Itse katson Täydellisiä Naisia jenkkiversioina seuraavana päivänä niiden ilmestyttyä USA:ssa. Ajattelin kysyä, haluatteko tänne spoilereita tulevista jaksoista suomeksi vai ette? Jo seitsemättä jaksoa seitsemännestä kaudesta olen katsonut, joten jos spoilereita tänne kaipaatte, niin voin tänne laittaa.
7.kauden spoilereita?
4
871
Vastaukset
- Fatima Guiwa
ketä kiinnostaa? kausi näyttää aivan sonnalta, Susanin sexypöxykuikkelointi nettiseksin horatsuna sai lähinnä huvittumaan ja VWilliamsin tulo ei sykähdyttänyt yhtään. Booooring ja olisko syytä jo lopettaa koko sarja? Itse ainakin lopetin seuraamisen kolmanteen jaksoon, joku raja se on ajankulutuksen järkevyydellä.
- hö
laita ihmeessä!!:) oon koittanu kattua Abc sivuilta mutta ei ala näyttämään... "You appear to be outside the United States or its territories. Due to international rights agreements, we only offer this video to viewers located within the United States and its territories."
- ...
Tulemaan vaan!!!! :)
- ulpukka70
Laitahan vaan juonenpaljastuksia !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191