Mikä on edullinen ja luotettava kuriiri- tai kuljetusyhtiö joka toimittaisi Virosta joko itse alkoholilähetyksen kotiin saakka tai hoitaisi paketin postituksen Suomeen Itellan postipakettina tai matkahuoltoon noudettavaksi, myös Schenkerin kaltaiset rekkaliikenne kuljetusyhtiöt kävisivät.
Tarkoitus olisi tehdä alkoholijuomatilaus virolaisesta verkkokaupasta, ja tilata itse paketille joko nouto verkkokaupan terminaalista ja sen postittaminen postipakettina Suomeen.
Luulisin että olisi edullisempaa ostaa pelkästään palvelu, jossa lähetti ainoastaan noutaa alkoholijuomapaketin verkkokaupan terminaalista ja postittaa paketin postipakettina Suomeen.
Tämänhetkisessä markkinatilanteessa on haastavaa löytää luotettava toimija joka hoitaisi toivomaani kuriiri- ja lähettipalvelua.
Alkoholijuomien tilaaminen ulkomailta postipakettina Suomeen on täysin laillista toimintaa,
kunhan muistaa itse paketin saavuttua tehdä asianmukaiset ilmoitukset tulliin.
Tarkoitus olisikin tilata erityisesti tuotteita joita ei lainkaan ole Suomen Alkon valikoimissa.
Myös Saksa on eräs vaihtoehto, onko sitten millaisia lähettipalveluja Saksassa joka postittaisi paketit Saksassa?
Alkoholin kuriiri- tai kuljetusyhtiö alalla vaikuttaisi toimivan myös vilpillisellä mielellä toimivia yrittäjiä. Lisäksi löytyy yrittäjiä jotka veloittaisivat 200 euron maksuja paketin kuljetuksesta Virosta Suomeen. Tarkoitus olisikin löytää rehelliset alkoholin kuljetuksen ja logistiikan alan toimijat.
Kuriiri- ja kuljetusyhtiöt alkoholijuomille
1
1498
Vastaukset
- Paljon tuotu
DHL, UPS onhan noita.
Muista mennä tulliin laskun kanssa ennen tuontia ja maksaa vakuus tuotavista tuotteiden valmisteveroista.
Voivat sen verukkeella takavarikoida lähetyksen.
Tullin sivulta saat lisäohjeita.
Helppoa jos tekee oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on24077- 454043
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai803281Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist323103En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142967Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632831- 252399
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42300Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141828Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231737