Vieläkö täällä on

hummeriheippa

huuhaata?

38

349

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun puhutaan nyt asiaa ja asiat halki.:)
      Minä en salli sellaista, että tuolla habbossa on aikuiset ihmiset mellastamassa omien lasten kustannuksella.
      Asia pitää tutkia, siinä on huuhaat kaukana. Onneksi tuo maruzella toi asian päivänvaloon.

      • hummeriheippa

        En kattonut ketjua kun ajattelin, että se on taas joku herja tai vääntömomentti.
        Ilman muuta epävääristymät on syytä syynätä jos sellaisia on. Huuhaa on erikseen.


      • hummeriheippa kirjoitti:

        En kattonut ketjua kun ajattelin, että se on taas joku herja tai vääntömomentti.
        Ilman muuta epävääristymät on syytä syynätä jos sellaisia on. Huuhaa on erikseen.

        vaikka moni juttu liittyykin toisiinsa, kuten tässä elämässä yleensäkin.:)
        Mutta lapset on sellainen alue, johon koskettaessa saa minusta karhun esille ja vihaisen sellaisen.


      • hummeriheippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        vaikka moni juttu liittyykin toisiinsa, kuten tässä elämässä yleensäkin.:)
        Mutta lapset on sellainen alue, johon koskettaessa saa minusta karhun esille ja vihaisen sellaisen.

        Jos tarve on.


      • hummeriheippa kirjoitti:

        Jos tarve on.

        pidän aluetta koskemattomana siipieni suojeluksessa olevana ja siihen koskeminen tavalla tai toisella saa niskakarvat pystyyn ja minusta tulee perseelle ammuttu karhuemo.;)


      • hummeriheippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        pidän aluetta koskemattomana siipieni suojeluksessa olevana ja siihen koskeminen tavalla tai toisella saa niskakarvat pystyyn ja minusta tulee perseelle ammuttu karhuemo.;)

        että se on voinut joskus siellä olla jäsenenä ja pelaillut, eikös Seppo ollut nuori? ja jäänyt sinne listoille. Mutta joku taisi väläyttää että on tuoreita kirjautumisia?
        En tiiä. Ennen selvitystä ?


      • hummeriheippa kirjoitti:

        että se on voinut joskus siellä olla jäsenenä ja pelaillut, eikös Seppo ollut nuori? ja jäänyt sinne listoille. Mutta joku taisi väläyttää että on tuoreita kirjautumisia?
        En tiiä. Ennen selvitystä ?

        näemmä oli kirjautunut aivan vasta sinne, joten piip piip...hälyt soi...
        Mutta ei jaksa murehtia noista ongelmaihmisistä enää, nyt voi huuhailla tai mennä nukkumaan.;)


    • Ai, joko ne/me on pilannu habonkin.. jotain rajaa..

      • hummeriheippa

        parranajokonneetkin ko loppus patterit.



      • hummeriheippa kirjoitti:

        parranajokonneetkin ko loppus patterit.

        kohtpuoliin mään miekii.. paan silimät kiinni ja mietin, mitä kivvoo sitä huomenna töis tekis.. ja sit myö kiännän kylykee.. ja sit mie kiännän kylykee taas.. sit mie kirroon ankarast.. ja kiännän taas kylykee;)


      • hummeriheippa
        a-v kirjoitti:

        kohtpuoliin mään miekii.. paan silimät kiinni ja mietin, mitä kivvoo sitä huomenna töis tekis.. ja sit myö kiännän kylykee.. ja sit mie kiännän kylykee taas.. sit mie kirroon ankarast.. ja kiännän taas kylykee;)

        kyljyksen kääntöä koko viikonloppu. Jätä rakoa että ehdit huuhaileen muutaman sanan jossakin välissä:)


      • hummeriheippa kirjoitti:

        kyljyksen kääntöä koko viikonloppu. Jätä rakoa että ehdit huuhaileen muutaman sanan jossakin välissä:)

        ohan miul laksiäteine vappaa-aeka..
        (Mä luulen et pian joku murre-asiantuntija lähettää tappajat mun perään..)


      • bar.sinistra kirjoitti:

        mennä minnekään, edes pois vaikka tuo ylöspidon ongelmalaps poisteleekin mun viestejä ketjuista;)
        Meksikon pikajuna, osat 1 ja 2
        http://www.youtube.com/watch?v=jp0mXrPRzyU&feature=related

        Et kai oo ajellu mootorbaatilla sen yli kun se on ollu Airistolla aamu-uinnilla? Ja siitä sitte suivaantunu ku tuli klotti ottaan?


      • hummeriheippa
        a-v kirjoitti:

        ohan miul laksiäteine vappaa-aeka..
        (Mä luulen et pian joku murre-asiantuntija lähettää tappajat mun perään..)

        Hieman voisi olla petraamista sanoissa, vaek on se meikälläkin loitontunut kun on jo vuosikymmeniä liikkunut erilaisilla muilla murre-alueilla, niin alkuperäinen jää kauemmaksi ja kauemmaksi. Alkaa puhe olla sellaista sekamelkkaa (melkkaa) ettei tiiä ittekään.


      • a-v kirjoitti:

        kohtpuoliin mään miekii.. paan silimät kiinni ja mietin, mitä kivvoo sitä huomenna töis tekis.. ja sit myö kiännän kylykee.. ja sit mie kiännän kylykee taas.. sit mie kirroon ankarast.. ja kiännän taas kylykee;)

        meen nyt tai kohta.;)
        Ja kiännän kylykee sit huomenna ja myös sitten taas...sit kun sä kirroot, niin mie kiännän kylykee heh.;)


      • a-v kirjoitti:

        Et kai oo ajellu mootorbaatilla sen yli kun se on ollu Airistolla aamu-uinnilla? Ja siitä sitte suivaantunu ku tuli klotti ottaan?

        sillä on vain teiniiän ongelmia, tai sit hää on huomannu ettei multa olekaan poistettu viesejä tarpeek niinko muutamalta muulta rekatulta;))
        Tämän syksyn viimeinen Airiston reissu oli Rudolfinan viimeinen risteily, ei parantunu ottaa soppaa lautaselle;))


      • hummeriheippa kirjoitti:

        Hieman voisi olla petraamista sanoissa, vaek on se meikälläkin loitontunut kun on jo vuosikymmeniä liikkunut erilaisilla muilla murre-alueilla, niin alkuperäinen jää kauemmaksi ja kauemmaksi. Alkaa puhe olla sellaista sekamelkkaa (melkkaa) ettei tiiä ittekään.

        välil kainuun murretta sujuvast.;)
        Se meikä meikä...en tiiä mist se on tänne tullunna, mutta tiäl se on ja pyssyy se meikä.;)


      • hummeriheippa kirjoitti:

        Hieman voisi olla petraamista sanoissa, vaek on se meikälläkin loitontunut kun on jo vuosikymmeniä liikkunut erilaisilla muilla murre-alueilla, niin alkuperäinen jää kauemmaksi ja kauemmaksi. Alkaa puhe olla sellaista sekamelkkaa (melkkaa) ettei tiiä ittekään.

        aika puhtaastikin, luulisin;)
        Mut savvooha mie en uo koskaa osanna.. ja voip hyvinnii olla etten myö koskaa opikkaa;) Siltä se ainakin vaikuttaa..


      • a-v kirjoitti:

        ohan miul laksiäteine vappaa-aeka..
        (Mä luulen et pian joku murre-asiantuntija lähettää tappajat mun perään..)

        mee veskiin yöksi piiloon.;)
        Laksiainen on helemikuussa vasta...eikun vihta.;)


      • hummeriheippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        meen nyt tai kohta.;)
        Ja kiännän kylykee sit huomenna ja myös sitten taas...sit kun sä kirroot, niin mie kiännän kylykee heh.;)

        pois kun on tämäkin ilta tullut nähtyä "laidasta laitaan".

        Odotellaan sitä viikonloppua seuraavaksi. Onko lumisotaa ilmassa, vai pakastaako niin ettei palloja synny.
        Hyv yöt vaan.


      • a-v kirjoitti:

        aika puhtaastikin, luulisin;)
        Mut savvooha mie en uo koskaa osanna.. ja voip hyvinnii olla etten myö koskaa opikkaa;) Siltä se ainakin vaikuttaa..

        siulle sutjakkaasti savvoo, kunhan tuun sinne asumaan puoleks vuotta sun luo...minä kun en lähe nuin kauas parin päivän takkii.;)


      • hummeriheippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        välil kainuun murretta sujuvast.;)
        Se meikä meikä...en tiiä mist se on tänne tullunna, mutta tiäl se on ja pyssyy se meikä.;)

        on myös karjalata.


      • a-v kirjoitti:

        aika puhtaastikin, luulisin;)
        Mut savvooha mie en uo koskaa osanna.. ja voip hyvinnii olla etten myö koskaa opikkaa;) Siltä se ainakin vaikuttaa..

        savvoo huasta ko meikää riapoo korvista. Oun sen verta savomän jotta kohta kalakukko rapisee.


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        meen nyt tai kohta.;)
        Ja kiännän kylykee sit huomenna ja myös sitten taas...sit kun sä kirroot, niin mie kiännän kylykee heh.;)

        kiännetää aena rinnakkaen.. tai jos ei ihan rinnakkaen niin kiännetään kumminki;)


      • hummeriheippa kirjoitti:

        on myös karjalata.

        kainuulaiset on puoliksi sieltä karjalast...miekun oon savosta, niin meillä puhuttiin myö ja työ...ja hyö...ja yökin välillä:;)


      • LaardiBee kirjoitti:

        savvoo huasta ko meikää riapoo korvista. Oun sen verta savomän jotta kohta kalakukko rapisee.

        tappajoo laeta miun perrään..? Jos et laeta nii emmie sitte piittoo;)


      • hummeriheippa kirjoitti:

        pois kun on tämäkin ilta tullut nähtyä "laidasta laitaan".

        Odotellaan sitä viikonloppua seuraavaksi. Onko lumisotaa ilmassa, vai pakastaako niin ettei palloja synny.
        Hyv yöt vaan.

        yökylään viikonloppuna ja siellä haukutaan ukkoja perinteisesti naisten saunaillassa.:D


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        siulle sutjakkaasti savvoo, kunhan tuun sinne asumaan puoleks vuotta sun luo...minä kun en lähe nuin kauas parin päivän takkii.;)

        puhunki tojenperrää mallikkaast! Kosk sie tuut? Paanks mie jo pannun turajammaa?;) Nisua ei uo mut äkkiäkös mie pyörähä eibiisiillä ja sit on nisuu;)


      • a-v kirjoitti:

        kiännetää aena rinnakkaen.. tai jos ei ihan rinnakkaen niin kiännetään kumminki;)

        kiänny aina rinnakkain...jos esteitä on tiällä tiellä kohtalon...noin se män.;))


      • a-v kirjoitti:

        puhunki tojenperrää mallikkaast! Kosk sie tuut? Paanks mie jo pannun turajammaa?;) Nisua ei uo mut äkkiäkös mie pyörähä eibiisiillä ja sit on nisuu;)

        tulille jo valmiiksi....olen siellä puolen vuoden päästä.;)
        Mä voi pikaisesti leipasta nisut, mut hommeessa ne suattaa olla sinne päästyäni...mut myö kun ollaan viisaita, enemmän kuin moni muu, niin kerätään hommeet piältä pois ja laitetaan nisu kahviin likkoomaan.:)


      • bar.sinistra kirjoitti:

        sillä on vain teiniiän ongelmia, tai sit hää on huomannu ettei multa olekaan poistettu viesejä tarpeek niinko muutamalta muulta rekatulta;))
        Tämän syksyn viimeinen Airiston reissu oli Rudolfinan viimeinen risteily, ei parantunu ottaa soppaa lautaselle;))

        Viestejä tulee ja viestejä (varsinkin) menee.. se on niin pientä kuitenkin.. mut pienimieliselle ihmiselle toikin on suuri asia. Tuntekaamme myötätuntoa;)


      • a-v kirjoitti:

        tappajoo laeta miun perrään..? Jos et laeta nii emmie sitte piittoo;)

        ko mie lähetä semmottise 25-äijäse hanuriporukan ko luikauttelloo Severi Suhosen parraat kolomeen kertoon ja viel eestaas.


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        tulille jo valmiiksi....olen siellä puolen vuoden päästä.;)
        Mä voi pikaisesti leipasta nisut, mut hommeessa ne suattaa olla sinne päästyäni...mut myö kun ollaan viisaita, enemmän kuin moni muu, niin kerätään hommeet piältä pois ja laitetaan nisu kahviin likkoomaan.:)

        Niihä myö tehhäänki! Hyvi lionnu nisu o parempoo ku uus;)


      • LaardiBee kirjoitti:

        ko mie lähetä semmottise 25-äijäse hanuriporukan ko luikauttelloo Severi Suhosen parraat kolomeen kertoon ja viel eestaas.

        tae ehkä myö laetan vuan korvatulupat.. tuplana;)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        kiänny aina rinnakkain...jos esteitä on tiällä tiellä kohtalon...noin se män.;))

        siul ja muillekkii.. pallaillaa asijaa myöhemmi;)


    • kun palsta on paska.

    • demoniiih

      ...Ei vieläkään...Ei ainakaan vuoteen oikiaa huuhaata, mikäli uskomme huuhaan kirjoituksia...Ja miksi emme uskoisi..painettua sanaa...;o)...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1974
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1592
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1544
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1408
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      20
      1281
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1015
    Aihe