Meillä on taloyhtiössä useita 12 liittymän taloyhtiöliittymäryhmiä ja nopeuskin on mukava. Voi katsella elokuvia yms.
Nyt kovasti ihmettelen että kuinka naapurissa seinän takana ahkerasti asuva nuorehko mies voi tietää milloin olen netissä ja ennenkaikkea millä sivuilla olen ja mitä teen. Tai onnistuuko hän muuten seuraamaan tekemisiäni ja puhumisiani tuttujen ja esim työpaikalla työkavereiden kautta niin hyvin että osaa arvailla joskus nappiin suuntia. Aluksi luulin luulleeni omiani mutta...No kännykkään puhumiset kyllä menee seinän läpi helposti. Kovasti hän kuitenkin panostaa tähän seuraamispuoleen kokemukseni mukaan siksi että voi osoittaa valtaansa ja aiheuttaa kiusaa puheilla enenevässä määrin jatkossa. Itselläni on viisi vuotta vanha nopea pöytäkone, HP. Voiko yhteys onnistua muuttelemalla saman ryhmän 12 liittymän piuhoja tuolla taloyhtiön liittymälaitetilassa jonne pääsee kuka tahansa? Tai voiko yhteyden saada koneeseeni seinän läpi (aika hutera muuten tuo seinä) tai ikkunan kautta esim. infrapunalla tms 2-3 metrin etäisyydeltä? Hänellä on kyllä vaikka millaisia laitteita käytössään joko kavereilta tai työpaikalta kotiin tuotuja. Esim nämä suomi24 kirjoitetut kommentit hän osaa myös etsiä. Kuinkas se tapahtuu käytännössä kuka kertoisi yksityiskohtaisesti miten koneen saa selville mistä viestit tulee? Mutta nuo varsinaiset sähköpostit mistä kautta ne vois saada?
Löytyiskö tietäjää ja kertojaa tähän
2
340
Vastaukset
- ruuterkop
Ammattilainen tai osaava harrastelija saa kyllä selville mitä verkossa liikkuu ja millä sivuilla naapurit käyvät.
Ensin kannattaa kuitenkin rauhoittua, hengitellä syvään ja välttää paniikkia. Useinkin tilanteeseen on syynä mielikuvitus ja sattuma. Naapuri saattaa tokaista vastaantullessaan jotain mikä liittyy viime aikoina vierailuihin nettisivuihin, täysin sattumaa.
Se mikä on mahdollista tapahtuu siellä laitetilassa, naapuri on voinut reitittää liikenteen niin, että voi sitä helposti seurata omalla koneella jossa on tarvittavat sovellukset. Ratkaisu on siis ilmoittaa isännöitsijälle, että laitetilan oveen/luukkuun tarvitaan lukko sekä puhelinyhtiölle, että epäilee talojakamon kaapeleiden kytkentää muutetun. Aika outoa, että sinne ylipäätään pääsee asukkaat itse sorkkimaan, näin ei kuulu olla.
Mielenkiinnosta kysyn kuitenkin, että mistä päättelet, että naapuri tietää, että olet juuri täällä käynyt avautumassa? Tuskin siitä naapurilleen kertoo jos on liikennettä seurannut, tuo kun sattuu olemaan rikollista puuhaa.
Infrapunalla vakoilu on nyt sitten jo scifijuttuja. Infrapunayhteys koneeseesi on mahdoton toteuttaa ilman vastaanotinta ja pöytäkoneissa sellaista ei ole, ellet sitten ole erikseen sallaista hankkinut siihen. Joissain kannettavissa on vastaanotin mutta yhteyden muodostumisen huomaisi kyllä.- Uteliasko t-
On tullut aina juteltua ja puuhasteltua noista samoista asioista sekä kotipiirissä että töissä tai aiheista joista sitten kirjoittelen näille 24sivuille kysymyksiä yms. Tosin olen saanut paljon sellaistakin kontolleni joita en ole kirjoittanut tai edes en koskaan menisi kirjoittamaan. Niistä supistaan vain lähinnä muiden kesken joten en voi itse puolustautuakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768