Mikä on kuntosi ikääsi nähden?

kednah

Itse kai kuulun keskikastiin, nykyisellä painollani.

Huvitin kai kansaa, sukulaiseni yrityksessä pari viikkoa työskenneltyäni.
Tein lattiatasolla mitoitusta jalat jooga asennossa, joka on minulle luontevaa.
Siinä hiippas ukkoa päivän mittaan jos jonkinlaista, no kuudenkympin ja ja kuoleman välistä.

Mitte se tuo Hitler (viiksipartani), tuolla lattialla könyää, eikö sillä ou jalakoja?
Eli vielä nuora taipuu...

18

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikäisekseen harvinaisen nuorekas ja hyväkuntoinen mies.

Silloin 65v eikä olossa ole tapahtunut havaittavaa muutosta:

• sinakoseoleteikunmina

SATTUI VARMAANKIN IITOILLA OLEMAAN HYVÄ PÄIVÄ SIINÄPÄ SELITYS KOHTELIAASEEN KÄYTÖKSEEN

• sinakoseoleteikunmina kirjoitti:

SATTUI VARMAANKIN IITOILLA OLEMAAN HYVÄ PÄIVÄ SIINÄPÄ SELITYS KOHTELIAASEEN KÄYTÖKSEEN

Tytönhupakot tuijottivat varmaan labrakokeiden tulosnumeroihin ja ulkoiseen hahmooni.
        Jätin mainitsematta iitojen aloitussanat: Kasvoihin katsomatta nuor--- jne.
        Tasoittikohan hieman kohteliaisuutta?
        Luulenpa heidän olleen vain rehellisiä.

Iitat eivät lihasvoimaharjoittelusta ymmärrä mitään eikä täälläkään juuri ole keskustelukumppaneita esiintynyt.
        Eikä ikäluokkani ( 2vkoa -> 67v ) edustajia voimailupalstoillakaan.

Lähden nyt salille tekemään maastavedot koska arkisin ei saa kolista.
        Vedän toispuolisen pyramidin 160:een kiloon maksimia yrittämättäkään ja alaspäin pitemmät sarjat -> tempausotteella 90:llä 8:n toistot.
        Numerot eivät sano mitään.
        Ukoille, jotka eivät ole asiaa harrastaneet, numerot avautuvat kun menevät itse vetämään.
        Harrastaneelle nuo eivät ole kummoiset.

• sinakoseoleteikunmina kirjoitti:

Tanhuvaaran urheiluopiston testaajapari suoritti minulle 21.08.2010 vekottimessaan kehon koostumusanalyysin.

Klo 14.24.58 ajoitetussa tulosteessaan väittävät ihannepainokseni 90,00kg.
        Punnitsen itseni salilta tulon jälkeen sähköisellä digi-vaakalla.
        Näytöt ovat vaihdelleet 89.7 ja 91.4kg:n välillä. En ole huolestunut.

Syynä äänen käyttöösi lienee kuulumisesi mainitsemaani ammattiryhmään?
        Jos käyttämäni ilmaisu loukkaa tunteitasi niin toivon sinun hyväksyvän tämän myöhäisen anteeksipyynnön.
        Vahinkohan on jo tapahtunut mutta yritän saada sielulleni rauhan loukattuani aiheetta kanssaihmistäni, ja ehkä useampiakin.

Oman herkkyyteni selitykseksi tarjoan sitä että puntti- ja salikuntoilu on eniten aikaani vievä harrastukseni ja rahaakin se vaatii mutta elämäni sulostuttaja ja myös minä itse olemme tulokseen tyytyväisiä.
        Juu, itserakaskin vielä!
        Myönnetään!

Ps. Viehättävät hoitajattaret luottivat ilmeisesti huumorintajuuni päätellen heidän arvionsa aloituksesta.
        Kasvoihin katsomatta jne.

• ----------

on meidän jokaisen kuolemantuomio, niin 6-, kuin 5-kymppisenkin.

• On siitä yli neljä vuotta, kun työterveyshoitaja antoi lähetteen labraan.
      Ihan oli muuten mallikelpoiset tulokset, mitä nyt sokeri ja kolesteroli oli koholla.
      Sanoi, että sokeria pitäs seurata kolmen kuukauden välein, vaan on tuossa vierähtänyt se neljä vuotta. Ei tuo kolesterolikaan ole haitannut, niin en ole senkään vuoksi juuri hötkyillyt.
      Verenpaineesta sain erikoismaininnan, se on niin hyvä, ettei paremmaksi voi tulla.
      Vaikeaa tuota on verrata muihin ikätoveriin, vaan kyllä se ikä tekee tehtävänsä.
      Kyllä , jos työhommissa menee yli 12 tuntia/ vrk pitempiä aikoja, ja varsinkin yöllä, niin sakeaa on seuraavana päivänä.
      Voimaa on kun pienessä kylässä (ei tämä kylä kovin iso olekkaan), ja juoksenkin, jos sille päälle satun, lyhyen matkan melko kovaa, pitemmällä matkalla pitää vähän höllätä, meinaa henkeen ottaa, polvea vaan pitää varoa.

• RIMMIR

kunto on hiipunut tyystin. Huomasin sen viimeyönä , ei kertakaikkiaan jaksanut lompsia sitä kahden kilometrin matkaa bileistä kotiin. Tänään on olo ja elo uupunut ja väsynyt, olispa sauna tässä kotona,niin menis sinne lämpöön loikoileen joksikin aikaa.

• Fyysinen kuntoni, ei ole koskaan ollut verrattavissa omaan ikäluokkaani. Ihana asia, että olen kuitenkin viimein, vasta nyt, ikäänkuin saanut ne muut kiinni. Oma kuntoni kohenee pävä päivältä, hyvällä sydänlääkkeellä, joka vieläpä ennaltaehkäisee mahdollisen sepelvaltimotaudin. Joten tyytyväinen olen.

• nainen 54

Pyöräilen 6 km työmatkan. Kuntosalilla 2x viikossa. Tämän lisäksi lenkkeilyä, uintia, hiihtoa, jumppaa...tilanteen ja mielihalujen mukaan. Ylipainoa ei ole koskaan ollut, pikemmin alipainoa eli treeni on lihaksia vahvistavaa. Syön proteiinipitoista ruokaa & paljon kasviksia ja vältän huonoja hiilareita. Olen päihittänyt kestävyydessä monet kolmekymppiset :)

• kednah

Itseäsi? Haluatko norjemman vanhuuden?

• nainen 54
        kednah kirjoitti:

Itseäsi? Haluatko norjemman vanhuuden?

vaan elämäntapa, jonka aloitin jo nuorena. Ukkokin harrastaa urheilua ja nuorempina harrastimme taistelulajeja. Nyt iän myötä on tämä liikuntapuoli vähän supistunut fiilispohjaiseksi :)))

Ja mitenkäs se entinen sotaherra sanoikaan, että saavutetut linjat on pidettävä;)

• Olen kai ihan hyvässä kunnossa. Jaksan kaiken mitä pitää tehdä, omaa autoa ei ole ja yleisiä kulkuneuvoja käytän harvemmin. Koira pitää huolen päivittäisestä lenkkeilystäni, ripeistä sellaisista.

• Juoksen enkä juokse

En jaksa maratoonia. Mutta melkein kahdeksan tuntia kävelyä kyllä!

• sinakoseoleteikunmina

TERÄSTÄ

• henrjii

vähän jo poskia punottaa, täytyy ottaa lisää.

• Otto-Vaan#

Kesä on ollut erittäin poikkeava. Jousiko lie poikki vai paristot lopussa.

• ainaki ihan hyvä. Kävelylenkit vain välillä jää, kun on jo niin pimeetä aikaa, ei aina ehdi valoisaan aikaan ulos. Toivottavasti tässä saa terveenä viel olla:)))))

• Tuoreus kunniaan

käännän pian 6-kymppisenä miesten päitä kun liikun. Enkä ole mikään erikoisesti pukeutunut ym. mutta sellainen suloinen aikuinen nainen jolla on raikas iho ja kirkkaat silmät joissa on sitä viatonta katsetta jäljellä joka on monilta nuoriltakin naisilta kadonnut jo aikoja sitten. Eli se vanha klisee silmät on sielun peli pitää paikkansa. Jos on sisältä kaunis niin se heijastuu silmistä. Tai en tiedä mikä niitä miehiä kiinnostaa kun katsovat kiinteästi silmiini. Olenpahan itse vain tehnyt omat johtopäätökseni:)) Ja hyvä kunto heijastuu koko olemukseen mukaanlukien hyvän ryhdin. En ole mikään himotreenaaja joten paikat ovat naiselliset eivätkä mitkään kuivat lihaskimput.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2169
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1370
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe