KEPUn jäsenten väliset kisat alkavat kiihtyä vaalien lähestyessä. Nyt Maalais-Mari on alkanut päsmäröidä ympäristöministeri Lehtomäen tontilla.
Näköjään KEPUssa alkaa "kummalla on leveämpi perä" kilpailu Paskalaista.
Ei muuta kuin vaalisauna lämpiämään.
Kiviniemi päsmäröi Lehtomäen tontilla
5
81
Vastaukset
- Läskiperse
Paulan perää ei voita mikään, kuten Känä hyvin tietää.
- kaikkisitätoisiapyst
on se per,,,,,män iisakin pioka, että sillee se, känän perä on korvien väli.
- Kantapeikko
kaikkisitätoisiapyst kirjoitti:
on se per,,,,,män iisakin pioka, että sillee se, känän perä on korvien väli.
Tieteellisen vertailun perusteella minun peräsuoli ja Känän aivot pystyvät samantasoiseen älylliseen toimintaan.
- *******_**********
Kantapeikko kirjoitti:
Tieteellisen vertailun perusteella minun peräsuoli ja Känän aivot pystyvät samantasoiseen älylliseen toimintaan.
Paska haisee
http://static.iltalehti.fi/etusivu/lehtomakivaakaJI1211_503_et.jpg
- politiikan tutkija
Markku Uuspaavalniemen lähtökin osaltaan kertoo Kepun kovista sisäisistä ristiriidoista. Kepu on puolueena kriisissä ja puolueen hajoaminenkin on mahdollinen. Tilanteessa on paljon samaa kuin aikoinaan Veikko Vennamo lähti puolueesta ja lähti perustamaan SMP:tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594683
- 653798
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2113208- 1133061
- 482884
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471977- 1081872
- 361865