Vieläkö täällä on

hummeriheippa

huuhaata?

38

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun puhutaan nyt asiaa ja asiat halki.:)
      Minä en salli sellaista, että tuolla habbossa on aikuiset ihmiset mellastamassa omien lasten kustannuksella.
      Asia pitää tutkia, siinä on huuhaat kaukana. Onneksi tuo maruzella toi asian päivänvaloon.

      • hummeriheippa

        En kattonut ketjua kun ajattelin, että se on taas joku herja tai vääntömomentti.
        Ilman muuta epävääristymät on syytä syynätä jos sellaisia on. Huuhaa on erikseen.


      • hummeriheippa kirjoitti:

        En kattonut ketjua kun ajattelin, että se on taas joku herja tai vääntömomentti.
        Ilman muuta epävääristymät on syytä syynätä jos sellaisia on. Huuhaa on erikseen.

        vaikka moni juttu liittyykin toisiinsa, kuten tässä elämässä yleensäkin.:)
        Mutta lapset on sellainen alue, johon koskettaessa saa minusta karhun esille ja vihaisen sellaisen.


      • hummeriheippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        vaikka moni juttu liittyykin toisiinsa, kuten tässä elämässä yleensäkin.:)
        Mutta lapset on sellainen alue, johon koskettaessa saa minusta karhun esille ja vihaisen sellaisen.

        Jos tarve on.


      • hummeriheippa kirjoitti:

        Jos tarve on.

        pidän aluetta koskemattomana siipieni suojeluksessa olevana ja siihen koskeminen tavalla tai toisella saa niskakarvat pystyyn ja minusta tulee perseelle ammuttu karhuemo.;)


      • hummeriheippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        pidän aluetta koskemattomana siipieni suojeluksessa olevana ja siihen koskeminen tavalla tai toisella saa niskakarvat pystyyn ja minusta tulee perseelle ammuttu karhuemo.;)

        että se on voinut joskus siellä olla jäsenenä ja pelaillut, eikös Seppo ollut nuori? ja jäänyt sinne listoille. Mutta joku taisi väläyttää että on tuoreita kirjautumisia?
        En tiiä. Ennen selvitystä ?


      • hummeriheippa kirjoitti:

        että se on voinut joskus siellä olla jäsenenä ja pelaillut, eikös Seppo ollut nuori? ja jäänyt sinne listoille. Mutta joku taisi väläyttää että on tuoreita kirjautumisia?
        En tiiä. Ennen selvitystä ?

        näemmä oli kirjautunut aivan vasta sinne, joten piip piip...hälyt soi...
        Mutta ei jaksa murehtia noista ongelmaihmisistä enää, nyt voi huuhailla tai mennä nukkumaan.;)


    • Ai, joko ne/me on pilannu habonkin.. jotain rajaa..

      • hummeriheippa

        parranajokonneetkin ko loppus patterit.



      • hummeriheippa kirjoitti:

        parranajokonneetkin ko loppus patterit.

        kohtpuoliin mään miekii.. paan silimät kiinni ja mietin, mitä kivvoo sitä huomenna töis tekis.. ja sit myö kiännän kylykee.. ja sit mie kiännän kylykee taas.. sit mie kirroon ankarast.. ja kiännän taas kylykee;)


      • hummeriheippa
        a-v kirjoitti:

        kohtpuoliin mään miekii.. paan silimät kiinni ja mietin, mitä kivvoo sitä huomenna töis tekis.. ja sit myö kiännän kylykee.. ja sit mie kiännän kylykee taas.. sit mie kirroon ankarast.. ja kiännän taas kylykee;)

        kyljyksen kääntöä koko viikonloppu. Jätä rakoa että ehdit huuhaileen muutaman sanan jossakin välissä:)


      • hummeriheippa kirjoitti:

        kyljyksen kääntöä koko viikonloppu. Jätä rakoa että ehdit huuhaileen muutaman sanan jossakin välissä:)

        ohan miul laksiäteine vappaa-aeka..
        (Mä luulen et pian joku murre-asiantuntija lähettää tappajat mun perään..)


      • bar.sinistra kirjoitti:

        mennä minnekään, edes pois vaikka tuo ylöspidon ongelmalaps poisteleekin mun viestejä ketjuista;)
        Meksikon pikajuna, osat 1 ja 2
        http://www.youtube.com/watch?v=jp0mXrPRzyU&feature=related

        Et kai oo ajellu mootorbaatilla sen yli kun se on ollu Airistolla aamu-uinnilla? Ja siitä sitte suivaantunu ku tuli klotti ottaan?


      • hummeriheippa
        a-v kirjoitti:

        ohan miul laksiäteine vappaa-aeka..
        (Mä luulen et pian joku murre-asiantuntija lähettää tappajat mun perään..)

        Hieman voisi olla petraamista sanoissa, vaek on se meikälläkin loitontunut kun on jo vuosikymmeniä liikkunut erilaisilla muilla murre-alueilla, niin alkuperäinen jää kauemmaksi ja kauemmaksi. Alkaa puhe olla sellaista sekamelkkaa (melkkaa) ettei tiiä ittekään.


      • a-v kirjoitti:

        kohtpuoliin mään miekii.. paan silimät kiinni ja mietin, mitä kivvoo sitä huomenna töis tekis.. ja sit myö kiännän kylykee.. ja sit mie kiännän kylykee taas.. sit mie kirroon ankarast.. ja kiännän taas kylykee;)

        meen nyt tai kohta.;)
        Ja kiännän kylykee sit huomenna ja myös sitten taas...sit kun sä kirroot, niin mie kiännän kylykee heh.;)


      • a-v kirjoitti:

        Et kai oo ajellu mootorbaatilla sen yli kun se on ollu Airistolla aamu-uinnilla? Ja siitä sitte suivaantunu ku tuli klotti ottaan?

        sillä on vain teiniiän ongelmia, tai sit hää on huomannu ettei multa olekaan poistettu viesejä tarpeek niinko muutamalta muulta rekatulta;))
        Tämän syksyn viimeinen Airiston reissu oli Rudolfinan viimeinen risteily, ei parantunu ottaa soppaa lautaselle;))


      • hummeriheippa kirjoitti:

        Hieman voisi olla petraamista sanoissa, vaek on se meikälläkin loitontunut kun on jo vuosikymmeniä liikkunut erilaisilla muilla murre-alueilla, niin alkuperäinen jää kauemmaksi ja kauemmaksi. Alkaa puhe olla sellaista sekamelkkaa (melkkaa) ettei tiiä ittekään.

        välil kainuun murretta sujuvast.;)
        Se meikä meikä...en tiiä mist se on tänne tullunna, mutta tiäl se on ja pyssyy se meikä.;)


      • hummeriheippa kirjoitti:

        Hieman voisi olla petraamista sanoissa, vaek on se meikälläkin loitontunut kun on jo vuosikymmeniä liikkunut erilaisilla muilla murre-alueilla, niin alkuperäinen jää kauemmaksi ja kauemmaksi. Alkaa puhe olla sellaista sekamelkkaa (melkkaa) ettei tiiä ittekään.

        aika puhtaastikin, luulisin;)
        Mut savvooha mie en uo koskaa osanna.. ja voip hyvinnii olla etten myö koskaa opikkaa;) Siltä se ainakin vaikuttaa..


      • a-v kirjoitti:

        ohan miul laksiäteine vappaa-aeka..
        (Mä luulen et pian joku murre-asiantuntija lähettää tappajat mun perään..)

        mee veskiin yöksi piiloon.;)
        Laksiainen on helemikuussa vasta...eikun vihta.;)


      • hummeriheippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        meen nyt tai kohta.;)
        Ja kiännän kylykee sit huomenna ja myös sitten taas...sit kun sä kirroot, niin mie kiännän kylykee heh.;)

        pois kun on tämäkin ilta tullut nähtyä "laidasta laitaan".

        Odotellaan sitä viikonloppua seuraavaksi. Onko lumisotaa ilmassa, vai pakastaako niin ettei palloja synny.
        Hyv yöt vaan.


      • a-v kirjoitti:

        aika puhtaastikin, luulisin;)
        Mut savvooha mie en uo koskaa osanna.. ja voip hyvinnii olla etten myö koskaa opikkaa;) Siltä se ainakin vaikuttaa..

        siulle sutjakkaasti savvoo, kunhan tuun sinne asumaan puoleks vuotta sun luo...minä kun en lähe nuin kauas parin päivän takkii.;)


      • hummeriheippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        välil kainuun murretta sujuvast.;)
        Se meikä meikä...en tiiä mist se on tänne tullunna, mutta tiäl se on ja pyssyy se meikä.;)

        on myös karjalata.


      • a-v kirjoitti:

        aika puhtaastikin, luulisin;)
        Mut savvooha mie en uo koskaa osanna.. ja voip hyvinnii olla etten myö koskaa opikkaa;) Siltä se ainakin vaikuttaa..

        savvoo huasta ko meikää riapoo korvista. Oun sen verta savomän jotta kohta kalakukko rapisee.


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        meen nyt tai kohta.;)
        Ja kiännän kylykee sit huomenna ja myös sitten taas...sit kun sä kirroot, niin mie kiännän kylykee heh.;)

        kiännetää aena rinnakkaen.. tai jos ei ihan rinnakkaen niin kiännetään kumminki;)


      • hummeriheippa kirjoitti:

        on myös karjalata.

        kainuulaiset on puoliksi sieltä karjalast...miekun oon savosta, niin meillä puhuttiin myö ja työ...ja hyö...ja yökin välillä:;)


      • LaardiBee kirjoitti:

        savvoo huasta ko meikää riapoo korvista. Oun sen verta savomän jotta kohta kalakukko rapisee.

        tappajoo laeta miun perrään..? Jos et laeta nii emmie sitte piittoo;)


      • hummeriheippa kirjoitti:

        pois kun on tämäkin ilta tullut nähtyä "laidasta laitaan".

        Odotellaan sitä viikonloppua seuraavaksi. Onko lumisotaa ilmassa, vai pakastaako niin ettei palloja synny.
        Hyv yöt vaan.

        yökylään viikonloppuna ja siellä haukutaan ukkoja perinteisesti naisten saunaillassa.:D


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        siulle sutjakkaasti savvoo, kunhan tuun sinne asumaan puoleks vuotta sun luo...minä kun en lähe nuin kauas parin päivän takkii.;)

        puhunki tojenperrää mallikkaast! Kosk sie tuut? Paanks mie jo pannun turajammaa?;) Nisua ei uo mut äkkiäkös mie pyörähä eibiisiillä ja sit on nisuu;)


      • a-v kirjoitti:

        kiännetää aena rinnakkaen.. tai jos ei ihan rinnakkaen niin kiännetään kumminki;)

        kiänny aina rinnakkain...jos esteitä on tiällä tiellä kohtalon...noin se män.;))


      • a-v kirjoitti:

        puhunki tojenperrää mallikkaast! Kosk sie tuut? Paanks mie jo pannun turajammaa?;) Nisua ei uo mut äkkiäkös mie pyörähä eibiisiillä ja sit on nisuu;)

        tulille jo valmiiksi....olen siellä puolen vuoden päästä.;)
        Mä voi pikaisesti leipasta nisut, mut hommeessa ne suattaa olla sinne päästyäni...mut myö kun ollaan viisaita, enemmän kuin moni muu, niin kerätään hommeet piältä pois ja laitetaan nisu kahviin likkoomaan.:)


      • bar.sinistra kirjoitti:

        sillä on vain teiniiän ongelmia, tai sit hää on huomannu ettei multa olekaan poistettu viesejä tarpeek niinko muutamalta muulta rekatulta;))
        Tämän syksyn viimeinen Airiston reissu oli Rudolfinan viimeinen risteily, ei parantunu ottaa soppaa lautaselle;))

        Viestejä tulee ja viestejä (varsinkin) menee.. se on niin pientä kuitenkin.. mut pienimieliselle ihmiselle toikin on suuri asia. Tuntekaamme myötätuntoa;)


      • a-v kirjoitti:

        tappajoo laeta miun perrään..? Jos et laeta nii emmie sitte piittoo;)

        ko mie lähetä semmottise 25-äijäse hanuriporukan ko luikauttelloo Severi Suhosen parraat kolomeen kertoon ja viel eestaas.


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        tulille jo valmiiksi....olen siellä puolen vuoden päästä.;)
        Mä voi pikaisesti leipasta nisut, mut hommeessa ne suattaa olla sinne päästyäni...mut myö kun ollaan viisaita, enemmän kuin moni muu, niin kerätään hommeet piältä pois ja laitetaan nisu kahviin likkoomaan.:)

        Niihä myö tehhäänki! Hyvi lionnu nisu o parempoo ku uus;)


      • LaardiBee kirjoitti:

        ko mie lähetä semmottise 25-äijäse hanuriporukan ko luikauttelloo Severi Suhosen parraat kolomeen kertoon ja viel eestaas.

        tae ehkä myö laetan vuan korvatulupat.. tuplana;)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        kiänny aina rinnakkain...jos esteitä on tiällä tiellä kohtalon...noin se män.;))

        siul ja muillekkii.. pallaillaa asijaa myöhemmi;)


    • kun palsta on paska.

    • demoniiih

      ...Ei vieläkään...Ei ainakaan vuoteen oikiaa huuhaata, mikäli uskomme huuhaan kirjoituksia...Ja miksi emme uskoisi..painettua sanaa...;o)...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe