Ala-astetta käyvä poikani tuli koulusta kotiin ja rupesimme juutelemaan päivästä miten meni.
Poikani kertoi miten koulussa opetettiin ettei ole miesten ja naisten töitä,on vain töitä.
Oikaisin poikaani samantien sanomalla että tuollainen opetus on väärässä ja nykyaikana yritetään olla niin suvaitsevaisia ettei uskalleta puhua päivänselvistä asioista.
Tottakait on töitä jotka soveltuvat miehille paremmin,tämä on selviö ilman muuta nyt tietenkin palstan femakkolesbot repivät rintakarvojaan.
Vai oletko eri mieltä ja miksi?
Voimme ottaa esimerkkinä useita kymmeniä ammatteja jotka ovat selkeästi vain miehille.
Miesten ja naistentyöt.
118
624
Vastaukset
- hjkhjkhkjhjkhjkhjkhj
'Voimme ottaa esimerkkinä useita kymmeniä ammatteja jotka ovat selkeästi vain miehille.'
No antaa tulla
PS. oma ammattisi prostituoituna on ainoa mikä nyt tulee mieleen - Rompix
"Voimme ottaa esimerkkinä useita kymmeniä ammatteja jotka ovat selkeästi vain miehille. "
Ole hyvä ja listaa vaikkapa kaksikymmentä (20) ammattia, jotka ovat selkeästi vain miehille. Kinataan sitten, miksi naiset eivät voisi näitä tehdä.- .
1 Olkoon vaikka pintapelastaja,nainen ei vain yksinkertaisesti kykene samaan kuin mies,jo fysiikkansa takia.
Olkoon milläinen rekkamieslesbo tahansa. . kirjoitti:
1 Olkoon vaikka pintapelastaja,nainen ei vain yksinkertaisesti kykene samaan kuin mies,jo fysiikkansa takia.
Olkoon milläinen rekkamieslesbo tahansa.http://www.philstar.com/Article.aspx?articleId=620449&publicationSubCategoryId=65
Seuraava?- .
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
http://www.philstar.com/Article.aspx?articleId=620449&publicationSubCategoryId=65
Seuraava?eivät silti sovellu ammattiin.
Niin tämä on juuri sitä mistä puhuin,onhan naisille annettava mahdollisuus ammattiin kuinn ammattiin mutta he eivät silti selviyty tälläisestä kuin miehet se on varmaa,jo heidän fysiikkansa takia. . kirjoitti:
eivät silti sovellu ammattiin.
Niin tämä on juuri sitä mistä puhuin,onhan naisille annettava mahdollisuus ammattiin kuinn ammattiin mutta he eivät silti selviyty tälläisestä kuin miehet se on varmaa,jo heidän fysiikkansa takia.Tuo nyt ei vaan pidä paikkaansa lainkaan. Se on täysin... Asenteellista paskaa.
- .
Tuo nyt ei vaan pidä paikkaansa lainkaan. Se on täysin... Asenteellista paskaa.
olla asenteellista jos joku tyttöparka ei jaksa kantaa 80 kg kolmannesta kerroksesta alas?
Pitäisi kilomärää tiputtaa vaikkapa 40 kg ja sitten taas alaspäin??
Te olette asenteellsia minä olen realisti - beenthere
. kirjoitti:
olla asenteellista jos joku tyttöparka ei jaksa kantaa 80 kg kolmannesta kerroksesta alas?
Te olette asenteellsia minä olen realistiVoit olla vahva, mutta tyhmä ainakin olet. Ei kukaan järjissään oleva mieskään lähde missään tilanteessa kuskaamaan kahdeksaa kymmentä kiloa yksin portaita alas. Tässä tulee tämä vinha ero älyn ja lihaksen välillä. Älykäs ei joudu tuollaisiin tilanteisiin, mihin kaltaisesi tyhmä muskeli ajautuu tavan takaa.
Lopeta, koska annat itsestäsi vain kommentti kommentilta idiootimman vaikutelman. - .
beenthere kirjoitti:
Voit olla vahva, mutta tyhmä ainakin olet. Ei kukaan järjissään oleva mieskään lähde missään tilanteessa kuskaamaan kahdeksaa kymmentä kiloa yksin portaita alas. Tässä tulee tämä vinha ero älyn ja lihaksen välillä. Älykäs ei joudu tuollaisiin tilanteisiin, mihin kaltaisesi tyhmä muskeli ajautuu tavan takaa.
Lopeta, koska annat itsestäsi vain kommentti kommentilta idiootimman vaikutelman.se kun kuuluu palomiehen testiin päästääkseen ammattiin,kuinka vitun tyhmä oletkaan??
Mistä teitä idiootteja tulee?? - beenthere
. kirjoitti:
se kun kuuluu palomiehen testiin päästääkseen ammattiin,kuinka vitun tyhmä oletkaan??
Mistä teitä idiootteja tulee??Voi kun sinä oot sitten outo. Valehtelemallako luulet, etä selviät paremmin?
http://www.paloforum.net/index.php?showtopic=2266 - .
beenthere kirjoitti:
Voi kun sinä oot sitten outo. Valehtelemallako luulet, etä selviät paremmin?
http://www.paloforum.net/index.php?showtopic=2266vielä 8 v sitten ainakin.
Jospa niistä on luovuttu että naisetkin pääsevät läpi?
No tuossa on jota voisi pitää vastaavana penkkipunnerrus,tuosta ei pääse kuin yksi sadasta naisesta läpi - goddeloos
. kirjoitti:
se kun kuuluu palomiehen testiin päästääkseen ammattiin,kuinka vitun tyhmä oletkaan??
Mistä teitä idiootteja tulee??"se kun kuuluu palomiehen testiin päästääkseen ammattiin,kuinka vitun tyhmä oletkaan?? "
- Miksi siis naisia on palomiehinä? ollut jo vuosikausia!:p
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009121810807804_uu.shtml
"Mistä teitä idiootteja tulee?? "
- Vastaus on lähemopänä kuin luuletkaan, katsot vain lähimpään peiliin...
Tajuatko kuinka olet ampunut - et vain yhteen vaan molempiin jalkoihisi jo. Tosin tuokin vaatii tyhmyyttä ettei vaan yksinkertaisesti yksinkertaista tajua. - beenthere
. kirjoitti:
vielä 8 v sitten ainakin.
Jospa niistä on luovuttu että naisetkin pääsevät läpi?
No tuossa on jota voisi pitää vastaavana penkkipunnerrus,tuosta ei pääse kuin yksi sadasta naisesta läpiTässä voit lukea sellaisten ihmisten tarinoita, jotka tuntuvat oikeasti tietävän asioista eivätkä vain uhoile kuten sinä.
http://www.pakkotoisto.com/treeni/69326-pelastusopistoon-nainen/ - .
goddeloos kirjoitti:
"se kun kuuluu palomiehen testiin päästääkseen ammattiin,kuinka vitun tyhmä oletkaan?? "
- Miksi siis naisia on palomiehinä? ollut jo vuosikausia!:p
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009121810807804_uu.shtml
"Mistä teitä idiootteja tulee?? "
- Vastaus on lähemopänä kuin luuletkaan, katsot vain lähimpään peiliin...
Tajuatko kuinka olet ampunut - et vain yhteen vaan molempiin jalkoihisi jo. Tosin tuokin vaatii tyhmyyttä ettei vaan yksinkertaisesti yksinkertaista tajua.lukea.
Varmasti 1% naisista läpäisee testit,niin eikö ammatti ole silloin miehelle soveltuvampi jos heistä yli 50% läpäisee,homo katsoo vaan itse sinne peilliin varmaan näet aika ämmän? - .
beenthere kirjoitti:
Tässä voit lukea sellaisten ihmisten tarinoita, jotka tuntuvat oikeasti tietävän asioista eivätkä vain uhoile kuten sinä.
http://www.pakkotoisto.com/treeni/69326-pelastusopistoon-nainen/ranneliike net tapainen sivusto?
Kiitos ei ,voi saada jonkun taudin.
Mutta ei se silti muuta sitä faktaa että ammatti soveltuu miehelle parammin. - jep jep
. kirjoitti:
Mistä teitä idiootteja tulee??...sinulle koetettiin ilmeisesti sanoa, etteivät tuollaiseen hommiin lähde ne jotka eivät siihen kykene... oli sitten kyseessä mies tai nainen...
- goddeloos
. kirjoitti:
lukea.
Varmasti 1% naisista läpäisee testit,niin eikö ammatti ole silloin miehelle soveltuvampi jos heistä yli 50% läpäisee,homo katsoo vaan itse sinne peilliin varmaan näet aika ämmän?"No tottavitussa niitä,etkö sinäkään osaa
lukea. "
- Ehkä en, minä sentään ymmärrän tekstiä... :p
"Varmasti 1% naisista läpäisee testit,niin eikö ammatti ole silloin miehelle soveltuvampi jos heistä yli 50% läpäisee"
- niin mutta rakas idioottimme, ei siitä silti miesten työtä tee, vain työtä :p
"homo katsoo vaan itse sinne peilliin varmaan näet aika ämmän? "
- hehheheee... tais osua :) - .
goddeloos kirjoitti:
"No tottavitussa niitä,etkö sinäkään osaa
lukea. "
- Ehkä en, minä sentään ymmärrän tekstiä... :p
"Varmasti 1% naisista läpäisee testit,niin eikö ammatti ole silloin miehelle soveltuvampi jos heistä yli 50% läpäisee"
- niin mutta rakas idioottimme, ei siitä silti miesten työtä tee, vain työtä :p
"homo katsoo vaan itse sinne peilliin varmaan näet aika ämmän? "
- hehheheee... tais osua :)"niin mutta rakas idioottimme, ei siitä silti miesten työtä tee, vain työtä"
Rakas femakko,se tekee siitä työn johon mies soveltuu paremmin;)
Huomaa että olet aika niasmainen. - beenthere
. kirjoitti:
"niin mutta rakas idioottimme, ei siitä silti miesten työtä tee, vain työtä"
Huomaa että olet aika niasmainen."Voimme ottaa esimerkkinä useita kymmeniä ammatteja jotka ovat selkeästi vain miehille." Näin sinä sanoit. Vastaa nyt hyvä mies sanoistasi.
- .
beenthere kirjoitti:
"Voimme ottaa esimerkkinä useita kymmeniä ammatteja jotka ovat selkeästi vain miehille." Näin sinä sanoit. Vastaa nyt hyvä mies sanoistasi.
kolme ja voi voi niitä on kymmeniä
Mutta en haluaisi enää pahoittaa muutenkin jo masentunutta mieltäsi.
Jatketaan vaikka huomenna nyt lähden nukkumaan,on huomenna taas oletava 36 tuntia pystyssä herättyäni. - beenthere
. kirjoitti:
kolme ja voi voi niitä on kymmeniä
Mutta en haluaisi enää pahoittaa muutenkin jo masentunutta mieltäsi.
Jatketaan vaikka huomenna nyt lähden nukkumaan,on huomenna taas oletava 36 tuntia pystyssä herättyäni.Sinä et pysty. Olet nössö suurisuu.
- .
beenthere kirjoitti:
Sinä et pysty. Olet nössö suurisuu.
.
- goddeloos
. kirjoitti:
"niin mutta rakas idioottimme, ei siitä silti miesten työtä tee, vain työtä"
Huomaa että olet aika niasmainen."Rakas femakko,se tekee siitä työn johon mies soveltuu paremmin;) "
- Ja perustuu mihin? Äläkä ole enempää idiootti ja vetoat työn fyysisyyteen, siinä kun pärjää nainenkin jos vain fysiikka on kunnossa. :p
"Huomaa että olet aika niasmainen. "
- Ja sinä naismainen - goddeloos
. kirjoitti:
.
Ainoo mikä on suuri... suu... ja rakastaa omaa ääntään... kun muuta ei pysty :p
- ::::::::::::-:::::::
. kirjoitti:
Te olette asenteellsia minä olen realistiMiten kuvittelet hoitajien siirtävän ihmisiä? Jos 120kg ihminen kaatuu, hoitajat hänet ylös nostavat, ihan naispuoliset hoitajat.
Sulla on tuossa kyllä osa ihan asiaakin, mutta nykyään miesten- ja naistentöiden rajat on paljon häilyvämpiä kuin ennen. Mäkin esimerkiksi opiskelen ns. "miesten alalle" maalariksi, eikä poikia löydy sieltäkään enää suuremmin. Nykyään maalariala ei taida kuitenkaan olla sinällään "miesten ala", että tytöt sais yhtään lisäpisteitä - niinkun esimerkiksi kampaaja-puolelle hakevat pojat. Ehkä tuolla yritetään hälventää lisää rajoja miesten ja naisten ammatinvalinnan välillä.
Mutta on tietysti totta sekin, että miehet on fyysisesti kestävämpiä kun naiset (keskimäärin), ja naiset taas on omilla osa-alueillaan miehiä parempia. En silti menis sanomaan, ettei yksikään nainen kykene johonkin "miesten ammattiin" tai mies "naisten ammattiin". Meilläkin kotona mies tulee töistä kahvin ja ruuan tuoksuisena ja nainen haisee pikemminkin maaleilta ja pölyltä. (:- .
niistä fyysistä voimaa vaativista töistä jotka ovat selkeästi miehille tarkoitettuja.
On minullakin eräs hyvä naisystävä joka oli maalari nyt työnjohtaja kylläkin.
Ns naisten ammatteihin nykyään löytyy kyllä niitä homopoikia ihan riittävästi . kirjoitti:
niistä fyysistä voimaa vaativista töistä jotka ovat selkeästi miehille tarkoitettuja.
Ns naisten ammatteihin nykyään löytyy kyllä niitä homopoikia ihan riittävästijos sun poikas nyt oliskin kiinnostunut lähtemään vaikkapa kondiittoriksi tai kampaajaksi niin menisitkö sä sanomaan että "ai ootsäki joku homopoika, häh? kyllä susta pitää tulla rekkamies tai ainakin konerakentaja!"?
. kirjoitti:
Ns naisten ammatteihin nykyään löytyy kyllä niitä homopoikia ihan riittävästiNo, anna tulla lisää. Pintapelastaja tuli jo kumottua.
- .
kultapanda__ kirjoitti:
jos sun poikas nyt oliskin kiinnostunut lähtemään vaikkapa kondiittoriksi tai kampaajaksi niin menisitkö sä sanomaan että "ai ootsäki joku homopoika, häh? kyllä susta pitää tulla rekkamies tai ainakin konerakentaja!"?
mutta kampaaja onkin jo aika homojen ammatti,en häntä sellaiseksi halua.
En myöskään rekkamiestä tai konerakentajaa. - .
No, anna tulla lisää. Pintapelastaja tuli jo kumottua.
kurssin takia hupsu.
Haahh muutaman naisen kurssille valinta ei kumoa yhtään mitään. . kirjoitti:
mutta kampaaja onkin jo aika homojen ammatti,en häntä sellaiseksi halua.
En myöskään rekkamiestä tai konerakentajaa.Kuka muu sun pojan ammatista valitsee kun hän itse? Toivottavasti valitsee oman päänsä mukaan, ja saat nenilles.
- .
kultapanda__ kirjoitti:
Kuka muu sun pojan ammatista valitsee kun hän itse? Toivottavasti valitsee oman päänsä mukaan, ja saat nenilles.
minä ohjaan häntä oikeaan suuntaan ja minä olen se maksaja hänen kouluttamisessa joten sananen minullakin on sanottavana.
- beenthere
. kirjoitti:
Ns naisten ammatteihin nykyään löytyy kyllä niitä homopoikia ihan riittävästiKerropas nyt niitä ammatteja, joissa nainen ei pärjää. Vai onko tämä taas näitä sinun uhojuttujasi, joita et sitten ole kuitenkaan valmis todistamaan. Niitähän on riittänyt loputtomiin. Olet kyllä melkoinen suurisuu vailla oikeita perusteluja heitoillesi.
. kirjoitti:
minä ohjaan häntä oikeaan suuntaan ja minä olen se maksaja hänen kouluttamisessa joten sananen minullakin on sanottavana.
amikset ei maksa hirveitä, joten tuskimpa. Ellei tietysti lukioon lähde, siellä eri asia. Meillä ainakaan ei oo ollu mitään muita maksuja, kun kaapin avain 10e ja 30e työkalupakista.
Tuollaiset vanhemmat on aina saanu mun aivot kiehumaan, "minä päätän mikä lapsestani tulee, vaikka kyse on HÄNEN ei MINUN tulevaisuudestani! elämäni on ollut niin kurjaa, että joudun elämään nyt lapseni kautta, kärsipä hän siitä tai ei, evvk!".- .
beenthere kirjoitti:
Kerropas nyt niitä ammatteja, joissa nainen ei pärjää. Vai onko tämä taas näitä sinun uhojuttujasi, joita et sitten ole kuitenkaan valmis todistamaan. Niitähän on riittänyt loputtomiin. Olet kyllä melkoinen suurisuu vailla oikeita perusteluja heitoillesi.
Ei puhuttu pärjäämisestä,toki on naisia jotka pärjäävät muuta SUURINOSA ei pärjää tietyissä ammateissa.
"Tottakait on töitä jotka soveltuvat miehille paremmin",ja tälläinen on esmin palomies.
Ehkä 1% naisista pääsisi testeistä läpi ja 50% miehistä,eikö ammatti ole silloin miehelle soveltuvampi!? - .
kultapanda__ kirjoitti:
amikset ei maksa hirveitä, joten tuskimpa. Ellei tietysti lukioon lähde, siellä eri asia. Meillä ainakaan ei oo ollu mitään muita maksuja, kun kaapin avain 10e ja 30e työkalupakista.
Tuollaiset vanhemmat on aina saanu mun aivot kiehumaan, "minä päätän mikä lapsestani tulee, vaikka kyse on HÄNEN ei MINUN tulevaisuudestani! elämäni on ollut niin kurjaa, että joudun elämään nyt lapseni kautta, kärsipä hän siitä tai ei, evvk!".täälle se maksaa,jopa 40 00 eruoa vuodessa.
- .
missxcessive kirjoitti:
Älä valehtele.
niin.
. kirjoitti:
täälle se maksaa,jopa 40 00 eruoa vuodessa.
tuon missxcessiven kommenttiin, että olet provo. Tulee niin levotonta juttua sulta taas. :D
Vastaappa uudelleen tuohon, mitä sanoin vanhempien puuttumisesta lastensa TULEVAISUUTEEN ja ONNELLISUUTEEN. Kiinnostaako sua sellaset ollenkaan? Vai onko se se ulkokuori vaan, mikä sua kiinnostaa? Muut ihmiset, ehkä niiden mielipiteet? Entä kiinnostaako sua yhtään, mitä sun oma poika ajattelee siitä, mitä hän tahtoo tehdä isona? Ei varmaankaan.- .
kultapanda__ kirjoitti:
tuon missxcessiven kommenttiin, että olet provo. Tulee niin levotonta juttua sulta taas. :D
Vastaappa uudelleen tuohon, mitä sanoin vanhempien puuttumisesta lastensa TULEVAISUUTEEN ja ONNELLISUUTEEN. Kiinnostaako sua sellaset ollenkaan? Vai onko se se ulkokuori vaan, mikä sua kiinnostaa? Muut ihmiset, ehkä niiden mielipiteet? Entä kiinnostaako sua yhtään, mitä sun oma poika ajattelee siitä, mitä hän tahtoo tehdä isona? Ei varmaankaan.vapaan kasvatuksen kannattajia,joo teidän kakaroita näkeekin aina kaduilla silloin tällöin huutamassa vittua ja huoraa vanhuksille.
- .
missxcessive kirjoitti:
Ihan sama mitä lässytät.
haluat asian niin nähdä femakko.
. kirjoitti:
Ei puhuttu pärjäämisestä,toki on naisia jotka pärjäävät muuta SUURINOSA ei pärjää tietyissä ammateissa.
"Tottakait on töitä jotka soveltuvat miehille paremmin",ja tälläinen on esmin palomies.
Ehkä 1% naisista pääsisi testeistä läpi ja 50% miehistä,eikö ammatti ole silloin miehelle soveltuvampi!?jotka sopii enemmän naisille, koska miehet ei samaan tapaan kykene kaikkeen mihin naiset kykenee. Eikö se ole sama asia? Kuitenkin on miehiä, jotka toimii naisten aloilla. Kysymys oli kuitenkin siitä, että on myös naisia miesten aloilla ja päinvastoin, ja aivan yhtä hyviä ammattilaisia omilla tahoillaan.
Eli sukupuolella ei ole väliä, jos joku kokee itselleen sopivan vastakkaiselle sukupuolelle paremmin yleisesti soveltuvan ammatin.- .
kultapanda__ kirjoitti:
jotka sopii enemmän naisille, koska miehet ei samaan tapaan kykene kaikkeen mihin naiset kykenee. Eikö se ole sama asia? Kuitenkin on miehiä, jotka toimii naisten aloilla. Kysymys oli kuitenkin siitä, että on myös naisia miesten aloilla ja päinvastoin, ja aivan yhtä hyviä ammattilaisia omilla tahoillaan.
Eli sukupuolella ei ole väliä, jos joku kokee itselleen sopivan vastakkaiselle sukupuolelle paremmin yleisesti soveltuvan ammatin.soveltuvat paremmin naisille,samaa mieltä.
. kirjoitti:
vapaan kasvatuksen kannattajia,joo teidän kakaroita näkeekin aina kaduilla silloin tällöin huutamassa vittua ja huoraa vanhuksille.
Kieltäisitkö sä sun poikaas menemästä sille alalle, joka tuntuu hänestä parhaimmalta? Ihan vaan, koska se ois homoa sun mielestä? Entä jos se tekis sen onnelliseksi? Kiinnostaako sua sun oman lapsen onnellisuus ja hyvinvointi, vai kiinnostaako sua se, mitä muut ihmiset ajattelee?
Lapsistahan tulee mummojen hakkaajia, jos ne saa opiskella alalle, jolla ne kokee olevansa hyviä. Mustakin tulee varmaan sellanen, kun opiskelen maalariks, enkä esimerkiks menny lukioon, vaikka vanhemmat ois halunnu?. kirjoitti:
vapaan kasvatuksen kannattajia,joo teidän kakaroita näkeekin aina kaduilla silloin tällöin huutamassa vittua ja huoraa vanhuksille.
Sinun laistesi lapsien kusipääisät isä huuteleekin vittua persettä paskaa ym suomi24 steismipalstalla. Tosi sivistynyttä?
. kirjoitti:
Ai siellä ulkomailla vai ;o)
- beenthere
. kirjoitti:
Ehkä 1% naisista pääsisi testeistä läpi ja 50% miehistä,eikö ammatti ole silloin miehelle soveltuvampi!?Itse kirjoitit näin:"Voimme ottaa esimerkkinä useita kymmeniä ammatteja jotka ovat selkeästi vain miehille."
Joten ala siis ladella. Toistaiseksi olet keksinyt pintapelastajan ja palomiehenja nekin on jo kumottu. Anna siis nyt vain tulla niitä lupaamiasi aloja ja lopeta tuo haukkuminen.
Et taida osata muuta kuin kanssaihmisten herjaamisen. Todella säälittävää. - .
kultapanda__ kirjoitti:
Kieltäisitkö sä sun poikaas menemästä sille alalle, joka tuntuu hänestä parhaimmalta? Ihan vaan, koska se ois homoa sun mielestä? Entä jos se tekis sen onnelliseksi? Kiinnostaako sua sun oman lapsen onnellisuus ja hyvinvointi, vai kiinnostaako sua se, mitä muut ihmiset ajattelee?
Lapsistahan tulee mummojen hakkaajia, jos ne saa opiskella alalle, jolla ne kokee olevansa hyviä. Mustakin tulee varmaan sellanen, kun opiskelen maalariks, enkä esimerkiks menny lukioon, vaikka vanhemmat ois halunnu?Lapsistahan tulee mummojen hakkaajia, jos ne saa opiskella alalle, jolla ne kokee olevansa hyviä.
- .
beenthere kirjoitti:
Itse kirjoitit näin:"Voimme ottaa esimerkkinä useita kymmeniä ammatteja jotka ovat selkeästi vain miehille."
Joten ala siis ladella. Toistaiseksi olet keksinyt pintapelastajan ja palomiehenja nekin on jo kumottu. Anna siis nyt vain tulla niitä lupaamiasi aloja ja lopeta tuo haukkuminen.
Et taida osata muuta kuin kanssaihmisten herjaamisen. Todella säälittävää.kumottu,te vain luulette kumonneen jotakin.
Ne kaksi ovat ammatteja jotka jo testien takia soveltuvat miehille paremmin,ovat siis selkeästi miesten ammatteja.
Yksi sadasta naisesta pääsisi läpi testeistä,sanooko se sinulle mitään?
Eipä varmaankaa,,,, - .
missxcessive kirjoitti:
Sinun laistesi lapsien kusipääisät isä huuteleekin vittua persettä paskaa ym suomi24 steismipalstalla. Tosi sivistynyttä?
vaan toteaa jos joku on kusipää.
. kirjoitti:
Lapsistahan tulee mummojen hakkaajia, jos ne saa opiskella alalle, jolla ne kokee olevansa hyviä.
Olen mummonhakkaaja, koska nautin alasta jolla opiskelen.
Jos opiskelisin ammattiin, jossa en olisi onnellinen, olisin parempi ihminen. Onnettomat ihmiset kun tunnetusti ovat tasapainoisempia, kuin onnelliset.- goddeloos
. kirjoitti:
täälle se maksaa,jopa 40 00 eruoa vuodessa.
"Asumme ulkomailla ja
täälle se maksaa,jopa 40 00 eruoa vuodessa. "
- hehhehehhee..... ei ooo totta! Näin monta makeaa naurua yhdessä illassa! Oikeasti! Mutta jatka vaan... maailmassa on liian vähän naurua ja kerrankin saa toisen tyhmyydelle nauraa näin vapaasti! - .
kultapanda__ kirjoitti:
Olen mummonhakkaaja, koska nautin alasta jolla opiskelen.
Jos opiskelisin ammattiin, jossa en olisi onnellinen, olisin parempi ihminen. Onnettomat ihmiset kun tunnetusti ovat tasapainoisempia, kuin onnelliset.ihan puuta heinää.
- beenthere
. kirjoitti:
kumottu,te vain luulette kumonneen jotakin.
Ne kaksi ovat ammatteja jotka jo testien takia soveltuvat miehille paremmin,ovat siis selkeästi miesten ammatteja.
Eipä varmaankaa,,,,"useita kymmeniä ammatteja" sinä sanoit. Anna nyt sitten tulla. Vai joko taas valehtelit?
- .
goddeloos kirjoitti:
"Asumme ulkomailla ja
täälle se maksaa,jopa 40 00 eruoa vuodessa. "
- hehhehehhee..... ei ooo totta! Näin monta makeaa naurua yhdessä illassa! Oikeasti! Mutta jatka vaan... maailmassa on liian vähän naurua ja kerrankin saa toisen tyhmyydelle nauraa näin vapaasti!40 000 euroa.
Mukavaa että sinulla on hauskaa. - hkjhjkjhkjhjkhjkhjkh
. kirjoitti:
Eipä varmaankaa,,,,Sanoit kylläkin 'vain miehille', joten mitä kiermurtelet, anna palaa
- goddeloos
. kirjoitti:
40 000 euroa.
Mukavaa että sinulla on hauskaa."40 000 euroa.
Mukavaa että sinulla on hauskaa. "
- Ononon! Sinun paskanjauhantasi ja tyhmyytesi kruunaa kyllä kaiken, en voi kiistää . kirjoitti:
ihan puuta heinää.
Ihminen saa valita ammatin, jossa kokee itsensä onnelliseksi = Onnellinen ihminen.
Ihminen ei saa valita itse ammattiaan (toisin sanoen tulevaisuuttaan) = Ei yhtä onnellinen ihminen.
Onnellinen ihminen = Tasapainoisempi ihminen.
Onneton ihminen = Epätasapainoisempi ihminen.
Tulos: Jos nuori saa valita itselleen toimivan ammatin, jossa hän kokee olonsa hyväksi ja voi laskea tulevaisuutensa tuon ammatin varaan, on hän onnellisempi kuin se, joka pakotetaan ammattiin, jota nuori ei koe omakseen. Onnellisempi nuori ei koe tarvetta paikata pahaa oloaan hakkaamalla mummoja.
Savvy?. kirjoitti:
40 000 euroa.
Mukavaa että sinulla on hauskaa.Ja siellä teillä "ulkomailla" ne "muitten" vapaan kasvatuksen saaneet kakarat huutelee vittua ja huoraa?
Hupaisa kaiffari...- .
beenthere kirjoitti:
"useita kymmeniä ammatteja" sinä sanoit. Anna nyt sitten tulla. Vai joko taas valehtelit?
ennen tässäkin oli testeissä että kyekenee nostamaan pyörän pystyyn kaaduttuaan,sama hommakuin palomiehen testeissä ehkä n1% naisista saa painavan pyörän pystyyn.
- .
goddeloos kirjoitti:
"40 000 euroa.
Mukavaa että sinulla on hauskaa. "
- Ononon! Sinun paskanjauhantasi ja tyhmyytesi kruunaa kyllä kaiken, en voi kiistääjuuri ulkomailla?
Sinulla ei ole mitään käsitystä esim Englannin koulujen hinnoista,nythän sielläkin on suunnitelmissa kolminkertaistaa korkeakoulujen vuositaksat.
Mene sinä vain Sirolaopiston penkille takasin,sinuja sieltä tulee;) - .
Ja siellä teillä "ulkomailla" ne "muitten" vapaan kasvatuksen saaneet kakarat huutelee vittua ja huoraa?
Hupaisa kaiffari...Suomessa,onhan sitä paskaväkeä täälläkin.
- beenthere
. kirjoitti:
ennen tässäkin oli testeissä että kyekenee nostamaan pyörän pystyyn kaaduttuaan,sama hommakuin palomiehen testeissä ehkä n1% naisista saa painavan pyörän pystyyn.
Ai ihan yhen taas keksit. Sinä olet mies täynnä puppupuhetta. Suuri suu mutta teot ovat minimaalisia.
. kirjoitti:
juuri ulkomailla?
Sinulla ei ole mitään käsitystä esim Englannin koulujen hinnoista,nythän sielläkin on suunnitelmissa kolminkertaistaa korkeakoulujen vuositaksat.
Mene sinä vain Sirolaopiston penkille takasin,sinuja sieltä tulee;)Missäpäin englantia ala-asteen lukukausimaksut tai yleensä minkään koulun lukukausimaksut ovat 40 000 €/lukukausi?????????
- .
beenthere kirjoitti:
Ai ihan yhen taas keksit. Sinä olet mies täynnä puppupuhetta. Suuri suu mutta teot ovat minimaalisia.
pupusta,tuollaisia te juuri olette ette millään voi hyväksyä tosiasioita.
Lespo menee nyt sinne punttisalille kokeilemaan nouseeko 45 kg 25 krt,hopi hopi - hjkjkhkhjkhjkhjkhjkj
. kirjoitti:
http://www.jordantimes.com/?news=25632
Mitä jos tosidirtypistedollmies tunnustaisit tappios ja keksisit jotain muuta yhtä älytöntä ja huvittavaa - goddeloos
. kirjoitti:
Suomessa,onhan sitä paskaväkeä täälläkin.
Muitakin kuin sinä? Mahdotonta! :p
Onko ulkomailla keravalla jo lunta? :p - goddeloos
. kirjoitti:
juuri ulkomailla?
Mene sinä vain Sirolaopiston penkille takasin,sinuja sieltä tulee;)"Sinulla ei ole mitään käsitystä esim Englannin koulujen hinnoista,nythän sielläkin on suunnitelmissa kolminkertaistaa korkeakoulujen vuositaksat. "
- Siellä? Etkö siis olekkaan siellä? :p
hehhehhehhehehheheheeehehehehe... hitto kun saa nauraa... ei hitto! - goddeloos
. kirjoitti:
Eipä varmaankaa,,,,"Yksi sadasta naisesta pääsisi läpi testeistä,sanooko se sinulle mitään? "
- Otitko huomioon sen että yksi sadasta miehestä pääsi läpi... :p - beenthere
. kirjoitti:
pupusta,tuollaisia te juuri olette ette millään voi hyväksyä tosiasioita.
Lespo menee nyt sinne punttisalille kokeilemaan nouseeko 45 kg 25 krt,hopi hopiEi mene, kun ei kiinnosta. Minä haluan käyttä älyä voiman sijaan. Siihen sinulla raukalla ei ole mahdollisuutta. Olet tuon voimapuolen vanki kun äly puuttuu.
No voimaakin tarvitaan, mutta annetaan ajattelu niiden hommaksi jotka sen osaavat. Älä sinä turhaan vaivaudu yrittämään. - readmorethanonebook
. kirjoitti:
"Voimme ottaa esimerkkinä useita kymmeniä ammatteja jotka ovat selkeästi vain miehille."
Siis VAIN miehille ei 99% miehille ja 1% naisille tai 80% miehille ja 20% naisille vaan 100% miehille.
Onko sinulla muuten sukupuolijakauma tilastoja näistä ammateista kun en tahdo löytää? Ihan mielenkiinnosta katsastaisin. . kirjoitti:
1 %.
Siis Suomesta löytyy noin 27.000 naista, jotka kelpaavat moottoripyöräpoliiseiksi.
Virkoja on 130.
Johtopäätös?
Yksi tulee mieleen, Sijaissynnyttäjä. Siihen ei mies pysty. Ammattimaista spermanluovuttajaa tai siittäjää ei taida olla, joten eiköhän se ole niin, että on olemassa yksi naisten ammatti, muttei yhtään, johon nainen ei kykenisi.
- .
ole ammatti kuten ei spermanluovuttajakaan,että se siitä.
. kirjoitti:
ole ammatti kuten ei spermanluovuttajakaan,että se siitä.
ehdotuksia "miesten ammateista", nyt kun tuo edellinen on kumottu?
- .
kultapanda__ kirjoitti:
jonkin uutisen takia että muutama nainen on jossain kurssilla hupsu
- .
kultapanda__ kirjoitti:
palomies,harva erittäin harva nainen pääsee testeistä läpi koska ovat fyysisesti niin vaativia.
Eli selkesäti miehelle paremmin soveltuva ammatti . kirjoitti:
palomies,harva erittäin harva nainen pääsee testeistä läpi koska ovat fyysisesti niin vaativia.
Eli selkesäti miehelle paremmin soveltuva ammattimiehet voi olla millä alalla tahansa (mitä nyt sun ahdasmieliseen päähäs ei mahdu, että on erilaisia ihmisiä joilla on erilaisia taitoja, eikä se kerro seksuaalisuudesta tasan paskaakaan), mutta naiset ei, koska naiset on heikkoja ja heiveröisiä? Eikö tuo ole aika stereotyyppistä ajattelua, eikö muka löydy fyysisesti vahvoja naisia? Hassua ettet itse ole moisiin törmännyt. Mutta puheestasi päätellen taidat muutenkin kulkea kaupungilla silmät kiinni, kun lapsikin ymmärtää että nuo stereotypiat on puutaheinää.
Taidat olla sama "mies" joka hilluu täällä nickillä tosimies? Ainakin yhtä paskaa läppää heität.- .
kultapanda__ kirjoitti:
miehet voi olla millä alalla tahansa (mitä nyt sun ahdasmieliseen päähäs ei mahdu, että on erilaisia ihmisiä joilla on erilaisia taitoja, eikä se kerro seksuaalisuudesta tasan paskaakaan), mutta naiset ei, koska naiset on heikkoja ja heiveröisiä? Eikö tuo ole aika stereotyyppistä ajattelua, eikö muka löydy fyysisesti vahvoja naisia? Hassua ettet itse ole moisiin törmännyt. Mutta puheestasi päätellen taidat muutenkin kulkea kaupungilla silmät kiinni, kun lapsikin ymmärtää että nuo stereotypiat on puutaheinää.
Taidat olla sama "mies" joka hilluu täällä nickillä tosimies? Ainakin yhtä paskaa läppää heität.aivan kuten on naismaisia miheiä,(jotka ovat homoja) ja hakautuvat mm tarjoilijoiksi
. kirjoitti:
aivan kuten on naismaisia miheiä,(jotka ovat homoja) ja hakautuvat mm tarjoilijoiksi
Päivän läppä. Jos tykkää tehdä käsillään, on taitava piirtämään ja omaa tiettyä silmää kauneudelle, rakastaa selvästi miehiä. Entä jos on mies, joka osaa nähdä naisen ja tietää mikä tätä, koska on katsellut naisia ja pitää heitä myös seksuaalisesti kiinnostavina? Jos vaikka alkaisit katsomaan ihmisiä oikeassa elämässä, etkä pelkästään elokuvista tai televisiosarjoista? Saattaisit huomata eron. Tai en tiedä, ehkä oot toivoton tapaus jo.
- Voisitko
. kirjoitti:
aivan kuten on naismaisia miheiä,(jotka ovat homoja) ja hakautuvat mm tarjoilijoiksi
Kultapanda kuvitella, että kaikki palomiehet olisivat naisia? mutta ei tarvi ihmetellä miehiä
Voisitko kirjoitti:
Kultapanda kuvitella, että kaikki palomiehet olisivat naisia? mutta ei tarvi ihmetellä miehiä
Mutta en voisi kuvitella että kaikki palomiehet olisivat miehiäkään.
. kirjoitti:
Eli selkesäti miehelle paremmin soveltuva ammattiVai niin. Katos nyt. On olemassa ammatteja, joihin tarvitaan fyysistä suorityskykyä. Se ei tarkoita, ettei niissä pärjäisi nainen yhtä hyvin kuin mieskin. Sen täytyisi vaan olla melkoinen nainen. Jotain Eva Wahlström tai Karoliina Blackburn -tasoa.
- Kun vastasit
kultapanda__ kirjoitti:
Mutta en voisi kuvitella että kaikki palomiehet olisivat miehiäkään.
asian vierestä, niin lopetetaan tähän!
Kun vastasit kirjoitti:
asian vierestä, niin lopetetaan tähän!
Kysyit, voisinko kuvitella, että ei olisi mies palomiehiä. Vastasin ei, en voisi, mutta en voisi kuvitella, ettei olisi naispalomiehiäkään.
- .
Vai niin. Katos nyt. On olemassa ammatteja, joihin tarvitaan fyysistä suorityskykyä. Se ei tarkoita, ettei niissä pärjäisi nainen yhtä hyvin kuin mieskin. Sen täytyisi vaan olla melkoinen nainen. Jotain Eva Wahlström tai Karoliina Blackburn -tasoa.
ajetaan takaa,miksi olette niin saatanan tyhmiä.
Mutta sellaisia naisia on 1% ketkä läpäisee noita testej esim sen palomiehen,eikö ammatti ole silloin enemmän soveltuva miehelle ja selkeästi siis miehen ammatti? . kirjoitti:
Mutta sellaisia naisia on 1% ketkä läpäisee noita testej esim sen palomiehen,eikö ammatti ole silloin enemmän soveltuva miehelle ja selkeästi siis miehen ammatti?Lukaisepa, pellefantti, tuo oma aloituksesi uudestaan ja katso, mikä se sinun väitteesi oli ;o)
Älä poika lähde sellaiseen skabaan, jossa olet hävinnyt jo ennen lähtölaukausta. Tulee paha mieli ja ikku :o(- beenthere
. kirjoitti:
Mutta sellaisia naisia on 1% ketkä läpäisee noita testej esim sen palomiehen,eikö ammatti ole silloin enemmän soveltuva miehelle ja selkeästi siis miehen ammatti?Joka kyseli noista testeistä. On vähän eri viesti ammattilaisilla kuin sinulla.
"Palomieheksi
Eli, laitan tähän ne punttivaatimukset mitä opistolla vaaditaan kaikilta.
Penkki 45kg 1min aikaa vähintään 25 toistoa
Kyykky 45kg 1min aikaa vähintään 23 toistoa (reidet vaakatasossa lattiaan nähden)
Vatsat 1min aikaa vähintään 34 toistoa (ilman lisäpainoja)
Leuka vähintään 6 toistoa
Uinti 200m alle 5min, cooper 2800m
Ei siis mitkään mahdottomat. Muistat vaan että nuo on minimi vaatimukset, reenaamalla menee kyllä naisiltakin, eikä tarvitse olla mikään huippu-urheilija, nähty on.
Oli varmaankin tiedossa nämä. Tiedät varmaankin että palomiehet ajavat myös ambulanssia, eli ensihoito on osana työtä.
Jos alkupisteet on jo 10 ja psykologiset menee hyvin, niin ei tosiaan tarvitse kuin läpäistä fyysiset testit. Kannattaa reenata pitkäkestoisesti, lenkkiä punttia uintia ja muista LIHASHUOLTO!
Aina on epäilijöitä ja valittajia, myös palokunnissa. Vastaanotto on varmasti hyvä. Koulutuksen läpäseminen vaatii hyvää kuntoa ja asenetta, varmasti saat "respectiä" töissä ja koulussa, helpoiten pärjää kun on oma itsensä!
Niin ja naiset palokunnassa saa usein laiskankin palomiehen punttisalille "
"Älä usko noita vepareitten juttuja! Naisilla on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet kuin miehillä jos tahtoa itsellä riittää päästä Pelastusopistoon, tiedän asian. Tunnen lähes kaikki ne naiset jotka toimivat palomiehenä Suomessa. Ei tarvi olla mikään huippu-urheilija. Riittää kun tykkää harrastaa liikuntaa. Lihaskunto vaatii aktiivista harjoittelua, laadukasta ruokaa ja riittävästi lepoa. Limput pitää olla isoja, ei mitään pienien painojen hinkkaamista. 70 kg riittää maksimiksi penkissä. Säännöllisesti uintia, juoksua ja punttia. Kun lihaskuntotestit on läpi kouluun pääsee helposti. Tervetuloa alalle, tämä on mukavaa työtä!" beenthere kirjoitti:
Joka kyseli noista testeistä. On vähän eri viesti ammattilaisilla kuin sinulla.
"Palomieheksi
Kyykky 45kg 1min aikaa vähintään 23 toistoa (reidet vaakatasossa lattiaan nähden)
Ei siis mitkään mahdottomat. Muistat vaan että nuo on minimi vaatimukset, reenaamalla menee kyllä naisiltakin, eikä tarvitse olla mikään huippu-urheilija, nähty on.
Oli varmaankin tiedossa nämä. Tiedät varmaankin että palomiehet ajavat myös ambulanssia, eli ensihoito on osana työtä.
Jos alkupisteet on jo 10 ja psykologiset menee hyvin, niin ei tosiaan tarvitse kuin läpäistä fyysiset testit. Kannattaa reenata pitkäkestoisesti, lenkkiä punttia uintia ja muista LIHASHUOLTO!
Aina on epäilijöitä ja valittajia, myös palokunnissa. Vastaanotto on varmasti hyvä. Koulutuksen läpäseminen vaatii hyvää kuntoa ja asenetta, varmasti saat "respectiä" töissä ja koulussa, helpoiten pärjää kun on oma itsensä!
"Älä usko noita vepareitten juttuja! Naisilla on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet kuin miehillä jos tahtoa itsellä riittää päästä Pelastusopistoon, tiedän asian. Tunnen lähes kaikki ne naiset jotka toimivat palomiehenä Suomessa. Ei tarvi olla mikään huippu-urheilija. Riittää kun tykkää harrastaa liikuntaa. Lihaskunto vaatii aktiivista harjoittelua, laadukasta ruokaa ja riittävästi lepoa. Limput pitää olla isoja, ei mitään pienien painojen hinkkaamista. 70 kg riittää maksimiksi penkissä. Säännöllisesti uintia, juoksua ja punttia. Kun lihaskuntotestit on läpi kouluun pääsee helposti. Tervetuloa alalle, tämä on mukavaa työtä!"Tuo penkkitulos on naisille aika kova.
- .
beenthere kirjoitti:
Joka kyseli noista testeistä. On vähän eri viesti ammattilaisilla kuin sinulla.
"Palomieheksi
"Älä usko noita vepareitten juttuja! Naisilla on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet kuin miehillä jos tahtoa itsellä riittää päästä Pelastusopistoon, tiedän asian. Tunnen lähes kaikki ne naiset jotka toimivat palomiehenä Suomessa. Ei tarvi olla mikään huippu-urheilija. Riittää kun tykkää harrastaa liikuntaa. Lihaskunto vaatii aktiivista harjoittelua, laadukasta ruokaa ja riittävästi lepoa. Limput pitää olla isoja, ei mitään pienien painojen hinkkaamista. 70 kg riittää maksimiksi penkissä. Säännöllisesti uintia, juoksua ja punttia. Kun lihaskuntotestit on läpi kouluun pääsee helposti. Tervetuloa alalle, tämä on mukavaa työtä!"muuta se on edelleen se 1 tai 2 prossaa naisista mitkä tuosta pääsee läpi.
Tuosta puuttui se jaloilleen seisonta ja cooper on monelle paha.
Vielä 10 vuotta sitten oli 80kh alaskanto rappusia pitkin,ehkä luopuivat siitä femakoiden vaatimuksesta - beenthere
. kirjoitti:
muuta se on edelleen se 1 tai 2 prossaa naisista mitkä tuosta pääsee läpi.
Vielä 10 vuotta sitten oli 80kh alaskanto rappusia pitkin,ehkä luopuivat siitä femakoiden vaatimuksesta"Voimme ottaa esimerkkinä useita kymmeniä ammatteja jotka ovat selkeästi vain miehille." Kun sinä sanoit näin. Niin luettele nyt ne kymmenet tällaiste vain miesten alat. Ei siis miehille paremmin sopivat vaan puhtaasti miesten alat. Ole mies ja seiso sanojesi takana.
- .
KeljuKooKojootti kirjoitti:
Tuo penkkitulos on naisille aika kova.
vain 1% naisista tuollaisen läpäisee ja se on varmaa
- jep jep
. kirjoitti:
Mutta sellaisia naisia on 1% ketkä läpäisee noita testej esim sen palomiehen,eikö ammatti ole silloin enemmän soveltuva miehelle ja selkeästi siis miehen ammatti?...että 100% naisista kykenisi, mutta vain 1% naisista löytyy tarpeeksi halua, viitseliäisyyttä ja päättäväisyyttä ryhtyä näihin "miesten ammatteihin". Jos he eivät läpäise testejä, heillä ei selvästikään ollut sillä hetkellä tarpeeksi päättäväisyyttä kyseiseen hommaan.
Ja ehkä nämä miehet ryhtyvät näihin miesten ammatteihin, koska kokevat tarvitsevansa lisäystä heidän "miehisyyteensä". - goddeloos
. kirjoitti:
muuta se on edelleen se 1 tai 2 prossaa naisista mitkä tuosta pääsee läpi.
Vielä 10 vuotta sitten oli 80kh alaskanto rappusia pitkin,ehkä luopuivat siitä femakoiden vaatimuksesta"muuta se on edelleen se 1 tai 2 prossaa naisista mitkä tuosta pääsee läpi. "
- 1 tai 2 prossaa miehistä läpäisee testin... joten mikä oli sinun pointtisi? Oikeasti? Kerro satu setä satu!
Provohan tämä oli. Tuutko housuihis kun provoilet täällä jatkuvasti? Eikä sulla mitää poikaa ole.
- .
vaikka siksi luulet.
- .
missxcessive kirjoitti:
Kyllä on.
tuo oli neljäs vastaus minulle.
Moni nainen pääsee läpi palomieskurssiat jossa joutuu kantamaan 80kg kolmannesta kerroksesta alas?
Ehkä n1%,eikö ammatti silloin ole soveltuvampi miehelle joista 50% läpäisee?
Lässytä pissis itse vaan . kirjoitti:
Moni nainen pääsee läpi palomieskurssiat jossa joutuu kantamaan 80kg kolmannesta kerroksesta alas?
Lässytä pissis itse vaanViides tulee tässä?
. kirjoitti:
Lässytä pissis itse vaanMiksi petät miessukupuolesi ja "akkamaisesti" muutat väitettäsi. Sinun alkuperäinen uhosi oli seuraavanlainen:
"Voimme ottaa esimerkkinä useita kymmeniä ammatteja jotka ovat selkeästi vain miehille."
Siis _vain_ miehille. Yhtäkään et onnistunut keksimään ja nyt sitten oletkin puhumassa "miehille paremmin soveltuvista" ammateista.
Olet jo hävinnyt.UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Miksi petät miessukupuolesi ja "akkamaisesti" muutat väitettäsi. Sinun alkuperäinen uhosi oli seuraavanlainen:
Siis _vain_ miehille. Yhtäkään et onnistunut keksimään ja nyt sitten oletkin puhumassa "miehille paremmin soveltuvista" ammateista.
Olet jo hävinnyt."Olet jo hävinnyt."
Eikä siinä kauaa nokka tuhissut. :Dmissxcessive kirjoitti:
"Olet jo hävinnyt."
Eikä siinä kauaa nokka tuhissut. :D;o)
- .
Miksi petät miessukupuolesi ja "akkamaisesti" muutat väitettäsi. Sinun alkuperäinen uhosi oli seuraavanlainen:
Olet jo hävinnyt.Selkeästi tarkoittaa että 99% heistä on miehiä ja vain 1% naisista pääsee läpi,eikö se ole selkeää?
. kirjoitti:
Selkeästi tarkoittaa että 99% heistä on miehiä ja vain 1% naisista pääsee läpi,eikö se ole selkeää?
Mitäs tuon luvun repäisit? Perseestäsikö?
- .
missxcessive kirjoitti:
Mitäs tuon luvun repäisit? Perseestäsikö?
sehän on avoin aina ja kaikille
- #
. kirjoitti:
Selkeästi tarkoittaa että 99% heistä on miehiä ja vain 1% naisista pääsee läpi,eikö se ole selkeää?
Jos se olisi selkeästi _vain_ miehille, niin silloin ei olisi sitä 1%:kaan naisia jotka pääsevät läpi.
. kirjoitti:
Ihan kun joku olis ampunu itteään taas jalkaan? Kuuliks muutkin?
- goddeloos
missxcessive kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää.
Lukuja satelee joka postauksessa ja kun kyselee lukujen perään on vakiovastaus: googleta ite, sielllä ne tiedot on ihan avoimesti... :)
- goddeloos
Ihan kun joku olis ampunu itteään taas jalkaan? Kuuliks muutkin?
kaksi poksahdusta, molempiin jalkoihin :D
- jep jep
goddeloos kirjoitti:
kaksi poksahdusta, molempiin jalkoihin :D
...että niitä olisi ollut neljä (molemmat jalat ja kädet)
Pitkästä aikaa.
Kiitos kaikille, ennen kaikkea aloittajalle ;o)
Hyvää yötä!Kauniita unosia! Mäkin taidan valua petiin pikkuhiljaa.
Mitä tää palsta oiskaan ilman tällasia alotuksia. (: Vaikka välillä meinaakin palaa päre.kultapanda__ kirjoitti:
Kauniita unosia! Mäkin taidan valua petiin pikkuhiljaa.
Mitä tää palsta oiskaan ilman tällasia alotuksia. (: Vaikka välillä meinaakin palaa päre.Muuten toi maalarin ammatti on kohtuu hyvä esimerkki siitä kuinka asenteen muuttuu, joku 15 vuotta sitten raksoilla suurin osa maalareista oli miehiä, ja nykyään maalareiksi koulutettavista rupee oleen kohtuullisen suuri osa naisia.
Muailma muuttuu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891956
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141671- 931598
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931316Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31126Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1681029- 64896
- 76880
- 52847
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123838