FAGTAA PENTTILÄN RISTOLTA HESALAISILLE !

Late Lapista.

http://www.pohjolansanomat.fi/cs/Satellite/Talous/1194655616023/artikkeli/risto ej penttila lappi on suomen kiina.html

Minä olen aina sanonut jotta Lappi elää omillaan hesanpellejen toisenlaisista väittämistä huolimatta, ja lappilaiset ovat vieläpä kustantamassa hesanpellejen teatteri ja oopperalippuja, jotta nämä perkeleen pellet pääsevät esittelemään krokodiilin nahkaisia lompakoitaan ja soopeliturkkejaan toisilleen!
Nyt tuon saman toteaa kirjanoppinut Penttiläkin jotta, LAPPI ON KUIN KIINA, ja Lappi nostaa koko Suomen kusesta ja ahdingosta pintajengiin !
Ja kyllähän meidän on näin asia nähtävä! Lapista tongituilla malmeilla pannaan vielä Suomi pystyyn, tenavatähti kataisen, lankkutapulien pillottaja kiviniemen ja kumppaneiden, pyöränpinnoihin työntämistä kapuloista huolimatta! tenavatähtien rattaisiin työntämät kapulat katkeilevat , jotta rouske kuuluu Kiinaan asti !

Late Lapista. Konnat Konnunsuolle Ry !

52

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late Lapista.
    • Laurie Lahdesta

tuo lappi alkaa.Meneekö raja eteläisen poronhoitoalueen kohdalla vai missä.Jos näin on niin siitä ylöspäin ei montaa savua ole.

• Vaikka..

Kuusamo ja Koillismaa haluavatkin kovasti kuulua Lappiin. Komsii-komsaa tuo asia, siis yhdentekevää, kuuluvatko Lappiin vai eivät.

• Late Lapista.
        Vaikka.. kirjoitti:

Kuusamo ja Koillismaa haluavatkin kovasti kuulua Lappiin. Komsii-komsaa tuo asia, siis yhdentekevää, kuuluvatko Lappiin vai eivät.

Meillähän on ylä Lappi, länsi Lappi, itä Lappi ja etelä Lappikin, minun mielestäni Kuusamo ja yleensäkin koillismaa voitaisiin liittää etelä Lappiin vaikkapa heti! tuskin siitä mitään haittaa kenellekään olisi !

Late Lapista.

• Late Lapista.

Lapinläänin raja on Tuossa Simon eteläpuolella, ja kyllä sen rajan pohjoispuolella savujakin riittää, varsinkin talvipakkasilla !

Late Lapista.

• sivistyssanana;

FAKTAA. Faktum på svenska.

• Innnanen*
        Late Lapista. kirjoitti:

http://plaza.fi/moottori/kuvat-ja-videot/talvivaaran-jattilaiset

http://www.autokanta.com/koneporssi/tekniikka_ja_koeajot/koneet/pyorakuormaimet/?x134152=253332

http://www.google.fi/images?hl=fi&q=talvivaaran kaivos&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=tTvWTM-hAYGcOpuryYgK&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=2&ved=0CCYQsAQwAQ

Noilla vehkeillä kyllä liikkuu vaikkapa URÁANIA! viherpiipertäjä pölöjien vastustuksesta huolimatta !

Late Lapista. Koneet käyttöön Ry !

tarpeeksi rahaa KELA:n luukulta, ettei tartte tulla taas tänään vippaamaan?

Tyrrnnävvän uuttissett:
        Tyrnävällä on puikulaperunoita, mutta ei lapin puikuloita.

• Late Lapista.
        Innnanen* kirjoitti:

Tyrrnnävvän uuttissett:

http://www.pohjolansanomat.fi/cs/Satellite/PS-Uutiset/1194655722897/artikkeli/tennila rahat valtion kaivosyhtion perustamiseen jo ensi vuoden budjettiin.html

Saakohan Tennilä puhuttua järkeä Suomen suurimpien rikollisjärjestöjen kepun ja kokoomuksen edustajille? Arkadiamäen apinahäkissä.
        Voihan olla jotta noilla rikollisilla on vaikea myöntää töppäyksiään ja suoranaisia rikoksiaan jälkikäteenkään !
        Tosi asia on kuitenkin jotta Suomenvaltion omaisuutta on kenkätty ulkomaisille naamattomille sijoittajille jo ihan liikaa, olisikin aika alkaa kansallistamaan niitä, mm, autokatsastuksia, kaivoksia ja muita tuottavia bisneksiä, sillä homppeleita, lesboja, somppuja sekä muita mutiaisia hyysäämällä, ei valtion kassaan, sen kipeästi tarvitsemia euroja kropise! VALITETTAVASTI !
        Onkin hienoa jotta turismi bisnekset ovat jotenkuten pysyneet yksityisten Suomalaisten hoteissa, kiitos siitä Päivikki Palosaarelle, Yliniemelle ja kumppaneille !

http://www.pohjolansanomat.fi/cs/Satellite/PS-Uutiset/1194655745006/artikkeli/levikausi avattiin lumisessa pakkassaassa.html

Late Lapista. Järjestys torppaan Ry !

Late Lapista.

• Late Lapista.
        Innnanen* kirjoitti:

Tyrrnnävvän uuttissett:

KAIRAKETTUKOS SIELLÄ VENKOILEE ????
        Kaada ne kelan tukiaiset itsellesi vaan ! Minulla on omat tuloni ja omat rahani, osakkeeni ja kiinteistöni !

Late Lapista. Ei kelan asiakkaat Ry !

• Late Lapista.
        Innnanen* kirjoitti:

Tyrrnnävvän uuttissett:

Minä revin rahani noista OTTOAUTOMAATEISTA, edelleen, enkä ole koskaan ollut kelanluukuilla norkoilemassa kuten sinä !
        Se on poju asia niin jotta vaikka sinä olet niitä sossuluukkujen kolistelijoita, ei meidät toisten tarvitse sitä olla !

Late Lapista.

• Late Lapista. kirjoitti:

KAIRAKETTUKOS SIELLÄ VENKOILEE ????
        Kaada ne kelan tukiaiset itsellesi vaan ! Minulla on omat tuloni ja omat rahani, osakkeeni ja kiinteistöni !

Late Lapista. Ei kelan asiakkaat Ry !

Kuka se täällä höpisikään ennustajan ja selvännäkijän taidoista? Sinulla niitä ei ainakaan ole ja johan tuon luulisi tyylistäkin näkyä, että minä en ole kyseinen kirjoittaja. Minä käytän vain tätä nimimerkkiä.

• Late Lapista.
        Kairakettu kirjoitti:

Kuka se täällä höpisikään ennustajan ja selvännäkijän taidoista? Sinulla niitä ei ainakaan ole ja johan tuon luulisi tyylistäkin näkyä, että minä en ole kyseinen kirjoittaja. Minä käytän vain tätä nimimerkkiä.

"Tyrrnnävvän uuttissett:
        Tyrnävällä on puikulaperunoita, mutta ei lapin puikuloita. "

Puikulapottu kommentti viittasi vahvasti sinuun, ja etkös taannoin tunnustanut käyttäväsi useampia nimimerkkejä?

Late Lapista.

"Tyrrnnävvän uuttissett:
        Tyrnävällä on puikulaperunoita, mutta ei lapin puikuloita. "

Puikulapottu kommentti viittasi vahvasti sinuun, ja etkös taannoin tunnustanut käyttäväsi useampia nimimerkkejä?

Late Lapista.

Sokeudesta minä puhuin. Minä en ole tietääkseni kertonut tuollaista, sillä käytän vain tätä yhtä.

• Lapissa on Lapin puikuloitakin, joita ei muualla kasva.

• Late Lapista.

http://www.facebook.com/pages/Lapin-puikula/59585616471

Kirsti Uusitalo viljeli Lapinpuikulaa jopa vantaalla parikymmentävuotta, itse olen viljellyt sitä tuolla Turun kupeessa! Ja hyviä olivat Tyrnävälläkin viljellyt Lapinpuikulat, ostin niitä aikoinaan 300 kg erissä syksyisin sieltä !

Late Lapista.

• Waqtaa gehiin
        Late Lapista. kirjoitti:

Kirsti Uusitalo viljeli Lapinpuikulaa jopa vantaalla parikymmentävuotta, itse olen viljellyt sitä tuolla Turun kupeessa! Ja hyviä olivat Tyrnävälläkin viljellyt Lapinpuikulat, ostin niitä aikoinaan 300 kg erissä syksyisin sieltä !

Late Lapista.

Se on faktaa, että puikulapottu on helevetin huonon makuinen ja kallis peruna.

• Late Lapista.
        Waqtaa gehiin kirjoitti:

Se on faktaa, että puikulapottu on helevetin huonon makuinen ja kallis peruna.

Aito puikulaperuna on niitä parhaita perunalaatuja mitä on, olet saanut jotakin apulannalla pilattua pottua ! Nyt myydään muuten Euro Cityssä TORNIOJOKIVARREN PUIKULAPERUNAA, voikos Kairakettu selittää miksi Tornio ojanvarren viljelijöille ei kelvannut Lapinpuikula nimikkeeksi !

Late Lapista.

Late Lapista.

Lapin puikulan nimen väärinkäytölle on pantu stoppi, enää ei myyntiin päädy sillä nimellä kun Lapissa kasvaneet aidot, tämä on faktaa. Puhua toki saa mistä nimestä haluaa, mutta myyntipusseissa ei väärennettyä nimeä saa olla.

Aito puikulaperuna on niitä parhaita perunalaatuja mitä on, olet saanut jotakin apulannalla pilattua pottua ! Nyt myydään muuten Euro Cityssä TORNIOJOKIVARREN PUIKULAPERUNAA, voikos Kairakettu selittää miksi Tornio ojanvarren viljelijöille ei kelvannut Lapinpuikula nimikkeeksi !

Late Lapista.

Yksi syy voisi olla se, että siemenperuna on tuotettu jossakin muualla kuin Lapissa.

• Late Lapista.
        Kairakettu kirjoitti:

Lapin puikulan nimen väärinkäytölle on pantu stoppi, enää ei myyntiin päädy sillä nimellä kun Lapissa kasvaneet aidot, tämä on faktaa. Puhua toki saa mistä nimestä haluaa, mutta myyntipusseissa ei väärennettyä nimeä saa olla.

Lapin Tornion ojavarressahan kasvaa nyt Torniojokivarren puikulaperunaa, se on juuri samaa Lapinpuikulaa jota kasvaa myös Tyrnävällä ja Nuorgamissa !

Late Lapista. Lapin puikulaa pataan Ry !

Lapin Tornion ojavarressahan kasvaa nyt Torniojokivarren puikulaperunaa, se on juuri samaa Lapinpuikulaa jota kasvaa myös Tyrnävällä ja Nuorgamissa !

Late Lapista. Lapin puikulaa pataan Ry !

Vain Lapissa kasvaneesta saa käyttää nimeä Lapin puikula, joten muualla kasvaneet eivät ole Lapin puikulaa, vaikka siemenperunat olisi tuotettu Lapissa. Mikään pakko ei ole käyttää Lapissa tuotetusta sitä Lapin puikula -nimeä. Näin se nyt vaan on, ei auta mikään vaikka kuinka itket ja vingut siellä. Hävisit tämän, joten niele nyt vaan kiukkusi ja Tyrnävän puikulat pelkkinä puikuloina, sillä Lapin puikuloita ne eivät ole.

• Late Lapista.
        Kairakettu kirjoitti:

Vain Lapissa kasvaneesta saa käyttää nimeä Lapin puikula, joten muualla kasvaneet eivät ole Lapin puikulaa, vaikka siemenperunat olisi tuotettu Lapissa. Mikään pakko ei ole käyttää Lapissa tuotetusta sitä Lapin puikula -nimeä. Näin se nyt vaan on, ei auta mikään vaikka kuinka itket ja vingut siellä. Hävisit tämän, joten niele nyt vaan kiukkusi ja Tyrnävän puikulat pelkkinä puikuloina, sillä Lapin puikuloita ne eivät ole.

Meillä ei itketä! Meillä on päätetty jotta itkekööt vittu, sillähän on pidemmät ripset ja enemmän vettä ! Miten se Lapinpuikula nimi muuttuu jonkun Eu;n direktiivin voimalla ja kasvupaikan mukaan !
        Kyllähän se merestä saatu pikkulakin on edelleen MAIVA, ja makeasta vedestä saatu kala taasen on edelleen MUIKKU, EUn, huuhaa direktiiveistä huolimatta !
        Ja somaali on somaali, vaikka olisi syntynyt Kittilän Pönsässä, tai Kuhmon Iivantiirassa !
        Ja minäkin olin Suomalainen Late Lapista, vaikka asuin ja työskentelin lähes 20 vuotta ulkomailla !
        Näin ovat poju näreet, nyt ja edelleenkin !

Late Lapista. Tyrnävän Lapin puikulaa pataan Ry !

Meillä ei itketä! Meillä on päätetty jotta itkekööt vittu, sillähän on pidemmät ripset ja enemmän vettä ! Miten se Lapinpuikula nimi muuttuu jonkun Eu;n direktiivin voimalla ja kasvupaikan mukaan !
        Kyllähän se merestä saatu pikkulakin on edelleen MAIVA, ja makeasta vedestä saatu kala taasen on edelleen MUIKKU, EUn, huuhaa direktiiveistä huolimatta !
        Ja somaali on somaali, vaikka olisi syntynyt Kittilän Pönsässä, tai Kuhmon Iivantiirassa !
        Ja minäkin olin Suomalainen Late Lapista, vaikka asuin ja työskentelin lähes 20 vuotta ulkomailla !

Muikku on maiva just sen kasvupaikan vuoksi, joten Lapin puikulakin on Lapin puikula just kasvupaikan vuoksi, joten näin ne näreet nyt on poju pieni. Vain Lapissa kasvanut puikula saa ne erityisominaisuudet, joita ei siihen puikulaan muualla saa, siksi sen nimi on suojattu. Eikä siihen mitään EU-direktiiviä tarvittu, vaan Lapin viljelijöiden oma hakemus. Nyt ei katsos missään Romaniassa voida viljellä ja tuoda Suomen markkinoille Lapin puikulaa, siitä pitää EU:n nimisuoja huolen. Falumakkarakin on suojattu, joten sitäkään ei voi missään joidenkin sutkien toimesta väärentää ja kaupitella.

• Late Lapista.
        Kairakettu kirjoitti:

Muikku on maiva just sen kasvupaikan vuoksi, joten Lapin puikulakin on Lapin puikula just kasvupaikan vuoksi, joten näin ne näreet nyt on poju pieni. Vain Lapissa kasvanut puikula saa ne erityisominaisuudet, joita ei siihen puikulaan muualla saa, siksi sen nimi on suojattu. Eikä siihen mitään EU-direktiiviä tarvittu, vaan Lapin viljelijöiden oma hakemus. Nyt ei katsos missään Romaniassa voida viljellä ja tuoda Suomen markkinoille Lapin puikulaa, siitä pitää EU:n nimisuoja huolen. Falumakkarakin on suojattu, joten sitäkään ei voi missään joidenkin sutkien toimesta väärentää ja kaupitella.

EU;ltahan on juuri tullut mm, Euro Cityn kalatukkurille määräys jotta Maiva nimitystä ei saa enään käyttää merikalasta, vaan sekin on Muikku, koska Muikku on kalan nimi ja Maiva vain nimike, tämäkin direktiivi on tasantarkkaan samanlaista EU huuhaata kuin Lapinpuikula huuhaakin !
        Miksipäs se potun nimi muuttuisi kasvupaikan mukaan ????

EU;ltahan on juuri tullut mm, Euro Cityn kalatukkurille määräys jotta Maiva nimitystä ei saa enään käyttää merikalasta, vaan sekin on Muikku, koska Muikku on kalan nimi ja Maiva vain nimike, tämäkin direktiivi on tasantarkkaan samanlaista EU huuhaata kuin Lapinpuikula huuhaakin !

"Itä-Suomessa muikkua kutsutaan mm. nimillä muje, riäpys, reäpys tai rääpys. Perämerellä Raahesta pohjoiseen muikku on maiva. Keski-Pohjanmaan alueella muikusta käytetään paikoin nimitystä siikamaiva ja eräillä alueilla Länsi-Lapissa käytetään nimitystä silli.Posion ja Kuusamon alueilla sijaitsevan Kitkajärven pienikasvuista muikkua nimitetään neulamuikuksi eli kitkanviisaaksi."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Muikku

Muikku on siis muikku, vaikka merestä nostais, puikula on puikula miltä pellolta tahansa, mutta Lapin puikula vain Lapista. Näinhän ne näreet on olleet ennenkin ja etenkin nyt.

...ja hymyile. http://atlas.rktl.fi/Default.aspx?ID=8

Muikku on muikku ja meressä elävä muikku on maiva, puikula on puikula ja vain Lapissa on Lapin puikulaa. Ootko muuten muissakin asioissa noin hidasälyinen?

• Late Lapista.
        Kairakettu kirjoitti:

...ja hymyile. http://atlas.rktl.fi/Default.aspx?ID=8

Muikku on muikku ja meressä elävä muikku on maiva, puikula on puikula ja vain Lapissa on Lapin puikulaa. Ootko muuten muissakin asioissa noin hidasälyinen?

Nimitteletkös sinä kakaramaisesti kaikkia jotka ovat erimieltä kanssasi ???

HIDAS ÄLYINEN olen ainakinnoissa EU direktiivien noudattamisissa, minä viittaan kintaalla noille EU;n huhaa direktiiveille ja määräyksille, ne eivät hetkauta minua sinne eikä tänne !

Late Lapista. Suomi eroon EU;sta Ry!

Nimitteletkös sinä kakaramaisesti kaikkia jotka ovat erimieltä kanssasi ???

HIDAS ÄLYINEN olen ainakinnoissa EU direktiivien noudattamisissa, minä viittaan kintaalla noille EU;n huhaa direktiiveille ja määräyksille, ne eivät hetkauta minua sinne eikä tänne !

Late Lapista. Suomi eroon EU;sta Ry!

...Lapin puikulaperunan viljelijöille?

• nunnuggafffa

.

• sekopaattiko

sanahirviö tuo talouskasvu ja sen nimiin taas vannotaan...voi helv...
      kun pitäisi opetella tulemaan vähemmällä toimeen ja alkaa tasata tuloeroja ja omaisuuksia niin tänä veijari aloittaa tuon puustaheinää juttunsa
      minulle tämä EJ on kummajainen ja egopaatti

• Maataloustuet??

Ja miksi se sitä peritään Helsingiltä?

• Late Lapista.

Tulonsiirto tarkoittaa jotta siirretään kukkahattuämmien toimesta, Suomalaisten veronmaksajien rahoja somaalien ja muiden mutiaisten taskuihin !

Late Lapista.

• taa sinulle...

Fag, or Faggot (slang), an American English slur for a homosexual or effeminate man.

• huolestunut lääkäri

mikä tää late lapista pelle oikeen on?
      Kaveri on ihan spede ja niin pihalla oikeasta elämästä ettei ole tosi.

Avohoitoon ei pitäisi päästää liian kevyin perustein

• hyvin menee lapissa

kuinka monta tehdasta Lapissa on, kuten Kiinassa?

kuinka monta vientialan yritystä Lapissa on?

kuinka monta tuotanto/kokoonpano yritystä Lapissa on?

kuinka monen kansainvälisen yrityksen pääkonttoria on Lapissa?

Pari faktaa;

Sallassa lähes 24 prosenttia työvoimasta oli vailla töitä.
      Työttömyysprosentti oli yli 20 myös Enontekiöllä ja Pelkosenniemellä.
      Työttömistä noin 1120 oli henkilökohtaisesti TE-toimistoon ilmoittautuneita lomautettuja.
      Näiden lisäksi Lapissa oli noin 160 henkilöä määräaikaisten ryhmäilmoituslomautusten piirissä.

Lapin työvoimasta 15,1 prosenttia oli vailla töitä.
      Lappia pahempi työllisyystilanne oli vain Pohjois-Karjalassa

• Late Lapista.

Tottahan Kiinassa on enemmän tehtaita kuin Lapissa, onhan Kiina hieman isompi ja väkirikkaampi aluekin kuin Lappi! Oliko se tiedossasi? kysymyksiäsi laatiessa? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiina

Lapissa on sähköntuotantoa, metsä ja kaivosteollisuutta, samoin metallijalostusta esimerkiksi Tornion jaloterästehdas ja Kemin kaivos yhdessä tuottavat , melkoisia voittoja!
        Talvivaarassa on myös raha nilallaan, ja lisää tuottavia kaivoksia avataan Lappiin, yhä kiihtyvällä vauhdilla, esimerkiksi tuossa kemin kupeella on rikas BALLADIUN esiintymä odottamassa kaivostoimintaa, Balladiun on kuulemma kalliinpaa metallia kuin kulta ja monet muut arvometallit!
        Pääkonttoreitahan Lapissa ei vielä paljon ole, kun nuo johtavassa asemassa olevat perskeleen hienohelmat haluavat kaikki asua siellä homojen, lesbojen, somppujen ja poliittisten rosvojen valtaamassa pääkaupungissanne !
        Ja jos nuo firmojen pääkonttorit ja niiden maksamat verot, siirrettäisiinkin tänne Lappiin mistä ne tuloksensakin repivät, voisi teillä siellä homppelien hesassa tulla helevetinmoinen nuusa rahasta, sillä homoja ja somppuja hyysäämällä ei rahaa kerry, sitä vain hupenee! VALITETTAVASTI !

Late Lapista.

• Late Lapista.
        Late Lapista. kirjoitti:

Tottahan Kiinassa on enemmän tehtaita kuin Lapissa, onhan Kiina hieman isompi ja väkirikkaampi aluekin kuin Lappi! Oliko se tiedossasi? kysymyksiäsi laatiessa? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiina

Lapissa on sähköntuotantoa, metsä ja kaivosteollisuutta, samoin metallijalostusta esimerkiksi Tornion jaloterästehdas ja Kemin kaivos yhdessä tuottavat , melkoisia voittoja!
        Talvivaarassa on myös raha nilallaan, ja lisää tuottavia kaivoksia avataan Lappiin, yhä kiihtyvällä vauhdilla, esimerkiksi tuossa kemin kupeella on rikas BALLADIUN esiintymä odottamassa kaivostoimintaa, Balladiun on kuulemma kalliinpaa metallia kuin kulta ja monet muut arvometallit!
        Pääkonttoreitahan Lapissa ei vielä paljon ole, kun nuo johtavassa asemassa olevat perskeleen hienohelmat haluavat kaikki asua siellä homojen, lesbojen, somppujen ja poliittisten rosvojen valtaamassa pääkaupungissanne !
        Ja jos nuo firmojen pääkonttorit ja niiden maksamat verot, siirrettäisiinkin tänne Lappiin mistä ne tuloksensakin repivät, voisi teillä siellä homppelien hesassa tulla helevetinmoinen nuusa rahasta, sillä homoja ja somppuja hyysäämällä ei rahaa kerry, sitä vain hupenee! VALITETTAVASTI !

Late Lapista.

http://www.pohjolansanomat.fi/cs/Satellite/PS-Uutiset/1194656465082/artikkeli/pekkarinen povaa lansi-lappiin tuimaa kasvua.html

Jaahas nyt oli peruukkitelineen vuoro, héhkuttaa Lapin tulevaisuutta ! No tottahan tuo onkin ! ONNEKSI!

Late Lapista.

• mikä pelle
        Late Lapista. kirjoitti:

Late Lapista.

hajoa

jos haluat jotain asiaasi tuoda esille niin tuolla säälittävällä
        13 vuotiaan pikkupojan asenteella ja tekstillä teet itsestäsi vain säälittävän kaverin.

ihan kiva että olet oppinut uusia tuhmia sanoja mutta pidä vaan ne omana tietonasi,
        ettet nolaa itseäsi lisää.

Oikeasti, olet säälittävä tapaus

• Late Lapista.
        mikä pelle kirjoitti:

hajoa

jos haluat jotain asiaasi tuoda esille niin tuolla säälittävällä
        13 vuotiaan pikkupojan asenteella ja tekstillä teet itsestäsi vain säälittävän kaverin.

ihan kiva että olet oppinut uusia tuhmia sanoja mutta pidä vaan ne omana tietonasi,
        ettet nolaa itseäsi lisää.

Oikeasti, olet säälittävä tapaus

Miksi sinä noita juttujani luet? siksikö vain jotta pääset niistä naukumaan ja VALITTAMAAN?
        Olet säälittävä keskoskaapissa asustelija ! muista syödä reippaasti valkotakkisten tuomat vellit, jospa sinustakin kasvaa joskus aikuinen !

Late Lapista. keskosille parempaa hoitoa Ry ! Lapin osasto !

• säälittävä late
        Late Lapista. kirjoitti:

Late Lapista.

onhan se tosiaan näin, KASVUPROSENTTI on huima!

ennen oli nolla ja nyt yksi, nousua 100%!!!

tyhjästä on paha nyhjästä.

ei näy eikä tunnu missään.

late, olet surkea pelle

• mikä spede late
        Late Lapista. kirjoitti:

Miksi sinä noita juttujani luet? siksikö vain jotta pääset niistä naukumaan ja VALITTAMAAN?
        Olet säälittävä keskoskaapissa asustelija ! muista syödä reippaasti valkotakkisten tuomat vellit, jospa sinustakin kasvaa joskus aikuinen !

olet surkea säälittävä surkimus late.

• Late Lapista.
        mikä spede late kirjoitti:

olet surkea säälittävä surkimus late.

• Late Lapista.
        säälittävä late kirjoitti:

onhan se tosiaan näin, KASVUPROSENTTI on huima!

ennen oli nolla ja nyt yksi, nousua 100%!!!

tyhjästä on paha nyhjästä.

ei näy eikä tunnu missään.

late, olet surkea pelle

Käyppäs nyt ensinnä se ekaluokkasi loppuun, ja tule vasta sitten tänne esittelemään prosenttilasku taitojasi !

Late Lapista.

• ihan pelle kaveri
        Late Lapista. kirjoitti:

Käyppäs nyt ensinnä se ekaluokkasi loppuun, ja tule vasta sitten tänne esittelemään prosenttilasku taitojasi !

Late Lapista.

laita sinä oma lääkitys kuntoon ensin ennekuin tule tänne viisastelemaan

oletko vain yksinkertainen vai ihan aito typerys?

• Late Lapista.

• salamanteri ¤

Näkisipä vaan ne Lapista virtaavat eurot vaikkapa paperilla...

• Late Lapista.

• Late Lapista.
        Late Lapista. kirjoitti:

http://plaza.fi/moottori/kuvat-ja-videot/talvivaaran-jattilaiset

Jo nuo Talvivaarassa huristelevat työkoneet, ovat sen näköisiä, jotta niillä tehdään rutkasti RAHAA !

http://www.tekniikkatalous.fi/energia/article36625.ece

Ja kyllä tuolta Tornion tehtaaltakin rahaa tulee, ei tuota sähkömäärää turhaan kuluteta!

Minä kuitenkin epäilen ja ole melko varmakin, jotta ei Lapista revittyjä rahoja sinun kauttasi kierrätetä, siis tuskinpas sinä niitä näet !

Late Lapista.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kromilaakso-tornion-terastehtaan-kylkeen/878597

Näyttäisi siltä jotta noissa Penttilässä ja Pekkarisessa on ainakin hieman ennustajan vikaa! vai olisikohan peräti sisäpiirin tietoja ??

Late Lapista. Lappi itsenäiseksi Ry ! Lapin osasto !

• R.Massoni
      • Late Lapista.

Mikäs vapahtaja se tämä massonisi oikein on ?

Late Lapista.

• vituxmään
        Late Lapista. kirjoitti:

Mikäs vapahtaja se tämä massonisi oikein on ?

Late Lapista.

pikku late lapista tietää, että isosiskolla on moonikset. No siitä, kun laten kikkeli maistuu verelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe