Sinisen

valovälähdyksen...

näkeminen. Näen silloin tällöin nopeita sinisiä valovälähdyksiä. Luin netistä eng. kieliseltä sivulta vastaavia kokemuksia, joissa mainittiin näiden liittyvän enkeleihin.
Onko joku muu nähnyt vastaavia?
Valopisteen koko on pieni ja näkyy hyvin lyhyen aikaa.

42

4006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saagapolku

Olen nähnyt niitä.
      Erikokoisia ja nykyisin isompia kuin aiemmin.
      Plejadilaiset aktivoivat valokehoamme.
      Ne ovat terveisiä Kotoa.

• Aritta

Välillä sinisiä, välillä kirkkaita. Joskus kuin tähtiä ja joskus kantillisia.

• .+.

Näen toisinaan, info on että enkeleitä. Näkyvät sinisenä välähdyksenä, toisinaan näkyy piste, mustana tai valkeana liikkeenä, läpinäkyvänä jonka voi sen liikkuessa nähdä kun vääristää taustaa.

• h m m m m

Ystäväni näki sahalaitaista teräkuviota silmissään ja meni lääkäriin. Hänellä oli vikaa silmissään ja hän sai silmälasit.

• Aritta
        h m m m m kirjoitti:

Ystäväni näki sahalaitaista teräkuviota silmissään ja meni lääkäriin. Hänellä oli vikaa silmissään ja hän sai silmälasit.

voi se tarkoittaa että on tulossa migreenikohtaus. Paras ottaa jo silloin lääkettä ennenkuin se alkaa kunnolla.

• Qoiir
        Aritta kirjoitti:

voi se tarkoittaa että on tulossa migreenikohtaus. Paras ottaa jo silloin lääkettä ennenkuin se alkaa kunnolla.

Migreeni johtuu siitä kun aivoissa verisuonet supistuvat ja laajentuvat.
        Se on fyysinen juttu, mutta Enkelit ovat henkisiä.

• Aritta
        Qoiir kirjoitti:

Mutta se sahalaitainen kuvio ennakoi migreenikohtausta. Tiedän kokemuksesta. :-)

• Qoiir
        Aritta kirjoitti:

Mutta se sahalaitainen kuvio ennakoi migreenikohtausta. Tiedän kokemuksesta. :-)

Olet oikeassa, mutta fysiologisesti se on verisuonten muutosta, silloin kun ne kutistuvat.

• Aritta
        Qoiir kirjoitti:

Olet oikeassa, mutta fysiologisesti se on verisuonten muutosta, silloin kun ne kutistuvat.

Sen jälkeen seuraa kuitenkin migreenikohtaus. :-)

• Yargent
        Aritta kirjoitti:

Sen jälkeen seuraa kuitenkin migreenikohtaus. :-)

Näin joskus toisen ihmisen pään yläpuolella n. 20-30 c. leveän kaarevan sahalaitakuvion. Ihminen hymyili mutta kuviosta välittyvä tunnelma oli raivostunut. Hymy ei ollut tosi (;
        En yhtään ihmettele jos hänen päätään olisi alkanut särkemään myöhemmin.

• Aritta
        Yargent kirjoitti:

Näin joskus toisen ihmisen pään yläpuolella n. 20-30 c. leveän kaarevan sahalaitakuvion. Ihminen hymyili mutta kuviosta välittyvä tunnelma oli raivostunut. Hymy ei ollut tosi (;
        En yhtään ihmettele jos hänen päätään olisi alkanut särkemään myöhemmin.

Auroista näkee ihmisen voinnin.

• Ivyzki
        Aritta kirjoitti:

siniset pienet jutut saattaa myös "suhahtaa" nopeasti ohi,sen lisäksi että välähtävät paikallaan jossain.Tosi pieniä useimmiten,mutta erottuvia ja kirkkaita. Joskus oon myös nähnyt vähän isomman sellaisen,n. ison nyrkin kokoisen,sen lisäksi muutaman vielä isomman punaisen ja sateenkaaren värisen (joo,kuulostaa hauskalle,mut ihan oikeesti).

• nimim. kokemusta on
        Qoiir kirjoitti:

Enkelit ovat yhtälailla aivojen aineenvaihdunnassa olevan häiriötilan tuottamia harhoja. Eli kannattaa mennä tutkimuksiin niin asialle voidaan tehdä jotain. Sama kehotus koskee myös niitä jotka näkevät kissoja koiria ja muita epämääräisempiä olioita. Näitä harhoja on tutkitty ja on todettu näiden harhojen näkijöiden sairastuvan myöhemmin erilaisiin aivojen rappeuma-tauteihin kuten dementiaan ja alzheimerin tautiin. Menkää hyvät ihmiset jos ette halua sairastua näihin tauteihin. Pitäkää uskonne enkeleihin mutta menkää tutkimuksiin.

• asdfgqwertgh
        nimim. kokemusta on kirjoitti:

Enkelit ovat yhtälailla aivojen aineenvaihdunnassa olevan häiriötilan tuottamia harhoja. Eli kannattaa mennä tutkimuksiin niin asialle voidaan tehdä jotain. Sama kehotus koskee myös niitä jotka näkevät kissoja koiria ja muita epämääräisempiä olioita. Näitä harhoja on tutkitty ja on todettu näiden harhojen näkijöiden sairastuvan myöhemmin erilaisiin aivojen rappeuma-tauteihin kuten dementiaan ja alzheimerin tautiin. Menkää hyvät ihmiset jos ette halua sairastua näihin tauteihin. Pitäkää uskonne enkeleihin mutta menkää tutkimuksiin.

Ja näin puhuu Supon mies. Paljonko ne sulle maksaa?

• täytyy se myöntää jo
        nimim. kokemusta on kirjoitti:

Ihmisen aivot ovat rajalliset, ja kun ne alkavat nähdä ja kokea enemmän, yleensä ihminen sairastuu koska aivokapasiteetti on asioille liian pieni.

• tittelin tuuuuuuri
        Aritta kirjoitti:

auroista näkee että on satanut lunta. Niitä pyörii liikenteen tukkona. Eis nää ihmisten ympärillä olevat aurat oo sitä 60s. new age hömppää johon liittyi kritiikitön uskominen hypnoosiin, ufohin ja teletappeihin, televisioon, ei ku telefaxiin. no joku tele se oli.

Sitä paitsi KUKAAN ei näe yhtään mitään "kenttiä" kenenkään ympärillä, paitti ne, joille maksetaan siitä, että saavat uskotella herkille hömppää.

No, silti.

• Tallinkki
        tittelin tuuuuuuri kirjoitti:

auroista näkee että on satanut lunta. Niitä pyörii liikenteen tukkona. Eis nää ihmisten ympärillä olevat aurat oo sitä 60s. new age hömppää johon liittyi kritiikitön uskominen hypnoosiin, ufohin ja teletappeihin, televisioon, ei ku telefaxiin. no joku tele se oli.

Sitä paitsi KUKAAN ei näe yhtään mitään "kenttiä" kenenkään ympärillä, paitti ne, joille maksetaan siitä, että saavat uskotella herkille hömppää.

No, silti.

Aurat pystytään valokuvaamaan, revi siitä. :) Oli pakko, vaikka provohan tämä oli...

• valopallobongari

Niitä tulee nykyään usein valokuviin, pieni sininen valo on usein kuvassa, varsinkin jos siinä on myös orbeja. Niitäkin kuvaan nykyään yhä enemmän ja enemmän. Kokeilkaapa, digikameralla näkyy ja tulevat kuvaan kun vilpittömästi pyydätte ja toivotte.

• valopallobongari

ja nämä valopallot kuvissa näkyvät myös niille, joilla on ne rajalliset aivot, skeptikkomieheni on ymmällään niistä ja alkaa itsekin jo pikkuhiljaa uskoa, että maailma on muutakin kuin tämä fyysisyys. Pallot ovat niin kauniita ja kirkkaita ja värikkäitä, että nyt en puhu niistä pölyhiukkasista enkä niistä palloista, jotka tulevat kun valotus on pielessä. Ne pallot ovat tasaisen värisiä, harmahtavia ja sameita. Eri asia. Nämä valo-olennot eivät myöskään aina ole palloja, ne ottavat muitakin muotoja. Pallot kuitenkin yleisimpiä.

• Saagapolku
        valopallobongari kirjoitti:

ja nämä valopallot kuvissa näkyvät myös niille, joilla on ne rajalliset aivot, skeptikkomieheni on ymmällään niistä ja alkaa itsekin jo pikkuhiljaa uskoa, että maailma on muutakin kuin tämä fyysisyys. Pallot ovat niin kauniita ja kirkkaita ja värikkäitä, että nyt en puhu niistä pölyhiukkasista enkä niistä palloista, jotka tulevat kun valotus on pielessä. Ne pallot ovat tasaisen värisiä, harmahtavia ja sameita. Eri asia. Nämä valo-olennot eivät myöskään aina ole palloja, ne ottavat muitakin muotoja. Pallot kuitenkin yleisimpiä.

Koita saada niitä tänne näytille.

• Yargent
        Saagapolku kirjoitti:

Koita saada niitä tänne näytille.

Itsellä on kyllä valokuvissa kuvioita joita en ymmärrä. Normaali 21din filmi valottui itsekseen miten tahtoi.
        Joku ruutu oli normaali kuva, joissakin oli yli/alivalotuneita epämääräisiä kuvioita. Riippumatta kameran asetuksista. Ehkä viallista filmiä. Digikuvissa myös ollut "orbeja".

En voi kuvitella kuvattavan millään laitteella Enkeleitä tai muuta henkimaailmaa.

• valopallofani

Kyllä enkelipalloja eli orbeja tulee digikuviin.
        Olen nyt pari viikkoa ollut tietoinen tästä asiasta ja joka kerta kun otan kuvia, niissä on myös näitä orbeja.
        Erittäin mielenkiintoista, kokeilkaa ihmiset!

• 8+2
        valopallofani kirjoitti:

Olen nyt pari viikkoa ollut tietoinen tästä asiasta ja joka kerta kun otan kuvia, niissä on myös näitä orbeja.

Vie kamerasi puhdistettavaksi, kenno on likainen.

• kaikki kestää
        valopallofani kirjoitti:

Ne on salamavalon heijastuksia ilmassa olevista hiukkasista, kiteistä tai pisaroista. Kuvaapa ilman salamaa ja salaman kanssa. Tutki kuvia. Huomaat, että yhtään enkelipalloa ei ole ilman salamaa otetuissa kuvissa.

• järki käteen

Valonvälähdykset silmissä ovat lasiaishyytelön törmäilyä tai hankausta verkkokalvoa vasten:

http://www.tohtori.fi/?page=7693623&id=4061636
      http://www.verkkoklinikka.fi/verkkolaakarit/kysymys/0997897
      http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,548,2717,16464,16477
      http://yle.fi/alueet/lahti/2010/01/runsas_nokisade_ja_salamointi_nakokentassa_eivat_lupaa_hyvaa_1384601.html

Eli silmälääkäriin hopi hopi, niin lasiaisirtautuma tikataan laserilla kiinni, ettei tule pysyvää vaurioita. Ja enkelihöpötykset mappi Ö:hön.

Valokuvissa valopallot ovat erityisesti digipokkareiden ominaisuus, kun kuvataan kameran omalla salamalla. Vesipisarat, lumihiutaleet, pöly aiheuttaa. Nämä halpapokkarit tallentavat myös infrapunasäteilyä, joka näkyy sinertävänä halona.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Haloilmiö

http://koti.phnet.fi/petripaavola/Haloilmio6

Eli enkeliselitykset tältäkin osin toiveunta.

• järki käteen

• ninnullinen
        järki käteen kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Haloilmiö

hehkuvaa, pallomaisen. säikähdin kovasti, koska en ymmärrä mistä poika olisi saanut mieleensä sellaista muuten kuin että olisi oikeasti nähnyt jotain!

• anti-ateisti
        ninnullinen kirjoitti:

hehkuvaa, pallomaisen. säikähdin kovasti, koska en ymmärrä mistä poika olisi saanut mieleensä sellaista muuten kuin että olisi oikeasti nähnyt jotain!

Minut ainakin enkeli pelasti lapsena jäämästä traktorin takarenkaan alle.
        Ollessani n. neli-viisivuotias meidän pihalle kesällä tuli traktori. Asuttiin rivitalossa ja pihaa riitti.
        Pikkupoikana piti tietenkin alkaa seuraamaan sitä polkupyörällä, ja kun olin siinä oikean takarenkaan kohdalla, niin se traktori aloittikin peruuttaamaan vauhdilla.
        Mutta sitten tunsin kun voimakas suuri kämmen tarttui minua olkavarresta ja riuhtaisi minut monen metrin päähän takaviistoon renkaasta. Pyörä siinä jäi renkaan alle ja meni kyllä solmuun.
        Erityisesti mieleeni jäi se lento ilman vauhdinottoa.
        Muistan vielä 40 vuoden jälkeenkin.

• uskon äitiäni

Äitini kertoi kerran, kuinka yhtäkkiä heräsi yöllä ja sängyn vieressä oli sinertävä enkeli joka koitti kovasti sanoa hänelle jotain ennekuin haihtui kuin tuhka tuuleen. Tästä on nyt muutama vuosi aikaa ja uskon kyllä äitiäni, hän on yleensä ns. järki-ihminen, mutta tämä tapahtuma kosketti häntä kovasti. Hän ei ole uskaltanut kertoa tästä muile kuin minulle ja isälleni.

• saeth

Olipas kummallisen avuton ja ujo enkeli, kun ei sitten kumminkaan saanutkaan sanottua mitään, vaikka kovasti koetti. Luulis, että jos Jumala lähettää enkelin sanomaan jotain, niin hän lähettää semmoisen vähän rohkeamman ja sanavalmiimman enkelin eikä niitä ihan ujoimpia jänittäjiä.

• uskon äitiäni
        saeth kirjoitti:

Olipas kummallisen avuton ja ujo enkeli, kun ei sitten kumminkaan saanutkaan sanottua mitään, vaikka kovasti koetti. Luulis, että jos Jumala lähettää enkelin sanomaan jotain, niin hän lähettää semmoisen vähän rohkeamman ja sanavalmiimman enkelin eikä niitä ihan ujoimpia jänittäjiä.

Siis tämä enkeli yritti kovasti ilmaista äidilleni jotain, mutta äitini ei ymmärtänyt. En tiedä mistä johtui.

• ...
        uskon äitiäni kirjoitti:

Siis tämä enkeli yritti kovasti ilmaista äidilleni jotain, mutta äitini ei ymmärtänyt. En tiedä mistä johtui.

Sellaisiahan ne enkelit ja jumalat tuppaavat olemaan useimmiten. Jos minulla olisi jotain tärkeää sanottavaa palvelijoilleni ja alamaisilleni, niin tekisin asiani sillä tavalla selväksi, että siinä ei olisi yhdelläkään missään asiassa epäselvää eikä minkäänlaista tulkinnanvaraa. Ei niin millään tavalla. En ainakaan luottaisi kirjattuihin kuulopuheisiin asiani välittämisessä. Ei ainakaan sellaisiin tumpeloihin, joita kaikkien maailman uskontojen kirjurit ovat tähän mennessä olleet.

• saeth
        uskon äitiäni kirjoitti:

Ehkä enkeli oli ekaa kertaa ilmestymässä jollekin, ja sitä jännitti. Ehkä enkelillä oli jonkinlainen puhevika, tai se ei ollut jaksanut opetella kunnolla vaikeaa suomenkieltä.

• jsladkaslfkdså'

Vanha ketju, mutta laitan omatkin kokemukset. Todellakin menen varmuudeksi lääkäriin tutkituttamaan silmät yms. koska valojutut voivat tosiaan olla sairaudestakin johtuvia.
      Mutta uskon silti muuhunkin mahdollisuuteen. Olen nähnyt valopisteitä, erivärisiä nyt melkein vuoden. Lapsenikin näki valopisteen makuuhuoneessa nukkumaan mennessä joten pelkästään minun näöstäni ei ollut silloin kyse. Mistään ei olisi pitänyt tulla sellaista heijastumaa...
      Pääosin näen aivan pieni erivärisiä pisteitä. Kerran kuulin sivultani humahduksen ja sellainen peien koiran kokoinen valohahmo pyrähti ohitseni. Luulin aluksi, että valkea pupumme meni keittiöön, mutta eläin oli häkissään juuri silloin. Toinen isompi vloläikkä tuli vastikään kun ajattelin erästä tekoa jonka olisin halunnut tehdä paremmin, laittaa rakkauden nimisssä omat pyrkimykset syrjään ja auttaa erästä lasta vaikka itse kärsisin, silloin seinälle tuli suurempi valoläikkä.

Koska muitakin epätavallisia asioita on tapahtunut on tullut mielleen, että jospa nuo ovat enkeleitä. Mutta tosiaan koska olen ollut kyyninen agnostikko ajattlen myös toisin...ne saattavat tosiaan olla jonkin sairauden ilmentymiä tai jotakin ..Jännää, että muilla samanlaisia ilmiöitä.

• ghgjhj

Asiaan tosiaan voi löytyä luonnollinen syy, elikkä vaikka se lasiaisen irtautuminen silmästä. Oireeni viittaavat siihen. Kumma juttu tuossa on se, että lapsenikin näki sen valopallon joka liikkui huoneessa.

• tempenk

Sininen on lain väri, sininen enkeli tekee oikeutta.

• näenmyös

luulin jo että olen outo, kun näen niitä...melkeimpä päivittäin, ovat muuttuneet isommiksi aikaa myöten...juu, näen myös vain hetken aikaa, sitten katoaa..olen nähnyt jo noin 2 vuotta..

• xcvc

Kyllä täällä on hullua porukkaa, ei voi muuta sanoa.

• hiiuliheiii

hiihaa se just o kliffaa

• Väsynyt yksinäinen..

Tähän on pakko vastata koska olen jo kauan ihmetellyt kokemuksiani..
      Kuvasin poikani nukkumaan menoa ja hänellä oli jotain asiaa jonka halusi kuvattavan, huone oli pimeä, kun katsoin tuon filmin huoneessa leijaili sininen piste katonrajassa laajalla alalla, sitä ennen olin kuvannut kitaran soittoa filmille jossa istun sohvalla ja soitan, takaani sohvalta lähtee sinertävän valkoinen valopallo kohden lattiaa ja sen osueassa pöydänjalkaan kuuluu ääni.

Nämä on siis kuvattuna ja tallessa, sen jälkeen olen nähnyt kaksi sinertävää enekeliä taivaalla kun olin heikkona, mutta nämä siniset valonpilkahdukset ovat lähes joka päiväisiä ja olen niitä kovasti ihmetellyt avomiehellenikin, usein ne ovat myös kultaisen värisiä ja kirkkaita pieniä välähdyksiä.

En tiedä mitä nämä siniset valopisteet ovat, mutta nuo kuvatut asiat ja enkelit taivaalla ( joita en saanut kuvattua, eikä kyllä tullut sillä hetkellä mieleenkään ) tulevat mieleen noista pisteitä...nykyään ne on kultaisia hileitä joita näen.

Tuntuu välillä kuin olisin selittämättömän toiminnan magneetti koska olen kokenut niin paljon selittämättömiä asioita ettei mikään enää yllätä minua, ja tuo sininen hohde on ollut monessa selittämättömässä mukana.

Olen myös nähnyt kultaisen sateen ulkona ennen kaiken epätodellisen tapahtuma vuosien alkua.. Noiden vuosien aikana koin lähes kaikkeaselittämätöntä, tuntuu että ainoa mitä en ole kokenut on nähdä itse jokin hahmo ( henki ), tosin aistin sellaiset liian herkkään. Ne enkelit olen nähnyt, näkyjä jotka ovat toteutuneet, unia jotka ovat enteellisiä jne...

Myöskin vesisateella eteeni leijaili pyöreä noin tulitikunpään kokoinen vesipallo, katselin sitä kun se leijaili edes takaisin edessäni, lopulta aloin jo hermostumaan ja säikähdin, huitaisin sitä kädelläni lopulta ja menin sisälle taloon.
      Seuraavana yönä näin tuon unen alempana, sitä ennen olin tuon ystäväni kyydinnyt kotiin.
      Myös Jumalan olen unessani nähnyt, ystäväni kuoli tuona yönä kun unen sain nähdä, hän pääsi Jumalan tykö, tosin näin Jumalan vain hartioista alaspäin.

En tiedä pitäisikö näitä vanhoja tapahtuneita asioita kaivella enää, niitä on niin valtavasti ettei tahdo itsekään ymmärtää miten voi olla mahdollista se kaikki mitä olen nähnyt ja kokenut, aistinut sekä ennalta nähnyt, mitä on tapahtunut....ei yhden ihmisen kuuluisi joutua kokemaan näin paljoa ja jäädä yksin kaiken kokemansa kanssa...

Kuvasin kerran nyt edes mennyttä serkkuani, samoihin aikoihin tuon vesipallo jutun kanssa, hän makasi nurmikolla ja höpötteli minulle...se kuvattu filmi oli ihan normaali, paitsi kaksi kertaa sitä katsoessa kuvan lisäksi kuului voimmakkaat sydänäänet filmiä katsoessa, mistä siihen tulivatkaan niin ne myös jonnekin katosivatkin.

Tässä taas lähti kirjoittelu lapasesta mutta nuo siniset pilkut ja sininenhohde liittyvät näihinkin asioihin mitä kirjoitin...olen väsynyt kun näiden asioiden kanssa jää niin yksin ja kerrottavaa olisi yhden 10000 sivuisen elämänkerran verran pelkkiä "selittämättömiä" asioita ja kokemuksia vuosien vuosien varelta, enkä tiedä mistä tuo perimä minulle on oikeastaan tullut, mutta myös luonto kuulee ja luonto vastaa...

• "Onko joku muu nähnyt vastaavia?"

Yöllä kirkkaalla tähtitaivaalla saattaa nähdä tällaisia nähdä.

• näin täällä

Mä olen nähnyt näitä nuoresta pitäen aina silloin tällöin. Se alkoi kun olin ensi kertaa rakastunut ja muutenkin vaikuttaa ilmenevän silloin kun olen jotenkin innoissani tai saan jonkun hyvän idean tai vastaavaa (jotain positiivista). Joskus menee pitempiäkin aikoja etten näe näitä enkä enää oikeastaan edes kiinnitä mitään huomiota näihin. Eli yleensä valon värisiä (siis ei minkään värisiä vaan valkeita kuin valo) pieniä valon pilkahduksia. Ne näkyy aina sivusilmällä ja kun kohdistan katseen niihin, ne katoavat. Joskus niitä on useampikin lyhyen ajan sisällä. Ne eivät siis liiku katseeni mukana näkökentässäni eli ne eivät voi olla silmässä. Muutenhan ne näkyisivät minne ikinä katsonkaan tai näkyisivät vaikka pitäisin kämmeniä katseeni edessä. Mutta ne näkyy aina tilassa, jossain tietyssä kohtaa tilaa, keskellä ilmaa. Voin esimerkiksi tuijottaa yhteen kohtaan liikuttamatta katsettani ja yhden silmänräpäyksen ajan valo pilkahtaa näkökentän keskeltä vähän vasemmalle tai oikealle ja vasta kun siirrän katseeni sitä kohti se on hävinnyt koko näkökentästä. Yleensä ne näkyy noin metrin tai parin metrin etäisyydellä itsestäni. Joskus on suhahtanut ohitsenikin kovalla vauhdilla. Digikuviin en luottaisi tässä asiassa, koska en usko että näitä voi kuvata, vaikka kyllähän se voi skeptikoiden mieliä avartaa. Kerran luin jostain että näitä voisi kutsua jotenkin ilmestymään luokseen ja kokeilin, en enää muista kovin yksityiskohtia, mutta istuin huoneessa yksin hiljaa, rauhallisin mielin ilman häiriötekijöitä ja toivotin mielessäni vilpittömästi tervetulleeksi siihen tilaan (tai jotain sinnepäin) ja kuinka ollakkaan näin niitä siinä useamman hetken aikaa, jonka jälkeen kiitin käynnistä kuten kohteliaisiin tapoihin kuuluu. En tiedä mitä ne ovat, mutta ainakin tuntuvat harmittomilta ja ilmestyvät aina iloisissa merkeissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe