"Isäinpäivä peruttu.

musiclovers

Nyt on potilaan päivä.Palvele vaimoasi." Tähän tyyliin hauskan totuuden sanoi naapuri ukolle kun ukko soitti ja kertoi koheloinnistani;D
Huomenna lekuriin.Kamala kipu;(
Kiitos kaikille kommenteista , niitä aina ilo lukea!
Ihmettelin tuota aikaisempaa viestiketjuani siis niitä vastauksia kun ne eivät näy kokonaan???
Niin tiedän sanoneeni ettei meille likkojen kavereita tänä viikonloppuna mutta hieman ottaneena lupaa ja annan kaiken ja olin itse soittanut 16v tytölle ja sanonut että voi tulla poikakaverinsa kanssa meille;D;D
Muutenkin nautin lasteni kivojen kavereiden seurasta enkä kaipaa jatkuvaa hiljaisuutta.
11v tyttö viimeyön naapurissa ja he menivät Lahteen sen tytön mummille,syövät siellä isäinpäivä lounaan ja kakun.
16v tyttö oli viimeyön poikakaverillaan.Nyt tytöllä peli Talissa johon ukko sitä viemässä ja sit käy Mustiolla hakemassa kaverinsa tytön äitiltään.

31

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musiclovers

      revähtänyt ja ainakin kolme päivää siteessä,vasen pikkuvarvas murtunut ja teipattuna ainakin viikko.Että siihen malliin...Hoitaja sanoi kun lähdin "Mä aukaisen sulle oven ettet potkaise varvastas oveen ja murra sitä uudestaan" ;D;D
      Tää on niin mun tuuriani.Sanoin että "Eihän tää ois meikäläisen elämää jos ei jotain sattuis";))))

      • musiclovers

        minut koko yön hereillä.Nukahdin vasta kun olin herättänyt lapset kouluun ja äsken heräsin.Onneksi tytöt on niin ihania että heiltä saa apua kotona koiran viemisessä ym ukolta tietenkään ei.
        Sain tietää jokin aikaa sitten että sen kertoma kurkkusyöpä onkin vain ylimääräistä limaa kurkussa.Ukko oli antanut hoitajalle numeroni joka soitti minulle kun ei saanut äijää kiinni.
        Sain tietää myös sen valehdelleen lähes kaikesta työhönsä liittyvästä ja sen ettei halua vaihtaa töitä eikä oo ees etsinyt vaikka muuta väittää sillä se olisi saanut paikan jos olisi halunnut.Minä ja kaverini ollaan etsitty ja kyselty ja soiteltu joten totuus selvisi eli taas valehtelee jonka jo tiesinkin.
        Voi vittu,eräs tuttava tartuttanut tuttavalleen syyhyn;((((((
        16v tyttö teki eilen illalla iltapalaksi lettuja nam ;)))

        Punahilkka ei kuunnellut äitiään, Pinocchio valehteli, Robin Hood oli rosvo, Tarzan kulki ilman vaatteita ja leikki apinaa, Lumikki eli 7 miehen kanssa, Peppiä jahtas sossu ja Eemeli ryyppäsi jo penikkana, Smurffit veti sieniä ja Muumit oli aina pilvessä. Kaiken tämän keskellä ...vartuin,joten älä valita että minusta tuli tällainen :)))))


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        minut koko yön hereillä.Nukahdin vasta kun olin herättänyt lapset kouluun ja äsken heräsin.Onneksi tytöt on niin ihania että heiltä saa apua kotona koiran viemisessä ym ukolta tietenkään ei.
        Sain tietää jokin aikaa sitten että sen kertoma kurkkusyöpä onkin vain ylimääräistä limaa kurkussa.Ukko oli antanut hoitajalle numeroni joka soitti minulle kun ei saanut äijää kiinni.
        Sain tietää myös sen valehdelleen lähes kaikesta työhönsä liittyvästä ja sen ettei halua vaihtaa töitä eikä oo ees etsinyt vaikka muuta väittää sillä se olisi saanut paikan jos olisi halunnut.Minä ja kaverini ollaan etsitty ja kyselty ja soiteltu joten totuus selvisi eli taas valehtelee jonka jo tiesinkin.
        Voi vittu,eräs tuttava tartuttanut tuttavalleen syyhyn;((((((
        16v tyttö teki eilen illalla iltapalaksi lettuja nam ;)))

        Punahilkka ei kuunnellut äitiään, Pinocchio valehteli, Robin Hood oli rosvo, Tarzan kulki ilman vaatteita ja leikki apinaa, Lumikki eli 7 miehen kanssa, Peppiä jahtas sossu ja Eemeli ryyppäsi jo penikkana, Smurffit veti sieniä ja Muumit oli aina pilvessä. Kaiken tämän keskellä ...vartuin,joten älä valita että minusta tuli tällainen :)))))

        lettuja illalla;)
        Voih isompi koira ripuloi ja oksentelee.Likat vievät sitä vuorotellen kahden tunnin välein ulos.
        Olen oppinut tekemään yhdellä kädellä ruokaa ja pesemään perunoita,pesemään pyykit eli laittamaan ne kuivumaan ja kaappiin,astianpesukoneen tyhjentämään ja täyttämään ym ym
        En ole aikoihin odottanut mitään niin paljon ku nyt eli jatkamaan aloittamaani kuntoilua.Helvetin tylsää,paskaa himassa vaan istuksia.
        Kohta tulee kaveri kahville,ei jaksais ..
        Mulle onkin sanottu "Miksi sä et enää halua nähdä ihmisä?" ... hmmm niinpä,totesin tajusin sen itsekin etten oikein oo aikoihin kiinnostanut tavata ketään eikä se johdu muista vaan minusta itsestäni ...


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        lettuja illalla;)
        Voih isompi koira ripuloi ja oksentelee.Likat vievät sitä vuorotellen kahden tunnin välein ulos.
        Olen oppinut tekemään yhdellä kädellä ruokaa ja pesemään perunoita,pesemään pyykit eli laittamaan ne kuivumaan ja kaappiin,astianpesukoneen tyhjentämään ja täyttämään ym ym
        En ole aikoihin odottanut mitään niin paljon ku nyt eli jatkamaan aloittamaani kuntoilua.Helvetin tylsää,paskaa himassa vaan istuksia.
        Kohta tulee kaveri kahville,ei jaksais ..
        Mulle onkin sanottu "Miksi sä et enää halua nähdä ihmisä?" ... hmmm niinpä,totesin tajusin sen itsekin etten oikein oo aikoihin kiinnostanut tavata ketään eikä se johdu muista vaan minusta itsestäni ...

        ja kipsi,kaunis lila kipsi kädessäni koristaa ainakin 12.1 saakka ja tuo varpaan murtuma teipattuna eikä tietoo miten ja koska paranee.
        Puhuin aamulla 10min hoitajan kanssa,se voivottetteli ja pyyteli anteeksi kun ei huomannut murtumaa mutta sanoin "Eihän se sun vikas ole.Ei niitä murtumia aina heti huomaa." Ja sanoin saman ku eilen äitilleni joka sanoi "En tiedä itkeäkö vai nauraa" johon kommentoin "Ei kannata itkeä,ei siitä apua ole.Näköjään kun ei tiedä mitä tapahtuu kannattaa nauraa sillä nauruhan pidentää ikää";D
        Eilen käytiin saunan jälkeen Mariansairaalan päivystyksessä.Tein reklamaation sillä se joka minut kipsasi oli kännissä.
        Kaveripariskunta kävi illalla ennen sitä kahvilla.
        Voi ei,vanhimmanlikan poikakaveri leikkauksessa.Kädestä lähti pieni luunpala irti.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        ja kipsi,kaunis lila kipsi kädessäni koristaa ainakin 12.1 saakka ja tuo varpaan murtuma teipattuna eikä tietoo miten ja koska paranee.
        Puhuin aamulla 10min hoitajan kanssa,se voivottetteli ja pyyteli anteeksi kun ei huomannut murtumaa mutta sanoin "Eihän se sun vikas ole.Ei niitä murtumia aina heti huomaa." Ja sanoin saman ku eilen äitilleni joka sanoi "En tiedä itkeäkö vai nauraa" johon kommentoin "Ei kannata itkeä,ei siitä apua ole.Näköjään kun ei tiedä mitä tapahtuu kannattaa nauraa sillä nauruhan pidentää ikää";D
        Eilen käytiin saunan jälkeen Mariansairaalan päivystyksessä.Tein reklamaation sillä se joka minut kipsasi oli kännissä.
        Kaveripariskunta kävi illalla ennen sitä kahvilla.
        Voi ei,vanhimmanlikan poikakaveri leikkauksessa.Kädestä lähti pieni luunpala irti.

        viikonlopuksi 11v tytön kaveri,16v tyttö oli poikakaverillaan,13v oli Viikissä yötä ja sen kaveri meillä ensi yö.
        16v likalla oli tänään joukkueensa päättäreissä ja nyt on futsal-pelissä.
        Eilen rakas tyttäreni pesi lattiat siskojensa avustuksella.
        Tänään käytiin Haltialan-tilalla ja meinas kuolema tulla kun on liukasta ja kylmäääää , en saa itse takkia kiinni enkä rintsikoita ;(
        Onneksi tytön poikakaveri selvisi.Puhuin molempien kanssa puhelimessa ja kaverin mieskin kotona.Oli yli 14t Meilahdessa.


      • Raitis rouva
        musiclovers kirjoitti:

        viikonlopuksi 11v tytön kaveri,16v tyttö oli poikakaverillaan,13v oli Viikissä yötä ja sen kaveri meillä ensi yö.
        16v likalla oli tänään joukkueensa päättäreissä ja nyt on futsal-pelissä.
        Eilen rakas tyttäreni pesi lattiat siskojensa avustuksella.
        Tänään käytiin Haltialan-tilalla ja meinas kuolema tulla kun on liukasta ja kylmäääää , en saa itse takkia kiinni enkä rintsikoita ;(
        Onneksi tytön poikakaveri selvisi.Puhuin molempien kanssa puhelimessa ja kaverin mieskin kotona.Oli yli 14t Meilahdessa.

        Missä itsesi satutit ja millä promille määrällä?


      • musiclovers
        Raitis rouva kirjoitti:

        Missä itsesi satutit ja millä promille määrällä?

        satutin käteni mutta jalkani satutin tanssiessa Hotellilla ja en koskaan juo tiedottomaksi ihteeni mutta olin juonut alkoholia ja jalassa oli korkea korkoiset kengät.
        No nyt 11v likan kaverin haki tytön isä ja mummi.Ukko lähti heitä viemään kotiinsa.
        3v kummipoika ollut meillä aamu klo 9 saakka ja noin tunnin kuluttua haetaan.

        "Vihaan ihmisiä jotka esittää kaveria ja sitte puhuu paskaa selän takana minkä kerkee!"


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        satutin käteni mutta jalkani satutin tanssiessa Hotellilla ja en koskaan juo tiedottomaksi ihteeni mutta olin juonut alkoholia ja jalassa oli korkea korkoiset kengät.
        No nyt 11v likan kaverin haki tytön isä ja mummi.Ukko lähti heitä viemään kotiinsa.
        3v kummipoika ollut meillä aamu klo 9 saakka ja noin tunnin kuluttua haetaan.

        "Vihaan ihmisiä jotka esittää kaveria ja sitte puhuu paskaa selän takana minkä kerkee!"

        Ei piristänyt ulkona olo kun tuskan hiki koko ajan päällä.Piti varovaisesti kävellä tuon jalan takia.
        Ilmoitin salille etten pariin kk pääse käymään,KELAan vein torkan eli kuntoutus siirtyy ja käytiin kaverilla kahvilla.
        Ihan paskaa on kun menee päivät piloille : joskus yöllä saan unta,herätän likat,takas nukkumaan ja herään silmät ristissä vasta päivällä;((((
        Oli ihanaa kun emäntä soitti entisestä työpaikasta;))):On yrittänyt useinkin soittaa mutta mulla kuulemma aina ollut varattua;)
        Hienosti saan yhdellä kädellä pedattua sängyn,pestyä pyykkiä ja laitettua kuivumaan,astianpesukoneen tyhjennettyä ja täytettyä,tehtyä ruuan,solmittua kengän nauhat,käyn suihkussa ilman apua ... ym ym eli kaikkee mihin en apua saa.Pärjään yksinkin.Koirankin vien heti kun varvas parantunut.
        Pitää taas alkaa kulkee raput ylös kun varvas paranee.Huomasin ilokseni tänään etten hengästynyt kun kaverille raput kävelin;))


      • Nautin lukea!!!
        musiclovers kirjoitti:

        Ei piristänyt ulkona olo kun tuskan hiki koko ajan päällä.Piti varovaisesti kävellä tuon jalan takia.
        Ilmoitin salille etten pariin kk pääse käymään,KELAan vein torkan eli kuntoutus siirtyy ja käytiin kaverilla kahvilla.
        Ihan paskaa on kun menee päivät piloille : joskus yöllä saan unta,herätän likat,takas nukkumaan ja herään silmät ristissä vasta päivällä;((((
        Oli ihanaa kun emäntä soitti entisestä työpaikasta;))):On yrittänyt useinkin soittaa mutta mulla kuulemma aina ollut varattua;)
        Hienosti saan yhdellä kädellä pedattua sängyn,pestyä pyykkiä ja laitettua kuivumaan,astianpesukoneen tyhjennettyä ja täytettyä,tehtyä ruuan,solmittua kengän nauhat,käyn suihkussa ilman apua ... ym ym eli kaikkee mihin en apua saa.Pärjään yksinkin.Koirankin vien heti kun varvas parantunut.
        Pitää taas alkaa kulkee raput ylös kun varvas paranee.Huomasin ilokseni tänään etten hengästynyt kun kaverille raput kävelin;))

        Olipa asiatonta käytöstä puhua promillemäärästä!!!

        Eihän se edes kuulu muille!!!

        Tuhannet ihmiset loukkaa ittensä ja ihan sama onko juonut vai ei!!!

        Yleensä vain toipuvat alkoholistit mainostaa raittiuttaan kuten tämä ns raitis rouva!!!


      • Naapuri pihakahvi
        Nautin lukea!!! kirjoitti:

        Olipa asiatonta käytöstä puhua promillemäärästä!!!

        Eihän se edes kuulu muille!!!

        Tuhannet ihmiset loukkaa ittensä ja ihan sama onko juonut vai ei!!!

        Yleensä vain toipuvat alkoholistit mainostaa raittiuttaan kuten tämä ns raitis rouva!!!

        Joillekkin sattu ja tapahtuu, toisille newö :-)

        Raitis rouva taitaa olla myös Katkera rouva :-) Mutta toisaalta who cares ...


      • I / we luv U
        Naapuri pihakahvi kirjoitti:

        Joillekkin sattu ja tapahtuu, toisille newö :-)

        Raitis rouva taitaa olla myös Katkera rouva :-) Mutta toisaalta who cares ...

        No nyt tullee asiaaaaaaaaaaaaaaaaa jebou!

        Tämä viestiketju so positiv ja minee i like it


      • musiclovers
        I / we luv U kirjoitti:

        No nyt tullee asiaaaaaaaaaaaaaaaaa jebou!

        Tämä viestiketju so positiv ja minee i like it

        En tietenkään suuttunut enkä ihteeni ottanut mistään.Vaikka asiatonta oli tuolla yhdellä kommentoijalla niin se on vain hänen mielipiteensä tai ajatuksensa eikä liity minuun mitenkään.Hän vain kuvittelee ja elää harhoissaan sillä ei minua tunne ja kun ei ihmistä tunne niin ei silloin tiedä mitään mistä puhuu;)))))
        Tässä yksi päivä kaverit kävi meillä kahvilla ja toisena päivänä me niillä.
        Kirjoitan tänne vain silloin kun on jotain asiaa ihmiset rakkaat kalliit;>
        Eilen tapahtui jotain mukavaa kun kävin Marian sairaalassa eli ekana otettiin röntgenkuva sitten minut pistettiin ja sidottiin mahalteen kiinni pieneen pöytään eli kädestä otettiin kerroskuva eli magneettikuva ja lääkäri totesi ettei kädessäni olekaan murtumaa ja sain kipsin pois ;)))).Ei käsi viel toimi normaalisti mutta hiljalleen hyvä tulee ja ihanaa,saan kohta aloittaa taas jumpan!
        Ostin vihdoinkin minulle,11v sekä 13v tytölle matkakortit.
        11v tytölle FINLANDIA-talo kengät mutta tänään ne vaihdettava kun ovat eriparia.
        Varvaskin paranemassa ja en ees hengästynyt kun jouduin eilen juoksemaan.

        16v tyttö viimeyön poikakaverillaan.
        Sanoin ukolle että helpommallakin se saa meille eron aikaan ja muistutin sitä kämpän hakemisesta.Ei meillä ollut pienintäkään riitaa vaan naurettiin koko ajan ja sanoin "Senkin pahkapää" en ees tiedä mikä se on ;D
        3v kummipoikamme oli sanonut 13v veljelleen "Mä vedän sua turpaan" , kaveri sanoi että oli pitänyt puhuttelun mutta meinasi nauraa kun tuli niin aikuismaisesti.
        Eilen kaveri oli kuppilassa,pyysi minuakin mutta ei huvittanut mennä.
        Ihanaa,pääsin eilen saunassa käymään!
        Ukon auton korjauskin maksettu sekä velkoja sain hoidettuu ¤huoh¤ raha tuli raha meni kuten aina ...
        Niin ja kiitos : joskus tuntuu että mulle tapahtuu liikaakin ja joskus taas liiankin tylsää ... , no paremminkin tottakai huomattavasti vois mennä mutta monilla asiat huonomminkin kun narisevat joka asiasta ja jos on väkivaltaa ym ;( , meikä on vaan kohelotohelo aina välillä ja kyllä mulle tapaturmia sattunut selvänäkin kuten miljoonille muillekin että se siitä ja sen kestävyydestä ;)))


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        En tietenkään suuttunut enkä ihteeni ottanut mistään.Vaikka asiatonta oli tuolla yhdellä kommentoijalla niin se on vain hänen mielipiteensä tai ajatuksensa eikä liity minuun mitenkään.Hän vain kuvittelee ja elää harhoissaan sillä ei minua tunne ja kun ei ihmistä tunne niin ei silloin tiedä mitään mistä puhuu;)))))
        Tässä yksi päivä kaverit kävi meillä kahvilla ja toisena päivänä me niillä.
        Kirjoitan tänne vain silloin kun on jotain asiaa ihmiset rakkaat kalliit;>
        Eilen tapahtui jotain mukavaa kun kävin Marian sairaalassa eli ekana otettiin röntgenkuva sitten minut pistettiin ja sidottiin mahalteen kiinni pieneen pöytään eli kädestä otettiin kerroskuva eli magneettikuva ja lääkäri totesi ettei kädessäni olekaan murtumaa ja sain kipsin pois ;)))).Ei käsi viel toimi normaalisti mutta hiljalleen hyvä tulee ja ihanaa,saan kohta aloittaa taas jumpan!
        Ostin vihdoinkin minulle,11v sekä 13v tytölle matkakortit.
        11v tytölle FINLANDIA-talo kengät mutta tänään ne vaihdettava kun ovat eriparia.
        Varvaskin paranemassa ja en ees hengästynyt kun jouduin eilen juoksemaan.

        16v tyttö viimeyön poikakaverillaan.
        Sanoin ukolle että helpommallakin se saa meille eron aikaan ja muistutin sitä kämpän hakemisesta.Ei meillä ollut pienintäkään riitaa vaan naurettiin koko ajan ja sanoin "Senkin pahkapää" en ees tiedä mikä se on ;D
        3v kummipoikamme oli sanonut 13v veljelleen "Mä vedän sua turpaan" , kaveri sanoi että oli pitänyt puhuttelun mutta meinasi nauraa kun tuli niin aikuismaisesti.
        Eilen kaveri oli kuppilassa,pyysi minuakin mutta ei huvittanut mennä.
        Ihanaa,pääsin eilen saunassa käymään!
        Ukon auton korjauskin maksettu sekä velkoja sain hoidettuu ¤huoh¤ raha tuli raha meni kuten aina ...
        Niin ja kiitos : joskus tuntuu että mulle tapahtuu liikaakin ja joskus taas liiankin tylsää ... , no paremminkin tottakai huomattavasti vois mennä mutta monilla asiat huonomminkin kun narisevat joka asiasta ja jos on väkivaltaa ym ;( , meikä on vaan kohelotohelo aina välillä ja kyllä mulle tapaturmia sattunut selvänäkin kuten miljoonille muillekin että se siitä ja sen kestävyydestä ;)))

        yksi kommenttini eli ihanku se jotenkin vaikuttais siihen että onko mulla rintsikat vai ei,onko mulla ulkona kylmä vai ei ;))
        Täydellinen ilma! En muista koska oisin viimeski nauttinut yhtä paljon ulkona olemisesta kuten tänään kun vein koiraa ulos.Pitkästä aikaa!!!
        Ihanasti sanoi minulle 11v tyttö kun sanoin eilen ennenkuin tiesin saavani kipsin pois "Paranispa äkkiä niin voisin viedä koiraa ulos ja pystyisin kotonakin tekemään enemmän" , tyttö : "No sähän teet nytkin jo ihan liikaa" , kysyin "Kukas ne sitten tekis jos en minä" , "Isosisko tietysti!" , nauroin etten voi koko ajan sanoa lapsille että tekevät kaiken ettei niiden kuulu jatkuvasti siivota ym tehdä johon pimu "No se on kyllä totta" ... tulipa vaan tuosta mieleeni että tyttö ei maininnut isäänsä kun tietää ettei se muutenkaan koskaan mitään tee ku käskemällä jos silloinkaan mutta mä nautin kun saan touhuta,en kestä olla koko ajan paikalla.

        "Ystävä on hän, joka työntää sinut matkaan kun epäröit, luottaa kun et itse luota. Ystävä on hän, joka näkee, mihin pystyt, haastaa hyviin muutoksiin ja auttaa tunnistamaan oman tiesi. Ystävä on hän, joka kysyy oikeita kysymyksiä, jotka ohjaavat eteenpäin, kun pelkäät menettäneesi suunnan. Ystävä on hän, joka toivoo sinulle vain parasta, uskoo unelmiisi ja antaa siivet lentää niitä kohti♥♥"

        Totesin tässä yks päivä ukolle kun se ei kännyynsä löytänyt ja siitä skitsos että oisko 13v tytär ottanut "Ennenkään ei tytöt ole ilman lupaa ottaneet mitään eivätkä sitä aloita nyttenkään kun tietävät että aina saavat lainata minun puhelinta.Ai senkö takia oot noin vauhkona kun etsit seuraa iskuritreffeiltä netistä niin sulla huoli ettei tytöt nää kuinka sulla kännyssäkin treffi-ilmoituksia" ;D
        Näin nimittäin että etsii seuraa netistä mutta ei myönnä vaikka selvät todisteet.Laittoi senkin kaverinsa syyksi hmm no ok,luulee että olen niin tyhmä ja uskon kun en aloittanut riitaa.Tajusin ettei mua kiinnosta riidellä kun en välitä tosta äijästä yhtään ja mulle yhdentekevää mitä se tekee.
        Eipä me muuten koskaan riidelläkään paisti kun se ei osaa käyttää rahaa oikein ja kohtelee lapsia huonosti.
        Nekin kerrat kun se esim puhuu paskaa kun ollaan vaik kahvilla naapureiden kanssa tai kavereilla tai äitillä tai ... niin en välttämättä heti siinä asiaa korjaa vaikka pitäisi mutta saa kuulla kun ollaaan kahden.Vältän nimittäin omalta osaltani riitaa lasten läsnäollessa.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        yksi kommenttini eli ihanku se jotenkin vaikuttais siihen että onko mulla rintsikat vai ei,onko mulla ulkona kylmä vai ei ;))
        Täydellinen ilma! En muista koska oisin viimeski nauttinut yhtä paljon ulkona olemisesta kuten tänään kun vein koiraa ulos.Pitkästä aikaa!!!
        Ihanasti sanoi minulle 11v tyttö kun sanoin eilen ennenkuin tiesin saavani kipsin pois "Paranispa äkkiä niin voisin viedä koiraa ulos ja pystyisin kotonakin tekemään enemmän" , tyttö : "No sähän teet nytkin jo ihan liikaa" , kysyin "Kukas ne sitten tekis jos en minä" , "Isosisko tietysti!" , nauroin etten voi koko ajan sanoa lapsille että tekevät kaiken ettei niiden kuulu jatkuvasti siivota ym tehdä johon pimu "No se on kyllä totta" ... tulipa vaan tuosta mieleeni että tyttö ei maininnut isäänsä kun tietää ettei se muutenkaan koskaan mitään tee ku käskemällä jos silloinkaan mutta mä nautin kun saan touhuta,en kestä olla koko ajan paikalla.

        "Ystävä on hän, joka työntää sinut matkaan kun epäröit, luottaa kun et itse luota. Ystävä on hän, joka näkee, mihin pystyt, haastaa hyviin muutoksiin ja auttaa tunnistamaan oman tiesi. Ystävä on hän, joka kysyy oikeita kysymyksiä, jotka ohjaavat eteenpäin, kun pelkäät menettäneesi suunnan. Ystävä on hän, joka toivoo sinulle vain parasta, uskoo unelmiisi ja antaa siivet lentää niitä kohti♥♥"

        Totesin tässä yks päivä ukolle kun se ei kännyynsä löytänyt ja siitä skitsos että oisko 13v tytär ottanut "Ennenkään ei tytöt ole ilman lupaa ottaneet mitään eivätkä sitä aloita nyttenkään kun tietävät että aina saavat lainata minun puhelinta.Ai senkö takia oot noin vauhkona kun etsit seuraa iskuritreffeiltä netistä niin sulla huoli ettei tytöt nää kuinka sulla kännyssäkin treffi-ilmoituksia" ;D
        Näin nimittäin että etsii seuraa netistä mutta ei myönnä vaikka selvät todisteet.Laittoi senkin kaverinsa syyksi hmm no ok,luulee että olen niin tyhmä ja uskon kun en aloittanut riitaa.Tajusin ettei mua kiinnosta riidellä kun en välitä tosta äijästä yhtään ja mulle yhdentekevää mitä se tekee.
        Eipä me muuten koskaan riidelläkään paisti kun se ei osaa käyttää rahaa oikein ja kohtelee lapsia huonosti.
        Nekin kerrat kun se esim puhuu paskaa kun ollaan vaik kahvilla naapureiden kanssa tai kavereilla tai äitillä tai ... niin en välttämättä heti siinä asiaa korjaa vaikka pitäisi mutta saa kuulla kun ollaaan kahden.Vältän nimittäin omalta osaltani riitaa lasten läsnäollessa.

        tulee ensiyöksi meille ja kuutos kerroksen pikkupoika meillä yön hoidossa,16v tyttö lähti kavereidensa kanssa ulos.
        Tänään oli tosi hauska tilanne kun kellään ei ollut avaimia,kukaan ei ollut kotona ja ihan vahingossa minut,kaveri ja kummipoika suljettiin kotini ulkopuolelle.Menimme naapuriin kahville odottelemaan kunnes pääsimme sisälle ;)
        Jes olin maksanut liikaa vuokraa joten sain senkin hoidettua veke,ystävälle koko velan maksoin,kaverille tai kahdelle kaverille sain velkaa lyhennettyä,kaikille puheaikaa,kaupassa kävimme ...

        Mikä etiikan suuntaus olet? - Altruismi
        Olet empaattinen, harkitsevainen, joustava ja kiltti luonne. Uskot rakkauteen ja ihmisten hyvyyteen. Haluat auttaa muita kiltteyttäsi etkä tarvitse kummempaa palkintoa uroteoistasi. Kuka tahansa muu olisi kuitenkin tehnyt samoin. Kun teet valintoja, haluat niiden tuottavan hyvää kaikille. Peräänkuulutat tasavertaisuutta etkä turhaan korosta itseäsi. Pystyt luopumaan omista mieliteoistasi esimerkiksi ryhmän hyväksi ja tiimipelaajana olet loistava, sillä huomioit hyvin muut ihmiset. Altruisti voi helposti sortua alistuvaisuuteen asettaessaan muiden tarpeet omiensa edelle. Muista kuitenkin, että muiden tulee vastavuoroisesti huomioida sinua samoin kuin sinä heitä.
        Toi on just mua ..


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        tulee ensiyöksi meille ja kuutos kerroksen pikkupoika meillä yön hoidossa,16v tyttö lähti kavereidensa kanssa ulos.
        Tänään oli tosi hauska tilanne kun kellään ei ollut avaimia,kukaan ei ollut kotona ja ihan vahingossa minut,kaveri ja kummipoika suljettiin kotini ulkopuolelle.Menimme naapuriin kahville odottelemaan kunnes pääsimme sisälle ;)
        Jes olin maksanut liikaa vuokraa joten sain senkin hoidettua veke,ystävälle koko velan maksoin,kaverille tai kahdelle kaverille sain velkaa lyhennettyä,kaikille puheaikaa,kaupassa kävimme ...

        Mikä etiikan suuntaus olet? - Altruismi
        Olet empaattinen, harkitsevainen, joustava ja kiltti luonne. Uskot rakkauteen ja ihmisten hyvyyteen. Haluat auttaa muita kiltteyttäsi etkä tarvitse kummempaa palkintoa uroteoistasi. Kuka tahansa muu olisi kuitenkin tehnyt samoin. Kun teet valintoja, haluat niiden tuottavan hyvää kaikille. Peräänkuulutat tasavertaisuutta etkä turhaan korosta itseäsi. Pystyt luopumaan omista mieliteoistasi esimerkiksi ryhmän hyväksi ja tiimipelaajana olet loistava, sillä huomioit hyvin muut ihmiset. Altruisti voi helposti sortua alistuvaisuuteen asettaessaan muiden tarpeet omiensa edelle. Muista kuitenkin, että muiden tulee vastavuoroisesti huomioida sinua samoin kuin sinä heitä.
        Toi on just mua ..

        vaihtamassa likanb kengät,äiti oli mukana.
        Vein äitin syömään ja tarjosin sille pari olutta.
        Ukko heittämässä kavereitaan kapakkaan.Ihanaa että on poissa vaikka vituttaakin kun auttaa muita mutta oma perhe sais vaikka palaa hengiltä ja toi ei välittäis.
        Minua sanottiin "kaunis tyttö" ... ;D , meinasin tukehtua tuoppiini;D;D;D
        13v likan kaveri myös ensi yön meillä.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        vaihtamassa likanb kengät,äiti oli mukana.
        Vein äitin syömään ja tarjosin sille pari olutta.
        Ukko heittämässä kavereitaan kapakkaan.Ihanaa että on poissa vaikka vituttaakin kun auttaa muita mutta oma perhe sais vaikka palaa hengiltä ja toi ei välittäis.
        Minua sanottiin "kaunis tyttö" ... ;D , meinasin tukehtua tuoppiini;D;D;D
        13v likan kaveri myös ensi yön meillä.

        ainakin 3kk eteenpäin.
        Päivällä aika hoitajalle,eilen kävin mielipäällä ja nyyh sanoi että seuraava tapaaminen on vika ettei tartte käydä enää.Haluaisin.
        13v kipeenä kotona.
        Huomenna ja torstainakin menoa.Tänään illalla salille kaverin kanssa.Kohta mentävä nukkumaan.Meni yö taas valvomiseksi.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        ainakin 3kk eteenpäin.
        Päivällä aika hoitajalle,eilen kävin mielipäällä ja nyyh sanoi että seuraava tapaaminen on vika ettei tartte käydä enää.Haluaisin.
        13v kipeenä kotona.
        Huomenna ja torstainakin menoa.Tänään illalla salille kaverin kanssa.Kohta mentävä nukkumaan.Meni yö taas valvomiseksi.

        päivän.
        Tänäänkin kävimme salilla ja sit ihanassa INFRAPUNASAUNAssa.Mäcissä kahvilla,tarjoustalossa,tulin himaan,ukko haki mut ja käytiin äitillä,kohta haemme kummipoikamme tarhasta ja menemme kavereille kahville.
        Heti kun astuttiin ovesta sisään kotiin,alkoi toi yksi taas huutamaan ja riitelemään.
        Ostin kaikille tytöille legginsit,16v ja 13v tytölle hiusvärit.
        Itselleni verkkarit.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        päivän.
        Tänäänkin kävimme salilla ja sit ihanassa INFRAPUNASAUNAssa.Mäcissä kahvilla,tarjoustalossa,tulin himaan,ukko haki mut ja käytiin äitillä,kohta haemme kummipoikamme tarhasta ja menemme kavereille kahville.
        Heti kun astuttiin ovesta sisään kotiin,alkoi toi yksi taas huutamaan ja riitelemään.
        Ostin kaikille tytöille legginsit,16v ja 13v tytölle hiusvärit.
        Itselleni verkkarit.

        sanoin taas kämpän hakemisesta ym ym ym ym
        Käytiin Pornaisissa kun siel laietettiin ukon autoa ja pelein ulkona lähes 2t.
        Syötiin Järvenpään kiinalaisessa.Ostettiin mulle ja ukolle uudet puhelimet,latasin kaikille saldoa,maksoin laskuja vaikka ukko kielsi ettei laskuja saa maksaa mut viel pitäis ruokaa käydä ostamassa.
        Tänään Hervantaan tyttäreni luo lähti kaverini 14v poika kaverinsa kanssa,11v tyttö äitilläni yön ja 13v Viikissä kaverillaan yötä.
        Huomenna aamulla tytön poikakaverin koulun jälkeen he suuntaavat kohti Hervantaa.Annettiin niille mukaan rahaa sekä ruokaa niille itelleen sekä tyttärelleni jotta pärjää kunnes saa rahaa.
        11v likka oli FINLANDIA-talolla ja tykkäsi kovasti.
        Nyt nautinnollinen rauha.Olen yksin.Mua vaan koko ajan itkettäis.
        16v oli tääl koko kämpän siivonnut.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        sanoin taas kämpän hakemisesta ym ym ym ym
        Käytiin Pornaisissa kun siel laietettiin ukon autoa ja pelein ulkona lähes 2t.
        Syötiin Järvenpään kiinalaisessa.Ostettiin mulle ja ukolle uudet puhelimet,latasin kaikille saldoa,maksoin laskuja vaikka ukko kielsi ettei laskuja saa maksaa mut viel pitäis ruokaa käydä ostamassa.
        Tänään Hervantaan tyttäreni luo lähti kaverini 14v poika kaverinsa kanssa,11v tyttö äitilläni yön ja 13v Viikissä kaverillaan yötä.
        Huomenna aamulla tytön poikakaverin koulun jälkeen he suuntaavat kohti Hervantaa.Annettiin niille mukaan rahaa sekä ruokaa niille itelleen sekä tyttärelleni jotta pärjää kunnes saa rahaa.
        11v likka oli FINLANDIA-talolla ja tykkäsi kovasti.
        Nyt nautinnollinen rauha.Olen yksin.Mua vaan koko ajan itkettäis.
        16v oli tääl koko kämpän siivonnut.

        äitiä kaupoilla ja sen piti tulla syömään mutta ei tullut ja ei uutta sekään ...
        Ensiyöksi 13v kaveri Viikistä joka jokaviikonloppu meil.
        Ukko haki ne sieltä ja kävi kaupassa,toivottavasti ei tuhlannut kaikkia rahojani.
        Illalla ihana sauna.
        Tänään ois pitänyt olla bileet systerillä mutta ei kiitos,sen touhun tietää.
        Eilen naapuri kävi ja toi ihanan kokouspalkkion meille.
        Jotenkin ihan ok mukava fiilis ....
        16v nyt lähti aamulla poikakaverinsa kanssa siskolleen.Kiusaa siskoaan hieman ...... ;D;D


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        äitiä kaupoilla ja sen piti tulla syömään mutta ei tullut ja ei uutta sekään ...
        Ensiyöksi 13v kaveri Viikistä joka jokaviikonloppu meil.
        Ukko haki ne sieltä ja kävi kaupassa,toivottavasti ei tuhlannut kaikkia rahojani.
        Illalla ihana sauna.
        Tänään ois pitänyt olla bileet systerillä mutta ei kiitos,sen touhun tietää.
        Eilen naapuri kävi ja toi ihanan kokouspalkkion meille.
        Jotenkin ihan ok mukava fiilis ....
        16v nyt lähti aamulla poikakaverinsa kanssa siskolleen.Kiusaa siskoaan hieman ...... ;D;D

        hyvää käydä tekemässä kunnon treeni ja sen jälkeen se ihana sauna.
        Eilen illalla vaan nukuin ja käytiin kaupoilla.
        Toissapäivänä kaveripariskunta kävi kahvilla ja illalla kävi naapuri.
        Tylsääkin tylsempää ollut.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        hyvää käydä tekemässä kunnon treeni ja sen jälkeen se ihana sauna.
        Eilen illalla vaan nukuin ja käytiin kaupoilla.
        Toissapäivänä kaveripariskunta kävi kahvilla ja illalla kävi naapuri.
        Tylsääkin tylsempää ollut.

        salikäynti oli taas.Kaveri tuli aamulla ekana aamupalalle.treenin jälkeen käytiin mäcissä kahvilla ja sit ukon ja 13v likan kanssa kiinalaisessa sekä kaupoilla.
        Eilen kummipoika oli hoidossa ja sen vanhemmat kävi iltakahvilla.
        Ystävä pyysi tänään karaokeen mutta en jaksa lähteä.
        Tänä viikonloppuna ei tuu likkojen kavereita meill ees käymään.
        16v tytön kamuja oli kun oltiin kaupoilla mutta muuten ei jaksa.
        Nyt katsotaan hyviä elokuvia.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        salikäynti oli taas.Kaveri tuli aamulla ekana aamupalalle.treenin jälkeen käytiin mäcissä kahvilla ja sit ukon ja 13v likan kanssa kiinalaisessa sekä kaupoilla.
        Eilen kummipoika oli hoidossa ja sen vanhemmat kävi iltakahvilla.
        Ystävä pyysi tänään karaokeen mutta en jaksa lähteä.
        Tänä viikonloppuna ei tuu likkojen kavereita meill ees käymään.
        16v tytön kamuja oli kun oltiin kaupoilla mutta muuten ei jaksa.
        Nyt katsotaan hyviä elokuvia.

        viikonloppu.
        Rauhallinen.
        Mitään erityistä ei tapahtunut.
        13v likka kaverillaan yön,11v naapurissa yötä ja eilen iltaa istuttiin naapuri pariskunnalla.
        Kaverit kävi nyt aamulla kahvilla.
        Ukko nyt viemässä 16v tyttöä futsal-peliin Espooseen ja sit hakee kaverinsa Kontulasta äidiltään ja Mustiolta kaverin tyttären sen äidiltä.
        Olen nyt yksin jeeee!
        Likan poikakaveri oli viimeyön.En viitsinyt keskellä yötä pihallekaan heittää.
        13v tyttö eilen oikee pikkupissispikkupiru,meinas hermo mennä sen kiukutteluun mutta en alkanut huutamaan en ees ääntäni korottanut,komensin vain huoneeseensa ja annoin luvan tulla vasta kun tuli veke ihan toisenlaisella asenteella;D
        Oisin arestiin pistänyt mutta en viitsinyt kaveria lähettää veke kun tuli Viikistä oven taakse,ilmoittamatta.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        viikonloppu.
        Rauhallinen.
        Mitään erityistä ei tapahtunut.
        13v likka kaverillaan yön,11v naapurissa yötä ja eilen iltaa istuttiin naapuri pariskunnalla.
        Kaverit kävi nyt aamulla kahvilla.
        Ukko nyt viemässä 16v tyttöä futsal-peliin Espooseen ja sit hakee kaverinsa Kontulasta äidiltään ja Mustiolta kaverin tyttären sen äidiltä.
        Olen nyt yksin jeeee!
        Likan poikakaveri oli viimeyön.En viitsinyt keskellä yötä pihallekaan heittää.
        13v tyttö eilen oikee pikkupissispikkupiru,meinas hermo mennä sen kiukutteluun mutta en alkanut huutamaan en ees ääntäni korottanut,komensin vain huoneeseensa ja annoin luvan tulla vasta kun tuli veke ihan toisenlaisella asenteella;D
        Oisin arestiin pistänyt mutta en viitsinyt kaveria lähettää veke kun tuli Viikistä oven taakse,ilmoittamatta.

        hoidossa sisikontytön poika.
        Eilen tulivat yllättäin kylään kaverit.
        Tänään illalla taas salille.
        Kohta aamupala ja katson leffan kun viimmeinenkin likka lähtee kouluun.Saan olla rauhassa ja tietty jälleen pesen pyykkiä ym ja nyt laulaa astianpesukone.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        hoidossa sisikontytön poika.
        Eilen tulivat yllättäin kylään kaverit.
        Tänään illalla taas salille.
        Kohta aamupala ja katson leffan kun viimmeinenkin likka lähtee kouluun.Saan olla rauhassa ja tietty jälleen pesen pyykkiä ym ja nyt laulaa astianpesukone.

        tylsää paskaa olllut ..
        Usein ukolle muistuttanut kämpän hausta ..
        Ihana siskontytönpoika ole eilen hoiodds.
        Käytiin kaverilla kahvilla ja äitillä.
        Tänään 16v likan kanssa äitillä ja kiinalaisessa.
        Entinen poikakaveri oli yötä siis 16v likan ja 11v tytönn serkku.
        Nyt 11v tyttö siskollani,ja 13v likan kaveri meil yö.
        Kaverin kanssa Vntaan Hotelllissa ja siel oli YÖ esiintymässä.
        Meikä kun sieltä lähti kaaduin Tikkurilassa selälteen ja löin takaraivon.Kaksi jätkää minut ylös nosti ja koska olin väärälläraiteella he veivät oikeaan paikkaan ;D
        Äiti sanoi että odottaa kun meil uudne vuoden aattiona bileet että tuleeko soitto ttölööstä no ei todellakaan ;D;D;D


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        tylsää paskaa olllut ..
        Usein ukolle muistuttanut kämpän hausta ..
        Ihana siskontytönpoika ole eilen hoiodds.
        Käytiin kaverilla kahvilla ja äitillä.
        Tänään 16v likan kanssa äitillä ja kiinalaisessa.
        Entinen poikakaveri oli yötä siis 16v likan ja 11v tytönn serkku.
        Nyt 11v tyttö siskollani,ja 13v likan kaveri meil yö.
        Kaverin kanssa Vntaan Hotelllissa ja siel oli YÖ esiintymässä.
        Meikä kun sieltä lähti kaaduin Tikkurilassa selälteen ja löin takaraivon.Kaksi jätkää minut ylös nosti ja koska olin väärälläraiteella he veivät oikeaan paikkaan ;D
        Äiti sanoi että odottaa kun meil uudne vuoden aattiona bileet että tuleeko soitto ttölööstä no ei todellakaan ;D;D;D

        käytiin kummipojan 15v synttärikahvilla,tosin juhlakalu ei itse ollut kotona;D
        Himassa aloitettiin suurjoulusiivousta ja tänään ukon kanssa matot tampataan.
        Kaveri kävi just aamukahvilla.
        Kaveril oli ollut hotellilla pientä säpinää sen miehen kaverin kanssa ;)))))
        Olin kaatunut myös kun jäätiin taksista veke.Kaverin mies nosti minut ylös;D
        Huomenna aamulla salille.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        käytiin kummipojan 15v synttärikahvilla,tosin juhlakalu ei itse ollut kotona;D
        Himassa aloitettiin suurjoulusiivousta ja tänään ukon kanssa matot tampataan.
        Kaveri kävi just aamukahvilla.
        Kaveril oli ollut hotellilla pientä säpinää sen miehen kaverin kanssa ;)))))
        Olin kaatunut myös kun jäätiin taksista veke.Kaverin mies nosti minut ylös;D
        Huomenna aamulla salille.

        salille.
        Käytiin naapurin työpaikalla kahvilla sekä kaupoilla.
        Tänään jatkui suursiivous.
        Siskontyttö kävi suloisen poikansa kanssa käymään.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        salille.
        Käytiin naapurin työpaikalla kahvilla sekä kaupoilla.
        Tänään jatkui suursiivous.
        Siskontyttö kävi suloisen poikansa kanssa käymään.

        3v oli eilen meillä aamu kymmenestä tähän iltapäivään klo 4 hoidossa ja hyvin meni.Poika nukkui 13t,söi hyvin ja oli todella kiltti.Sanoi minulle samalla kun halasi "Mä haluun olla teillä aina.Minä jään ensikin yöksi."
        Ukolle sanoi kun olisi halunut eilen puhua pojan kanssa "Ja minullahan ei ole sille mitään asiaa". ;D
        Eilen 16v likka leipoi korvapuusteja ja tänään kaikki tytöt leipoivat kummipoikamme kanssa pipareita sekä torttuja.
        Eilen haettiin Hervannasta rakas tytär jouluksi kotiin.
        Tänään ukon kanssa Nummelassa ja Saukkolassa sit koko porukka käytiin ukon nuorimmalla siskolla ja meidän kavereilla jotka 13v tytön kaverin vanhemmat.
        Mielestäni dokaaminen eikä kapakoiminen kuulu jouluun.Kaveri pyysi mua tänään paikalliseen mutta ei kiitos.
        Kohta mentävä suihkuun.
        Ukko katsoi mitä naapuri oli tuonut meille lahjaksi vaikka sanoin että vasta aattona.Siel mulle kuulemma jokin ja koko ajan kyselee "Haluutsä tietää?" "Sä taatusti tykkäät" ym rasittavaa mutta haluan ja jaksan odottaa huomiseen.
        Tytöille sanonut etteivät saa lahjoja mutta jotain ostin kumminkin.
        16v likka nyt poikakaverillaan tai pojalla jonka kanssa se eronnut tai siis väittää olevansa eronnut pari ja silti yhdessä koko ajan hmmm .... ;D;D
        Himassa tehtiin lattiasta kattoon suursiivous.
        13v tyttö eilen ja tänään taas Viikissä.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        3v oli eilen meillä aamu kymmenestä tähän iltapäivään klo 4 hoidossa ja hyvin meni.Poika nukkui 13t,söi hyvin ja oli todella kiltti.Sanoi minulle samalla kun halasi "Mä haluun olla teillä aina.Minä jään ensikin yöksi."
        Ukolle sanoi kun olisi halunut eilen puhua pojan kanssa "Ja minullahan ei ole sille mitään asiaa". ;D
        Eilen 16v likka leipoi korvapuusteja ja tänään kaikki tytöt leipoivat kummipoikamme kanssa pipareita sekä torttuja.
        Eilen haettiin Hervannasta rakas tytär jouluksi kotiin.
        Tänään ukon kanssa Nummelassa ja Saukkolassa sit koko porukka käytiin ukon nuorimmalla siskolla ja meidän kavereilla jotka 13v tytön kaverin vanhemmat.
        Mielestäni dokaaminen eikä kapakoiminen kuulu jouluun.Kaveri pyysi mua tänään paikalliseen mutta ei kiitos.
        Kohta mentävä suihkuun.
        Ukko katsoi mitä naapuri oli tuonut meille lahjaksi vaikka sanoin että vasta aattona.Siel mulle kuulemma jokin ja koko ajan kyselee "Haluutsä tietää?" "Sä taatusti tykkäät" ym rasittavaa mutta haluan ja jaksan odottaa huomiseen.
        Tytöille sanonut etteivät saa lahjoja mutta jotain ostin kumminkin.
        16v likka nyt poikakaverillaan tai pojalla jonka kanssa se eronnut tai siis väittää olevansa eronnut pari ja silti yhdessä koko ajan hmmm .... ;D;D
        Himassa tehtiin lattiasta kattoon suursiivous.
        13v tyttö eilen ja tänään taas Viikissä.

        kaksi käsilaukkua joista toisen 13v tyttäreltä,kirjan 17v likalta,nallen 11v tytöltä,ukolta alusasuja sekä suojelusenkeli heijastimen,suklaata,viinipullo,kirkas viinapullo,naapurilta ELVIS kassin


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        kaksi käsilaukkua joista toisen 13v tyttäreltä,kirjan 17v likalta,nallen 11v tytöltä,ukolta alusasuja sekä suojelusenkeli heijastimen,suklaata,viinipullo,kirkas viinapullo,naapurilta ELVIS kassin

        arpoja,pelikortit ja ite ostin niin pienen pelin ettei sitä ees suurennuslasilla nää ;D
        Eileln meni tylsästi himassa possutellen röyh yöh
        Tänään 17v tytön kanssa Kaisaniemessä kiinalaisessa ja verotoimistossa.
        Kaveri menee huomenna Tallinnaan joten kävin kahvilla ja vein sille rahaa.Tuo uuden vuoden bileisiin juomat.
        17v nyt Keravalla kaverillaan,16v poikakaverinsa sen pikkuveljen ja nuorimman siskonsa kanssa Flamingossa elokuvissa.
        13v meni leffaan oman kaverinsa kanssa.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        arpoja,pelikortit ja ite ostin niin pienen pelin ettei sitä ees suurennuslasilla nää ;D
        Eileln meni tylsästi himassa possutellen röyh yöh
        Tänään 17v tytön kanssa Kaisaniemessä kiinalaisessa ja verotoimistossa.
        Kaveri menee huomenna Tallinnaan joten kävin kahvilla ja vein sille rahaa.Tuo uuden vuoden bileisiin juomat.
        17v nyt Keravalla kaverillaan,16v poikakaverinsa sen pikkuveljen ja nuorimman siskonsa kanssa Flamingossa elokuvissa.
        13v meni leffaan oman kaverinsa kanssa.

        tämä päivä kun ei tullut bussi aj toinen jätti tielle ,jouduin kävelemään fysikaaliseen 2km,myöhästyin puoli tuntia,menin Malmille ja ainut mistä löytyi kunnon kalentereita laukkuun ja seinille oli SUOMALAINEN KIRJAKAUPPA.
        Menin kahville kaverini miehen luo kun kaverini on oman frendinsä kanssa päiväristeilyllä..yritin keittää kahvia ja olin laittanut 8 kupilliseen 18 puruja ... ihmeteltiin kun vesi vähenee mutta kahvi ei tipu ja sit alkoikin jo tulla kaik yli ;D;D
        Uuden vuoden raketit ja patongit ja sipsit ostettiin JÄTTIJAOSTA ukon kanssa.
        17v likka avomiehensä kanssa leffaan.
        Meille yöksi 13v tytön kaveri se sama tyttö joka aina meillä ja tyttöjen 13v serkut Malmilta 11v tytön seuraksi.
        Likan poikakaveri / avomies tuli tänään hih senhän jo kerroinkin tanan halopää eiku lahopää meikä ;D


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        tämä päivä kun ei tullut bussi aj toinen jätti tielle ,jouduin kävelemään fysikaaliseen 2km,myöhästyin puoli tuntia,menin Malmille ja ainut mistä löytyi kunnon kalentereita laukkuun ja seinille oli SUOMALAINEN KIRJAKAUPPA.
        Menin kahville kaverini miehen luo kun kaverini on oman frendinsä kanssa päiväristeilyllä..yritin keittää kahvia ja olin laittanut 8 kupilliseen 18 puruja ... ihmeteltiin kun vesi vähenee mutta kahvi ei tipu ja sit alkoikin jo tulla kaik yli ;D;D
        Uuden vuoden raketit ja patongit ja sipsit ostettiin JÄTTIJAOSTA ukon kanssa.
        17v likka avomiehensä kanssa leffaan.
        Meille yöksi 13v tytön kaveri se sama tyttö joka aina meillä ja tyttöjen 13v serkut Malmilta 11v tytön seuraksi.
        Likan poikakaveri / avomies tuli tänään hih senhän jo kerroinkin tanan halopää eiku lahopää meikä ;D

        kävinkään stadfissa asioilla niin ekana juna tietty mateli ogelista ja pysähteli matkalla Käpylään niin että kävellenkin ois päässyt nopeammin ajmyöhässä 20min siis jouduttiin junassa kestämään sitten se jätti meidät lumihankeen ja jouduttiin rämpimään polviamyöten hangessa kun edessä niin paljon ruuhkaa ettei päässyt eteenpäin eli VR taas kunnostautui vr-venaa rauhassa ;D
        Torstaista alkaen ollut tyttöjen serkkuja ja kavereita yötä.
        Eilinen meni kivasti : en juonut paljoa ja olin kotona jo puoli 12,soitin ukolle että tuo lonkeron pihalle ja katsottiin naapureiden lähettämiä raketteja.
        Klo 20 oltiin me lähettelemässä.
        Kämppä täys porukkaa oli hauskaa aj en oikeen ees juonut,ei tehnyt mieli mutta aprempi niin ;)))
        Likka oli eilen siis yön poiakkaverillaan ja sen kaverit meillä;D
        Ihana oli nähdä 22v eiku täyttikö se jo 23v ystävääni pitkästä aikaa ja sen poikakaveria.Annoin lahjan.tykkäsi vaikka luulin ostaneeni väärän.
        Nyt on muut lähteneet paitsi tyttöjen serkut ja ehkä viel ensi yön samat tytöt ku on jo kakis yötä olleet ;)
        Kaikki soitteli aamusta frendit äiti siskot siskontyttö ja kyseli "Onko paikat ehjinä?" . Mitä helvettiä??? Siis tietty on miten ne voi muuta kuvitellakaan ???? Outtoo ;D;D;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe