Kävinpä tänä yönä Vihdin Nummelassa Ned Kellys's -nimisessä baarissa. Menin puolilta öin sisään, tilasin muutaman oluen ja ennen valomerkkiä viskin. Olin juomassa viskiäni, kun yhtäkkiä joku mies tarttui minua takaapäin ja alkoi raahata minua ulko-ovelle. Siellä minulle alkoi puhua narikanpitäjä tyyliin "olet liian humalassa, aletaan lähteä pois ravintolasta". Ohoh. Lievästi ihmeellistä, kun en ollut koko parituntisen oleskeluni aikana edes jutellut kenenkään kanssa, saati sitte millään kriteereillä ajateltuna aiheuttanut häiriötä. Kun kysyin syytä, narikanpitäjä sanoi esimiehen käskeneen poistaa minut ravintolasta. Hämmästyksestä hiljalleen toivuttuani pyysin narikanpitäjältä kyseisen esimiehen puhelinnumeroa. Hän sanoi sen löytyvän ravintolan nettisivuilta. Kun vastasin, ettei minulla ole nettiä käytettävissä, hän toi minulle paperiselle käsipyyhkeelle(!) kirjoitettuna numeron 09 555 200. Tämän jälkeen sain viimein narikkalappua vastaan myös takkini.
Tuota noin. Jos teille Ned v*tun Kelly's -ravintolassa ei kelpaa minun rahani, niin kertokaa ihmeessä siitä jo minun tullessani sisään. Tai jos nenäni on liian iso tai silmäni liian lupottavan ja "humalaisen" näköiset, niin laittakaa v*ttu-stna reklamaatiot biologisille vanhemmilleni - en minä niille enää tässä vaiheessa mitään mahda, kun en ole teidän takianne menossa plastiikkakirurgiaankaan.
Mutta ennen kaikkea miettikää Ned v*tun Kelly's -pellet sitä, mitä liikevaihdollenne tapahtuu pitkällä aikavälillä, jos laitatte henkilökuntaanne kuuluvat gorillat nussimaan takaapäin minunkaltaisiani 100% heteromiehiä.
Ned Kelly's
Max123
4
971
Vastaukset
- asuja
En ole Nummelassa asuessani käynyt kertaakaan yhdessäkään ravintolassa, mutta kuulostaa tylyltä menolta.
- Sari Por
Ei sille vain voi mitään jos on huono viinapää. Jos muutama olut ja viski päälle vetävät kaverin sammumiskuntoon, niin otan osaa. Turha tänne tulla aukoon vaikka olisit 110% heteromies.
- pointsit aloittajall
ilmaisi itseään hyvin, toisin kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko532301Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182171Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1671854Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82321339Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271269Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861144Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.101952- 84887
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862