Hih hih,

no ny ne...

pierukiehkurat otti pataan kotonaan!

Eikö estämiset ja filmaamiset onnistuneet, vai missä oli vika???

Vastustajaltakin oli kuulemma parhaat pelaajat poissa!

43

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Govakundi.

      Sinähän vitsin murjasit! Ei Hifkillä oo parhaita pelaajia, buahahhahahahhaa!!!!

      • Missäs ne...

        pierukiehkuroiden parhaat pelaajat ovat? Ei niitä ainakaan pistepörssissä näy!?!

        Vai onko estäminen ja koukkiminen hyvän pelaajan tunnusmerkkejä?


    • igfböm

      Urpo odottanut puoli vuotta että pääsee kirjoittamaan tuon viestin. Nyt varmaan olo helpottui huomattavasti. Relaa vähän hei.

      • Jep,

        ...ja sulla meni puol vuotta, että sait kirjoitettua omasi!


      • gnhdgn
        Jep, kirjoitti:

        ...ja sulla meni puol vuotta, että sait kirjoitettua omasi!

        Meni 2,5 minuuttia. Piti valita sanat tarkkaan.


      • Hienoa...
        gnhdgn kirjoitti:

        Meni 2,5 minuuttia. Piti valita sanat tarkkaan.

        ehkä vielä joskus opit kymmensormijärjestelmän käytön! En hirveästi miettinyt sanojani, joten viestin kirjoittamiseen meni n. 20 sekuntia...


      • önlmf
        Hienoa... kirjoitti:

        ehkä vielä joskus opit kymmensormijärjestelmän käytön! En hirveästi miettinyt sanojani, joten viestin kirjoittamiseen meni n. 20 sekuntia...

        En edes yritä oppia moista järjestelmää. Sitä ei tarvii kun sihteerit.


      • Niinkö?
        önlmf kirjoitti:

        En edes yritä oppia moista järjestelmää. Sitä ei tarvii kun sihteerit.

        Kyllä siitä on hyötyä muillekin (esim. kirjailijoille, tutkijoille yms...). Eihän sitä tietenkään maanviljelyssä tarvita (ne EU:n tukihakemukset voi täyttää ihan hyvin myös kynällä).

        Joten pidä sinä Valtrasi ja minä pidän kymmensormijärjestelmän! 8)


      • gdmgdm
        Niinkö? kirjoitti:

        Kyllä siitä on hyötyä muillekin (esim. kirjailijoille, tutkijoille yms...). Eihän sitä tietenkään maanviljelyssä tarvita (ne EU:n tukihakemukset voi täyttää ihan hyvin myös kynällä).

        Joten pidä sinä Valtrasi ja minä pidän kymmensormijärjestelmän! 8)

        Paljoa en maanviljelystä tiedä, mutta veikkaanpa että olet harvinaisen oikeassa. Ei todellakaan tarvitse mitään sormijärjestelmiä sillä alalla. Vähän epäilen noita muitakin mainitsemiasi aloja, mutta ihan sama loppupeleissä.


    • Tyrssky

      Niinhän ne Snadilaiset nappasi 2 pistettä, kun kolmea eivät saaneet. "Suomen kovin ja agressiivisin" joukkue HIFK ei kyllä vaikuttanut maineensa veroiselta. Ei ole sattumaa että JYP ottaa kolmannen runkosarjan voiton putkeen. Montakos niitä on HIFKillä viimeisen kymmenen vuoden ajalta? Hmmm. katsotaas. Ei kovin monta. Jos JYP edustaisi Suomea ja hoitelisi Venäjät sun muut samoilla otteillaan kuin mitä nyt SM-liigassa, niin kyllä sitä Snadin kaduillakin heiluteltais Suomen lippuja voitonjuhlissa ja ylistettäis kuinka ylivoimaisia ollaan.

      Tästä sitä sitten odotellaan sanaseppojen parhaita kommentteja. Laitoin kyllä sellaisia koukkuja veteen että on ihme jos ei joku saa suutaan auki.

      • sitä

        Venäjää kahvaamalla voiteta!


      • Tyrssky
        sitä kirjoitti:

        Venäjää kahvaamalla voiteta!

        ...Eikä kyllä mitään SM-liigajoukkuettakaan. JYP-Saipa 1. erä 4-0. Ihan hyvä ensimmäinen erä "kahvakiekkoa" pelaavalle joukkueelle.


      • Tyrssky
        sitä kirjoitti:

        Venäjää kahvaamalla voiteta!

        Kahvalla 2. erän jälkeen 6-0. Kannattaisi muidenkin pikkuhiljaa ottaa mallia kahvakiekosta ja siitä miten tehdään tulosta.


      • wddwwd
        Tyrssky kirjoitti:

        Kahvalla 2. erän jälkeen 6-0. Kannattaisi muidenkin pikkuhiljaa ottaa mallia kahvakiekosta ja siitä miten tehdään tulosta.

        kyl se saipa viel on mestari tänävuonna!! tai tps!!! :D:D:D:D:D:D:D_:D


      • Tyrssky
        sitä kirjoitti:

        Venäjää kahvaamalla voiteta!

        9-1 !
        Luvut näyttää kyllä erendyttävästi Venäjä (Neuvostoliitto) lukemilta. Jos joku on jotain toista mieltä niin saa heittää parempaa tietoutta kehiin.
        Niin ja niitä kahvakiekon oppaita voi tilata Jypin toimistolta.
        Kannattaisi laittaa laajempaankin jakeluun.


      • rnhjrn
        sitä kirjoitti:

        Venäjää kahvaamalla voiteta!

        Kahvaamalla voitettiin venäjän mestari syksyllä, kun Kazan kävi hippoksella toteamassa jypin ylivoimaisuuden. Sinänsä koomista että samoihin aikoihin suomen "parhaat" joukkueeet olivat hätää kärsimässä ruotsalaisten ja saksalaisten joukkueiden kanssa leikki trophyssä.


      • Wau!!!
        Tyrssky kirjoitti:

        9-1 !
        Luvut näyttää kyllä erendyttävästi Venäjä (Neuvostoliitto) lukemilta. Jos joku on jotain toista mieltä niin saa heittää parempaa tietoutta kehiin.
        Niin ja niitä kahvakiekon oppaita voi tilata Jypin toimistolta.
        Kannattaisi laittaa laajempaankin jakeluun.

        Jypi voitti Saipan (kahvaamalla ja estelemällä)!!! Vetikö Pesonen taas kyynärpää taklauksia?

        Vielä, jos voittaisitte Tepsin, niin mestaruus olisi jo sinetöity!!!


      • Wau!!!
        rnhjrn kirjoitti:

        Kahvaamalla voitettiin venäjän mestari syksyllä, kun Kazan kävi hippoksella toteamassa jypin ylivoimaisuuden. Sinänsä koomista että samoihin aikoihin suomen "parhaat" joukkueeet olivat hätää kärsimässä ruotsalaisten ja saksalaisten joukkueiden kanssa leikki trophyssä.

        Ootteks te ny sitten Venäjän mestareitakin!?!

        Oli siinä varmaan vähän estelyjä ja koukkimistakin mukana (tuskin te pelkällä kahvaamisella voititte)?

        Kyllä käyp katteeks!


      • projh
        Wau!!! kirjoitti:

        Ootteks te ny sitten Venäjän mestareitakin!?!

        Oli siinä varmaan vähän estelyjä ja koukkimistakin mukana (tuskin te pelkällä kahvaamisella voititte)?

        Kyllä käyp katteeks!

        Kateellinen olet. Sitä ei olisi tarvinnut erikseen mainita, koska se paistaa viesteistäsi läpi.

        Mitä noi koukkimis/estämishommat tarkoittaa? Se on joko helvetin huono provo tai sit sä olet ihan helvetin tyhmä. Voitko vähän valottaa asiaa. Mä en ainakaan käsitä miten rikkomalla voi saada itse hyötyä. Tajuatko sä et niistä tulee jäähy, jolloin rikkoja kärsii?


      • rkölgm
        Wau!!! kirjoitti:

        Jypi voitti Saipan (kahvaamalla ja estelemällä)!!! Vetikö Pesonen taas kyynärpää taklauksia?

        Vielä, jos voittaisitte Tepsin, niin mestaruus olisi jo sinetöity!!!

        Tepsi voitettu tällä kaudella kaksi kertaa, mutta mestaruuden kannalta ei merkitystä. Hyvin sä taas vedät.


      • Katoppas vaan,
        rkölgm kirjoitti:

        Tepsi voitettu tällä kaudella kaksi kertaa, mutta mestaruuden kannalta ei merkitystä. Hyvin sä taas vedät.

        Pippeli-Veijokin on herännyt!

        Paljonko tarvitset rautalankaa???

        Tajuatko, ettei noi saipat, tepsukat ja pelikaanit ole kovin hyviä tasonmittareita?


      • Tajuatko itse...
        projh kirjoitti:

        Kateellinen olet. Sitä ei olisi tarvinnut erikseen mainita, koska se paistaa viesteistäsi läpi.

        Mitä noi koukkimis/estämishommat tarkoittaa? Se on joko helvetin huono provo tai sit sä olet ihan helvetin tyhmä. Voitko vähän valottaa asiaa. Mä en ainakaan käsitä miten rikkomalla voi saada itse hyötyä. Tajuatko sä et niistä tulee jäähy, jolloin rikkoja kärsii?

        sm-liigan tuomareiden tason?


      • kjryuk
        Katoppas vaan, kirjoitti:

        Pippeli-Veijokin on herännyt!

        Paljonko tarvitset rautalankaa???

        Tajuatko, ettei noi saipat, tepsukat ja pelikaanit ole kovin hyviä tasonmittareita?

        "mestaruuden kannalta ei merkitystä"

        Tajuatko itse, että sitä juurikin tarkoitin. Vitun idiootti.


      • je6tj
        Tajuatko itse... kirjoitti:

        sm-liigan tuomareiden tason?

        No kerro?? Onko ne puusilmiä?


      • Paljonko...
        kjryuk kirjoitti:

        "mestaruuden kannalta ei merkitystä"

        Tajuatko itse, että sitä juurikin tarkoitin. Vitun idiootti.

        laitetaan sitä rautalankaa tulemaan, idiootti?

        "Vielä, jos voittaisitte Tepsin, niin mestaruus olisi jo sinetöity!!!"

        Jätkä hehkuttaa jotain vitun saipa-voittoa... niin mitäpä luulisit ylläolevan lauseen olevan? Oliskohan se kenties ironiaa, olisko???

        Vielä, jos voisit kertoa, että onko mestaruuden kannalta merkitystä voitatteko Tepsukat vai ette. 8)


      • Sitä voit...
        je6tj kirjoitti:

        No kerro?? Onko ne puusilmiä?

        ihan itse arvailla...


      • ngfdn
        Paljonko... kirjoitti:

        laitetaan sitä rautalankaa tulemaan, idiootti?

        "Vielä, jos voittaisitte Tepsin, niin mestaruus olisi jo sinetöity!!!"

        Jätkä hehkuttaa jotain vitun saipa-voittoa... niin mitäpä luulisit ylläolevan lauseen olevan? Oliskohan se kenties ironiaa, olisko???

        Vielä, jos voisit kertoa, että onko mestaruuden kannalta merkitystä voitatteko Tepsukat vai ette. 8)

        Milloin olen hehkuttanut jotain helvetin saipa-voittoa?

        Taisit vaan tukehtua omaan rautalankaas. Jos ei sulla apina ole mitään sanottavaa, niin ei tarvii kirjoitella.


      • rhsnb
        Sitä voit... kirjoitti:

        ihan itse arvailla...

        Ei mun tarvii. Olen sen verran monta matsia tällä kaudella nähnyt. Tuomarit ok. Mitäs jos säkin lopettaisit sen tuomaritasosta arvailun ja keskittyisit ihan vaan olennaiseen, eli kiekkoon.


      • Niinkö?
        ngfdn kirjoitti:

        Milloin olen hehkuttanut jotain helvetin saipa-voittoa?

        Taisit vaan tukehtua omaan rautalankaas. Jos ei sulla apina ole mitään sanottavaa, niin ei tarvii kirjoitella.

        Oletin, että olet tämä apina: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9469806/46821041

        Jos et ole sama häiskä, niin mitä vittua osallistut toisten keskusteluihin???


      • Noin mäki...
        rhsnb kirjoitti:

        Ei mun tarvii. Olen sen verran monta matsia tällä kaudella nähnyt. Tuomarit ok. Mitäs jos säkin lopettaisit sen tuomaritasosta arvailun ja keskittyisit ihan vaan olennaiseen, eli kiekkoon.

        varmaan ajattelisin, jos kannattaisin jypiä... mut ei se silti poista sitä tosiasiaa, et estelyistä ja koukkimisista ei vihelletä jäähyjä.


      • etujäähyaitio
        Noin mäki... kirjoitti:

        varmaan ajattelisin, jos kannattaisin jypiä... mut ei se silti poista sitä tosiasiaa, et estelyistä ja koukkimisista ei vihelletä jäähyjä.

        siis Jyppi on erikoisasemassa kahvaamisen ja estämisen suhteen ??
        On Seppäsellä rahaa kun on pystyny ostamaan tuomaritkin...

        Tyypillistä itkusurkunyyhkävalitusta kun oma jengi konttaa. Olkaa äijiä, älkääkä itkunaisia.
        kyllä teidänkin jengi voi joskus voittaa, uskokaa siihen....


      • yjtjum
        Niinkö? kirjoitti:

        Oletin, että olet tämä apina: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9469806/46821041

        Jos et ole sama häiskä, niin mitä vittua osallistut toisten keskusteluihin???

        Huvikseni, ajan kuluksi. Miksi itse osallistut täällä "keskusteluihin"? Varmaan joku todella kehittävä syy siihen?


      • lhbn
        Noin mäki... kirjoitti:

        varmaan ajattelisin, jos kannattaisin jypiä... mut ei se silti poista sitä tosiasiaa, et estelyistä ja koukkimisista ei vihelletä jäähyjä.

        Mistä sä tuon "tosiasian" keksit? Käy joskus siellä jäähallilla niin ei tarvii arvailla.


        Siinä pari linkkiä. Niistä näet (jos olet lukutaitoinen), että pierukiehkuroille todellakin vihelletään jäähyjä myös estämisestä ja koukkaamisesta.

        http://www.sm-liiga.fi/ottelut/raportti/36518.html
        http://www.sm-liiga.fi/ottelut/raportti/36536.html

        Se on totta, että jypillä on ehkä vähemmän jäähyjä kun monella muulla. Se ei ole kuitenkaan tuomareiden syy. Jyp pitää kiekkoa paljon ja puolustaa hyvin. Silloin ei ole tarvetta rikkoa niin paljon.

        Käy siellä hallilla oikeesti joskus. Sä vaan teet itsestäsi pellen noilla viisauksilla.


      • Mitä se...
        yjtjum kirjoitti:

        Huvikseni, ajan kuluksi. Miksi itse osallistut täällä "keskusteluihin"? Varmaan joku todella kehittävä syy siihen?

        rehukenkä oikein vinkuu?

        Nämä "keskustelut" ovat sinulle varmaankin todella kehittäviä!?!


      • Ei toki...
        etujäähyaitio kirjoitti:

        siis Jyppi on erikoisasemassa kahvaamisen ja estämisen suhteen ??
        On Seppäsellä rahaa kun on pystyny ostamaan tuomaritkin...

        Tyypillistä itkusurkunyyhkävalitusta kun oma jengi konttaa. Olkaa äijiä, älkääkä itkunaisia.
        kyllä teidänkin jengi voi joskus voittaa, uskokaa siihen....

        kyllähän kaikki joukkueet saavat estellä ja kahvata, mutta vain jypiläiset käyttävät sitä etua hyväkseen...


      • Mitä helvettiä,
        lhbn kirjoitti:

        Mistä sä tuon "tosiasian" keksit? Käy joskus siellä jäähallilla niin ei tarvii arvailla.


        Siinä pari linkkiä. Niistä näet (jos olet lukutaitoinen), että pierukiehkuroille todellakin vihelletään jäähyjä myös estämisestä ja koukkaamisesta.

        http://www.sm-liiga.fi/ottelut/raportti/36518.html
        http://www.sm-liiga.fi/ottelut/raportti/36536.html

        Se on totta, että jypillä on ehkä vähemmän jäähyjä kun monella muulla. Se ei ole kuitenkaan tuomareiden syy. Jyp pitää kiekkoa paljon ja puolustaa hyvin. Silloin ei ole tarvetta rikkoa niin paljon.

        Käy siellä hallilla oikeesti joskus. Sä vaan teet itsestäsi pellen noilla viisauksilla.

        mä jossain Nykäskylän ladossa tekisin???

        Näkeehän niitä matseja telkkaristakin (mikäli et tiennyt?)!

        Sä taas meet ihan vitun helposti provoihin, pelle!


      • öldhtn
        Mitä helvettiä, kirjoitti:

        mä jossain Nykäskylän ladossa tekisin???

        Näkeehän niitä matseja telkkaristakin (mikäli et tiennyt?)!

        Sä taas meet ihan vitun helposti provoihin, pelle!

        Enpä tiedä mitä sä ladossa teet. Varmaan puit heinää tai hyväilet ittees??

        Telkkari on ihan hyvä vaihtoehto myös juu. Varsinkin jos et asu liigapaikkakunnalla.

        "Se on joko helvetin huono provo tai sit sä olet ihan helvetin tyhmä" -mysteeri lienee ratkennut.. Keksi ensi kerralla parempi provo niin väitellään taas.


      • rnfhsn
        Mitä se... kirjoitti:

        rehukenkä oikein vinkuu?

        Nämä "keskustelut" ovat sinulle varmaankin todella kehittäviä!?!

        Huvikseni, ajan kuluksi. Taidat apina itse olla rautalangan tarpeessa.


      • Miksi ihmeessä,
        öldhtn kirjoitti:

        Enpä tiedä mitä sä ladossa teet. Varmaan puit heinää tai hyväilet ittees??

        Telkkari on ihan hyvä vaihtoehto myös juu. Varsinkin jos et asu liigapaikkakunnalla.

        "Se on joko helvetin huono provo tai sit sä olet ihan helvetin tyhmä" -mysteeri lienee ratkennut.. Keksi ensi kerralla parempi provo niin väitellään taas.

        jos noinkin huono kelpaa???


      • Voisitko vielä...
        rnfhsn kirjoitti:

        Huvikseni, ajan kuluksi. Taidat apina itse olla rautalangan tarpeessa.

        toistaa tekstisi muutaman kerran? Jospa se sitten avautuisi sullekin!?!


      • hilnk
        Voisitko vielä... kirjoitti:

        toistaa tekstisi muutaman kerran? Jospa se sitten avautuisi sullekin!?!

        Sulle näköjään kaksi kertaa riittää. Hyvä hyvä, edistyt pikkuhiljaa.


      • emöhbd
        Miksi ihmeessä, kirjoitti:

        jos noinkin huono kelpaa???

        Kelpaa huonotkin, mutta väittelyt jäävät vaan kovin lyhyeksi kun yksi linkki todistaa väitteesi olevan kuraa. Joojoo viimeksi oli kaksi linkkiä, mutta yksikin olisi riittänyt.


    • Hieno peli lahdessa,kiitos joka jätkälle siitä ja kun muistatte meidät fanit matsin jälkeen se on
      upeeta-
      Yhdessä mennään päätyyn asti............keväällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe