Netentin classic jacks or better videopokerissa jossa vanha ennätykseni oli 46 kertaa perättäin tuplaus väärin. Nyt tuo ennätys tuli pantua uusiksi oikein huolella! 139 kertaa kosh!! yhteen putkeen. Kyllä sai taas nauraa maha kipurassa noita fiksattuja pelejä.
Ennätyksiä jälleen rikottu!
3
555
Vastaukset
Eli kosahtiko joka kerta heti ekasta tuplauksesta vai menikö ensin useita oikein ja sitten lopulta tuli kosahdus ennen maksimivoiton saavuttamista? Jos jälkimmäinen vaihtoehto pätee, niin 139 peräkkäin ennätykseksi ei voi hyväksyä... ;D
Jotkut laskee yhdeksi epäonnistumiseksi sen, jos tuplaa pelissä ensin 5 kertaa oikein ja kuudennella kossahtaa, jolloin saatu voitto ensin kertautuu tuplauksissa isommaksi, mutta käteen jäi se 0. Sinä siis lasket oikein eli ennätys hyväksytty.
Meinasitko vielä pitkäänkin jatkaa harrastusta tuplauksen parissa? Joko pikkuhiljaa alkais olla aika harkita sitä, että ottais sen saadun voiton aina talteen?- Net "Entertainment"
nysvääjä kirjoitti:
Jotkut laskee yhdeksi epäonnistumiseksi sen, jos tuplaa pelissä ensin 5 kertaa oikein ja kuudennella kossahtaa, jolloin saatu voitto ensin kertautuu tuplauksissa isommaksi, mutta käteen jäi se 0. Sinä siis lasket oikein eli ennätys hyväksytty.
Meinasitko vielä pitkäänkin jatkaa harrastusta tuplauksen parissa? Joko pikkuhiljaa alkais olla aika harkita sitä, että ottais sen saadun voiton aina talteen?Ajankulua se mulle vaan on. Paras tuplaus taas on kyseisessä pelissä 10 sentin voitosta yli 200 euroon. On se satunnaista!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082575
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411741Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431345Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3211221Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3361194Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241111Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571083- 55956
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13932Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21863