Pihon poliittinen ura

14

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gazzada

Eikö oikean profeetan olisi pitänyt ennaltatietää kuinka ehdokkuuden kanssa kävisi.

Ei huolinut kokoomus eikä kristilliset,että yritystä persujen suuntaan vielä riittää.

Ehkä profeetta Piho on enemmän kuin suuruuden hullu,ei hänellä ole poliittista uskottavuutta, ei vain itse huomaa.

• yks vaan

Käy sääli miestä.Yhteen aikaan pidin hänen sivujaan hienoina ja viihdyttävinä, mutta tämä poliiittinen pelleily tuntuu jotenkin pelottavalta.Piho valtaa pitävien huippupaikoilla on jotenkin pelottava ajatus.Minusta Pihon kannattaisi palata juurillen ja hörhöillä siellä niin paljon kuin pinta sietää ja tuoda näkyjä ja ennustuksia.Suutari pysyköön lestissään.

• Voijummijammi!

Aina tarvitaan. Tänne vaan jatkossakin lisää tarinoita venäläisten invaasiosta.

• jotka ei
        Voijummijammi! kirjoitti:

Aina tarvitaan. Tänne vaan jatkossakin lisää tarinoita venäläisten invaasiosta.

itse ymmärrä olevansa täydellisiä pellejä.

• Doulos II

Toivotaan nyt sitten, jotta perussuomalaiset ottaisivat Pihon ehdokkaakseen. Luulisi hänen sinne sentään kelpaavan, jos ei muualle.

Kaikkea ei ole siis vielä menetetty. Tilanne voi yhä kääntyä Pihon eduksi, jos hän pääsee mukaan Perussuomalaisten nousuun. Siellä kaikki hänen saamansa julkisuus, vaikka negatiivinenkin voi parhaassa tapauksessa vielä kääntää Pihon kannatuksen jyrkkään nousuun.

Joka tapauksessa saihan Piho tästä vaalikampanjastaan sentään hieman julkisuutta itselleen ja profetia-palstalleen.

Ja suoraselkäisestihän Piho kyllä toimi, kun ei alistunut kristillisten ryhmäkuriin.

Siinä mielessä Piho on piristävä poikkeus näiden omaa uraansa ajavien ehdokkaiden joukossa.

• Joh 14:27

Sillä meidän lunastamisen aika on lähellä! Siunausta ja voimia Herraltamme Jeesukselta.

• Joku raja

se on PS:n ryhmässäkin sinne pyrkiviä kohtaan, joten Piholla ei ole pienintäkään mahdollisuutta. Turhaa on yrittää tuolla tavoin lohdutellla.

• kuuntele itse Raamat

Onko Kristillinen puolue oikeasti KRISTILLINEN ja tarkoittaako kristillinen ihminen sellaista ihmistä, joka uskoo Raamatussa ilmoitetun Jumalan sanan tarkoittavan myös sitä, mitä sana sisältää?

Rukoillen pitää lukea ja Jumalan Pyhä Henki opettaa.

• kuuntele itse Raamat kirjoitti:

Onko Kristillinen puolue oikeasti KRISTILLINEN ja tarkoittaako kristillinen ihminen sellaista ihmistä, joka uskoo Raamatussa ilmoitetun Jumalan sanan tarkoittavan myös sitä, mitä sana sisältää?

Rukoillen pitää lukea ja Jumalan Pyhä Henki opettaa.

Onko hän tuuliviiri kun kokeilee eri puolueita vai onko vallanhimonen pyrkyri.

• Lisäksi voi
        ruuben65 kirjoitti:

Onko hän tuuliviiri kun kokeilee eri puolueita vai onko vallanhimonen pyrkyri.

kyltymättömän vallanhimon nähdä monista muistakin asioista kuin vain yhdestä. Minua eräällä tavalla "pelottaa" sellaiset henkilöt jotka ovat hakeutuneet USEISIIN sen kaltaisiin töihin ja toimiin, joiden avulla on mahdollisuus päästä kontroloimaan toisia ihmisiä ja syöttämään heille omia uskomuksiaan ja maailmankuvaansa.
        Oletetaanpa että joku toimisi vaikkapa alaluokan opettajana, seurakunnassa ja poliitiikassa samaan aikaan, niin eikö se jo toisi esiin halut diktaattoriksi! Siinä ei selittelyt auta, oli ne sitten kuinka hyviä tahansa.

• ollaan ymmärtäviä
        Lisäksi voi kirjoitti:

kyltymättömän vallanhimon nähdä monista muistakin asioista kuin vain yhdestä. Minua eräällä tavalla "pelottaa" sellaiset henkilöt jotka ovat hakeutuneet USEISIIN sen kaltaisiin töihin ja toimiin, joiden avulla on mahdollisuus päästä kontroloimaan toisia ihmisiä ja syöttämään heille omia uskomuksiaan ja maailmankuvaansa.
        Oletetaanpa että joku toimisi vaikkapa alaluokan opettajana, seurakunnassa ja poliitiikassa samaan aikaan, niin eikö se jo toisi esiin halut diktaattoriksi! Siinä ei selittelyt auta, oli ne sitten kuinka hyviä tahansa.

Piho on tunnetusti nk. "tuuliviiri". On kautta aikojen aina seilannut sinne ja tänne.

Hänellä oli kerran Hesassa Kuninkaan seurakunta niminen poppoo.... Ei mikään pieni nimi?

Sitten on toki ollut niitä naisjuttuja. Blondien vannoutunut ihailija. (Kirjakin kertoo niistä seikkailuista...)

Ja aina lisää? Taannoin J.P. yritti rekrytoida ihmisiä hankkeeseen, jonka nimi oli MISSIO-suomi.
        No, Nokia-missio toimii? Mutta ehdotuksessa Piho kalasteli vain jäseniä... Kertoi, että Hän Johtaa, Hän Saarnaa, Hän pitää Musiikistahuolen, Hän, Hän itse.... No, mihin niitä muita tarvittiin?

Kun joku Tekee Kaiken? Niin.... ehkä vain rahaa ja ihalijakerhoa piti saada. Ei saanut.

Surullista? Surullista on ollut pitkien aikojan saatossa seurata Pihon polkua. Se on poukkoillut sinne ja tänne, niin ja näin. Narsisitset persoonat ovat parantumattomia, sanovat asiantuntijat?

Ja kuitenkin, jos uskova vaeltaa SUORAA tietä, hän voi aivan näkymättömällä tasolla olla tehokas.
        Hän ei pidä lukua itsetään, ei tahdo parlamentaariksi, ei johtajaksi, ei jalustalle... mutta hän voi olla arvokas Lähettäjälleen.

Lopuksi

Rukoillaan Pihon puolesta, että hän vielä heräisi? Ja antaisi kaiken Jumalan käyttöön. Hänellä on kyllä resursseja, kielitaitoa, monta leiviskää. Että hän vihdoin viimein alkaisi etsiä Jumalan Kunniaa, eikä korottaa omaa itseään? Näet, nähty on., että kun 80-90 kolkuttaa mittarissa, se alkaa olla myöhäistä. Herääminen. Palvelu.

• yks vaan

Ei persut kaipaa enää yhtään propellipäätä vaan vakavasti otettavia poliitikkoja.Nythän Uusipaavalniemi loikkasi perussuomamalaisiin, jolla on kyllä ihan hienoja ajatuksia mutta vähän karuja.

• sulle

Niin se vaan on politiikassa. Oli puolue mikä tahansa. Kaikki älyllinen toiminta sekä maalaisjärki kielletään . Aina sama syy: RYHMÄKURI. Se on se hyvä syy olla äänestämättä!

Ps ei ehkä ihan yhtä jyrkkä mutta muuten...

Älä täältä katoa, täälä alkaa oleen liikaa pilkkaajia. Kunnon keskustelut hukuu...

Voimia ja siunausta sulle :)

• hoooosianna

Jouko Piho voi varmaan kääntää tämä tappion voitoksi eli ajatella, että kyseessä oli vain yksi esimerkikki VAINOSTA ja kohta jeesus tulee, vai tuliko ensin antikristus. Mutta vaino, se on alkanut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      351
      737
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56