Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nummelalaiset omahyväistä sakkia

kaivotar

Onneksi muuttokuorma tulee kuun vaihteesta ja pääsen pois.Luojan kiitos ettei enää tarvitse olla omahyväisten , sisäänpäin lämpiävien kylässä. Luulette että Nummela on vielä jotenkin hieno paikka ? Keskusta on ihan perseestä, hajallaan kuin mikäkin.Ilman autoa ei pärjää, kun julkiset yhteydet huonot. Hyvästi Nummela !

8

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin haluan pois!

      Viimeistään nyt kun Vihdin Uutisissa oli juttua Nummelan keskustan kaavoituksen muuttamisesta sai verenpaineet nousemaan. Minkäihmeen takia näin pieni kylä pitää väkisin kovalla rahalla tunkea täyteen asuin-ja liiketiloja ja ruuhkauttaa entisestään keskustaa? Täällä on liikennesuunnittelu 30 vuotta jäljessä rakennuskaavoituksesta. Vähän sama jos Helsingin keskustassa olisi kaikki kadut yksikaistaisia, kuvitelkaapa tilanne. Nyt on tarjous sisällä asunnosta Veikkolassa, siellä on sentää vielä asiat kunnossa ja palvelutkin parantuneet riittävälle tasolle asumiseen. Ja onhan se lähempänä työmaatakin. Toivottavasti pääsen pois täältä ahdistavasta Nummelasta!

      • Kirkkonummi sucks

        Ojasta allikkoon olet menossa. Nummelasta ei ole kokemuksia, mutta Veikkolaa pahempaa tuppukylää tuskin läntiseltä Uudeltamaalta löytyy. No ehkä Kirkkonummen "keskus" on vielä juntimpi paikka. Siellä eivät asiat koskaan ole vielä olleet kunnossa. Ajatuksia Veikkolasta:
        -Täysin yliarvostettu ja -hintainen asuinalue, jossa ihmiset kuvittelevat olevansa jotenkin erityisiä ja erikoisasemassa, koska ovat päässeet siihen "onnelaan".
        -Veikkolan taajamakeskusta on lähinnä sarkastinen vitsi. Keskustan näteimmät rakennelmat ovat ne kaksi vanhan Turuntien kiertoliittymää.
        -Jos käyt duunissa kehä ykkösen sisäpuolella normaaliin toimistoaikaan, niin matka-aika motaria pitkin kehä kolmoselta ykköselle saattaa olla mitä tahansa 15 ja 45 minuutin väliltä...useimmiten ollaan skaalan yläpäässä
        -Taksia ei saa, koska kaikki kuskit ovat aina kaffella.


      • näin se meni!
        Kirkkonummi sucks kirjoitti:

        Ojasta allikkoon olet menossa. Nummelasta ei ole kokemuksia, mutta Veikkolaa pahempaa tuppukylää tuskin läntiseltä Uudeltamaalta löytyy. No ehkä Kirkkonummen "keskus" on vielä juntimpi paikka. Siellä eivät asiat koskaan ole vielä olleet kunnossa. Ajatuksia Veikkolasta:
        -Täysin yliarvostettu ja -hintainen asuinalue, jossa ihmiset kuvittelevat olevansa jotenkin erityisiä ja erikoisasemassa, koska ovat päässeet siihen "onnelaan".
        -Veikkolan taajamakeskusta on lähinnä sarkastinen vitsi. Keskustan näteimmät rakennelmat ovat ne kaksi vanhan Turuntien kiertoliittymää.
        -Jos käyt duunissa kehä ykkösen sisäpuolella normaaliin toimistoaikaan, niin matka-aika motaria pitkin kehä kolmoselta ykköselle saattaa olla mitä tahansa 15 ja 45 minuutin väliltä...useimmiten ollaan skaalan yläpäässä
        -Taksia ei saa, koska kaikki kuskit ovat aina kaffella.

        Oli niin tai näin, tarjous meni läpi ja muutto edessä vuodenvaihteessa! Rivitalokolmio, karvan alle 160000 euroa, onko se nyt niin paha? Nummelassa hinnat käytännössä ihan samat.


      • tietoa on
        Kirkkonummi sucks kirjoitti:

        Ojasta allikkoon olet menossa. Nummelasta ei ole kokemuksia, mutta Veikkolaa pahempaa tuppukylää tuskin läntiseltä Uudeltamaalta löytyy. No ehkä Kirkkonummen "keskus" on vielä juntimpi paikka. Siellä eivät asiat koskaan ole vielä olleet kunnossa. Ajatuksia Veikkolasta:
        -Täysin yliarvostettu ja -hintainen asuinalue, jossa ihmiset kuvittelevat olevansa jotenkin erityisiä ja erikoisasemassa, koska ovat päässeet siihen "onnelaan".
        -Veikkolan taajamakeskusta on lähinnä sarkastinen vitsi. Keskustan näteimmät rakennelmat ovat ne kaksi vanhan Turuntien kiertoliittymää.
        -Jos käyt duunissa kehä ykkösen sisäpuolella normaaliin toimistoaikaan, niin matka-aika motaria pitkin kehä kolmoselta ykköselle saattaa olla mitä tahansa 15 ja 45 minuutin väliltä...useimmiten ollaan skaalan yläpäässä
        -Taksia ei saa, koska kaikki kuskit ovat aina kaffella.

        Jos haluaa muualle kuin tuppukylään, ei Veikkola ole ratkaisu. Pönttölä se on Veikkolakin ja esim alkkisten ja narkkarien asuntolat ovat siellä Veikkolassa Lamminpääntien-Impivaaran tien puoleisella osuudella, mutta niistä vaietaan kuoliaaksi, ettei maine mene, olen työn puolesta niihin tutustunut. Myös kansallispukuiset suomalaiset ahkeroivat osoitteissa.
        Kannattaa muistaa, että ns halvemmat asunnot ovat jo 70-luvulla rakennettuja harakanpesiä, jotka vaativat lähivuosina mittavia korjauksia, useilla kymmenillä tuhansilla per asunto ja taas osan uusien ongelma on sähkölämmitys, joihen lämmityskulut tulevat vähintäänkin triplaantumaan tulevina vuosina.
        160 000 on paljon jos kyseessä on vanha, hatara rakennus tai sähkölämmitteinen uudempi esim siinä matonpesupaikan/jätteiden lajittelupaikan luona, siinä missä on suoraan puhelinverkkojen säteilykentässä. Onnea kuitenkin.


      • avautuminen!
        tietoa on kirjoitti:

        Jos haluaa muualle kuin tuppukylään, ei Veikkola ole ratkaisu. Pönttölä se on Veikkolakin ja esim alkkisten ja narkkarien asuntolat ovat siellä Veikkolassa Lamminpääntien-Impivaaran tien puoleisella osuudella, mutta niistä vaietaan kuoliaaksi, ettei maine mene, olen työn puolesta niihin tutustunut. Myös kansallispukuiset suomalaiset ahkeroivat osoitteissa.
        Kannattaa muistaa, että ns halvemmat asunnot ovat jo 70-luvulla rakennettuja harakanpesiä, jotka vaativat lähivuosina mittavia korjauksia, useilla kymmenillä tuhansilla per asunto ja taas osan uusien ongelma on sähkölämmitys, joihen lämmityskulut tulevat vähintäänkin triplaantumaan tulevina vuosina.
        160 000 on paljon jos kyseessä on vanha, hatara rakennus tai sähkölämmitteinen uudempi esim siinä matonpesupaikan/jätteiden lajittelupaikan luona, siinä missä on suoraan puhelinverkkojen säteilykentässä. Onnea kuitenkin.

        Siis 2000-luvun alussa valmistunut taloyhtiö tässä uuden tulevan koulurakennuksen kupeessa. Öljylämmitys, ei tämä tarvi kuin pientä pintaremonttia, maalit ja tapetit, no kyllä sinä tiedät. Kyllä minä tiedän alueen vanhimmat rivarit sieltä kirjaston suunnalta vähän kakkosluokan paikaksi enkä sieltä katsellut. Tyhmä se on joka maksaa, ei se joka pyytää. Itse en maksanut liikoja, en ostanut välittäjän kautta vaan tingin yksityiseltä ilmoituksen perusteella suoraan. En ala enempää yksityisasioitani täällä puimaan, sanon vaan sen että jos on malttia ja tajuaa jotain asioista niin ei se asunnon hankinta puihin mene. Sanonpa vaan sen että ei siellä Nummelassa sen parempaa olisi saanut. Ja miljöönä Veikkola on vielä mukava verrattuna Nummelan ruuhkahelvetteihin, pultsareihin ja yllättävän rauhattomaan yöelämään. Olen jo kolmissakymmenissä ja vaikka Veikkolalla olisi miten lintukotomainen maine, täällä uskon ja toivon viihtyväni. Jos olin väärässä, kadun päätöstäni ja myönnän virheeni. Sitä ennen en myönnä mitään ja kiistän kaiken :D


      • -
        avautuminen! kirjoitti:

        Siis 2000-luvun alussa valmistunut taloyhtiö tässä uuden tulevan koulurakennuksen kupeessa. Öljylämmitys, ei tämä tarvi kuin pientä pintaremonttia, maalit ja tapetit, no kyllä sinä tiedät. Kyllä minä tiedän alueen vanhimmat rivarit sieltä kirjaston suunnalta vähän kakkosluokan paikaksi enkä sieltä katsellut. Tyhmä se on joka maksaa, ei se joka pyytää. Itse en maksanut liikoja, en ostanut välittäjän kautta vaan tingin yksityiseltä ilmoituksen perusteella suoraan. En ala enempää yksityisasioitani täällä puimaan, sanon vaan sen että jos on malttia ja tajuaa jotain asioista niin ei se asunnon hankinta puihin mene. Sanonpa vaan sen että ei siellä Nummelassa sen parempaa olisi saanut. Ja miljöönä Veikkola on vielä mukava verrattuna Nummelan ruuhkahelvetteihin, pultsareihin ja yllättävän rauhattomaan yöelämään. Olen jo kolmissakymmenissä ja vaikka Veikkolalla olisi miten lintukotomainen maine, täällä uskon ja toivon viihtyväni. Jos olin väärässä, kadun päätöstäni ja myönnän virheeni. Sitä ennen en myönnä mitään ja kiistän kaiken :D

        Onnittelut, toivottavasti ratkaisusi osoittautuu oikeaksi. Kaikkialla on ongelmansa, mutta ei tämä Vihti mikään autuuden asuinsija ole. Täällä on valtavasti juntteja, joiden kanssa on mahdoton tulla toimeen siten kuin sivistynyt ja järkevä ihminen haluaisi elää ja olla.


      • Zoel
        - kirjoitti:

        Onnittelut, toivottavasti ratkaisusi osoittautuu oikeaksi. Kaikkialla on ongelmansa, mutta ei tämä Vihti mikään autuuden asuinsija ole. Täällä on valtavasti juntteja, joiden kanssa on mahdoton tulla toimeen siten kuin sivistynyt ja järkevä ihminen haluaisi elää ja olla.

        näkyy yksi niistä muuttaneen Veikkolaan.


      • njet veikola
        avautuminen! kirjoitti:

        Siis 2000-luvun alussa valmistunut taloyhtiö tässä uuden tulevan koulurakennuksen kupeessa. Öljylämmitys, ei tämä tarvi kuin pientä pintaremonttia, maalit ja tapetit, no kyllä sinä tiedät. Kyllä minä tiedän alueen vanhimmat rivarit sieltä kirjaston suunnalta vähän kakkosluokan paikaksi enkä sieltä katsellut. Tyhmä se on joka maksaa, ei se joka pyytää. Itse en maksanut liikoja, en ostanut välittäjän kautta vaan tingin yksityiseltä ilmoituksen perusteella suoraan. En ala enempää yksityisasioitani täällä puimaan, sanon vaan sen että jos on malttia ja tajuaa jotain asioista niin ei se asunnon hankinta puihin mene. Sanonpa vaan sen että ei siellä Nummelassa sen parempaa olisi saanut. Ja miljöönä Veikkola on vielä mukava verrattuna Nummelan ruuhkahelvetteihin, pultsareihin ja yllättävän rauhattomaan yöelämään. Olen jo kolmissakymmenissä ja vaikka Veikkolalla olisi miten lintukotomainen maine, täällä uskon ja toivon viihtyväni. Jos olin väärässä, kadun päätöstäni ja myönnän virheeni. Sitä ennen en myönnä mitään ja kiistän kaiken :D

        Kirkkonummen kunnan palvelut ovat kirkonkylässä, hippasen pitkä matka sinne Veikkolasta, mutta ei se mitään.
        Mitähän varten ne veikkolalaiset käyvät nummelan cittariss ostoksilla - ja vinkkukaupassa ?
        missä on veikkolan lähin " cittari tahi vinkkukauppa" ? joo, se on kirkolla,,,että kalliiksi tulee sekin lysti...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe