Maksoin ekaa kertaa pankkikortilla ja luulin, että myyjälle pitää kertoa se tunnusluku. Luettelin sen pokkana, kunnes myyjä kiirehti kauhuissaan huudahtamaan, että älä minulle sitä kerro, vaan näppäile itse kortinlukijaan! Ja niin kuin sitä joka paikassa painotetaan, että tunnuslukua ei saa koskaan kertoa kellekään ulkopuoliselle. No, sitä kun toimii ennen kuin ajattelee, saattaa käydä juuri näin... Onneksi oli niin rehellinen myyjä, ettei kolkannut minua siihen paikkaan ja näpistänyt pankkikorttiani itselleen.
Tunnuslukuni on...
5
965
Vastaukset
- sattumoisin-
ainut asiakas ettei muut kuulleet lukua? Toki saat sen vaihdettua pankissa jos haluat varmuuden vuoksi.
- ...........
No, muita asiakkaita oli vähän kauempana siellä myymälässä, olin siis myyjän lisäksi ainut kassalla. Tapauksesta on kuitenkin jo vuosi aikaa eikä pankkitiliä ole tyhjennetty, joten asia lienee kunnossa. Silti hävettää tajuttomasti tuo möläytys. Yksi niistä asioista, joita ei saisi kertoa edes vaikka henkeä uhattais...
- Justh
........... kirjoitti:
No, muita asiakkaita oli vähän kauempana siellä myymälässä, olin siis myyjän lisäksi ainut kassalla. Tapauksesta on kuitenkin jo vuosi aikaa eikä pankkitiliä ole tyhjennetty, joten asia lienee kunnossa. Silti hävettää tajuttomasti tuo möläytys. Yksi niistä asioista, joita ei saisi kertoa edes vaikka henkeä uhattais...
Sen tunnusluvun lisäksi tarvitsee myös sen kortin joten aika paha pelkästään toisella alkaa tiliä tyhjäämään..
- u9
tunnuslukuni vaikka heti teille 5788.
Eikä edes pelota :) Pelkällä tunnusluvulla kun kukaan ei tee yhtään mitään. Me kaikki sitä paitsi tiedämme jo kaikkien tunnusluvut kun vaihtelemme 0-9 numeroita eri järjestykseen.
P.S. olen itse tehnyt tuon saman mokan silloin kun ekaa kertaa tuollaiseen kortinlukijalaitteeseen pääsin tutustumaan. Samoin minulle silloin myyjä meni ihan paniikkiin että ei hänelle kuulu sitä kertoa, vaan näppäillä se laitteeseen :D- Monia uteliaita
Vuosien aikana minultakin on kysytty sekä PIN-kooodia että verkkopankin sisäänkirjautumistunnuksia. Olen tahallani valehdellut säilyttääkseni yksityisyydensuojan (perustuslain toinen luku).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019