olen ottanut naisyrittjälainan, mutta yritykseni on nyt suurissa vaikeuksissa, vaikka pitäisi olla paras sesonki menossa. näillä näkymin en saa lainaa maksettua sopimuksen mukaan ja mahdollisesti pitää lopettaa koko yritys...
miten toimin lainan kanssa? seuraava lyhennys on joulukuussa eikä minulla ole tarvittavaa 2000 €. olen siirtänyt lyhennystä jo muutaman kerran enkä usko että finnvera on kovin mielellään siirtämässä lyhennystä jälleen...
jos päädyn konkurssiin, miten lainan käy?
naisyrittäjälaina
5
1841
Vastaukset
- jkgkjsdf
mikä on yritysmuotosi. Jos olet Tmi, Ay tai Ky, vastaat koko konkurssikasasta omalla omaisuudellasi, joten velkojat siirtyvät yrityksesi kimpusta sinun itsesi ja kotisi muun mahdollisen omaisuutesi kimppuun.
Jos firmasi on Oy, niin velkojat yrittävät saada konkurssipesästä omansa pois ja sinä henkilökohtaisesti et vastaa mistään yrityksesi veloista millään muotoa.- Tuossa lainassa
Finveran naisyrittäjälainassa on aina henkilökohtaisessa vastuussa, koska myös osakeyhtiössä lainalle pitää antaa omavelkainen yleistakaus.
Eli aloittajan tapauksessa jos ei pysty lainaa maksamaan, siitä joutuu vastaamaan omalla omaisuudellaan. Eli Finvera siirtää sen ulosottoon kuin minkä muun lainan tahansa. Luultavasti ensin kuitenkin oikeuden kautta.
- 18+1
saada rahansa takaisin ilman ulosottoa, joten pyydä reilusti lyhennysvapaata vuotta, jonka aikana maksat vain korot.
- erittäin varakas yri
En ota lainalle korkoa..laittele spostia [email protected] tai 0468425600
- lainaaseveriltä
joo severi, anna mulle naisyrittäjälainaa kans, jooko? maksaisin luonnossa takaisin, korkojen kanssa, korkokengät jalassa.... uuuuhhh jooko severi satusetä upporikas urvelo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676