Mitä niin hienoa seksissä on?

-lisbet

olen 19vuotias neitsyt. en ole mikään "rumilus" tai niin, että olisin ulkonäköni takia neitsyt, sillä luulen olevani ihan ok näköinen, kehujakin olen monesti kuullut jne. oma "aktiivisuuteni" vaan ei ole johtanut siihen että olisin vielä harrastanut seksiä. (en ole seurustellut montaakaan kertaa, tällä hetkellä kyllä. enkä myöskään vietä aikaani paljoakaan baareissa tms)
olen kyllä ajatellut menettäväni neitsyyden nykyiselle poikakaverilleni.
mietin tässä vaan, olenhan "tyhmä kokematon neitsyt", että mitä niin hienoa seksissä on, kun tuntuu, että parisuhde ei voi toimia ilman sitä? jos toista rakastaa, niin miksi seksin harrastaminen on niin iso asia. jos seksi ei ole hyvää tuntuu hyvin usein tarkoittavan sitä, että suhde on ihan paska eikä voi toimia?
vaikka saisin poikaystävältäni jotenkin "huonoa seksiä" niin en osaa kuvitella jättäväni häntä sen takia, tai senkään takia, että seksi olisi jotenkin vähäistä? pidän hänestä ihan muiden syiden takia.
tämä on siis mielipiteeni ainakin nyt, kun olen itse vielä neitsyt, mutta mietinpä vaan kun ei kokemusta ole...

24

2164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksissä on»

moniklooninen kysymys ja vastaukset lienevät enempi perskohtaisia kuin yleistettävissä, mutta:
      – on hienoa tuottaa toiselle mielihyvää
      – seksi on mukavin tapa hedelmöittämiseen

hyvä seksi:
      – tuottaa endorfiineja
      – on hyvä, tehokas ja mukavin stressilääke
      – vahvistaa parisuhdetta

»olen 19vuotias neitsyt»
      – tuohan on ihan sopiva ikä neitsyelle
      23 – 27 vuotta on minusta paras harjoittelulu/oppimisikä lapsettomille naisille
      30 nainen on parhaimmillaan, sitten alkaa yleensä alamäki

»enkä myöskään vietä aikaani paljoakaan baareissa tms»
      – luullakseni aika harva kai meistä muistakaan harrastaa seksiä baareissa tms

• -lisbet

niin, en sanonutkaan etteikö olisi sopiva ikä tai mitään sellaista. ja tuo baarijuttu viittasi lähinnä siihen ettei ole ollut mitään yhdenillanjuttujakaan, koska en niin usein käy baarissa iskemässä miehiä jne.
        ja ymmärrän kyllä, että seksi tuntuu hyvälle kunhan vaan kaikenlainen alkukankeus on ohi, mutta mietin vaan juuri lähinnä sitä, että MIKSI parisuhde ei voi toimia ilman hyvää seksiä.
        saattaa olla yleistämimstäkin tämä, mutta mitä nyt olen parisuhde keskusteluissa ja muuallakin juttuja lukenut niin saa sellaisen kuvan, että kun ei seksi onnistu tai kun se on huonoa tai sitä ei saa niin parisuhde on pilalla.

• mtn en oo ottanu

"mukavin stressilääke"

ootko kokeillut diatsepaameja...? :)

• seksiä!

Ihmisissä on pieni joukko, joita seksi ei kiinnosta ollenkaan. He saattavat jopa avoitua ja harrastaa seksiä puolisonsa mieliksi. Useimmiten se aiheuttaa parisuhteessa ongelmia. Kyllä toinen kuitenkin huomaa puolisonsa haluttomuuden.

Ei seksin harrastaminen ole pakollista. Ja varmasti on sellaisiakin pareja jotka eivät harrasta seksiä ollenkaan. Jos toinen puolisoista kuitenkin haluaisi seksiä, on väärin tukahduttaa toisen tarpeet. Paras ratkaisu olisi tietenkin kaksi samanlaista yhdessä, jotka haluavat suunnilleen saman verran seksiä.

Toisaalta kuulutko sinä siihen haluttomien joukkoon, en tiedä. Olen kuullut naisista jotka seksin aloittamisen jälkeen vasta löytävät halunsa. Harrastatko sooloseksiä? Jos et, voisit kokeilla.

• -lisbet

olen harrastanut sooloseksiä ja hyvältä tuntuu kyllä ja välillä haluttaa sellainen. mutta sooloseksissä on se, että teen sen nimenomaan "itseni kanssa", eikä ole mitään jännitettävää tai muuta vastaavaa, kukaan ei tule sisääni jne...(ton lauseen jotkut varmaan ymmärtää ties miten ja väärin mutta en nyt viitsi enempää selitellä)
        eli pointtini oli, että kyllä minulla on seksihaluja, mutta en esimerkiksi kiirehdi harrastamaan seksiä poikaystäväni kanssa. eka kerta on jotenkin hiukan pelottava ajatus.
        omat intiimialueeni vaan tuntuvat niin henkilökohtaisilta ja vaikea päästää sinne ketään ja en osaa kuvitella nauttivani tällaisesta niin paljoo.
        mielipiteeni voivat toki muuttua kunhan pääsen kiinni asian ytimeen joskus. tällä hetkellä vaan ihmetyttää.

• jarkko79

ei sitä voioikein selittää mikä seksissä on niin mahtavaa, mutta huomaat sen sitten kun olet ensin menettänyt neitsyytes. se eka kerta ei vältämättäanna oikein oikeaa kuvaa siitä. mutta on se niin mahtavaa kun oppii nauttimaan rakastanansa kumppanin kanssa siitä kaikkein pyhimmästä mitä parisuhteessa voi olla....

• Wilijami (savo)

83v, ja en oo ikänäni pilluva saanu, elikä siis en oo nussina ketään. En tiijä onko siinä seksisä mitää hianoo, vaan ei oo täsä runkkoamisessakaan... opeteltasko yhessä..sinä älä sille jolopille mäne ihtees antammaan, mikä lienee aitsin kantaja, mie oon puhas ko pulumune, mitä ny joskus nuorena runkanna, vissiin vuonna -68 viimeks, joten alakais kyllä ollee pussit täynnä, vähitellen. Miulla on maata ja karjoo, emäntä talosta vaan puuttuu, ja perillinen..enhän minäkää vissiin iänkaiken elä?!

• -lisbet

nää tämmöset vastaukset pistäämiettiin et ymmärtääkö porukka edes alkuperäisen viestin pointtia, joka siis tosiaan oli lähinnä se, että miksei suhde voi toimia ilman hyvää seksiä, jos rakastaa kumppania muista syistä kuin seksin takia...:)
        niin että alkuperänen viesti ei ollu mitenkää "seksi on hölmöjen hommaa" -tyyppinen. en suhtaudu seksiin kielteisesti ja haluan itsekin kokea, mutta pelottaa vaan ajatus siitä että parisuhteeni menisivät mönkään sen takia että mahdollisesti minua ei kiinnostaisikaan seksipuuhat niin paljoo, tai olisin huono siinä. :D

• seksissä on»
        -lisbet kirjoitti:

nää tämmöset vastaukset pistäämiettiin et ymmärtääkö porukka edes alkuperäisen viestin pointtia, joka siis tosiaan oli lähinnä se, että miksei suhde voi toimia ilman hyvää seksiä, jos rakastaa kumppania muista syistä kuin seksin takia...:)
        niin että alkuperänen viesti ei ollu mitenkää "seksi on hölmöjen hommaa" -tyyppinen. en suhtaudu seksiin kielteisesti ja haluan itsekin kokea, mutta pelottaa vaan ajatus siitä että parisuhteeni menisivät mönkään sen takia että mahdollisesti minua ei kiinnostaisikaan seksipuuhat niin paljoo, tai olisin huono siinä. :D

”pointtia, joka siis tosiaan oli lähinnä se, että miksei suhde voi toimia ilman hyvää seksiä jos …”
        —se pointti onkin juuri tuo JOS
        Se mennee niin, että rakastuminen kyllä onnistuu ilman hyvää seksiä, mutta entäs sen jälkeen. Uskotko miehen jaksavan kymmeniä vuosia katsella sinun ”sooloseksiä ja hyvältä tuntuu”.

”pelottaa vaan ajatus siitä että parisuhteeni menisivät mönkään sen takia että mahdollisesti minua ei kiinnostaisikaan seksipuuhat niin paljoo, tai olisin huono siinä”
        —mitäpä tuollaista turhaan ennakolta pelkäämään. Kerrot vaan poikakaverillesi, ”että mahdollisesti minua ei kiinnostaisikaan seksipuuhat niin paljoo, tai olisin huono siinä”.
        Tuo ”huono siinä” taas on ihan omaa tyhmyyttä, huono on vain se joka ei halua tai viitsi olla hyvä. Jokainen normaali nainen voi oppia ja kehittyä huippuhyväksi jos todella haluaa.

Sitten vaan sovitte yhteistuumin, että kokeillaan yhdessä josko meillä sattuisi kiinnostamaan kumpaakin ”seksipuuhat niin paljoo” ja olenko ”huono siinä”.
        Usein parisuhteessa olevat haluavat yhteisiä lapsia ja se on hiukka hankalaa jos seksipuuhat ei kiinnosta.

• alamaK
        -lisbet kirjoitti:

Seksi on sellainen juttu, sen yksityisyyden takia, että vain kokeilemalla voit tietää, kukaan ei voi sinua kovin pitkälle auttaa (paitsi poikaystäväsi). Vanha sanonta "luonto vetää tikanpojan puuhun" pitää osittain paikkansa, seksi on jo meissä, sen pitää vain antaa tulla esiin.
        Jos jo rakastat kumppaniasi muista syistä, on Erittäin todennäköistä että myös seksinne on antoisaa. Kun on kunnioitusta ja ystävyyttä, puuttuu vain intohimo, ja suhde on täydellinen.
        Seksin voima on valtava, myönteisessä mielessä, kun annat sen vapautua. Nautinto johtaa vapautumiseen ja se johtaa taas nautintoon jne.
        Tietenkin ruumiin ja sielun rajoitukset vaikuttavat seksiin, pitää vain oppia tulemaan toimeen sillä mitä on käytettävissä. Älä usko kirjojen ja elokuvien antamaa kuvaa seksistä. Hyväksy itsesi ja kumppanisi sellaisenaan ilman liikoja vaatimuksia ja odotuksia.
        Kaksi ihmistä kohtaa, antaa itsensä toisilleen ja kumpikin toivoo, että toinen pystyy antamaan kaikkensa.

• -lisbet
        seksissä on» kirjoitti:

”pointtia, joka siis tosiaan oli lähinnä se, että miksei suhde voi toimia ilman hyvää seksiä jos …”
        —se pointti onkin juuri tuo JOS
        Se mennee niin, että rakastuminen kyllä onnistuu ilman hyvää seksiä, mutta entäs sen jälkeen. Uskotko miehen jaksavan kymmeniä vuosia katsella sinun ”sooloseksiä ja hyvältä tuntuu”.

”pelottaa vaan ajatus siitä että parisuhteeni menisivät mönkään sen takia että mahdollisesti minua ei kiinnostaisikaan seksipuuhat niin paljoo, tai olisin huono siinä”
        —mitäpä tuollaista turhaan ennakolta pelkäämään. Kerrot vaan poikakaverillesi, ”että mahdollisesti minua ei kiinnostaisikaan seksipuuhat niin paljoo, tai olisin huono siinä”.
        Tuo ”huono siinä” taas on ihan omaa tyhmyyttä, huono on vain se joka ei halua tai viitsi olla hyvä. Jokainen normaali nainen voi oppia ja kehittyä huippuhyväksi jos todella haluaa.

Sitten vaan sovitte yhteistuumin, että kokeillaan yhdessä josko meillä sattuisi kiinnostamaan kumpaakin ”seksipuuhat niin paljoo” ja olenko ”huono siinä”.
        Usein parisuhteessa olevat haluavat yhteisiä lapsia ja se on hiukka hankalaa jos seksipuuhat ei kiinnosta.

okei asia selvä, en ole missään vaiheessa tuominnut seksin harrastamista kuten tää sun "puolustuspuhe" antaa ymmärtää:D kunhan MIETISKELIN koska olen KOKEMATON enkä siis vaan VOI TIETÄÄ!!
        eihän kukaan ole seppä syntyessään?!

• seksissä on»
        -lisbet kirjoitti:

okei asia selvä, en ole missään vaiheessa tuominnut seksin harrastamista kuten tää sun "puolustuspuhe" antaa ymmärtää:D kunhan MIETISKELIN koska olen KOKEMATON enkä siis vaan VOI TIETÄÄ!!

missä kohtaa olen väittänyt sinun tuominneen seksin harrastamisen. Olen niin tyhmä etten itse huomaa sellaista kirjoittaneeni?

kun tuntuu, että parisuhde ei voi toimia ilman sitä?
        minua ei kiinnostaisikaan seksipuuhat niin paljoo, tai olisin huono siinä. :D
        —no joo tiedätkö mitä tarkoittaa kontrollifriikki?
        Huono itsetunto teettää meillä kummallisia temppuja, mutta hyvä seksi helpottaa oloa.

• -lisbet
        seksissä on» kirjoitti:

missä kohtaa olen väittänyt sinun tuominneen seksin harrastamisen. Olen niin tyhmä etten itse huomaa sellaista kirjoittaneeni?

kun tuntuu, että parisuhde ei voi toimia ilman sitä?
        minua ei kiinnostaisikaan seksipuuhat niin paljoo, tai olisin huono siinä. :D
        —no joo tiedätkö mitä tarkoittaa kontrollifriikki?
        Huono itsetunto teettää meillä kummallisia temppuja, mutta hyvä seksi helpottaa oloa.

en tiedä, eikä tarvitse hermostua. anteeksi vain.

• ylämako
        alamaK kirjoitti:

Seksi on sellainen juttu, sen yksityisyyden takia, että vain kokeilemalla voit tietää, kukaan ei voi sinua kovin pitkälle auttaa (paitsi poikaystäväsi). Vanha sanonta "luonto vetää tikanpojan puuhun" pitää osittain paikkansa, seksi on jo meissä, sen pitää vain antaa tulla esiin.
        Jos jo rakastat kumppaniasi muista syistä, on Erittäin todennäköistä että myös seksinne on antoisaa. Kun on kunnioitusta ja ystävyyttä, puuttuu vain intohimo, ja suhde on täydellinen.
        Seksin voima on valtava, myönteisessä mielessä, kun annat sen vapautua. Nautinto johtaa vapautumiseen ja se johtaa taas nautintoon jne.
        Tietenkin ruumiin ja sielun rajoitukset vaikuttavat seksiin, pitää vain oppia tulemaan toimeen sillä mitä on käytettävissä. Älä usko kirjojen ja elokuvien antamaa kuvaa seksistä. Hyväksy itsesi ja kumppanisi sellaisenaan ilman liikoja vaatimuksia ja odotuksia.
        Kaksi ihmistä kohtaa, antaa itsensä toisilleen ja kumpikin toivoo, että toinen pystyy antamaan kaikkensa.

eipä taida onnistua sellainen temppu, että kontrollifriikki nainen opettaa (pakottaa) miehen onnelliseen parisuhteeseen ilman hyvää seksiä.

• -lisbet
        ylämako kirjoitti:

eipä taida onnistua sellainen temppu, että kontrollifriikki nainen opettaa (pakottaa) miehen onnelliseen parisuhteeseen ilman hyvää seksiä.

enmä tunne olevani kontrollifriikki. jos te pidätte sitä kontrollifriikkinä, että mua jännittää eka kerta niin huhhuh.
        uskonpa että aika montaa minun ikäistäni ja miksei nuorempiakin neitsyitä jännittää eka kerta, mutten ole kyllä sanonut ikinä että aikoisin pakottaa mieheni parisuhteeseen ilman seksiä.
        tässä nyt kyllä vähän eksytään aiheesta ja aletaan arvostelemaan minun henkilökohtaisia mietteitä ja tekemään niistä johtopäätöksiä, joten antaa olla.

• wilijami 91v
        -lisbet kirjoitti:

enmä tunne olevani kontrollifriikki. jos te pidätte sitä kontrollifriikkinä, että mua jännittää eka kerta niin huhhuh.
        uskonpa että aika montaa minun ikäistäni ja miksei nuorempiakin neitsyitä jännittää eka kerta, mutten ole kyllä sanonut ikinä että aikoisin pakottaa mieheni parisuhteeseen ilman seksiä.
        tässä nyt kyllä vähän eksytään aiheesta ja aletaan arvostelemaan minun henkilökohtaisia mietteitä ja tekemään niistä johtopäätöksiä, joten antaa olla.

on etelleen valamiina puhkaseen sut;))

• e.vertti

saada järkeviä vastauksia, koska aiheen vuoksi tänne valikoituu usein erinäiset "persoonatyypit" tarjoamaan lausuntojaan, humoristi wiljami esim:) Panen tähän erään toisella palstalla menevän jutun linkin, joka suoranaisesti ei tätä asiaa ole, mutta sivuaa tavallaan niin läheltä, niin ei tartte toistaa. Kiinnitä huomiota alkuperäisen kysyjän kommenttiin ja viimeiseen vastaukseen (tällä hetkellä) jutun lopussa.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9473487

MInusta tuntuu, että olet selväjärkisten joukkoa tässä ns.instant-viihteen maailmassa. Iässäsi on aivan tervettä ja luontaista ajatella juuri noin, kun teet. Et ota paineita siitä, mitä viihdehömpän ja osan miehistä mukaan pitäisi tehdä, vaan annat ajan kulua ja vähitellen itsekin huomaat, että ajatustapa ajan mukana ns.elää, ja vakautuu samalla. Nuorena miettii, että olenkohan kuin kaveritkin. Tulee helposti jännitettä sisäisen kehityksen ja "maailmanpaineen" välillä. Ja varmasti on vielä sokaistumattomia ja järkiohjautuvia ymmärryskykyisiä miestyyppejä vielä olemassa; joutuu vaan hakemaan, koska niitä on vähemmän kuin naisia ja tuo muu miessakki on niin näkyvänä tiellä... (tämä oli minun humooria)

• -lisbet

huh, KIITOS. en nyt väitä, että olisit ainoa asiallinen vastaaja tässä ketjussa, mutta kiitos silti tästä viestistä.:)
        olen kyllä huomannut ton, että noita tietynlaisia "persoonatyyppejä" valikoituu tänne palstalle. tässäkin keskustelussa nimenomaan ajauduttiin ihan muihin asioihin, kuin mitä minun alkuperäinen kysymykseni koski.
        mutta kyllähän siihen on osattava varautua, kun tämmöseen julkiseen paikkaan pistää viestiä..:)
        parit vastaajat eivät jostain syystä tunnu ymmärtävän sitä, että olen neitsyt, enkä voi mitenkään tietää miten hienolta seksi rakkaan (tai vähemmän rakkaan) kanssa tuntuu. kuitenkin alamaK:n vastaus avasi hiukan ajatuksiani ja sen tyyppisiä vastauksia kaipasinkin jättäessäni ensimmäisen viestin.
        kiitoskiitoskiitos, arvostan näitä!

• Vain tarvittaessa
        -lisbet kirjoitti:

huh, KIITOS. en nyt väitä, että olisit ainoa asiallinen vastaaja tässä ketjussa, mutta kiitos silti tästä viestistä.:)
        olen kyllä huomannut ton, että noita tietynlaisia "persoonatyyppejä" valikoituu tänne palstalle. tässäkin keskustelussa nimenomaan ajauduttiin ihan muihin asioihin, kuin mitä minun alkuperäinen kysymykseni koski.
        mutta kyllähän siihen on osattava varautua, kun tämmöseen julkiseen paikkaan pistää viestiä..:)
        parit vastaajat eivät jostain syystä tunnu ymmärtävän sitä, että olen neitsyt, enkä voi mitenkään tietää miten hienolta seksi rakkaan (tai vähemmän rakkaan) kanssa tuntuu. kuitenkin alamaK:n vastaus avasi hiukan ajatuksiani ja sen tyyppisiä vastauksia kaipasinkin jättäessäni ensimmäisen viestin.

Voin vakuuttaa ainakin omalta osaltani,ettei siinä ole mitään sen kummallisempaa kun muissakaan elämänalueissa. Seksiin kuuluu pelot,toiveet,fantasiat ja ennenkaikkea pettymykset. Periaateessa koko sexiin ei liity kun suvunjatkamisen vietti. Sitä ilman pärjää varsin mainiosti ja voi elää elämäänsä onnellisena ja tyytyväisenä ilman sitä. Ylimainostettua koko seksi!

• alamaK
        -lisbet kirjoitti:

Nimim. alamaK tässä kiittelee. Olen itse hiljattain päässyt poikuudestani, joten muistan vielä jotain noista tunteista, kun vielä olin kokematon. Tärkeimpiä juttuja on luottamus kumppaniin, ja se taitaa teillä olla kunnossa. Toinen tärkeä juttu on toisen ja itsensä hyväksyminen sellaisenaan. Viihteessä poika ja tyttö ovat yleensä valmiita, täydellinen pari ja osaavia kaikessa. Eihän se ole realismia, unohda se.
        Hyväksy oma ja toisen epätäydellisyys. Ota se haasteena, ja katso kuinka pitkälle ja korkealle pääsette omilla eväillänne, voitte yllättyä. Ei seksin aina tarvitse olla täydellistä samanaikaisine järisyttävine orgasmeineen.
        Valtaosin seksi on arkista ja vaatimatonta, siitä huolimatta ja ehkä juuri siksi niin tyydyttävää ja nautinnollista.
        Vielä, seksi ei ole vain yhdyntää. Yrittäkää häivyttää seksin ja muun elämän raja ja tehdä yhdessäolostanne kokonaisuudessaan eroottista. Sanat, kosketukset ja katseet riittävät luomaan eroottista jännitettä.

• Olet mitä ajattelet.

Mikäpä sen hienompaa, kun pitää seksiä pois parisuhteesta niin kauan kun on tarve lisääntyä ja saada lapsia?

Olen mies ja tiedän miten suurin osa miehistä valitsee kumppaninsa vaikka toista sanoisivat. Olen ollut joskus hyvin seksuaallinen ihminen, kunnes tajusin, ettei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Itseasiassa seksi on suurin syy parisuhteiden ja rakkauden epäonnistumiseen. Seksi kontrolloi miestä, mies ei seksiä ja tämän tietää kaikki miehet jotka ovat seksuaallisesti edes hieman aktiivisia tai sitä sokeammat eivät edes tajua (tarkoitan myös likaisia ajatuksia).

Ite olen aloittanut selibaatin jonkin aika sitten ja voin kertoa, että en ennen ole ollut onnellisempi ja tähän kenelläkään joka ei ole kokennur itse ei ole mitään sanomista, koska ei silloin todellakaan tiedä. Miehet mieli on viikon vetämätöntä vessanpönttöäkin likaisempi.

En tyrkytä, mutta suosittelen sinulle ja poikaystävällesi pientä koettelemusta, jossa lupautuisitte toisillenne, että ette harrastaisi seksiä ennen kuin olette varmoja rakkaudestanne. Tällä tavoin voidaan puntaroida rakastatteko oikeasti toisianne vai onko seksinhimo rakkauttakin tärkeämpi.

Vielä astetta vaikeampi, mutta moninverroin vielä arvokkaampi rakkausuhteelle puntarointi on se, jos masturbaatiostakin pääsisitte eroon yhdessä. Ei edes alettaisi riisua ihmistä ajatuksissanne ja olisitte kummatkin täysin selibaatissa kunnes olette lupautuneet toisillenne aitoa ja puhdasta rakkautta. Aluksi se voi olla vaikeaa, mutta se helpottuu jopa muutamassa viikossa.

Ihmisille jotka ajattelevat tavoin "Seksi on luonnollista niin se ei ole väärin" kuinka apina ihminen voi olla.. Onko teidän mielestä kaikki luonnollinen oikein? Katsokaa eläinmaailmaa ja ajatelkaa jos ihmiset eläisivät sillä tavoin. Siinä teille luonnollista..

..vielä ne jotka puristelee päätään tai nauraa mielessään tätä lukiessanne, miettikääpä pitkään vielä ajatuksianne ennen kuin voitte edes hitusen ymmärtää elämää ja sen oikeita koko elämänne kestoisia nautintoja, eikä kahden sekunnin mitättömiä orgasmeja. Ymmärään hyvin miksi käyttäydytte näin, koska itse olisin käyttäytynyt muutama vuosi taaksepäin samanlailla..

Nämä on neuvoja ihmiseltä joka on kokenut erittäin seksuaallista elämää ja myös seksuaalitonta elämää. Oma kokemus on 10000x tietoa arvokkaampi..
      Kun Ihminen itse päättää mitä tekee mielellään ja kehollaan, eikä minkäänlaiset himot, silloin voi ehkä tajutakkin muutaman kaikkea maailman rahaa tai seksinautintoja arvokkaampia asioita. Vink vink.. ;)

• Sama henkilö

Jos ihminen haluaa antaa kumppanilleen seksistä iloa, niin eipä sekään ole mitään rakkauden osoitusta vaan saldon keräämistä. Se on rakkauden osoitusta jos ei tarvitse tälläisiä osoituksia vaan aidosti rakastaa. Jos ei tajuisesti niin alitajuisesti Ihminen haluaa, että toinen saa nauttia sinun seksitaidoistasi ja aina mitä paremmat seksitaidot varmistat, ettei kumppanisi jättäisi sinua sen takia ettet ole hyvä sängyssä. Jos on edes hieman aitoa rakkautta, tapaturman sattuessa jos kumppanisi ei kykene enään seksiin et edes mieti hänen jättämistä..

• yksi linkki

toiselta palstalta, mikä sivuaa aloittamaasi aihetta.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9495332
      Taustaksi sen verran, että aloitus siinä ei ole kovinkaan kiinnostava (ehkä tilapäisen kyynisyyden puuskassa suoritettua toissijaisilla seikoilla teoretisointia, ja jotenkin vaikeaselkoista sellaista :)
      mutta myöhemmin superneitsyt-nimimerkin vastaukset ja niiden kommentti sisältävät yhdessä eri puolilta katsottuja näkökohtia asiaan. Voi halutessaan vilkaista

• deeku.

Ei siin mitään hienoa olekaan, kyl nousuhumala voittaa 95% orgasmeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2891
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2730
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2082
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1695
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1483
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      181
      1430
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      111
      1401
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      139
      1355
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1181
    Aihe