Pyydän sisareni puolesta esirukousta!

Maruanne*

Sisaret, veljet ja ystävät Jeesuksessa Kristuksessa! Pyydän teiltä esirukousapua sisareni puolesta! On kysymys sisarestani, joka sairastui pari vuotta sitten rintasyöpään ja leikattiin, sai sytostaatteja ja sädetettiin. Syöpä on pysynyt sen jälkeen kurissa. Mutta viime talvena hän sai niin pahan keuhkokuumeen, että joutui sairaalaan eristykseen. Nyt hän on taas saanut keuhkokuumeen. Pyydän siis, että muistaisitte häntä!

Voisiko häntä ottaa seurakuntien esirukouslistalle?

Uskon esirukouksen voimaan!

14

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maruanne*

      jo etukäteen, jos jaksatte rukoilla! Tiedän kyllä, että monella on pitkät esirukouslistat ja -luettelot.

    • Jumala Jeesuksen Kristuksen nimessä rukoilen; auta Maruannen siskoa ja paranna hänet syövästä ja keuhkokuumeesta. Tee hänet täysin terveeksi. Auta häntä myös vielä tulemaan uskoon ja seuraamaan sinua loppuelämänsä taivaaseen saakka. Aamen!

      • Maruanne*

        Kiitos esirukouksestasi sisareni puolesta! Jumala sen sinulle palkitkoon!


      • karlpaul
        Maruanne* kirjoitti:

        Kiitos esirukouksestasi sisareni puolesta! Jumala sen sinulle palkitkoon!

        Olen vilpittömästi ja koko sydämisesti jokaisessa rukouksessa sisaresi tervehtymisen puolesta, ja uskon että meidän kaikkien vilpitön sydämen halu on antautua sisaresi puolesta alttarille anomaan tervehtymistä kaikista sairauksista ja päästä nauttimaan terveistä ja hyvistä päivistä kiitollisena iankaikkiselle Jumalalle, joka huomio aina vilpittömän ihmisen rukoukset ja tarpeet, olen sydämessäni mukana teidän kaikkien kanssa.


    • ad-ventisti

      Me adventistit emme paljoa rukoile, koska emme usko rukouksen voimaan.
      Meissä on vain Jumalisuuden kiiltävä ulkokuori, mutta me kiellämme jyrkästi toimillamme Jumalan voiman.
      Pahoittelemme.
      Löytyyhän niitä rukoilijoita muista uskontokunnista ja riippumattomista lähteistä.

      • tööt!

        sinne missä pippuri kasvaa... me adventistit muistamme Maruannen sisarta rukouksessa, mutta emme toitota sitä muille kuten te fariseukset teette.


      • Maruanne*
        tööt! kirjoitti:

        sinne missä pippuri kasvaa... me adventistit muistamme Maruannen sisarta rukouksessa, mutta emme toitota sitä muille kuten te fariseukset teette.

        Tuli vain niin hätä taas sisareni puolesta. Hänellä on ollut paljon vastoinkäymisiä, tytär tarvitsee häntä ja hän on erittäin tärkeä yli 80-vuotiaalle äidillemme, jolla on ollut (aivoinfarkti joskin lievä ja) käsi poikki. Tarvitsee kaikessa apua. Minäkin käyn äitiä katsomassa, mutta asun vähän kauempana äidistä, en voi mennä joka päivä. Sisar asuu siinä naapurissa. Sisaren mies on kuollut syöpään muutama vuosi sitten ja sisareni oli lähellä menettää myös tyttärensä pari vuotta sitten, joka muutenkin sairastelee. Jumala tietää nämä kaikki.


      • Huomaatko kuinka Riitta ja karlpaul olivat heti hengessä mukana kun kuulivat ihmisen olevan hädässä?
        Muistatko Raamatusta kuinka jopa väärämielinen tuomari heltyi, kun ihminen oli hädässä?
        Tiedätkö että joku on joskus jossain sanonut että vihamiehelle tulee osoittaa rakkautta, kun tilaisuus tulee?
        Muistuuko mieleesi Jeesuksen sana isistä jotka ovat pahoja ja kuitenkin antavat lapsille hyviä lahjoja?

        Sinä et herännyt edes ihmisen hädän edessä! Uskon että Herralta löytyy niinkin suuri siunaus että sinut nostaa ylös.


    • skreivi

      Me vomme kaikki yhdessä rukoilla sisarellesi paranemista:

      "Rakas Taivaallinen Isämme, me tuomme yhdessä tämän sairaan, Maruannen sisaren sinun eteesi ja rukoilemme Sinun Poikasi Jeesuksen Kristuksen kautta, että Sinä Kaikkivaltias Isämme olet hänelle armollinen ja annat hänen jälleen tulla terveeksi.

      Saakoon tämä sairaus olla vain välivaihe hänen elämässään, jolla sinä olet häntä vetänyt puoleesi ja saakoon hänen sydämensä täyttyä kiitoksesta ja paranemisen ilosta.

      Sillä Sinä Jumala voit kaiken!

      Me kiitämme Sinua Poikasi Jeesuksen Kristuksen kautta. Aamen.

      • Maruanne*

        1. Joh. 4:16

        "Me olemme oppineet tuntemaan Jumalan rakkauden kaikkia meitä kohtaan ja uskomme siihen. Jumala on rakkaus. Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."


    • " Nyt hän on taas saanut keuhkokuumeen. "

      Joo, hyvä että mainitsit tuon rintasyövänkin. Meidän pitää rukoilla ihan koko kropalle ja sisimmälle terveyttä
      suuren Lääkärin Jeesus Nasaretilaisen nimessä! Herra armahda minua syntistä - paranna siskon sisar, Isän ja Pojan
      kirkkauden kiitokseksi!

      Tätä älä kerro sisarellesi, mutta äitini kävi kaupungissa muka psoriasis-hoidossa. Rintasyöpä saatiin stytostaatilla
      ja sädetyksellä pois ja leikkauksella tietysti. Pari vuotta myöhemmin hän lapsille kertoi totuuden. Syöpähoitoa hän kaupungissa
      oli saanut.
      Ja sen oli kerrottu täysin parantuneeksi, niinkuin oikein olikin kertoa. Mutta nyt pari vuotta siitä tarkastuksessa
      hänellä kerrottiin olevan vain muutama kuukausi elinaikaa. Syöpä oli levinnyt kaikkialle.

      Joten toistuva keuhkosyöpä on nyt sisarellesi erityisen vaarallinen ja tosiaan tarvitaan enemmän kuin lääkärit.
      Herra, anna kyseiselle henkilölle lisäaikaa.

      Minäkin muuten elän lisäaikaa. Siitä on yli 10 vuotta kun lääkäri papereiden perusteella arvioi loppuelämäni
      kestoksi korkeintaan 10 vuotta.

      • Maruanne*

        Ja Herra meitä kaikkia armahtakoon!

        Minun sisareni muistuttaa äitiäsi, hän ei yleensä myöskään kerro "kaikkea" ennenkuin vasta jälkeenpäin.

        Rukoillaan, että Herra antaisi lisäaikaa, kuten Hiskialle: "Näin sanoo Herra, isäsi Daavidin Jumala: 'Minä olen kuullut rukouksesi, olen nähnyt kyyneleesi. Minä parannan sinut" (2. Kun. 20:5 loppuosa).


      • kiitosHerralle!
        Maruanne* kirjoitti:

        Ja Herra meitä kaikkia armahtakoon!

        Minun sisareni muistuttaa äitiäsi, hän ei yleensä myöskään kerro "kaikkea" ennenkuin vasta jälkeenpäin.

        Rukoillaan, että Herra antaisi lisäaikaa, kuten Hiskialle: "Näin sanoo Herra, isäsi Daavidin Jumala: 'Minä olen kuullut rukouksesi, olen nähnyt kyyneleesi. Minä parannan sinut" (2. Kun. 20:5 loppuosa).

        Herran hyvyys on loppumaton
        Psalmi 30

        Minä ylistän sinua, Herra.
        Sinä nostit minut syvyyksistä,
        et jättänyt minua vihollisteni pilkattavaksi.
        Herra, minun Jumalani,
        sinua minä huusin avuksi,
        ja sinä teit minut terveeksi.
        Herra, sinä pelastit minut tuonelasta.
        Hautaan vaipuvien joukosta
        sinä toit minut takaisin elämään.

        Laulakaa Herralle, te Herran palvelijat,
        ylistäkää hänen pyhää nimeään.
        Hänen vihansa kestää vain hetken,
        hänen hyvyytensä läpi elämän.
        Illalla on vieraana itku mutta aamulla ilo.

        Minä sanoin menestyksen päivinä:
        "Ikinä minä en horju."
        Hyvyydessäsi sinä, Herra,
        olit auttanut minut vuorille turvaan.
        Kun sitten käänsit pois kasvosi,
        minä hätäännyin.

        Sinua, Herra, minä huusin, Jumalani,
        sinulta rukoilin armoa:
        "Mitä hyötyä on siitä, jos minä kuolen,
        jos vaivun hautaan? Ylistääkö maan multa sinua,
        julistaako se sinun uskollisuuttasi?
        Herra, kuule minua ja ole minulle armollinen!
        Herra, ole sinä minun auttajani!"

        Sinä muutit itkuvirteni karkeloksi,
        riisuit yltäni suruvaatteen
        ja puit minut ilon pukuun.
        Siksi minä laulan sinulle kiitoslaulun,
        laulan koko sydämestäni enkä vaikene.
        Herra, minun Jumalani,
        sinua minä ylistän nyt ja aina.


    • kokosydänherralle

      Avuksesi huuda minua ja minä tahdon auttaa sinua ja sinun tulee kunnioittaa minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe