Kuulin asiakkaaltani, että hän oli joutunut maksamaan autonsa hinauksen käteisellä ennakkoon hinausautofirmalle, sillä sen kuski ei suostunut hinaamaan, vaikka asiakkaalla oli Pohjantähti- vakuutus. Hinausautonkuljettaja oli kuulemma sanonut, että heidän firmassa on senverran: "Tämän vakuutusyhtiön kanssa ollut ongelmia, että asiakas on hyvä ja maksaa nyt ja perii itse kyseiseltä vakuutusyhtiöltä rahat jälkikäteen". Auto olisi jäänyt siihen ellei asiakas olisi maksanut etukäteen. Miten tällainen on mahdollista?
Pohjantähti- vakuutus
7
1004
Vastaukset
- on ihan.
normaalia Pohjantähden toimintaa.
kokemusta laajasta kotivakuutuksesta,joka ei korvaakkaan mitään. - lkjkjkljlk
Itsellä auto jättänyt pari kertaa tienpäälle ja molemmilla kerroilla on hinaus mennyt vakuutukseen. Samoin muutkin korvaukset kaskosta, kotivakuutuksesta ja sairauskuluvakuutuksesta on maksettu, niin kuin on luvattukin.
- voihan vitalis
Joko erehtynyt vakuutusyhtiöstä tai oli itse pohjolan asiakas.
Henkilökohtaisesti on käynyt kaksi kertaa niin,että on jääty tienpäälle,toinen asuntoautolla ja toinen henkilöautolla. Molemmissa tapauksessa hinauspalvelu laskutti Pohjantähteä eikä ole perästä mitään kuulunut,tuskin se hinauspalvelu on niitä itse maksanut.
Nykyään kuulemma Pohjantähti,ei Pohjola maksaa myös jos auto on teknisen vian vuoksi jäänyt myös kotipihalle. Kuulemma jostain Pohjantähtiturvan uudesta tuotteesta. - 19+1
Eihän hinausauton kuskilla ole muuta kuin kuljettajan sana siitä, että ajoneuvolla on autovakuutus jossakin vakuutusyhtiössä, joka korvaa hinaamisen kyseisessä tapauksessa. Ilmeisesti kuljettaja ei antanut kovin luotettavaa vaikutelmaa itsestään ja vakuutuksistaan.
- Tiedoksi muille
Kyllä hinausauton kuski oli oikeassa.Omassa yrityksessäni toimin samalla tavalla.Ei mitään palvelua Pohjantähdelle.
Jos sattuu isompi vahinko,ja vakuutukset on pohjantähdellä,katsokaa jo lakimies valmiiksi ja käykää pankista rahaa. - Mutisematta
Kun yrityksellä menee huonosti, sen kyllä huomaa näistä kirjoituksista. Mutta, on Suomessa vakuutusyhtiöitä jotka toimivat, kuten niiden olettaa sopii toimivan.
- Halvalla kun ei saa mitään. Ei edes tyhjää! - kjlkjll
Itse olen ollut Pohjantähden asiakas n. 15 vuotta ja kaikki korvaukset on tullut niin kuin on sovittu, myös suton hinaukset 2-3 kertaa, eikä ole tarvinnut itse maksaa.
Ei ole varmaan hinurikuskillasi ollut sopimusta Pohjantähden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803