kirkossa sivistymätöntä väkeä

Sirpa k

Kiusaavat toisiaan. Siellä kuulemma on eniten työpaikkakiusaamista.
Joku eristetään. Sille ei puhuta, eikä sen puheita kuunnella.
Se on maan päällinen helevetti.

22

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirkossa olen useastikin istuskellut, tyhjässäkin.
      Koskaan en ole nähnyt kenekään kiusaavan siellä ketään.
      Useasti olen ollut kuuntelemassa urkumusiikkia, se on todella upeaa kun on hyvä soittaja.

      • on mahtavaa, kun ihminen osaa asiansa. Ja komea lauluääni siihen lisäksi, Sulo Saarits oli aikoinaan tämän seurakunnan kanttoriurkuri ja minulla oli kunnia tuntea hänet henkilökohtaisesti.

        Kyllä seurakunnassa kiusaamista esiintyy, siellä takahuoneissa ja kokoustiloissa. Harvemmin kirkossa matsia ottavat.


      • Anceli kirjoitti:

        on mahtavaa, kun ihminen osaa asiansa. Ja komea lauluääni siihen lisäksi, Sulo Saarits oli aikoinaan tämän seurakunnan kanttoriurkuri ja minulla oli kunnia tuntea hänet henkilökohtaisesti.

        Kyllä seurakunnassa kiusaamista esiintyy, siellä takahuoneissa ja kokoustiloissa. Harvemmin kirkossa matsia ottavat.

        Njäh. Puhuinkin (kirjoitin))) nimenomaan kirkosta, en siis seurakunnasta.
        Joka paikassa missä on ihmisiä esiintyy kiusaamista, seurakunnat ei ole todellakaan poikkeus.
        Ja siellä tapahtuu myös paljon muuta pahaa, jos kyllä sitten hyvääkin, riippuu ihmisistä.


      • Kerran kun istukselin kaikes rauhassa joku tuli sohimaan sellasen pussin ja kepin kanssa
        Urkumusiikki on komeeta kuultavaa varsinkin kirkossa missä on kunnon kaiut.


      • tulisilla kirjoitti:

        Njäh. Puhuinkin (kirjoitin))) nimenomaan kirkosta, en siis seurakunnasta.
        Joka paikassa missä on ihmisiä esiintyy kiusaamista, seurakunnat ei ole todellakaan poikkeus.
        Ja siellä tapahtuu myös paljon muuta pahaa, jos kyllä sitten hyvääkin, riippuu ihmisistä.

        kyllähän minä tajusin, mutten vaan malttanut... :))
        Siellä missä on ihmisiä, siellä esiintyy kiusaamista, oli työpaikka mikä tahansa.
        Paitsi minua ei ole kukaan kiusannut, tosin työskentelin useimmiten yksin, ihmisten parissa, ilman työkavereita.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Kerran kun istukselin kaikes rauhassa joku tuli sohimaan sellasen pussin ja kepin kanssa
        Urkumusiikki on komeeta kuultavaa varsinkin kirkossa missä on kunnon kaiut.

        No oisit sanonut " Hus pois siitä sohimasta"
        Olis varmaan peljästynyt kovin ja lähtenyt pakoon ja sitten kertonut kauheesta kokemuksesta kirkossa eteenpäin.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Kerran kun istukselin kaikes rauhassa joku tuli sohimaan sellasen pussin ja kepin kanssa
        Urkumusiikki on komeeta kuultavaa varsinkin kirkossa missä on kunnon kaiut.

        siihen pussukkaan, nappeja vai muuta pientä kivaa?


      • Anceli kirjoitti:

        kyllähän minä tajusin, mutten vaan malttanut... :))
        Siellä missä on ihmisiä, siellä esiintyy kiusaamista, oli työpaikka mikä tahansa.
        Paitsi minua ei ole kukaan kiusannut, tosin työskentelin useimmiten yksin, ihmisten parissa, ilman työkavereita.

        No nyt mie en malta, "yksin, ihmisten parissa" Ehkä kyllä ilman työkavereita, mutta mites ilman kavereita?


      • tulisilla kirjoitti:

        No nyt mie en malta, "yksin, ihmisten parissa" Ehkä kyllä ilman työkavereita, mutta mites ilman kavereita?

        tarpeeksi vaikeasti selitetty:)
        Ihmiset joiden parissa työskentelin eivät olleet kavereita vaan asiakkaita. Tosin monista tuli kavereita, ystäviäkin, ollaan tekemisissä vielä 32 vuoden jälkeenkin. Osa valitettavasti on jo poissa, vanhuksia jo silloin.


      • Anceli kirjoitti:

        tarpeeksi vaikeasti selitetty:)
        Ihmiset joiden parissa työskentelin eivät olleet kavereita vaan asiakkaita. Tosin monista tuli kavereita, ystäviäkin, ollaan tekemisissä vielä 32 vuoden jälkeenkin. Osa valitettavasti on jo poissa, vanhuksia jo silloin.

        Ny menikin ihan pieleen.
        Kun luin uudestaan huomasin että kirjoititkin menneessä aikamuodossa.
        Mun moka :((


      • Anceli kirjoitti:

        siihen pussukkaan, nappeja vai muuta pientä kivaa?

        Sain.


      • Anceli
        tulisilla kirjoitti:

        Ny menikin ihan pieleen.
        Kun luin uudestaan huomasin että kirjoititkin menneessä aikamuodossa.
        Mun moka :((

        sehän oli kirjanpitoni mukaan vasta sinun ensimmäinen mokasi.
        Tässä iässä alkaa kaikki olla menneessä aikamuodossa.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Sain.

        kun sentään jäit saamapuolelle.


      • Anceli kirjoitti:

        sehän oli kirjanpitoni mukaan vasta sinun ensimmäinen mokasi.
        Tässä iässä alkaa kaikki olla menneessä aikamuodossa.

        No nyt yks kysymys, kun tämäketju oli kateissa äsken ja mietin että joku sen jo poistoon pisti.
        Kävin kuuntelemassa tuubissa "Sanat murenevat" kun palasin takaisin palstalle oli tää ketju tullut takaisin.
        Siis kun tälläistä kummittelua on ollut ennenkin mun koneella, olen ihan oudoksuksissani.
        Kuuluuks tääkin tähän ikään? Kysyy epätietoinen.


      • --------------
        tulisilla kirjoitti:

        No nyt yks kysymys, kun tämäketju oli kateissa äsken ja mietin että joku sen jo poistoon pisti.
        Kävin kuuntelemassa tuubissa "Sanat murenevat" kun palasin takaisin palstalle oli tää ketju tullut takaisin.
        Siis kun tälläistä kummittelua on ollut ennenkin mun koneella, olen ihan oudoksuksissani.
        Kuuluuks tääkin tähän ikään? Kysyy epätietoinen.

        en ole täällä nähnyt viestiä, jota ei olisi saanut hävittää vaikka päivitäin pois. Samaa pa*kaa.


      • tulisilla kirjoitti:

        No nyt yks kysymys, kun tämäketju oli kateissa äsken ja mietin että joku sen jo poistoon pisti.
        Kävin kuuntelemassa tuubissa "Sanat murenevat" kun palasin takaisin palstalle oli tää ketju tullut takaisin.
        Siis kun tälläistä kummittelua on ollut ennenkin mun koneella, olen ihan oudoksuksissani.
        Kuuluuks tääkin tähän ikään? Kysyy epätietoinen.

        mutta eipähän tässäkään hyvä häviäisi vaikka poistettaisiin.
        Maallista löpinää :))


      • -------------- kirjoitti:

        en ole täällä nähnyt viestiä, jota ei olisi saanut hävittää vaikka päivitäin pois. Samaa pa*kaa.

        No nyt ei kyllä ollut tuosta kysymyskään.
        En olisi itkenyt tämänkään ketjun perään.
        Vaan niinkuin kirjoitin niin ensin tämä ketju oli kateissa mutta kun tulin tuubista takaisin palstalle se olikin yllättäen tullut takaisin.
        Eli mietin vaan kun ne katoaa tällä mun koneella ja sitten tulee takaisin niin sitä ihmettelin.
        Ja pa*ka on hyvin tarpeellista lannoitetta, sitä ei sovi moittia.


      • --------------------
        tulisilla kirjoitti:

        No nyt ei kyllä ollut tuosta kysymyskään.
        En olisi itkenyt tämänkään ketjun perään.
        Vaan niinkuin kirjoitin niin ensin tämä ketju oli kateissa mutta kun tulin tuubista takaisin palstalle se olikin yllättäen tullut takaisin.
        Eli mietin vaan kun ne katoaa tällä mun koneella ja sitten tulee takaisin niin sitä ihmettelin.
        Ja pa*ka on hyvin tarpeellista lannoitetta, sitä ei sovi moittia.

        olen ollut huomaavinani, että ketju katoaa, jos sefu kai poistaa silloin joitakin viestejä välistä.


      • -------------------- kirjoitti:

        olen ollut huomaavinani, että ketju katoaa, jos sefu kai poistaa silloin joitakin viestejä välistä.

        Aaha se siis ei välttämättä ollutkaan mun pään vika, kiitti vaan.
        Ja nyt sanon vielä senkin että olen täydellisen totaalisen tylsistynyt päästäni, enkä saa sieltä ulos mitään järjenjuttuja :)


    • löökipöllö

      tekemistä on keskenään sivistyksellä ja kiusaamisella? Ei yhtään mitään.

      Minuakin aikanaan töissä kiusasi minua enemmän kouluja käynyt nainen.

      Sydämen sivistystä on vaikea mitata.

    • uskosaaraa

      tunnet henkilökohtaisesti, vai vainko luuloja ja kuuloja levittelet?

      Ei viitsisi tuhlata aikaan puhumalla muitten suilla.

    • 105

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe