tänään tulee alkoon uusi beaujolais nouveau täytyypä taas maistaa
uusi viini
3
488
Vastaukset
- Latkiainen
Yhtä suuri pettymyshän se on joka kerta – samanhintaisiin valmiiksi saakka ehtineisiin viineihin verrattuna – mutta ainahan tuota yhden puikon verran voi maistella, pelkän tradition vuoksi!
Pitää muistaa ja malttaa jäähdyttää muutamaa astetta viileämmäksi kuin punkut yleensä.- ttppii
Vielä kamalampaa litkua kuin kotimaiset marja"viinit". Suoritus sekin tietenkin sinällään.
- Latkiainen
ttppii kirjoitti:
Vielä kamalampaa litkua kuin kotimaiset marja"viinit". Suoritus sekin tietenkin sinällään.
Ostinpa kuin ostinkin perjantai-illaksi yhden ruukullisen tätä:
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/404047
Putosi yllättävän kivuttomasti, latkijattaren suosiollisella avustuksella! Saattaisin jopa ostaa toisenkin astian, ellei samalla rahalla saisi parempiakin viinejä ja ellei minulla olisi tuota rahaa niin perin rajoitetusti.
Luultavasti eletään siis marraskuuta 2011, kun ostan ”nuvoota” seuraavan kerran. Mainitsemiasi kotimaisia marja”viinejä” en usko ostavani ensi vuonnakaan. Juotavaksi kelpaavia toki lienevät, mutta eivät hintansa väärtejä (ainakaan minulle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461705
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381354- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845