tänään tulee alkoon uusi beaujolais nouveau täytyypä taas maistaa
uusi viini
3
496
Vastaukset
- Latkiainen
Yhtä suuri pettymyshän se on joka kerta – samanhintaisiin valmiiksi saakka ehtineisiin viineihin verrattuna – mutta ainahan tuota yhden puikon verran voi maistella, pelkän tradition vuoksi!
Pitää muistaa ja malttaa jäähdyttää muutamaa astetta viileämmäksi kuin punkut yleensä.- ttppii
Vielä kamalampaa litkua kuin kotimaiset marja"viinit". Suoritus sekin tietenkin sinällään.
- Latkiainen
ttppii kirjoitti:
Vielä kamalampaa litkua kuin kotimaiset marja"viinit". Suoritus sekin tietenkin sinällään.
Ostinpa kuin ostinkin perjantai-illaksi yhden ruukullisen tätä:
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/404047
Putosi yllättävän kivuttomasti, latkijattaren suosiollisella avustuksella! Saattaisin jopa ostaa toisenkin astian, ellei samalla rahalla saisi parempiakin viinejä ja ellei minulla olisi tuota rahaa niin perin rajoitetusti.
Luultavasti eletään siis marraskuuta 2011, kun ostan ”nuvoota” seuraavan kerran. Mainitsemiasi kotimaisia marja”viinejä” en usko ostavani ensi vuonnakaan. Juotavaksi kelpaavia toki lienevät, mutta eivät hintansa väärtejä (ainakaan minulle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298