http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/11/yk-valtuutettu_usan_tutkittava_bushin_ajan_kidutus_2147173.html
Kuinka kukaan, varsinkaan upseeriksi ja herrasmieheksi esittäytyvä, voi olla rähmällään tuon roistovaltion suuntaan, jossa ihmisoikeuksia eivät kunnioita edes presidentit? Siinäpä sitä on varsinaista "supervaltaa", joka ei saa haluamaansa muuten kuin kiduttamalla summittaisesti niin epäiltyjä kuin syyttömiäkin.
Bush oli kiduttaja
4
102
Vastaukset
- War is Peace
Siispä USA:n rikoksia ei tutkita!
USA maksaa suurimman osan YK:n saamasta tulosta. Sitä kuusta kuuleminen jonka juurella asunto!- Selittää paljon
YK:n jäsenmaina on nykyään kaikenmaailman diktatuureja, jotka eivät välitä laeista tai ihmisoikeuksista pätkääkään. Ihmekös että koko järjestön arvostus on täysin syöksykierteessä.
Siinä, että Bushin kaudella sallittiin kidutus, otettiin yksi askel väärään suuntaan. Ja Obaman kaudella kun sallittiin jopa oman maan kansalaisten murhat kansallisen edun nimissä, otettiin oikea jättiharppaus samaan ikävään suuntaan. Ikävintä asiassa on se, että USA alentaa itsensä vastustajiensa tasolle.
- Venäjän pehmonallet
Onneksi Venäjällä on sellainen pehmopääministeri, joka ei taittaisi edes hiuskarvaa tshetsheninkään kiharasta hiuskuontalosta!
- Tosimies.
Terroristit kuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232