"Kesämökkejä maakunnasta ei kuitenkaan vieläkään irtoa mannersuomalaisille. Turun Sanomat kertoi heinäkuussa, että maanomistuslakia kierretään hankkimalla mökkejä yrityksen nimiin. Ahvenanmaa vastasi pian ilmoittamalla, että se aikoo tukkia porsaanreiän."
http://www.ts.fi/online/kotimaa/173761.html
Ahvenanmaa aikoo tukkia
6
192
Vastaukset
- maan päällä
En ottais sieltä mökkiä vaikka ilmaisiksi annettais. Siellä on niin rutosti punkkejakin ja ne kuulema syrjivät suomenkieleisiä.
- antiaffena
Ahvenaisen mielestä Ahneidenmaa on suorastaan paratiisi suomenkielisille. ;)
antiaffena kirjoitti:
Ahvenaisen mielestä Ahneidenmaa on suorastaan paratiisi suomenkielisille. ;)
Paratiisiksi en ole koskaan Ahvenanmaata sanonut, sellaista tuskin mistään löytyy. Sen olen sanonut ja sanon sen nytkin: Ahvenanmaa on hyvä paikka asua ja elää äidinkielestä riippumatta,
- Alaja
Eikös kaksikielisyys olekkaan rikkaus? Saavatko muualla Suomessa asuvat ruotsinkieliset kuitenkin ostaa mökkejä sieltä?
Suoraan sanottuna on vain hyvä etteivät suomalaiset kanna rahojaan svedurasisteille.Manner-Suomessa asuvat ruotsinkieliset eivät voi ostaa mökkiä täältä. Mökin ostoon tarvitaan kotiseutuoikeus ja sen saa asuttuaan viisi vuotta Ahvenanmaalla, Suomen kansalainen pitää olla, äidinkieli voi olla mikä tahansa.
- HEIL FREUDENTHAL!
Nuuskan ja kalastajien ylläpitämä apartheid ja Kim-Jong Wallinin suojelema Goebbels tyyllinen utopia voi ilmeisesti hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725