Kävinpä tänä yönä Vihdin Nummelassa Ned Kellys's -nimisessä baarissa. Menin puolilta öin sisään, tilasin muutaman oluen ja ennen valomerkkiä viskin. Olin juomassa viskiäni, kun yhtäkkiä joku mies tarttui minua takaapäin ja alkoi raahata minua ulko-ovelle. Siellä minulle alkoi puhua narikanpitäjä tyyliin "olet liian humalassa, aletaan lähteä pois ravintolasta". Ohoh. Lievästi ihmeellistä, kun en ollut koko parituntisen oleskeluni aikana edes jutellut kenenkään kanssa, saati sitte millään kriteereillä ajateltuna aiheuttanut häiriötä. Kun kysyin syytä, narikanpitäjä sanoi esimiehen käskeneen poistaa minut ravintolasta. Hämmästyksestä hiljalleen toivuttuani pyysin narikanpitäjältä kyseisen esimiehen puhelinnumeroa. Hän sanoi sen löytyvän ravintolan nettisivuilta. Kun vastasin, ettei minulla ole nettiä käytettävissä, hän toi minulle paperiselle käsipyyhkeelle(!) kirjoitettuna numeron 09 555 200. Tämän jälkeen sain viimein narikkalappua vastaan myös takkini.
Tuota noin. Jos teille Ned v*tun Kelly's -ravintolassa ei kelpaa minun rahani, niin kertokaa ihmeessä siitä jo minun tullessani sisään. Tai jos nenäni on liian iso tai silmäni liian lupottavan ja "humalaisen" näköiset, niin laittakaa v*ttu-stna reklamaatiot biologisille vanhemmilleni - en minä niille enää tässä vaiheessa mitään mahda, kun en ole teidän takianne menossa plastiikkakirurgiaankaan.
Mutta ennen kaikkea miettikää Ned v*tun Kelly's -pellet sitä, mitä liikevaihdollenne tapahtuu pitkällä aikavälillä, jos laitatte henkilökuntaanne kuuluvat gorillat nussimaan takaapäin minunkaltaisiani 100% heteromiehiä.
Ned Kelly's
Max123
4
889
Vastaukset
- asuja
En ole Nummelassa asuessani käynyt kertaakaan yhdessäkään ravintolassa, mutta kuulostaa tylyltä menolta.
- Sari Por
Ei sille vain voi mitään jos on huono viinapää. Jos muutama olut ja viski päälle vetävät kaverin sammumiskuntoon, niin otan osaa. Turha tänne tulla aukoon vaikka olisit 110% heteromies.
- pointsit aloittajall
ilmaisi itseään hyvin, toisin kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887