huusivat osallistujat,,, Onks tämä enää tottakaan?,,, aina kun yritän tälle sivulle,,, niin tulee mun viimeinen palstalle laitettu viesti mun nokan eteen!,,, Mä niin tärkeä ihminen ole, että sitä pitäs toistaa,,, tää vaan taas sössii niin maan perkeleesti!!!,,,
Onhan tuolla alempana samoja alotuksi useempiakin rivitolkulla,,, mut ei todella tartteis!
Miks ne ei palkkaa jotain nettinörttiä kehittelemään tätä järjestelmää uusiin puihin,,, ne osais!
Kiva kiva,
7
190
Vastaukset
- luulija.
oisko vikkaaa sun omissa vermeissä?
- Cassis-Alma
toisilla sama ongelma,,, jos nyt ei ihan just tuo että oman viimmeisen nakkaa nokalle, mut eipä aukee mikään toinen suomi 24:n toiminto,,, No onhan tämä tätä,,, jos vaikka omissa vermeissä :o(,,,
- ?
ei sua kukaan pelkää
- Cassis-Alma
olikos niin pelottava viesti et sua alko pelottaa? ;o),,, no tuus kainaloon, halin sulta pelon pois ;o),,, Miksikö?,,, no siksi kun en osaa pelotella edes ketään,,, Mää olen kesy ;o),,,
Cassis-Alma kirjoitti:
olikos niin pelottava viesti et sua alko pelottaa? ;o),,, no tuus kainaloon, halin sulta pelon pois ;o),,, Miksikö?,,, no siksi kun en osaa pelotella edes ketään,,, Mää olen kesy ;o),,,
Minulla on tainnu mennä jokin ohi?
Ainoo kesy nainen josta olen kuullu huhuja, oli tuo kreikkalainen rakkauve jumalatar, mut seki vaan sen takia et teki miehet tyhmiks...
Cindy Lauper;
http://www.youtube.com/watch?v=YFwGi__NDJk&feature=related- Cassis-Alma
bar.sinistra kirjoitti:
Minulla on tainnu mennä jokin ohi?
Ainoo kesy nainen josta olen kuullu huhuja, oli tuo kreikkalainen rakkauve jumalatar, mut seki vaan sen takia et teki miehet tyhmiks...
Cindy Lauper;
http://www.youtube.com/watch?v=YFwGi__NDJk&feature=relatedmullaki,,, en varmaan oo istunu paikallisessa vastakkain samassa pöydässä,,, No mut eihän hänkään minnuu tunne,,, tasapuolisesti ;o),,, No se rakkauven jumalatar,,, niitähän on ;o),,, joka korttelissa kaks ainakii ;o),,, vai laskinko väärin ;o)?,,,
Mut en mä nyt Cindyn kaa ala kilpaillemaan,,, kuulutaan niikus hippasen eri sarjaan,,, Mut en tunnusta kumpi on parempi ;o),,,
oi voi minä yritin viestiä ja yksikään ei lähtenyt ;)))
vaan kun katsoin huuhaa palstaa siellä oli neljä;))
ihan selvinpäin olen ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654