Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kannabista ei tule laillistaa

Joni -67

Te narkkarit, jotka luulette että kannabis on "parempi" päihde kuin alkoholi olette väärässä.
Alkoholi ei tyhmennä.
Kannabis pienentää kiveksiä.
Eli jos et polta pilveä olet viisaampi ja omistat enemmän palleja kuin ituhipit.

13

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wrfw34t63t64t454t654

      totta! kannabis-narkit ovat kiveksettömiä luusereita.

      • birdy88

        En omista kiveksiä,mutta voin kertoa ettei kannabis nostata minkäänmoisia demoneja kun taas tekee "KUNINGAS" alkomahooli.Alkoholi PIENENTÄÄ aivoja kiitos ja näkemiin...joko tää koko ketju pikkiriikkinen oli vitsi tai sitten täyttä sontaa!!!!


      • önk

      • Jahjah

    • Ismo Ituhippi

      Olen samaa mieltä! Vain viinaa vinttiin niin järki pelaa ja maailma pelastuu kuten on huomattu! :D

      Ja tietenkin kotikasvattelu ja hampun myynti pysyy kannattavana elinkeinona töihin menemisen sijaan niin kauan kun se on laitonta ;)

    • canbababababis

      ...saat kyllä pitää pääsi kiinni ennen kuin tulet selittämään asiaa kunnollisten perustelujen kera. Huku alkoholeihis!

    • Fakta pilvi ei tapa

      Olen kävelevä esimerkki joka kumoaa tuon väitteen. Olen polttanut pilveä vuodesta 1996.. Aktiivisesti sitä poltin yli 5 vuotta päivittäin aamusta iltaan. Nyt en ole polttanut viimeisen vuoden aikana kuin kaksi kertaa.. Mitään muuta ei ole tapahtunut kuin lähimuisti on heikentynyt ja paniikkihäiriö pahentunut vähän.. Älykkyysosamääräni on 123. Tuossa marraskuun alussa psyatrikäynnillä Psykiatri teki äo testin minulle.
      Alkoholin takia on vankilat täynnä tappajia ja muita idiootti rikollisia joiden tekemiset ilman humalatilaa olisivat jääneet tekemättä.
      Alkoholi se vasta on myrkkyä. Humala on tila joka oikeasti on vain alkoholista johtuva myrkytystila joka pahimmillaan saa aikaan jopa sen että tässä myrkytystilassa suorittaa erittäin väkivaltaisen kuolemantuottamuksen.
      Itse pelkän kannbiksen kanssa tekemisessä oleminen ei aiheuta yhteiskunnalle juuri mitään haittaa. Se on se oheispaska joka tulee siinä kannabiksen sivutuotteena. Samat ihmiset jotka myyvät kannabista,myyvät todennäköisesti myös muutakin. Ja näin ollen kynnys siirtyä käyttämään muuta on pieni.
      Jos suomessa otettaisiin käyttöön samanlainen systeemi kuin esim. amsterdamissa,se olisi suorastaan loistava juttu valtion kannalta. Valtio saisi myös verotuloja kahvilanpitäjiltä.
      Poliisin ei tarvitsisi keskittää voimavarojaan harmittomien kotikasvattelijoiden ja muiden passivoituneiden pilvenpolttelijoiden kiinniottamiseen.
      Kaikenlainen subutex/pilleri/amfetamiini/kokaiini/heroiinikauppa vähenisi huomattavasti kun ihmiset lopettaisivat pilven ostoreissuila käymisen näiden järjestäytyneitten rikollisjärjestöiden edustajien luona.
      Kun sitä saisi laillisesti käydä ostamassa verojamaksavan kahvilan omistajalta,eikä jostain kalliosta paikallisen moottoripyöräkerholaisen kotoa,joka luultavasti miettii seuraavaa henkirikosta kun joku ei ole maksanut 1200euron ametamiinivelkaa.....
      Nii että kumpiko se olis järkevämpää..
      Itse en ole koskaan nähnyt enkä myöskään tunne ketään kuka käyttäytyisi agressiivisesti,tai olisi tehnyt väkivalta/henkirikoksen PELKÄSTÄÄN ja AINOASTAAN VAIN PELKKÄÄ pilveä polteltuaan.
      Ja montako tapausta maailmassa onkaan että joku olisi kuollut kannabiksen yliannostukseen?
      Montako ihmistä menehtyy alkoholin aiheuttamiin sairauksiin,alkoholin yliannostukseen,alkoholin vaikutuksen alaisena tehtyihin henkirikoksiin suomessa?

      • lähes raitistunut

        Oliko paniikkihäiriötä ennen kannabiksen käyttöä?
        Oliko ÄO:ta mitattu ennen käyttöä, jotta olisi vertailukohta?

        Kiinnostaa paljonko käytit ennen tuossa välissä (2001 - 2009)?
        Käytitkö paniikkioireisiin ja/tai mielialan parantamiseen?


    • miauu_kissa kynsi

      Kannabista ei tule laillista Joni -67 19.11.2010 17:10
      _kissa on edelleen sitä mieltä että : Kannabista ei tulla laillistamaan! :) jee:) jee
      =====================================================================
      En ikinä usko että Eduskuntaan pääsisi enemmistö kannabiksen laillistamista haluavia.
      Siihen niinkuin ei ole järjellistä mahdollisuutta.
      Vain aineiden käyttäjät ja niistä riippuvaiset tahtovat laillistaa huumeen, ettei tarvi joutua vastuuseen pahan tekemisestä elikkä : vankilaan.
      Mutta sen takia huume onkin laitonta, koska se aiheuttaa valtavat määrät ongelmia ihan ensin itse aineen käyttäjälle.
      Toiseksi tulee kaikki muut, niistä viis, mutta kun käyttäjän oma järki shumenee niin eikös se ole jo riittävän paha juttu.

      Katsokaas Suomen väestö 31. joulukuuta 2008 = 5 326 314 kpl (koskahan tuokin tieto päivitetään? )
      On kuitenkin hyvä muistaa, että meitä ei-huumeista-riippuvaisia on AINA enemmistö!
      Ja demokratiassa, hyvä ronettaja (= toi on tämän palstan "vakio-häirikkö"), enemmistö päättää miten eletään. Ja Suomessa viisaat elää huumeettomasti.
      Se on varmasti huume-riippuvaisille todella kurja juttu :(
      Mutta kuten olen aiemmin tuhannesti sanonut mielipiteenäni, että teidän lasten ei kannata kokeilla yhtään mitään huumeita sitä ensimmäistäkään kertaa, ei!, vaikka mikä olisi painakaa vaan vastaan niin perkeleen paljon kun ikinä pystytte. Silloin säästytte paljoilta ongelmilta tulevaisuudessa.

      Hauskaa voi pitää ilman huumettakin.
      Ja hei c´moon miettikää nyt itsekin tarviiko pään juoda täyteen viinaakaan kyetäkseen käyttäytymään typerästi, eikös niin?
      Sitähän viina ja huume on että uskaltaa käyttäytyä typerästi, vetää turpaa bussi-kuskeja, rikkoa ikkunoita, huudella hävyttömyyksiä ihmisille ja näyttää persettä kaupungilla :
      http://www.youtube.com/watch?v=XVlr3jy3VlA


      miauuuu_kissa iski jälleen.
      Ja terveiseni myös Raittiille ;)
      PS onko mun oikea s-posti jo ehjätty?

      • Ismo Ituhippi

        Niin kauan kuin kannabis pysyy laittomana, sitä parempi minulle ja kollegoilleni. Kotikasvatuksella ja myynnillä tienaa näinä kieltolakien aikoina helvetin hyvin, eikä tarvitse tehdä päivääkään oikeaa duunia. Verottajaakin voi kusettaa mennen tullen.


      • hei kuules

        kissat on kyllä niin veemäisiä elukoita etten pahempia tiedä, kuseksii nurkkiin ja paskoo lasten hiekkalaatikoihin.
        ai että monta ns. navettakissaa olenkaan haulikolla ampunut, sitten kun muutaman piipullisen lauot "piippupäissään" niin pienet kisulithan ovat aivan panii_kissa.
        trollaus on taitolaji, niinkuin kannabiksen kasvatuskin.

        hau hauu

        koira kuittaa.


      • _kissa
        hei kuules kirjoitti:

        kissat on kyllä niin veemäisiä elukoita etten pahempia tiedä, kuseksii nurkkiin ja paskoo lasten hiekkalaatikoihin.
        ai että monta ns. navettakissaa olenkaan haulikolla ampunut, sitten kun muutaman piipullisen lauot "piippupäissään" niin pienet kisulithan ovat aivan panii_kissa.
        trollaus on taitolaji, niinkuin kannabiksen kasvatuskin.

        hau hauu

        koira kuittaa.

        Kiitos, myös _koiran puolesta. hau hau
        Sä jäit kiinni, raitis!
        t. _kissa:) miauuuuu ja moiskis saat suukon, sä olet niin hauska!
        Tämä käyttäjä jakaa osan tiedoistaan vain ystävilleen.
        Kutsu hänet ystäväksesi ...... !
        Kirjautunut viimeksi: 24.2.2011 12:06
        24.2.2011 12:48 : http://keskustelu.suomi24.fi/node/9491700/flat_thread#comment-48260734
        huom vastaan kyllä kunhan ehdin, pitää nauraakin välillä
        Katsot kun Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.
        http://www.youtube.com/watch?v=KQRDiFeTjKo

        Olet myös FIeming Ja ronettaja on ilmeiseti myös päihdepolitiikka palstan shefu.
        Rone, olepas tarkempi, sinä olet mokannu itsesi jo kaksi kertaa.
        Että mä olen loistava, vainu_koira. hau hau räyx räyx
        Kyllä mä tiedän että te näette siellä kaikenlaista.
        Ihan sama suukko jokaiselle, moiskiss! Olette taivaallisen suloisia.


      • Ismo Ituhippi

        pari heroiiniannosta väliin ja nyt se naukuu täällä vieroitusoireissaan.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe