enkelihoitoa toijalassa

Merimum

onko kukaan käynyt kuutin reikihoitolassa enkelihoidossa tai jossain muussa hoidossa? kokemuksia haluaisin kuulla :)

13

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Aritta

        Vain jos pelkää. Pelko vetää luokseen sitä sun tätä. Uskovaisethan yleensä pelkäävät sitä mitä eivät voi selittää.


      • DivineLight

        Pelko vetää puoleensa pelkoa.

        Energiahoidot ja enkelihoidot ovat ihania kokemuksia. Auttavat monia henkisellä tiellä, jotka ovat avoimin mielin tässä elämässä laajentamassa omaa Rakkauttansa. Uskonnot opettavat pelkäämään sitä mikä on meidän luonnollinen olemuksemme eli yhteys enkeleihin ja parantavaan energiaan.

        Rakkaus,
        Valo,
        syvin olemuksemme.
        Kiitos kun Olet!


      • wwwwäiski
        DivineLight kirjoitti:

        Pelko vetää puoleensa pelkoa.

        Energiahoidot ja enkelihoidot ovat ihania kokemuksia. Auttavat monia henkisellä tiellä, jotka ovat avoimin mielin tässä elämässä laajentamassa omaa Rakkauttansa. Uskonnot opettavat pelkäämään sitä mikä on meidän luonnollinen olemuksemme eli yhteys enkeleihin ja parantavaan energiaan.

        Rakkaus,
        Valo,
        syvin olemuksemme.
        Kiitos kun Olet!

        Minulla on kokemusta kahdesta henkilöstä jotka ovat siellä käyneet opiskelemassa noita juttuja. Kumpikin on tehnyt niitä reiki-hoitoja toinen toisilleen ja kuulemma tuntuu tosi hyvältä. Kumpikin on myös tehnyt niitä hoitoja minulle, enkä rehellisesti sanottuna tuntenut yhtään mitään.

        Tai noh, ehkä pientä huvittuneisuutta siitä, että aikuinen ihminen ottaa tuommoisen humpuukin todesta.


      • Aritta
        wwwwäiski kirjoitti:

        Minulla on kokemusta kahdesta henkilöstä jotka ovat siellä käyneet opiskelemassa noita juttuja. Kumpikin on tehnyt niitä reiki-hoitoja toinen toisilleen ja kuulemma tuntuu tosi hyvältä. Kumpikin on myös tehnyt niitä hoitoja minulle, enkä rehellisesti sanottuna tuntenut yhtään mitään.

        Tai noh, ehkä pientä huvittuneisuutta siitä, että aikuinen ihminen ottaa tuommoisen humpuukin todesta.

        Jaha.


      • koettu on

        Jos saa avun, se on tarkeinta. Mutta jos terapeutista tulee ikaankuin se paaasia ja han etsiikin vain ihailijoita ja palvontaa - metsaan menee. Enkelibusiness on kuitenkin jotain muuta kuin aito parantaminen, kaikki riippuu siita, kokeeko avuntarvitsija saavansa etsimaansa apua vai menettaako vain rahansa.

        Hoitajansa kannattaa valita huolella. Jos vahankaan alkaa tuntua, ettei sovi tai kokee, etta tulee kiristetyksi tai syyllistetyksi tai ohjailluksi tavalla tai toisella - kannattaa ehdottomasti jattaa sikseen. Ammattitaitoisissa hierojissakin (kuten vaikkapa kosmetologiessa ja kampaajissa) on eroja, voi kestaa vahan aikaa, etta loytaa sen oikean juuri itselleen.

        Henkimaailman asiat kannattaa pitaa mahdollisimman selkeasti erillaan ja niin, etta itse kaikessa rauhassa esin kuulostelee ja todella ottaa selvaa, mika on mitakin. Painostus on merkki siita, etta kaikki ei ole kunnossa. Kannattaa vaikka lahtea lenkille luontoon mieluummin kuin antautua mihinkaan uskonnolliseen tai henkiseen painostukseen - ensinmainitusta saa kuntoa ja hyvaa mielta, uskonnollisesta painostuksesta taas ahdistusta, mika ei ole tehnyt kenestakaan parempaa ihmista.


      • Enkelihoidon auttama
        koettu on kirjoitti:

        Jos saa avun, se on tarkeinta. Mutta jos terapeutista tulee ikaankuin se paaasia ja han etsiikin vain ihailijoita ja palvontaa - metsaan menee. Enkelibusiness on kuitenkin jotain muuta kuin aito parantaminen, kaikki riippuu siita, kokeeko avuntarvitsija saavansa etsimaansa apua vai menettaako vain rahansa.

        Hoitajansa kannattaa valita huolella. Jos vahankaan alkaa tuntua, ettei sovi tai kokee, etta tulee kiristetyksi tai syyllistetyksi tai ohjailluksi tavalla tai toisella - kannattaa ehdottomasti jattaa sikseen. Ammattitaitoisissa hierojissakin (kuten vaikkapa kosmetologiessa ja kampaajissa) on eroja, voi kestaa vahan aikaa, etta loytaa sen oikean juuri itselleen.

        Henkimaailman asiat kannattaa pitaa mahdollisimman selkeasti erillaan ja niin, etta itse kaikessa rauhassa esin kuulostelee ja todella ottaa selvaa, mika on mitakin. Painostus on merkki siita, etta kaikki ei ole kunnossa. Kannattaa vaikka lahtea lenkille luontoon mieluummin kuin antautua mihinkaan uskonnolliseen tai henkiseen painostukseen - ensinmainitusta saa kuntoa ja hyvaa mielta, uskonnollisesta painostuksesta taas ahdistusta, mika ei ole tehnyt kenestakaan parempaa ihmista.

        En ole itse käynyt toijalassa, mutta kävin muutama vuosi sitten pohjois-Helsingissä enkelikurssilla. Kurssi taisi olla Suutarilassa tai sielläpäin. Kurssi oli todella antoisa ainakin minulle. Vetäjä tuntui puhuvan aivan kuin suoraan minulle ja apu, jonka minä sain kurssilla oli kyllä todella tarpeen.
        Kurssilla opeteltiin myös enkelihoito, eikä se ainakaan minua yhtään pelottanut eikä kyllä naurattanutkaan. Se antoi lämpimän, hyvän ja turvallisen olon. Paitsi, että hoito oli antoisa, niin minusta se, että kurssin pitäjällä oli ihan täysjärkinen ote enkeleihin ja henkimaailman asioihin tuntui hyvältä. Olen monta kertaa ajatellut soittaa ja kiittää häntä kurssista, sillä se pelasti minut varmasti elämäni synkimmästä vaiheesta.
        En löytänyt enää netistä tuota kurssin pitäjää, taisi olla Tanja tai Taina jotakin, mutta suosittelen lämpimästi enkelihoitoa jokaiselle, joka tuntee sisimmässään tarvitsevansa henkistä lempeää tukea elämäänsä.


      • höpö hommaa
        Enkelihoidon auttama kirjoitti:

        En ole itse käynyt toijalassa, mutta kävin muutama vuosi sitten pohjois-Helsingissä enkelikurssilla. Kurssi taisi olla Suutarilassa tai sielläpäin. Kurssi oli todella antoisa ainakin minulle. Vetäjä tuntui puhuvan aivan kuin suoraan minulle ja apu, jonka minä sain kurssilla oli kyllä todella tarpeen.
        Kurssilla opeteltiin myös enkelihoito, eikä se ainakaan minua yhtään pelottanut eikä kyllä naurattanutkaan. Se antoi lämpimän, hyvän ja turvallisen olon. Paitsi, että hoito oli antoisa, niin minusta se, että kurssin pitäjällä oli ihan täysjärkinen ote enkeleihin ja henkimaailman asioihin tuntui hyvältä. Olen monta kertaa ajatellut soittaa ja kiittää häntä kurssista, sillä se pelasti minut varmasti elämäni synkimmästä vaiheesta.
        En löytänyt enää netistä tuota kurssin pitäjää, taisi olla Tanja tai Taina jotakin, mutta suosittelen lämpimästi enkelihoitoa jokaiselle, joka tuntee sisimmässään tarvitsevansa henkistä lempeää tukea elämäänsä.

        No kyllähän nämä kurssin vetäjät osaa ihmiselle puhua, koska nämä maksavat kurssin pitäjälle, ei ne tyhmiä ole, ne on tyhmiä jotka siitä humpuukista maksaa.


    • dfg2

      Ettekö ihmiset ymmärrä mistä enkelihoito on peräisin? ei ainakaan jumlasta, jokainaen meistä tekee omat valintansa!

    • ei maxax

      Onhan niitä "hoitomuotoja"!!! Jos niitä enkelihoitoja saa ilmaiseksi niin mikä ettei, mitähän jumala ja enkelit meinais jos tietäisivät, että heidän nimellä kynitään ihmisiltä rahaa?

      • rahastajat.

        Kyllä sitä keikella ihmisiä kusetetaan, onkohan tuo edes ihan laillista ?

        Vähän sama kuin sinulle myydään kaupassa kassillinen tyhjää ja maksat siitä 50 euroa, sitähän kutsutaan silloin petokseksi.


    • Mirka,,,,,,,,,, ,

      Taas uusi uskovaisten hölmöily johon en ole ennen törmännyt "enkeli hoito". PUUAAAHHHHH .... HEH HEH HEH ....

      • Ei uskoville

        Ei mitään tekemistä k ristillisyyden kanssa,ottakaa asioista selvää,on kristillistä kirjallisuutta joissa varoitetaan näistä huuhaahoidoista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe