UUDEHKOJA YRITTÄJIÄ ITÄ-UUDELLAMAALLA !

Late Lapista.

8

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fagtamiäs

      Tunge puikulaperuna perseesees,ja juo tappavaa konjakki-liuotinta ja kiljuu kyytipojaks.

    • ilmaista ja stydimpää, ettei ihan heti, eikä muutenkaan
      takaisin tulla. Pohjoismaiden yhteistyö silläkin saralla
      pitänee "solttujamme" Afgassa vielä parikin tovia..

      Saunaolut Ky.

    • yksityisyrittäjä

      Sekoiteta asioita.Eikös se istuttaminen ja maanviljely ole sama asia,ELI KESKUSTAN ASIALLA JÄLLEEN.Ja tähän vielä loppukaneetiksi : ETELÄ-SUOMI ON AINA JA KOKO-AJAN MAKSANUT MAANVILJELIJÖIDEN JA PORONHOITAJIEN PALKAT JA ELÄKKEET !!!!!!

      • tuupa-ukko

        kehuko koko Suomen ylläpitämisellänny. Jos myö syrjäsuomen asukkaat heittäyvytään kokonaan teiän varraan niin hukka meiät perii. On nuo etelän immeiset kovii kehumaan ihteesä ja kunniin koppoomisessa itelleen. Mitenkäs ne Helsingin asunnottomat on hoijettu, jokos ne kaikki on asutettu ja muutennii kööhät rikastettu kun tunnutta niin huolta tästäi syrjäsuomesta kantavan. Eeköhän meiän ois syytä soutoo tätä ruuhta vähän smmaan suuntaan kun tuntuu tuo tappihi kaonneen tästä vekottimesta ja vettä(velkaa) tulloo niin pahkeisesti jotta kiire ois jo rantaan tahi johonnii matalikkoon jottei jiähä veen varraan kokonaan.


      • Late Lapista.
        tuupa-ukko kirjoitti:

        kehuko koko Suomen ylläpitämisellänny. Jos myö syrjäsuomen asukkaat heittäyvytään kokonaan teiän varraan niin hukka meiät perii. On nuo etelän immeiset kovii kehumaan ihteesä ja kunniin koppoomisessa itelleen. Mitenkäs ne Helsingin asunnottomat on hoijettu, jokos ne kaikki on asutettu ja muutennii kööhät rikastettu kun tunnutta niin huolta tästäi syrjäsuomesta kantavan. Eeköhän meiän ois syytä soutoo tätä ruuhta vähän smmaan suuntaan kun tuntuu tuo tappihi kaonneen tästä vekottimesta ja vettä(velkaa) tulloo niin pahkeisesti jotta kiire ois jo rantaan tahi johonnii matalikkoon jottei jiähä veen varraan kokonaan.

        Siinäpäs tuli Tuuba-ukolta asiat sanottua kertalinttuulla, ja juuri niin kuin ne ovatkin !
        Helsingissä on asunnottomia virallisestikin yli 4000 ja sossuavustuksillakin elelee jo noin 40 000 perhettä,
        näiden hesalaisten huppailijoiden teatteri ja opperalippujakin me sponsoroimme, yli 200 eurolla per piljetti, joten eivätpäs ole hesan homppelit saaneet omiakaan asioitaan kuntoon !
        Joten turha on kehua jotta auttavat meitäkin täällä maakunnissa! Se kehuminen on kyllä vankkaa huuhaata ja PROBAKANDAA ! Homppelien, somppujen ja muiden mutiaisten hyysäyksellä kun ei tuloja synny! VALITETTAVASTI !

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9443593


        Late Lapista. Lappi itsenäiseksi Ry ! Lapin osasto !


      • yksityisyrittäjä
        Late Lapista. kirjoitti:

        Siinäpäs tuli Tuuba-ukolta asiat sanottua kertalinttuulla, ja juuri niin kuin ne ovatkin !
        Helsingissä on asunnottomia virallisestikin yli 4000 ja sossuavustuksillakin elelee jo noin 40 000 perhettä,
        näiden hesalaisten huppailijoiden teatteri ja opperalippujakin me sponsoroimme, yli 200 eurolla per piljetti, joten eivätpäs ole hesan homppelit saaneet omiakaan asioitaan kuntoon !
        Joten turha on kehua jotta auttavat meitäkin täällä maakunnissa! Se kehuminen on kyllä vankkaa huuhaata ja PROBAKANDAA ! Homppelien, somppujen ja muiden mutiaisten hyysäyksellä kun ei tuloja synny! VALITETTAVASTI !

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9443593


        Late Lapista. Lappi itsenäiseksi Ry ! Lapin osasto !

        Ympäripyöreä palaute.Mutta tästä hyysäyksestä puheenollen,senhän aloittivat vasemmisto.SDP jne. Se on vaan kasvanut käsittämättömiin mittasuhteissiin.SOSIALISMI ON TOISTEN SIIVELLÄ ELÄMISTÄ.Asia joka on täyttä totta.Eihän N-Liiton aikainen systeemi opettanut muuta kuin ryöstää ja varastaa kaiken valtiolta/yhteiskunnalta.


      • istuttaminen ja

        maanviljely sama asia. Taidat viljellä kessua siellä takahuoneesi nurkassa ja sekin on maanviljelyä ? Jospa olisit hieman tarkempi kun ne suurimmat äänimäärät ovat juuri täältä Etelä-Suomesta. Perkele ja suurimmat rosvot ovat juuri täältä.. Omahyväisiä pikkupaskiaisia ja luusereita. Mutta suuri luuta lakaisee eduskunnan kevätpuolella.



        Terv. tiehöylänkuljettaja Pellingistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe