Nuorille,vanhemmille,isoisille ja isoisoisille,niit on vissiin harvemmassa tääl huuhaalla ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qlkqdALMLFU
Mä toivoisin,et mun pojat ja heidän muksunsa ajattelisivat isistään Jopen sanoin.
Meille kaikille isille
17
305
Vastaukset
isukille!;)
- pahapena
jälkikasvuu ja jälkijälkikasvuu suurten lahjakasojen kera ;-P
pahapena kirjoitti:
jälkikasvuu ja jälkijälkikasvuu suurten lahjakasojen kera ;-P
eikö olekin hauskaa olla isä ja ukki?;))
Nauti tästä päivästä koko rahan edestä.:)- pahapena
Satumainen.Nainen kirjoitti:
eikö olekin hauskaa olla isä ja ukki?;))
Nauti tästä päivästä koko rahan edestä.:)onhan se mukavaa,kundinhan on jo äijii itekkii,mut nää lastenlapset,siin papan kivinen syränkin sulaa ;-P
on titteleitä joita minä kannan mukanani.
Ilmeisesti joskus jotain tehnyt oikein kun lapset vieläkin sanoo päivää, ja sillointällöin tarjoovat kupin kahviakin:))
Mä olen keskittittyny tekemään tyttöjä, ensimmäinen muotti oli senverta hyvä ettei tarvinnu muuttaa.
Ja tuo 1. lapsenlapsi, sekin oli tyttö;))
Tällä tietämällä toinen joka änkee maailmaan arviolta 28pv on myös tyttö, akkavalta ettenkö sanoisi;))
http://www.youtube.com/watch?v=r5KnsjODaUw&feature=related- pahapena
kunnia kans käyttää samaa titteliä,mulla oli toi poikamuotti ;)..onnex jälkijälkikasvus löytyy molempii ;)
- H / H
pahapena kirjoitti:
kunnia kans käyttää samaa titteliä,mulla oli toi poikamuotti ;)..onnex jälkijälkikasvus löytyy molempii ;)
tässä sai tyytyä tämän elämän varrella ja hyvä niin. Enempään ei olisi tarvettakaan, olin niin "vilkas" ja "kiireinen" nuorempana heh heh.
- pahapena
H / H kirjoitti:
tässä sai tyytyä tämän elämän varrella ja hyvä niin. Enempään ei olisi tarvettakaan, olin niin "vilkas" ja "kiireinen" nuorempana heh heh.
sit aikoinaan hommaa haulikon ja suolapanoksii,sulhojen varalle ;)
- H / H
pahapena kirjoitti:
sit aikoinaan hommaa haulikon ja suolapanoksii,sulhojen varalle ;)
myöhemmin? Kassotaan. Tosin tyttö on täysi-ikäinen joten nyt on suolankäytössä tyydyttävä ruokiin.
mitäs tässä nyt...... saas nähä muistaako kukaan...... oman isukin luokse männään lahjakkaasti.
- demoniiih
isänpäivää...miesten omaa päivää Sinulle..Cinderfella...;o)...
http://www.youtube.com/watch?v=EuVVvEig2ic- pahapena
noin näyttävästi sitä viettäisin..mun pojat soittais het valkotakkiset paikalle ;o)
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
noin näyttävästi sitä viettäisin..mun pojat soittais het valkotakkiset paikalle ;o)
Ei mitään kivaa isukille...;o)...
- pahapena
demoniiih kirjoitti:
Ei mitään kivaa isukille...;o)...
poikkee kaupassa..ne tuleekin joukolla..Jouko on niiden hevonen ;o))
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
poikkee kaupassa..ne tuleekin joukolla..Jouko on niiden hevonen ;o))
...ostaa Joukolle niitä kauroja...;o)...
- pahapena
demoniiih kirjoitti:
...ostaa Joukolle niitä kauroja...;o)...
säkillisen ;o)...mut,mut,toi pullapuoli..Sinäkään et enää ehi leipoo niit korvapuustei ;o)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654