Pyydän anteeksi. Kasvotusten en voi koskaan pyytää sitä enkä tekstarilla. Tein todella ilkeän tempun kun hain huomiota. Totuus ei kuitenkaan ole ihan sitä mitä olet kuullut mutta parempi niin että asiaa ei enempää selvitetä. Ikävöin sinua mutta tämä on minulle ihan oikein. Toisaalta sain näkökulmaa ettemme olleet niin läheisiä kuin luulin. Salasit minultakin ikäviä asioita ja näyttelit kaiken olevan hyvin. Jälkikommentit osuivat kyllä arkaan paikkaan..En tiedä, voisiko tätä ikinä korjata mitenkään mutta voit ottaa yhteyttä vaikka kielsin..
Ex-ystävälleni
5
753
Vastaukset
- .mie.
kiinnostaisi tietää, että kenelle tämä on tarkoitettu...
- Toinen kiinnostunut
Niin kyllä muakin kiinnostais tietää, että kenelle tämä on tarkoitettu... Kerro siis, ole kiltti.
- jotain infoa
Haluaisin todella paljon kuulla tarkemmin keneltä menee kenelle.
- joku orpo
En tiedä,meneekös tämä hänelle jota tarkoitan,mutta minä en ainaskaan salannut mitään,olin ihan aito-ihminen,joka.Niin,kyllä olet oikeessa,siinä mitä teit ja se koski ja koskee,,,,,,,,mutta kaikesta huolimatta sinulle sinne jonnekkin niin Hyvää joulunodotusta,,,p.
- HIMS
Hyvää joulua sinulle ystäväni. Parempaa ensi vuotta meille kummallekkin. Kaipaan sinua valtavasti mutta välejä tuskin saamme ikinä kuntoon. Toivon että asia ei koskisi sinua enää. Ei ole syytä. En tiedä mitä sanoisin enempää kuin että pidä huoli itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759