Kuulin asiakkaaltani, että hän oli joutunut maksamaan autonsa hinauksen käteisellä ennakkoon hinausautofirmalle, sillä sen kuski ei suostunut hinaamaan, vaikka asiakkaalla oli Pohjantähti- vakuutus. Hinausautonkuljettaja oli kuulemma sanonut, että heidän firmassa on senverran: "Tämän vakuutusyhtiön kanssa ollut ongelmia, että asiakas on hyvä ja maksaa nyt ja perii itse kyseiseltä vakuutusyhtiöltä rahat jälkikäteen". Auto olisi jäänyt siihen ellei asiakas olisi maksanut etukäteen. Miten tällainen on mahdollista?
Pohjantähti- vakuutus
7
997
Vastaukset
- on ihan.
normaalia Pohjantähden toimintaa.
kokemusta laajasta kotivakuutuksesta,joka ei korvaakkaan mitään. - lkjkjkljlk
Itsellä auto jättänyt pari kertaa tienpäälle ja molemmilla kerroilla on hinaus mennyt vakuutukseen. Samoin muutkin korvaukset kaskosta, kotivakuutuksesta ja sairauskuluvakuutuksesta on maksettu, niin kuin on luvattukin.
- voihan vitalis
Joko erehtynyt vakuutusyhtiöstä tai oli itse pohjolan asiakas.
Henkilökohtaisesti on käynyt kaksi kertaa niin,että on jääty tienpäälle,toinen asuntoautolla ja toinen henkilöautolla. Molemmissa tapauksessa hinauspalvelu laskutti Pohjantähteä eikä ole perästä mitään kuulunut,tuskin se hinauspalvelu on niitä itse maksanut.
Nykyään kuulemma Pohjantähti,ei Pohjola maksaa myös jos auto on teknisen vian vuoksi jäänyt myös kotipihalle. Kuulemma jostain Pohjantähtiturvan uudesta tuotteesta. - 19+1
Eihän hinausauton kuskilla ole muuta kuin kuljettajan sana siitä, että ajoneuvolla on autovakuutus jossakin vakuutusyhtiössä, joka korvaa hinaamisen kyseisessä tapauksessa. Ilmeisesti kuljettaja ei antanut kovin luotettavaa vaikutelmaa itsestään ja vakuutuksistaan.
- Tiedoksi muille
Kyllä hinausauton kuski oli oikeassa.Omassa yrityksessäni toimin samalla tavalla.Ei mitään palvelua Pohjantähdelle.
Jos sattuu isompi vahinko,ja vakuutukset on pohjantähdellä,katsokaa jo lakimies valmiiksi ja käykää pankista rahaa. - Mutisematta
Kun yrityksellä menee huonosti, sen kyllä huomaa näistä kirjoituksista. Mutta, on Suomessa vakuutusyhtiöitä jotka toimivat, kuten niiden olettaa sopii toimivan.
- Halvalla kun ei saa mitään. Ei edes tyhjää! - kjlkjll
Itse olen ollut Pohjantähden asiakas n. 15 vuotta ja kaikki korvaukset on tullut niin kuin on sovittu, myös suton hinaukset 2-3 kertaa, eikä ole tarvinnut itse maksaa.
Ei ole varmaan hinurikuskillasi ollut sopimusta Pohjantähden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670