Onko Gabyn miestä näyttelevä tyyppi vaihtunut,vai näinkö ihan väärin?? Oli jotenki oudon näkönen ei yhtään saman näköinen kun aikasemmin? Huomioiko kukaan muu?
Herra Solis ??
3
627
Vastaukset
- fjghvyvbdlcödfi
...oli ajanut partansa ja kieltämättä näytti erilaiselta
- täykkärit
Laihtunut tosi paljon ja sitä myötä komistunut :)
Mielettömän hyvännäköinen latino!- komia mies
Carlos Solis todella näytti paremmalta kuin aikaisemmin. Löysin tälläisen kommentin asiasta: The new look is for his role as Stanly Kowalski in a play called “A Street Care Named Desire”. Chavira prepared for the role by shaving his bear and getting a new haircut. It made him look younger and even Eva Longoria Parker commented that he isn’t the Carlos of before. The new look does make Chavira look like a 20 something year old.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191