olen ottanut naisyrittjälainan, mutta yritykseni on nyt suurissa vaikeuksissa, vaikka pitäisi olla paras sesonki menossa. näillä näkymin en saa lainaa maksettua sopimuksen mukaan ja mahdollisesti pitää lopettaa koko yritys...
miten toimin lainan kanssa? seuraava lyhennys on joulukuussa eikä minulla ole tarvittavaa 2000 €. olen siirtänyt lyhennystä jo muutaman kerran enkä usko että finnvera on kovin mielellään siirtämässä lyhennystä jälleen...
jos päädyn konkurssiin, miten lainan käy?
naisyrittäjälaina
5
1846
Vastaukset
- jkgkjsdf
mikä on yritysmuotosi. Jos olet Tmi, Ay tai Ky, vastaat koko konkurssikasasta omalla omaisuudellasi, joten velkojat siirtyvät yrityksesi kimpusta sinun itsesi ja kotisi muun mahdollisen omaisuutesi kimppuun.
Jos firmasi on Oy, niin velkojat yrittävät saada konkurssipesästä omansa pois ja sinä henkilökohtaisesti et vastaa mistään yrityksesi veloista millään muotoa.- Tuossa lainassa
Finveran naisyrittäjälainassa on aina henkilökohtaisessa vastuussa, koska myös osakeyhtiössä lainalle pitää antaa omavelkainen yleistakaus.
Eli aloittajan tapauksessa jos ei pysty lainaa maksamaan, siitä joutuu vastaamaan omalla omaisuudellaan. Eli Finvera siirtää sen ulosottoon kuin minkä muun lainan tahansa. Luultavasti ensin kuitenkin oikeuden kautta.
- 18+1
saada rahansa takaisin ilman ulosottoa, joten pyydä reilusti lyhennysvapaata vuotta, jonka aikana maksat vain korot.
- erittäin varakas yri
En ota lainalle korkoa..laittele spostia [email protected] tai 0468425600
- lainaaseveriltä
joo severi, anna mulle naisyrittäjälainaa kans, jooko? maksaisin luonnossa takaisin, korkojen kanssa, korkokengät jalassa.... uuuuhhh jooko severi satusetä upporikas urvelo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847