Aivan läpeensä mätä kaupunki. Ihmiset ylpeitä, eivät osaa puhua kunnon Suomea...Luulevat olevansa jotenkin muita parempia. Oikeastaa tään kehä 3:n sisäpuolisen alueen voisi liittää samaan kastiin Ahvenanmaan kanssa...osa Suomea..mutta kuitenkin aivan erillään...elikäs täysin turha paikka.
helsinki on täysi paska!
6
579
Vastaukset
- valkan kundi
niitä kunnon suomea puhuvia sit asuu????
- oikke
Kehä 3 sisällä on muitakin kaupunkeja kun Helsinki ja asuu muitakin kun helsinkiläisiä että KIITOS VAAN!!!
- tältä palstalta
mee sen kaupungin palstalle pitää hauskaa missä sull o hyvä olla, tääl ei kukaan huuda sun perääs!
- Sepi
Pääkaupunki rahoittaa paljon muuta Suomea ja ottaa vastaan kenet tahansa joka haluaa tulla kaikilla oikeuksilla. Ahvenanmaa taas on yksi rikkain osa Suomea eikä rahoita köyhempiä alueita lainkaan vaan pumppaa itselleen erilaisia epäoikeudenmukaisia vero yms. etuja. Lisäksi Ahvenanmaalla ei muualta tulleilla ole kansalaisoikeuksia.
- pop!
Vitut tää mikään mätä oo, sun housussas on MÄTÄ! Ihmiset on ihan normaaleja, eikä täällä luulla olevan sen kummempaa kuin muissakaan pääkaupungeissa, itse taidat kärsiä huonosta itsetunnosta. Jos niin vituttaa stadi ja stadilaiset PYSY POISSA, älykääpiö äläkä änkää junttilärviäs enää stadiin!
- Jenni
puhutaan niin selkeetä suomea... Stadin slangi on murre siinä missä vaikka hiljaa kovvoo savvoo ja sillee... Eihän nyt kukaan normaali-ihminen kirjasuomea puheessaan käytä, tätä "kunnon" suomea. Tai mikä on määritelmäsi kunnon suomesta?
Kovasti tuntuu muuttohinkua stadiin päin olevan, jos tää on niin turha paikka. Mut ihan sama se toisaalta mulle on, viihdyn täällä itse ihan mainiosti ilman teikäläistäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782