Kysymyksiä kiistelijöille

Inhottava realisti

Mikä on se kohta Jeesuksen opetuksista, jossa uskovaisia ihmisiä kehoitetaan verisesti keskenään riitelemään?

Missä kohtaa Raamattua kehoitetaan korostamaan ihmisten välisiä eroavuuksia ja pystyttämään raja-aitoja?

Missä kohti teidän teksteissänne näkyvät

Armo?

Anteeksianto?

Erilaisuuden sietäminen?

Epäitsekkyys?

Onko se Usko teillekin vain sanahelinää, joka tosipaikan tullen unohtuu ja sitten esille nousevat primitiiviset vaistotoiminnot?


Jos se Usko ei teidän toimissanne näy, mitä virkaa sillä on?

Riittääkö se, että olette Uskossa, pyhittämään totaaliset törppöilynne ja pahat sanannekin?

Meiltä vähäuskoisiltahan voi ilmeisesti mitä tahansa pahaa odottaa, mutta eikö teiltäkään voi muuta odottaa?

61

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti Ateisti

      No niin te uskonnolliset fanaatikot!!! TEILLÄ KAIKILLA on oltava mielipide ja vastaus tähän!!!!!

      • yksin armosta

        No Inhottava realisti on uskovaisempi kuin uskovainen itse!


    • Jumala vihaa vääryyt

      Ymmärtänet, ettei tämä profetiapalstalla riehunut riitely suinkaan ole mitään sattumaa, vaan se näyttää tähänastisen perusteella varsin tarkoitukselliselta, jopa suunnitelmalliselta. Jokainen voi tietysti miettiä, mikä taho on viime kädessä tämän takana. Tätä taktiikkaa, jossa joku sama taho taustalla nostaa jatkuvasti vastakkaisia ryhmiä toisiansa vastaan jopa niitä aivan tahallisesti itse synnyttäen, on käytetty erittäin paljon maailman vastakkaisasetteluissa ja myös terrorismissa. Jäljet johtavat liki aina tiettyihin Jumalan ja Kristuksen verivihollisiin. Niinpä saattaa olla nytkin.

      • * * *

        Joka paikassa mihin aikanaan mm. apostoli Paavali meni, syntyi näyttäviä vastakkainasetteluja.'Ainaisia konflikteja, kiihkoisaa vainoa erityisesti uskonnollisten tahojen suunnlta.

        Kuollut? Elävä? Pimeys? Valkeus? Jumalan valtakunta? Perkeleen taho, valkeuden enkeleiksi verhottuna?
        Kuollut uskonnollisuus, Kristukselle pyhittyneet. Totuuden henki, valheen henget... Jne.

        Lihan teot, syntisen luonnon teot: katkeruu, kateus, vihamielisyys, noituus....

        Siinä avainsanoja. Täällä jyllää Peikko-pojat, maahiset, kieron puun valheet. Ja miksi? Siksi, että...
        Malakia 3:2-3


    • Ei rauhaa

      Raamatun paikka, että olemme viellä lihallisia. Matt.10:34. Älkää luulko, että minä tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. 1Kor.11:18-19. Jaak.4:1. Room.7:23.

    • Elisa R

      joitti, KAIKKI joutuvat aikanaan tilille teoistaan. Ei "uskovakaan" välty tuomioilta, jos hän tekee syntiä, mistä ei ole tehnyt parannusta."Ei hurskasta pelasta hänen hurskautensa sinä päivänä jona hän syntiä tekee" (Heskiel). Jokaisen ihmisen täytyy nöyrtyä Jumalan edessä, pyytää syntejänsä anteeks, ja tehtävä myös parannus, jos on aikeissa päästä ikuisen elämän perilliseksi.

      • HERRAN Palvelija

        Oli kaksi palvelijaa joille Herra sanoi, menkää ja hoitakaa peltoani, toinen sanoi, että hän menee kyllä, mutta jätti menemättä, ja toinen sanoi, että hän ei mene ja meni kuitenkin. Kumpi teki Herransa tahdon mukaan?
        Niinpä siis kuulkaa, nimimerkki: "Inhottava Realisti", Tekee sen mikä on KORKEIMMAN Tahto, mutta te jotka ette sitä tee, vaan kapinoitte KORKEINTA vastaan, ja kuitenkin väitätte olevanne HÄNEN palvelijoitaan.
        Hän joka tekee HERRAN Tahdon on korkea HERRAN edessä, mutta te jotka ette tee vaan pidätte vain ääntä itsestänne, ette ole kuin tomuhiukkasia jotka tulli puhaltaa pois. Te käytte niitä vastaan jotka tekevät sen minkä teidän pitäisi tehdä, koska he tekemisellään todistavat teitä vastaan HERRAN edessä. Oikein sanoit sinä joka sanoit HERRAA Tuomariksi, sitä HÄN on, mutta mistä löydät puolustajan, koska HÄN joka on Tuomari on omiensa puolustaja, mutta muiden Tuomari, sillä HÄN vapahtaa omansa mutta tuomitsee väärät. Itse olet sitä kohdallasi pyytänyt, et Armoon etkä Anteeksiantamukseen turvannut, vaan omaan itseesi HERRAN edessä. Eipä ole sinulla Herran pelkoa, ei todellakaan sillä uhmaat HÄNTÄ kaikessa. Käänny jo tieltäsi ja anna sovittaa itsesi Jumalan kanssa jos vielä sydämessäsi siihen taivut etkä ole sitä liian kovaksi kovettanut.
        KORKEIMMAN SANANSAATTAJA


      • Selvennätkö?
        HERRAN Palvelija kirjoitti:

        Oli kaksi palvelijaa joille Herra sanoi, menkää ja hoitakaa peltoani, toinen sanoi, että hän menee kyllä, mutta jätti menemättä, ja toinen sanoi, että hän ei mene ja meni kuitenkin. Kumpi teki Herransa tahdon mukaan?
        Niinpä siis kuulkaa, nimimerkki: "Inhottava Realisti", Tekee sen mikä on KORKEIMMAN Tahto, mutta te jotka ette sitä tee, vaan kapinoitte KORKEINTA vastaan, ja kuitenkin väitätte olevanne HÄNEN palvelijoitaan.
        Hän joka tekee HERRAN Tahdon on korkea HERRAN edessä, mutta te jotka ette tee vaan pidätte vain ääntä itsestänne, ette ole kuin tomuhiukkasia jotka tulli puhaltaa pois. Te käytte niitä vastaan jotka tekevät sen minkä teidän pitäisi tehdä, koska he tekemisellään todistavat teitä vastaan HERRAN edessä. Oikein sanoit sinä joka sanoit HERRAA Tuomariksi, sitä HÄN on, mutta mistä löydät puolustajan, koska HÄN joka on Tuomari on omiensa puolustaja, mutta muiden Tuomari, sillä HÄN vapahtaa omansa mutta tuomitsee väärät. Itse olet sitä kohdallasi pyytänyt, et Armoon etkä Anteeksiantamukseen turvannut, vaan omaan itseesi HERRAN edessä. Eipä ole sinulla Herran pelkoa, ei todellakaan sillä uhmaat HÄNTÄ kaikessa. Käänny jo tieltäsi ja anna sovittaa itsesi Jumalan kanssa jos vielä sydämessäsi siihen taivut etkä ole sitä liian kovaksi kovettanut.
        KORKEIMMAN SANANSAATTAJA

        tat tämän? Epäselvää!


      • sinullee
        HERRAN Palvelija kirjoitti:

        Oli kaksi palvelijaa joille Herra sanoi, menkää ja hoitakaa peltoani, toinen sanoi, että hän menee kyllä, mutta jätti menemättä, ja toinen sanoi, että hän ei mene ja meni kuitenkin. Kumpi teki Herransa tahdon mukaan?
        Niinpä siis kuulkaa, nimimerkki: "Inhottava Realisti", Tekee sen mikä on KORKEIMMAN Tahto, mutta te jotka ette sitä tee, vaan kapinoitte KORKEINTA vastaan, ja kuitenkin väitätte olevanne HÄNEN palvelijoitaan.
        Hän joka tekee HERRAN Tahdon on korkea HERRAN edessä, mutta te jotka ette tee vaan pidätte vain ääntä itsestänne, ette ole kuin tomuhiukkasia jotka tulli puhaltaa pois. Te käytte niitä vastaan jotka tekevät sen minkä teidän pitäisi tehdä, koska he tekemisellään todistavat teitä vastaan HERRAN edessä. Oikein sanoit sinä joka sanoit HERRAA Tuomariksi, sitä HÄN on, mutta mistä löydät puolustajan, koska HÄN joka on Tuomari on omiensa puolustaja, mutta muiden Tuomari, sillä HÄN vapahtaa omansa mutta tuomitsee väärät. Itse olet sitä kohdallasi pyytänyt, et Armoon etkä Anteeksiantamukseen turvannut, vaan omaan itseesi HERRAN edessä. Eipä ole sinulla Herran pelkoa, ei todellakaan sillä uhmaat HÄNTÄ kaikessa. Käänny jo tieltäsi ja anna sovittaa itsesi Jumalan kanssa jos vielä sydämessäsi siihen taivut etkä ole sitä liian kovaksi kovettanut.
        KORKEIMMAN SANANSAATTAJA

        miten uskostaosaton voi tehdä Herran tahdon???


      • Herran palvelija
        sinullee kirjoitti:

        miten uskostaosaton voi tehdä Herran tahdon???

        Miten uskosta osaton voi tehdä HERRAN tahdon. Etkö lukenut HERRAN itsensä kertomaa tapahtumaa, sillä vaikka ihminen ulkoisesti kieltäytyykin, niin sisällä hän tuntee toisen äänen ja on sille kuuliainen ja niin hän tekee HERRAN tahdon.
        Kaikille sen olen kirjoittanut jopa teillekin sanomaksi Ylhäältä ohjeena jaettavaksi, että ette luokittelisi ihmistä niin kevyin arvioin ja väärällä mitalla mitaten, sillä KORKEIN näkee asiat kokonaisuuksina ja sellaisena kuin ne ovat valmiita. Siksi kaikille ja jokaiselle erikseen.
        HERRAN=YeHaWaH Sanansaattaja


      • mutta raamatussa
        Herran palvelija kirjoitti:

        Miten uskosta osaton voi tehdä HERRAN tahdon. Etkö lukenut HERRAN itsensä kertomaa tapahtumaa, sillä vaikka ihminen ulkoisesti kieltäytyykin, niin sisällä hän tuntee toisen äänen ja on sille kuuliainen ja niin hän tekee HERRAN tahdon.
        Kaikille sen olen kirjoittanut jopa teillekin sanomaksi Ylhäältä ohjeena jaettavaksi, että ette luokittelisi ihmistä niin kevyin arvioin ja väärällä mitalla mitaten, sillä KORKEIN näkee asiat kokonaisuuksina ja sellaisena kuin ne ovat valmiita. Siksi kaikille ja jokaiselle erikseen.
        HERRAN=YeHaWaH Sanansaattaja

        sanotaan myös näin.

        Joh. 3:18

        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.


    • Tuom.

      lähtee, että vihamiehet nousevat ns. omien joukoista. Mitä omia ne nyt? Eivät ole itse asiassa koskaan olleetkaan. Loppupeleissä voisitkin itse olla se armoitettu totuudessa tuikkiva Herran kansansalainen.
      Seulonnassa tapahtuu yllättäviä käänteitä. Niinhän juuri Paavalille kävi, joka oli kristittyjen vainooja ja murhaaja. Sinulla on siihen vielä pitkä matka. Etkä näytä kovin vaarallinen olevan, vaikka ääntä pidätkin.
      Oma patologiansahan siinäkin on. Muttei kovin vaarallista.



      Et ole vieläkään kovin pätevästi perustellut motiiviasi, vastustella vaan, vastustelun vuoksi, kun ei itselläsi ole juuri mitään antia teemassa pitäytyen. Kai sinulla jotain omakohtaistakin sanottavaa on? Se minua kiinnostaa, eikä mikään jatkuva vastakarvaan inttäminen, typerää. Tajua nyt itsekin. Ota nyt itseä niskasta kiinni ja kerro jokin uni tai jotain vaikka hörhöäkin, niin saat kanssakulkijan vaikkapa omaan mielikuvitusmaailmaan. Ja sitä kautta voitaisiin oivaltaa jotain uutta lyhyestä elämästämme. Ei-kristillisetkin pohdinnat käy ihan tasavertaisesti. Ota vaikka ihan huumorin kannalta, jos muuten huominen hirttäytyy.

      • Herran palvelija

        Olin kutsuttu tuossa näyssä suureen oikeussaliin. Tuomarien paikalla istui kolme ihmisen näköistä, jokainen muodoltaa mahtava. Itse istuin katselijoiden joukossa vaimoni ja kahdfen laosen kanssa. Aivan Tuomareiden pöydän edessä, joka oli todella korkea, oli pöytä jossa oli hyvin vanha kirjan näköinen esine ja sen lehdetkin olivat kupertuneet useista kohdista sekä ruskettuneet ikänsä tähden. Yllättäen minut kutsuttiin eteen ja käskettiin asettumaan pöydän luokse. Asetuin siihen ja kun seisoin siinä, niin vasemmalta puolelta tuli ihmisen kaltainen valo-olento jolla oli miekka vyöllään. Hän tuli luokseni ja otti kirjan käteensä ja katsoi keskimmäistä tuomaria ja tuo tuomari nyökkäsi päällään, ja siolloin tuo valo-olento sanoi minulle: "Avaa suusi ja syö" Samalla hän ojensi tuon kirjan kohti suutani. Ihmettelin, että kuinka noin iso kirja voi suuhuni mahtua, jolloin kuulin nyt Tuomarin sanovan: "Syö kirja" Avasin suuni ja tuo valo-olento työnsi tuon kirjan suuhuni ja se mahtui sinne. Se maistui suussani hunajaan kastetulta näkkileivältä, mutta kun nielin sen, niin se poltti vatsassani. Sitten tuo valo-olento puhui minulle ja sanoi: "Olen Gabriel, Herran lähettiläs." Kysyin silloin häneltä: "No keitä ovat nuo Tuomarit" Hän vastasi minulle:"Etkö sinä tunne heitä." Silloin silmäni aukesivat oikein kunnolla ja sydämestä kuulin äänmen joka sanoi: "He ovat Abraham, ja MOoses ja heidän keskellään istuu itse HERRA." Siihen tuo näky päättyi.
        HERRAN=YeHaWaH Sananasaattaja


      • Tuom.
        Herran palvelija kirjoitti:

        Olin kutsuttu tuossa näyssä suureen oikeussaliin. Tuomarien paikalla istui kolme ihmisen näköistä, jokainen muodoltaa mahtava. Itse istuin katselijoiden joukossa vaimoni ja kahdfen laosen kanssa. Aivan Tuomareiden pöydän edessä, joka oli todella korkea, oli pöytä jossa oli hyvin vanha kirjan näköinen esine ja sen lehdetkin olivat kupertuneet useista kohdista sekä ruskettuneet ikänsä tähden. Yllättäen minut kutsuttiin eteen ja käskettiin asettumaan pöydän luokse. Asetuin siihen ja kun seisoin siinä, niin vasemmalta puolelta tuli ihmisen kaltainen valo-olento jolla oli miekka vyöllään. Hän tuli luokseni ja otti kirjan käteensä ja katsoi keskimmäistä tuomaria ja tuo tuomari nyökkäsi päällään, ja siolloin tuo valo-olento sanoi minulle: "Avaa suusi ja syö" Samalla hän ojensi tuon kirjan kohti suutani. Ihmettelin, että kuinka noin iso kirja voi suuhuni mahtua, jolloin kuulin nyt Tuomarin sanovan: "Syö kirja" Avasin suuni ja tuo valo-olento työnsi tuon kirjan suuhuni ja se mahtui sinne. Se maistui suussani hunajaan kastetulta näkkileivältä, mutta kun nielin sen, niin se poltti vatsassani. Sitten tuo valo-olento puhui minulle ja sanoi: "Olen Gabriel, Herran lähettiläs." Kysyin silloin häneltä: "No keitä ovat nuo Tuomarit" Hän vastasi minulle:"Etkö sinä tunne heitä." Silloin silmäni aukesivat oikein kunnolla ja sydämestä kuulin äänmen joka sanoi: "He ovat Abraham, ja MOoses ja heidän keskellään istuu itse HERRA." Siihen tuo näky päättyi.
        HERRAN=YeHaWaH Sananasaattaja

        tuota olen miettinyt juuri sieltä Vanhan Testamentin puolelta. Jos on itse kokenut, että suuhun todella laitetaan kirjakäärön sanat, joko muille kerrottavaksi tai väkeväksi ilmoitukseksi. Siinä on tietty ero astian kautta tapahtuvasta prosessista, kuin siinä, että suuhun todella työnnetään sanat koko kirja tai kyseinen kirjakäärö. Ja sen todella tuntee, ettei kirjakäärön sanoma ole itsestä. Se ei edes tippaakaan kiinnosta siinä tilassa. Jopa pelottaa, ettei vaan tulen omiaan sekoitettua tuohon taivaalliiseen sanomaan. Olipa tuo motiivisi mikä tahansa kirjoittaa, sillä ei ole väliä. Mutta on kuitenkin sanan pohjalta lanseerattu.


      • Naziiri
        Tuom. kirjoitti:

        tuota olen miettinyt juuri sieltä Vanhan Testamentin puolelta. Jos on itse kokenut, että suuhun todella laitetaan kirjakäärön sanat, joko muille kerrottavaksi tai väkeväksi ilmoitukseksi. Siinä on tietty ero astian kautta tapahtuvasta prosessista, kuin siinä, että suuhun todella työnnetään sanat koko kirja tai kyseinen kirjakäärö. Ja sen todella tuntee, ettei kirjakäärön sanoma ole itsestä. Se ei edes tippaakaan kiinnosta siinä tilassa. Jopa pelottaa, ettei vaan tulen omiaan sekoitettua tuohon taivaalliiseen sanomaan. Olipa tuo motiivisi mikä tahansa kirjoittaa, sillä ei ole väliä. Mutta on kuitenkin sanan pohjalta lanseerattu.

        Oman sisäisen elämänkirjansa ihminen joutuu "syömään" ja se karvastelee hänen "vatsassaan.


      • Tuom.
        Naziiri kirjoitti:

        Oman sisäisen elämänkirjansa ihminen joutuu "syömään" ja se karvastelee hänen "vatsassaan.

        päivästä toiseen. Mutta käsittääkseni ymmärrän tuon "karvastelun". Mutta vaatisi enemmän kertomusta "sisäisestä elämän kirjasta". Jos jotain haluat hengessä kirjoittaa, sinulla on täysi vapaus kirjoittaa anonyymisti mitä sinulle on ilmoitettu, tai mitä mieleesi on noussut.


      • peikko_poika

        Samoin HÄN tietää tarkalleen "Inhottavan realistin" jokaisen vaiheen ja käyttää myös häntä, monasti hänen itsensä huomaamattakin ja näköjään monen uskiksenkin huomaamatta.


      • peikko poikaa
        peikko_poika kirjoitti:

        Samoin HÄN tietää tarkalleen "Inhottavan realistin" jokaisen vaiheen ja käyttää myös häntä, monasti hänen itsensä huomaamattakin ja näköjään monen uskiksenkin huomaamatta.

        kyllä sitä kannattaaa aina kuunnella mitä palautetta vaelluksesta ja omista toimista tulee ja katsoa onko niillä syytöksillä perää olipa ihminen uskova tai ei.

        mutta muutenhan uskostaosattomilla ei ole valtaa uskoviin.


      • peikko_poika
        peikko poikaa kirjoitti:

        kyllä sitä kannattaaa aina kuunnella mitä palautetta vaelluksesta ja omista toimista tulee ja katsoa onko niillä syytöksillä perää olipa ihminen uskova tai ei.

        mutta muutenhan uskostaosattomilla ei ole valtaa uskoviin.

        puhuu asiaa kun HERRA niin vaikuttaa, ja monet ensinmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensinmäisiksi. Sillä kuka meistä voi sanoa seisovansa Taivaan portinluona silloin kun portit avataan ja käyvänsä niistä sisälle, tai kuka voi sanoa, että tuo tai tuo ei sinne sisälle käy, mutta tuo ja tuo käy. Ei se ratkaise mitään vaikka kuinka uskovaista yritämmekin esittää ja olla tänäpäivänä, sillä vasta tuolla ratkaisun hetkellä se ratkaisee kenellekkä sydämemme todellakin kuuluu. Emme voi hieroa kauppaa KORKEIMMAN kanssa, sillä Hän ei ole ostettavissa, emmekä me voi vakuuttaa ja todistaa Hänelle että olemme vaeltaneet oikein, sillä Yksi on Todistaja joka ratkaisee käymmekö sisään, vai kuulemmeko sanat: "Menkää pois Minun tyköäni te vääryyden tekijät.
        Siksi älköön kukaan luulko itsestään enempää kuin luulla sopii, sillä Jumala armahtaa kenet Hän armahtaa ja paaduttaa kenet Hän paaduttaa ja suuhen ei meillä ole mitään sanomista.


      • Antti Ateisti

        Sulle on heitetty paljon hyviä kysymyksiä. Koskas alat vastailla niihin???????


      • Tuleva teologi
        peikko_poika kirjoitti:

        puhuu asiaa kun HERRA niin vaikuttaa, ja monet ensinmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensinmäisiksi. Sillä kuka meistä voi sanoa seisovansa Taivaan portinluona silloin kun portit avataan ja käyvänsä niistä sisälle, tai kuka voi sanoa, että tuo tai tuo ei sinne sisälle käy, mutta tuo ja tuo käy. Ei se ratkaise mitään vaikka kuinka uskovaista yritämmekin esittää ja olla tänäpäivänä, sillä vasta tuolla ratkaisun hetkellä se ratkaisee kenellekkä sydämemme todellakin kuuluu. Emme voi hieroa kauppaa KORKEIMMAN kanssa, sillä Hän ei ole ostettavissa, emmekä me voi vakuuttaa ja todistaa Hänelle että olemme vaeltaneet oikein, sillä Yksi on Todistaja joka ratkaisee käymmekö sisään, vai kuulemmeko sanat: "Menkää pois Minun tyköäni te vääryyden tekijät.
        Siksi älköön kukaan luulko itsestään enempää kuin luulla sopii, sillä Jumala armahtaa kenet Hän armahtaa ja paaduttaa kenet Hän paaduttaa ja suuhen ei meillä ole mitään sanomista.

        Keskustelijana Inhottava realisti on ainakin meikäläisen mielestä ihan eri sarjassa kuin te. Aasit löytyvät ihan jostakin muualta. Fundamentalistit tuhoavat kirkon lopullisesti.


      • höpönassukerho
        Antti Ateisti kirjoitti:

        Sulle on heitetty paljon hyviä kysymyksiä. Koskas alat vastailla niihin???????

        on heitellyt paljo kysymyksiä?????????????????????????????????????
        mut jos ei ole menneet perille? heittämisessä on pulmansa?
        Ja vastaamisen pakkoa kun ei ole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Antti Ateisti
        höpönassukerho kirjoitti:

        on heitellyt paljo kysymyksiä?????????????????????????????????????
        mut jos ei ole menneet perille? heittämisessä on pulmansa?
        Ja vastaamisen pakkoa kun ei ole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Keskivertouskis ei vastaa koska ei OSAA! Raamatun jakeita osaa heittää kuka vain, mutta omien ajatusten esittäminen ja perustelu näyttää olevan mahdottomuus!!!!!

        Miksiköhän?????


      • peikko_poika
        Tuleva teologi kirjoitti:

        Keskustelijana Inhottava realisti on ainakin meikäläisen mielestä ihan eri sarjassa kuin te. Aasit löytyvät ihan jostakin muualta. Fundamentalistit tuhoavat kirkon lopullisesti.

        TOIVOTTAVASTI TUHOAVAT


      • kirkonkansaa
        peikko_poika kirjoitti:

        TOIVOTTAVASTI TUHOAVAT

        Miksi


      • yksin armosta
        Antti Ateisti kirjoitti:

        Keskivertouskis ei vastaa koska ei OSAA! Raamatun jakeita osaa heittää kuka vain, mutta omien ajatusten esittäminen ja perustelu näyttää olevan mahdottomuus!!!!!

        Miksiköhän?????

        Hei Antti!

        Minä juttelisin Sinulle mielelläni. Kelpaako seura?!


    • Doulos II

      Palstan ajautumiseen tähän "siunattuun tilaan" saattaa olla osallisuutta myös viimeaikaisella skeptikoiden lisääntyneellä aktiivisuudella.

      Eräät uskovaisten nimimerkit, kuten K.D, Piho, Kirjoitukset ja Yakov rupesivat saamaan pääasiassa kritiikiä kirjoituksistaan, jonka seurauksena he jäivät sivummalle palstalta.

      Hetken aikaa rupesi jo näyttämään siltä, kuin sinun, Huhahhhein, Tuhannen ja yhden ym. tekemä kova kirjoitustyö rupeaisi jo kantamaan hedelmää. Järkevämpi rationaalisempi ajattelu pääsisi vihdoin voitolle.

      Palstalla kirjoittelivat enää lähinnä skeptikot sekä muutama "järkevämmin" ajatteleva uskovainen (Tuomas, Elisa R, Sumunlapsi), kunnes palsta yllättäen"sekosi."

      Vertaan tilannetta nykyiseen "ylihygieenisuuteen." On antibakteerisia puhdistusaineita, ym, joilla tuhotaan bakteerikanta miltei kokonaan, myös hyödylliset bakteerit.

      Vaarana on antibiooteille ym vastustuskykyisten bakteerikantojern muodostuminen, jonka seurauksena vanhat voitetuiksi luullut vaaralliset taudit voivat palata tuhoisin seurauksin, koska lääkkeet eivät enää tehoa niihin.

      Ehkä skeptikot tekivät siis liiankin puhdasta jälkeä. Muodostui fundamentalisti-uskovaisten "tyhjiö", joka täyttyi entistä vastustuskykyisemmällä ja ärhäkämmällä "hihhulikannalla."

      Tyyli muuttui vielä entistäkin julistavammaksi. Skeptikoilla on nyt vaikeuksia käydä keskusteluja näiden uusien piinkovien uskovaisten kanssa.

      • Mermer 1.

        jos osuu vastaan, niin osaa väistää.


      • Inhottava realisti

        Diagnoosisi on täsmälleen kohdallaan ainakin minun kohdallani. Juuri nyt keskustelu ei juuri kiinnosta. Jo avausten näkeminen riittää vakuuttamaan minut. Ei ole kyllä varsinaisesti aikaakaan.


      • Antti Ateisti

        Otat liian vakavasti

        A) uskon,

        B) itsesi,

        C) Tämän palstan.

        Edellisen lisäksi et vastaa

        D) allekirjoittaneen,

        E) Inhottavan realistin

        suoriin kysymyksiin.

        Ja

        F) Olet osannut hienosti puolustaa itseäsi niin verbaalisesti kuin juridisin toiminkin.

        G) Mihin tässä meitä muita tarvitaan?

        Oliko tämä yhteenveto hieno?


      • Inhottava realisti

        Kirjoitin ylemmäksi selvällä suomella syyn, miksi lopetin.

        Jos tehtäväsi on allekirjoittanutta haukkua ja arvostella, se kannattaa tehdä nopeasti. Siirryn nimittäin kohta muihin puuhiin.


      • Luulo ei tiedon väär
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Kirjoitin ylemmäksi selvällä suomella syyn, miksi lopetin.

        Jos tehtäväsi on allekirjoittanutta haukkua ja arvostella, se kannattaa tehdä nopeasti. Siirryn nimittäin kohta muihin puuhiin.

        Jos tehtäväsi o haukkua ja arvostella uskovia, siis päätehtäväksi täällä nähty
        niin kanattaa tehdä ja hyvin, sillä kohta haukkuminen käy hankalaksi


      • Inhottava realisti
        Luulo ei tiedon väär kirjoitti:

        Jos tehtäväsi o haukkua ja arvostella uskovia, siis päätehtäväksi täällä nähty
        niin kanattaa tehdä ja hyvin, sillä kohta haukkuminen käy hankalaksi

        Onkohan täällä jollakin missiona ottaa ensin illalla muutama paukku ja alkaa sitten kettuilla uskovaisten puolesta?

        Ilmeisesti.

        Kun kerran olen niin väärässä ja kaikki väitteeni ovat valhetta, kerrot toki, missä asioissa olen väärässä ja miksi?


      • AMEN SELA
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Onkohan täällä jollakin missiona ottaa ensin illalla muutama paukku ja alkaa sitten kettuilla uskovaisten puolesta?

        Ilmeisesti.

        Kun kerran olen niin väärässä ja kaikki väitteeni ovat valhetta, kerrot toki, missä asioissa olen väärässä ja miksi?

        En itsekään ymmärrä miksi esille tuomaasi totuutta sanotaan haukkumiseksi, mutta jos taas oikein valhekehutaan, niin aikun ovat mielissään. Anna tulla niin realisesti kuin vain voit, sillä jokainen kantasi johon olen tutustunut saa ameneni ilman muuta enkä sitä epäröi tunnustaa, sillä niin kauan kun totuus tuodaan esille se ei ole haukkumista, mutta kun totuus yleensä sattuu ja ihmiset eivät tykkää siitä että sattuu, sillä mielummin niin monet lötköttelevät valheunissaan, kuin olisivat edes sekunnin hereillä Totuuden päivässä.
        HERRAN Palvelija


      • AMEN SELA

        Itsesi laita, et sinäkään täällä tykkää jos sinusta hiemankaan omasta mielestäsi negatiivisesti sanotaan, ja totuus on se, että Inhottava Realisti kirjoittaa kyllä niin osuvasti monta kertaa, että ei ole ihme että joku ärähtää, sillä onhan vanha sanonta, että se koira ärähtää johon kalikka kalahtaa.
        Totuudellinen arvostelu ja kannanotto tulisi sietää, mutta ei sellaiset hyökkäykset joissa ryhdytään nimittelemään aivan törkeästi ja ilman mitään aihetta, niin kuin eräällä on tapana tehdä ja lasketella valheitaan ja syytellä muita siitä mitä juuri itse tekee. Niinkuin eräs sanoi että jo viikkoja olen täällä valheita kirjoitellut, kun totuus on se, että siitä on jonkin aikaa kun viimeksi olen täällä edes kirjoitellut, ja sitten vielä syydät päälleni adamin.pojan asioita ja väität minua häneksi vaikka se on selvästi jo tuotu esille että emme ole sama henkilö, onhan asuinpaikkakuntammekin aivan muualla, vaikka nyt olen opiskelemassa Porvoossa, mutta sekin on Helsingistä yli viidenkymmenenkilometrin päässä, joten syyttelet ja syyttelet ja esität valheellisia syytöksiäsi sen kuin ehdit ja kun jäät niistä kiinni, niin ei edes pienmintäkään katumuksen elettäkään sinulta tule. Mutta niinhän oletkin sanonut, että et voi tehdä mitään jumalasi tahdon vastaisesti, siis hän käskee sinua esittämään vääriä syytöksiä ja olemaan katumatta yhtäkään pahaa tekoasi.
        Minua se ei heiluta mitä ajattelet taikka olet ajattelematta, mutta huomaan kyllä millaisen todistuksen olet jumalastasi antanut ja pitäisihän sinunkin se tietää, että Raamattu ei tunne sellaista jumalaa, kuin tämänmaailman jumalan jota myös Lusiferiksi nimitetään.
        HERRAN Palvelija


      • Teologin alku

        Et näytä ymmärtävän Jeesuksen opetuksen ytimestä mitään.

        Sinulle tärkeintä on joka tilanteessa saada viimeinen sana. Rakkauden sijasta sinä murskaat vähänkin eri mieltä olevat, ovatpa he oikeassa tai eivät. Annat kristillisyydestä erittäin negatiivisen kuvan. Uskon pitää näkyä kaikesta huolimatta myös ihmisessä niin puheina kuin tekoinakin.


      • Leksi.
        Teologin alku kirjoitti:

        Et näytä ymmärtävän Jeesuksen opetuksen ytimestä mitään.

        Sinulle tärkeintä on joka tilanteessa saada viimeinen sana. Rakkauden sijasta sinä murskaat vähänkin eri mieltä olevat, ovatpa he oikeassa tai eivät. Annat kristillisyydestä erittäin negatiivisen kuvan. Uskon pitää näkyä kaikesta huolimatta myös ihmisessä niin puheina kuin tekoinakin.

        hiemän ajateltavaa, tuolta foorumilta: Lain ja evankeljumin sekottaminen: Monet aikamme saarnamiehet lukevat Raamattua lain silmälasien läpi. He eivät kykene erottamaan lakia evankeliumista, vaan julistavat niiden sekoitusta, jota he yrittävät syöttää kuulioilleen, vaikka lailla ja evankeliumilla on täysin eri tehtävät. Voi sanoa, että nämä saarnaajat julistavat evankeliumia ihmisille, kunnes tämä tulee uskoon. Sen jälkeen he nostavat lain uudestaan pystyyn jumalasuhteen laadunvalvojana ja alkavat uskotella heikolle sielulle, että Hengessä vaeltaminen merkitsee soveltuvilta osin lain täyttämistä.


      • M--L.h.

        Kiva että olen mielestäsi ehdottomasti paras ja hyvä puhuja täällä! Koeta samaa Pohojanmaalla...


      • Pohojammaalta
        M--L.h. kirjoitti:

        Kiva että olen mielestäsi ehdottomasti paras ja hyvä puhuja täällä! Koeta samaa Pohojanmaalla...

        Kehu on tiukas Pohojammaalla. Soot jo omas sarjassas. Nöyryys on pahe!


      • abi_ur

        Ettäkö armo yhtä kuin armahdus lain tuomion alta. No ensikerran tuollaisen väännöksen kuulin. Kuin on, eikö ole tietoa armosta ja mitä on tuo kallis asia josta pelastuksemme kiinni on.
        Eikö kirjoituksissa ole: Messias on lain loppu niille kuin Hänessä ovat.
        Myös kirjoitetuksi tiedän: Me olemme täyttäneet lain uskon kautta.
        Myöskin mieleeni palavat sanat: Siellä missä ei lakia ole siellä ei ole rikkomustakaan.
        Onpa Paavalikin sanonut: Ne jotka pitäytyvät laintekoihin ovat kirottuja.
        Minkä lain alta siis oppisi mukaan armo on pelastuksena, sillä sanoohan Paavali: Elämän ja Hengen laki Messiaassa on vapauttanut meidät synnin ja kuoleman laista.
        Lukeeko sinun Raamatussasi näin, ja jos lukee, niin miksi et usko siihen vaan muodostat oman kirjoitusten vastaisen opin.
        Armo kun on muuta kuin armahdus jostain. Armo ja armahdus eivät sama asiakaan, sillä Jumalan armo on ensinnäkin meidän ymmärryksemme yläpuolella.
        Armossaan on Jumala päättävä kenet Hän armahtaa, ja huomaa, kenet Hän paaduttaa. Se että luet vaikka lehdestä, että joku on jäänyt auton alle, niin siinäkin näkyy Jumalan armo sinun ja lukuisten muiden kohdalla, sillä Jumalan armosta tuo auton alle jäi juuri tuo henkilö, etkä esimerkiksi sinä.
        Kaikissa ja kaikkialla vaikutus Jumalan armolla on. Se on jatkuvasti vaikuttamassa, sillä armonsa kautta Hän täyttää tahtonsa. Niinpä armo ei ole yksiselitteinen, vaan on meille salattu ja käsittämätön kokonaisuus.
        Me kuin Messiaassa olemme, olemme laista vapaat koska olemme lain täyttäneet sielun kuoleman kautta yhtäläisellä kuolemalla Messiaassa.
        Kas kun laki vaatii kuolemaqn sielulle joka rikkonut on lakia vastaan. Kun me Messiaan kanssa olemme osalliset yhtäläisestä kuolemasta niin olemme lain täyttäneet. Emme siis kumonneet, vaan täyttäneet sen uskon kautta kuten apostoli Paavali kirjoittanut on.
        Älä siis puhu ja opeta sitä mitä ei kirjoitettu ole, ettet kirotuksi tulisi.


      • M-L.H.
        abi_ur kirjoitti:

        Ettäkö armo yhtä kuin armahdus lain tuomion alta. No ensikerran tuollaisen väännöksen kuulin. Kuin on, eikö ole tietoa armosta ja mitä on tuo kallis asia josta pelastuksemme kiinni on.
        Eikö kirjoituksissa ole: Messias on lain loppu niille kuin Hänessä ovat.
        Myös kirjoitetuksi tiedän: Me olemme täyttäneet lain uskon kautta.
        Myöskin mieleeni palavat sanat: Siellä missä ei lakia ole siellä ei ole rikkomustakaan.
        Onpa Paavalikin sanonut: Ne jotka pitäytyvät laintekoihin ovat kirottuja.
        Minkä lain alta siis oppisi mukaan armo on pelastuksena, sillä sanoohan Paavali: Elämän ja Hengen laki Messiaassa on vapauttanut meidät synnin ja kuoleman laista.
        Lukeeko sinun Raamatussasi näin, ja jos lukee, niin miksi et usko siihen vaan muodostat oman kirjoitusten vastaisen opin.
        Armo kun on muuta kuin armahdus jostain. Armo ja armahdus eivät sama asiakaan, sillä Jumalan armo on ensinnäkin meidän ymmärryksemme yläpuolella.
        Armossaan on Jumala päättävä kenet Hän armahtaa, ja huomaa, kenet Hän paaduttaa. Se että luet vaikka lehdestä, että joku on jäänyt auton alle, niin siinäkin näkyy Jumalan armo sinun ja lukuisten muiden kohdalla, sillä Jumalan armosta tuo auton alle jäi juuri tuo henkilö, etkä esimerkiksi sinä.
        Kaikissa ja kaikkialla vaikutus Jumalan armolla on. Se on jatkuvasti vaikuttamassa, sillä armonsa kautta Hän täyttää tahtonsa. Niinpä armo ei ole yksiselitteinen, vaan on meille salattu ja käsittämätön kokonaisuus.
        Me kuin Messiaassa olemme, olemme laista vapaat koska olemme lain täyttäneet sielun kuoleman kautta yhtäläisellä kuolemalla Messiaassa.
        Kas kun laki vaatii kuolemaqn sielulle joka rikkonut on lakia vastaan. Kun me Messiaan kanssa olemme osalliset yhtäläisestä kuolemasta niin olemme lain täyttäneet. Emme siis kumonneet, vaan täyttäneet sen uskon kautta kuten apostoli Paavali kirjoittanut on.
        Älä siis puhu ja opeta sitä mitä ei kirjoitettu ole, ettet kirotuksi tulisi.

        Ei anna perättömillä ja pitkillä valheillaan aihetta kommentoida...
        Pimeys näkee vain pimeyttä, omien mustien lasiensa syystä. Jätämme hänet opiskelemaan rakkautta....


    • ...

      ...

      • ...

        ...


    • ghjklöätyu

      Kuka tämän ikivanhan avauksen nosti ylös? IR? Jotakn rajas ateisteillakin!

    • df vs hj

      Miksei avaaja inhottava realisti kirjota enää? Se sanoo asiat suoraan ja hyvin.

      • läpinäkyvää!

        Siksi se ei kirjoita, että.... no... koska se pelaa aina nikeillä silloin kun ei kirjota vakimerkillä! ei siitä erehdy... ääni on sama


    • sama tyyppi

      Onks sulla joku vakinikki? Tekis mieli kirjotella mutta en oo vielä viittiny kun lukee.

    • Paluu aiheeseen

      Joku jauhaa nikeistä, vaikka tää on keskustelupalsta...profetia-aiheista

    • vieläkööö

      kiistely, palstan vyörytys ja solvaaminen jatkuu???

    • tietäjähengeltääää

      Kun avasin ketjua niin näin Suomen päällä mustan ristin joka kattoi koko maan.

      Viime vuonna näkemäni musta risti Suomen päällä on yhä paikoillaan, ja ei aio toistaseksi luopua paikastaan.

      Minulle on kahtena päivänä näytetty siis tai ilmoitettu että Pohjoisen taivaalla on suuri kirkas 7-sakarainen risti, jolla on viesti Pohjolan kansoille, ei ainoastaan meille vaan kaikille jotka asuu sen ulotuspiirissä. Sanoisin että ainakin noin napapiirille ja siitäkin alemmas on vahvempi vaikutus.

      ----------------

      Ahneus ja kunnianhimo päätösten tekemisessä, palkkioiden saaminen jne. korkeimmilla tahoilla on pahan alku ja juuri, sekä hulvaton rahan syöttö joka suuntaan Suomesta.

      Suomi siis maksaa ja täällä on myös se synti että ahneus on tämän tehnyt ja se on huomattu henkimaailmassa, sillä sen laki ohjaa Yläkerran kanssa kaikkea, vaikka ette ehkä siihen usko, jokaista valvotaan, tekoa-ajatusta jne.

      ------------------

      Syyria ei selviä yksin, siellä tilanne ei kohene 10 vuoteen.

      Kyllä se on vaikeaa, mutta on lohdullista että tässä kaaoksen keskellä joka vie vuoteen 2020 kaikkine muutoksineen ja menoineen sekä ihmisten tappeluineen saamme edes jotain apua.

      ----------------

      Tuosta äitimaan olotilasta, ei ole tyytyväisyyttä siihen asiaan näkyvissä, nyt tuleekin muutos, sillä on sen aika jolloin äiti maa saa tarpeekseen ja puhdistaa itseään ja maan asukkaat saa tuta sen sanonko että raivon.

      Liikaa on äitimaa kärsinyt kaikkea ja on tullut aika muuttua.

      Elikkä saamme ne maanjäristykset ympäri palloa, myös eurooppa mukaan luettuna, ei taida juuri olla kuin meidän maat ja ihan pohjoisreunat lukuun ottamatta Kanadaa ja Kiinaa niin kyllä kiehuu... ja pahasti.
      Merien alta purkautuu valtavat voimat myös, luulen että Alaskaan tulee ihan kerralla muutoksia esim. ranta-alueillekkin. Sää tulee olemaan täysin sekaisin.

      ------------

      Elikkä lensin avaruudessa täysin mustassa jonkun olennon kanssa, hän oli vähän takanani joten en nähnyt häntä, lähennyimme maapalloa ja voi miten kaunis se oli, totesin, lento meni suoraan Etelä-Amerikan päälle, siinä oli myös osa Meksikon kannasta, ääni vierelläni sanoi kuuluvasti: Täältä kaikki alkaa??? Oltiin Brasilian päällä. Mitään muuta ei puhuttu, palasin unessa tai minut saatettiin kotiini, heräsin heti. Mietin mitä tämä tarkoittaa, kerroin aamulla ukolle, että mitähän tämä oli. Uni oli selvä ja koko pallo niin kaunis kun olla voi.

      ---------------

      Pohjoismaiden yllä on ympyrä, joten me yritetään miettiä yhdessä asioita, mutta siitäkään ei tule tolkkua, Ruotsi ei suostu kaikkeen, eikä Norjakaan.

      Etenkin korostettiin tuossa Pohjoisen sanomassa, että kaiken takana on rakkaus, siis ei sellainen kun luulette, vaan sellainen joka on ihmisessä niin syvällä henkisesti että hän pystyy syrjättämään oman egonsa ja on näin valaiseva itsensä ja osaa ottaa asiat ja oppia käsittelemään erittäin vaikeatkin asiat siis katsomatta omaa napaansa.

      ----------

      Me joudumme ikäänkuin kuin maksamaan kaiken nyt jälkikäteen mitä olemme aikaan saaneet noin yleiseisesti monella saralla.

      Suomi menee Natoon jonkun vuoden päästä.

      Eu- menee myös erimielisyyksien vuoksi melko heikkoon jamaan.

      ------------

      Vielä sanotaan, että Pohjoisen taivaalla on Enkeleitä laumoittain meitä suojaamassa ja seuraamassa, ken siihen uskoo voi uskoa.

    • mielenkiintoistaaa

      10.6.2008

      Jeesuksen tulemus vakavasti ottaen omana elinaikanasi - vai veikkauksella mahdollisuudet voittaa

      Oletko pelannut koskaan Lottoa, Jokeria, Vakioveikkausta tai vaikkapa V5 raviveikkausta? Lotto on se kaikkein huonoin mahdollisuus ja eniten rahaa voittava. Suhde 1 rivi vastaa yli 15 miljoonaa vaihtoehtoa. Jokeripeleissä sama suhde 1:10 miljoonaan. Jos olet veikannut, niin oletko uskonut ja luottanut, että voitto tulisi. Oletko haaveillut ja jännännyt jokin ilta silmät pullollaan tv:n ääressä, että kyllä se nyt tulee? Miten on, oletko odottanut ”lähes” mahdotonta tulevaksi? ja kun se ei tullut, menet kioskille ja veikkaat silti taas.

      Vakiopeleissä suhde muuttuu ihan oleellisella tavalla, koska tässä ei pelata enää ihan pelkän tuurin varassa, vaan tässä täytyy olla tietoa ja pieniä vihjeitäkin saa kaikkialta, lehdistä, kirjoista, netistä ja muista tiedotusvälineistä. Jos veikkaat ilman noita vinkkejä, et voi kuin arvailla, joka nostaa jälleen suhdekerrointa ylemmäs. Jos esimerkiksi Jokerit ei ole koskaan hävinnyt aiemmin KalPalle kotonaan ja nytkin kaudella edelliset kohtaamiset ovat olleet rökälevoittoja Jokereille, ethän sinä lähde veikkaamaan KalPaa voittajaksi. Vai mitä? Sinä saat siis vihjeitä, jotka auttavat veikkaamaan oikein. Sitten on paljon pelejä, joissa kerroin määräytyy aikalailla tuurin perusteella. Pelkkä matemaattinen suhdeluku vakioveikkauksessa on 1:1,5 miljoonaan eli huomattavasti alempana kuin lottovoiton suhde. Tähän sinä luotat koska olet kuullut jo monen ystäväsi jääneen 13 oikein vain yhden osuman päähän. Ajatteles, vain yhden

      osuman päähän voitosta. Tässä pelissä tieto on avuksi ja luottamus voittoon kovaa tasoa, koska johan nyt vahvalla tiedolla suhde kaventuu jo 1:100 000:n voittomahdollisuuteen. Eihän se enää ole paljon ja siihen voi uskoa jo hyvällä syyllä.
      Entäpä V5 jossa varsinainen tietämys täyttää koko mahdollisuuden voittaa päävoitto. Ilman hevostuntemusta voittomahdollisuus on 1:65 000:n ja kun tuntee hevoset, niin voi voittaa ihan muutaman tuhannen mahdollisuudella. Oletko siis ymmärtänyt? Tässä pelissä et voi hävitä, koska suhdeluku on vain yhden suhde muutamaan hassuun tuhanteen. Tämä ei enää siis tarvitse uskoa voittoon vaan sen kun käyt hakemassa voittosi kotiin.

      Kun veikataan Jeesuksen paluuta sinun elinaikanasi, niin pelkkä matemaattinen suhdeluku Alkaen Aatamista on 1:83 ja mikäli vähennetään Aatamista Nooaan ihmisiän sukupolven pituus, saadaan luvuksi 1:72 eli luku pienenee siitä hieman. Hups, eihän Jeesuskaan edes luvannut tulla kuin vasta kuoltuaan ja vasta sen jälkeen kun itse ylipäätään nousi taivaaseen. Aloitetaanpa siis alusta eli vuodesta n. 30 JKr. tarkoittanee 72:n ikävuoden jaolla vaikkapa 2000 vuotta on vajaa 1:28 sukupolvea. Eli voittosuhde on 1:28:n ja sinä uskot mieluummin lottovoittoon kuin Jeesuksen paluuseen omana elinaikanasi. Eikä tässä vielä… Mitähän ne ennustukset, eli vanhan testamentin profetiat kertoivat, jotka Raamattu on suunnattoman suurella sattumasuhdeluvulla kohdalleen satuttanut, kuten Jeesuksen ennustukset osumaan johonkin toiseen henkilöön. Se suhde on 1:1 potenssiin numero jossa on 137 nollaa. Raamattu siis on osunut yhtälöön, jossa voittaa peräjälkeen jopa satoja lottovoittoja. Herääpäs nyt kuule laskemaan uudelleen elämän arvosi. Eikä tässäkään vielä kaikki, koska edellinen vain viittasi siihen, mikä on veikkaussuhde Jeesuksen sanojen paikkansapitävyys. Jeesus siis on sanonut, että kun te näette Israelin kansan jälleen kukoistavan, se sukupolvi ei katoa, kun Hän tulee. Niinpä, ei ole suuri ihme jos tämän veikkauksen voitat, koska voittokerroin on 1:1, eli jokainen arpa voittaa päävoiton. Elinaikasi on siis tässä ja tämä, Jeesus silti tiesi, että kun Israel tekee rauhaa, silloin loppu tulee.

      Ystäväni Rakkaani, kopio tämä ja lähetä se kaikille niille epäilijöille, jotka tunnet.

    • mielenkiintoistaaa

      1.1.2008

      Henkimaailman kanssa olet kuin nettipelissä anonyymina, sinä et näe ketään, mutta sinut nähdään jopa alastomana

      Jumala on pelin luoja ja sen kehittämisen sivustaseuraajat ovat henkiä ja enkeleitä. Sinä olet pelaaja, joka olet pelisi netistä löytänyt, luulet olevasi muutaman harjoituskerran jälkeen hyvä, koska tunnet jo hieman pelin ominaisuuksia ja kentät. Pelissä on "HELP" painike, mutta et välitä sitä käyttää, koska olethan niin hyvä. Luulet että vastassasi on kaltaisesi pelin itseoppinut pelaaja mutta pelissä vastustajat ovatkin henkiä, jotka ovat nähneet koko pelin bittirakenteen, koodin, sekä olleet mukana katsomassa kun sen ominaisuudet luodaan. Luulet että nuo vastustajasi ovat kaltaisiasi aloittelijoita, jota nämä vastustajasi erehdyttävän hyvin myös esittävät ja sinua niin bluffaavat. Valehtelet itsellesikin, että olet hyvä pelaaja ja hallitset pelin paremmin kuin muut. Totuus paljastuu sinulle vasta kun olet murskaantumaisillasi, etkä voi enää vastustaa.

      Olet armottomasti mennyttä miestä, koska nämä vastustajasi pelaavat tätä peliä
      1 000 000:1 paremmin kuin sinä, joten mahdollisuutesi ovat sen mukaiset. Näin toimit, kun luulet että itse osaat kaiken, hallitset kaiken ja kaikki pelaavat tätä peliä siten kuin sinä sen näet. Kaikki mitä ympärilläsi tapahtuu, se on tarkoitettu vain sinun tuhoamiseksesi, jos niin kerran haluat tätä peliä pelata.

      Halu uskoa ja muuttaa pelin sääntöjä on sinun kädessäsi, painamalla HELP painiketta, joka on Jeesus Kristus. Usko puolestaan tulee pelin kehittäjältä, Jumalalta. Tämän pelin kehittäjä, ei sinua auta, jollet käytä tuota HELP painiketta. Tässä on tämän pelin todelliset säännöt. Sillä mitalla sinulle mitataan, millä sinä itse mittautat. Usko HELP painkkeeseen. Vain luja Usko Jeesukseen Kristukseen, vapauttaa sinut mittamaljasta, jolla tämän pelin tuomiot sinulle kaadetaan. Käytä siis HELP-painiketta.

    • pihonsivultaaa

      Soshannan uni tammikuussa 2013

      Olin talossa, jossa oli monia ihmisiä, mielestäni nämä olivat uskovaisia.

      Talo oli aivan kuin "sinetöity". Ovea ei enää saanut avata kenellekään. Se oli ehdoton asia.

      Lähdin unessa liikkumaan "hengessä" talon ulkopuolelle ja näin, että talon ulko-ovea yritettiin saada auki.

      Miehiä ja naisia oli oven takana ja ympäri taloa etsien sisäänpääsyä taloon. Ihmiset huusivat ja kirkuivat kauhuissaan, ryskäsivät ovea ja ikkunoita.

      Ikkunat olivat niin vahvoja, etteivät ne särkyneet tai ne oli peitetty jollain.

      Nämä ihmiset huusivat, että heidän kuuluisi olla siellä talon sisällä.

      Itse ymmärsin, että he olivat tienneet, mitä on tulossa ja he olivat myöhästyneet, ja ovi oli sulkeutunut ja sinetöity.

      Talon sisäpuolella olevilla ei ollut minkäänlaista hätää. Heillä oli kaikki tarpeellinen siellä.

      Kuljin talosta poispäin. Näin että kyse oli sivistysvaltiosta. En osaa sanoa tarkalleen mikä, vain yleisesti.

      Näin että maa oli kauttaaltaan halkeillut. Oli maanvyörymiä, autoja oli törmännyt toisiinsa, vielä jotenkin pystyssä olevissa taloissa oli tulipaloja, kuolleita oli siellä täällä, ja elossa olevat ihmiset huusivat ja itkivät ja juoksentelivat päämäärättömästi sinne tänne.

      Tilannetta voisi kuvailla sanoilla ”täydellinen kaaos”. Sitä samaa näkymää riitti niin pitkälle kuin näki.

      Heräsin tämän jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe