Meille kaikille isille

pahapena

Nuorille,vanhemmille,isoisille ja isoisoisille,niit on vissiin harvemmassa tääl huuhaalla ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qlkqdALMLFU
Mä toivoisin,et mun pojat ja heidän muksunsa ajattelisivat isistään Jopen sanoin.

17

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isukille!;)

      • pahapena

        jälkikasvuu ja jälkijälkikasvuu suurten lahjakasojen kera ;-P


      • pahapena kirjoitti:

        jälkikasvuu ja jälkijälkikasvuu suurten lahjakasojen kera ;-P

        eikö olekin hauskaa olla isä ja ukki?;))
        Nauti tästä päivästä koko rahan edestä.:)


      • pahapena
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        eikö olekin hauskaa olla isä ja ukki?;))
        Nauti tästä päivästä koko rahan edestä.:)

        onhan se mukavaa,kundinhan on jo äijii itekkii,mut nää lastenlapset,siin papan kivinen syränkin sulaa ;-P


    • on titteleitä joita minä kannan mukanani.
      Ilmeisesti joskus jotain tehnyt oikein kun lapset vieläkin sanoo päivää, ja sillointällöin tarjoovat kupin kahviakin:))
      Mä olen keskittittyny tekemään tyttöjä, ensimmäinen muotti oli senverta hyvä ettei tarvinnu muuttaa.
      Ja tuo 1. lapsenlapsi, sekin oli tyttö;))
      Tällä tietämällä toinen joka änkee maailmaan arviolta 28pv on myös tyttö, akkavalta ettenkö sanoisi;))
      http://www.youtube.com/watch?v=r5KnsjODaUw&feature=related

      • pahapena

        kunnia kans käyttää samaa titteliä,mulla oli toi poikamuotti ;)..onnex jälkijälkikasvus löytyy molempii ;)


      • H / H
        pahapena kirjoitti:

        kunnia kans käyttää samaa titteliä,mulla oli toi poikamuotti ;)..onnex jälkijälkikasvus löytyy molempii ;)

        tässä sai tyytyä tämän elämän varrella ja hyvä niin. Enempään ei olisi tarvettakaan, olin niin "vilkas" ja "kiireinen" nuorempana heh heh.


      • pahapena
        H / H kirjoitti:

        tässä sai tyytyä tämän elämän varrella ja hyvä niin. Enempään ei olisi tarvettakaan, olin niin "vilkas" ja "kiireinen" nuorempana heh heh.

        sit aikoinaan hommaa haulikon ja suolapanoksii,sulhojen varalle ;)


      • H / H
        pahapena kirjoitti:

        sit aikoinaan hommaa haulikon ja suolapanoksii,sulhojen varalle ;)

        myöhemmin? Kassotaan. Tosin tyttö on täysi-ikäinen joten nyt on suolankäytössä tyydyttävä ruokiin.


    • mitäs tässä nyt...... saas nähä muistaako kukaan...... oman isukin luokse männään lahjakkaasti.

      • voisi kai sanoa, että 50-luvulla syntyi MIEHIÄ.


    • demoniiih
      • pahapena

        noin näyttävästi sitä viettäisin..mun pojat soittais het valkotakkiset paikalle ;o)


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        noin näyttävästi sitä viettäisin..mun pojat soittais het valkotakkiset paikalle ;o)

        Ei mitään kivaa isukille...;o)...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        Ei mitään kivaa isukille...;o)...

        poikkee kaupassa..ne tuleekin joukolla..Jouko on niiden hevonen ;o))


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        poikkee kaupassa..ne tuleekin joukolla..Jouko on niiden hevonen ;o))

        ...ostaa Joukolle niitä kauroja...;o)...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        ...ostaa Joukolle niitä kauroja...;o)...

        säkillisen ;o)...mut,mut,toi pullapuoli..Sinäkään et enää ehi leipoo niit korvapuustei ;o)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe