Onko minkälaista seutua? Työn perässä oltais muuttamassa Espoosta Keravalle emmekä oikein tunne kaupunkia. Ahjossa olisi vapaana luhtitalossa sijaitseva asunto. Olemme lapsiperhe, onko päiväkoteja ym lähellä?
Kiitos jo etukäteen :)
Ahjontie?
4
679
Vastaukset
- sairo
Jos itse keravalaisena miettisin muuttavani johonkin lapsiperheeni kanssa, niin kyllä Ahjon, Savion ja Killan jättäisin väliin. Kyllä Kalevaa tai Kurkelaa pitäisin mielyttävämpämä vaihtoehtona
- kjukhjkghjghjg
Itse taas "lapsen näkökulmasta katsottuna" en todellakaan haluaisi asua perä-Keravalla Kalevassa tai Kurkelassa, vaan mieluummin parempien kulkuyhteyksien päässä vaikkapa juuri Saviolla.
Ahjon ja Killan boikotin ymmärrän, mutta Savio nyt on ihan hyvä paikka. On päiväkoti, koulu, leikkipaikkoja ja keskustaan pääsee junalla ja bussilla sen sijaan, että pitäisi polkea monta kilsaa pyörällä.
- 3/14
lasten kanssa. Sorsakorpi n. kilometrin päässä Ahjontiestä on jo aivan toinen maailma, rauhallinen lapsiystävällinen pientalo alue, päiväkoti ja leikkipuisto sekä ihanat ulkoilumaastot löytyvät myös. Suosittelen.
- Ex-helsinkiläinen
..eli Ahjon pohjoispuolella olevaan asuinaluetta. :-) Etelä-Kaskelassa sijaitseva Päivölänkaaren päiväkoti on aivan ihana - tosin tupaten täynnä, sillä alueella riittää paljon lapsiperheitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006