantähdelle.
      Jos sattuu isompi vahinko,ja vakuutukset on pohjantähdellä,katsokaa jo lakimies valmiiksi ja käykää pankista rahaa.

• Mutisematta

Kun yrityksellä menee huonosti, sen kyllä huomaa näistä kirjoituksista. Mutta, on Suomessa vakuutusyhtiöitä jotka toimivat, kuten niiden olettaa sopii toimivan.
      - Halvalla kun ei saa mitään. Ei edes tyhjää!

• kjlkjll

Itse olen ollut Pohjantähden asiakas n. 15 vuotta ja kaikki korvaukset on tullut niin kuin on sovittu, myös suton hinaukset 2-3 kertaa, eikä ole tarvinnut itse maksaa.

Ei ole varmaan hinurikuskillasi ollut sopimusta Pohjantähden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      783
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      724
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    Aihe