Tuli auttamatta mieleen fundikset ja Raamatun kehoitukset;o)
http://www.hs.fi/fingerpori/1135261676942
Mielleyhtymä
9
186
Vastaukset 9
- Fundis
Fundamentalisti on se, joka uskoo Raamattuun. Olen siis fundamentalisti. Ihan mukava sana. Totuutta aina kannattaa uskoa.
- kjhkhjkhkjhjkhjkhjkh
'Totuutta aina kannattaa uskoa.'
harmi vaan sinulle, että raamatusta niitä totuuksia et oikein löydä kovin huolimattomasti, varsinkin kun kyse on uskon asioista.
Miltä kuulostaisi sen tilalla MUTU ?
- Kössönöm
http://www.hs.fi/fingerpori/1135261764533
- Alkoi vähän falskata...
Tässä on aika hauska.
http://www.hs.fi/fingerpori/1135261407995- IHMEELLISTÄ!
Eikö ketään ihmetytä että ennustukset ovat toteutuneet? Raamattu on luotettava kirja.
PROFETIA: SYNTYMÄPAIKKA BEETLEHEM
Miika 5:1 "Sinä Betlehem, sinä Efrata, sinä olet pienin Juudan sukukuntien joukossa! Mutta sinun keskuudestasi nousee Israelille hallitsija. Hänen juurensa ovat muinaisuudessa, ikiaikojen takana."
TOTEUTUMINEN
Matteus 2:1 "Kun Jeesus oli syntynyt Juudean Betlehemissä kuningas Herodeksen aikana, Jerusalemiin tuli idästä tietäjiä."
PROFETIA: TULO JERUSALEMIIN AASILLA RATSASTAEN
Sakarja 9:9 "Iloitse, tytär Siion! Riemuitse, tytär Jerusalem! Katso, kuninkaasi tulee. Vanhurskas ja voittoisa hän on, hän on nöyrä, hän ratsastaa aasilla, aasi on hänen kuninkaallinen ratsunsa."
TOTEUTUMINEN
Johannes 12:13-14 "ottivat palmunoksia ja menivät häntä vastaan huutaen: - Hoosianna! Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä, Israelin kuningas! Jeesukselle tuotiin aasi, ja hän nousi sen selkään, niin kuin on kirjoitettu:"
PROFETIA: HÄNET MYYDÄÄN 30 HOPEARAHASTA
Sakarja 11:12 "Sitten sanoin heille: "Jos hyväksi näette, maksakaa minulle palkkani. Ellei se käy, olkaa maksamatta." Niin he antoivat minulle palkaksi vaivaiset kolmekymmentä hopearahaa."
TOTEUTUMINEN
Matteus 26:15 "ja sanoi: "Paljonko maksatte minulle, jos toimitan hänet teidän käsiinne?" He sopivat hänen kanssaan kolmestakymmenestä hopearahasta."
PROFETIA: HÄNET RISTIINNAULITAAN RIKOLLISTEN KANSSA
Jesaja 53:12 "Minä annan hänelle paikan suurten joukossa, hän saa jakaa saalista mahtavien kanssa, koska hän antoi itsensä kuolemalle alttiiksi ja hänet luettiin rikollisten joukkoon. Hän otti kantaakseen monien synnit, hän pyysi pahantekijöilleen armoa."
TOTEUTUMINEN
Matteus 27:38 "Yhdessä Jeesuksen kanssa ristiinnaulittiin kaksi rosvoa, toinen hänen oikealle, toinen hänen vasemmalle puolelleen."
PROFETIA: SOTILAAT HEITTÄVÄT HÄNEN VAATTEISTAAN ARPAA
Psalmi 22:19 "jakavat vaatteeni keskenään ja heittävät puvustani arpaa."
TOTEUTUMINEN
Markus 15:24 "Sitten he ristiinnaulitsivat hänet ja jakoivat keskenään hänen vaatteensa, ratkaisten arpaa heittämällä, kuka mitäkin sai."
Jeesuksesta on ennustettu yli 300 kertaa VT:ssä. Tässä oli vain muutama niistä. - kjghkjghkjgkjgkgkjhk
IHMEELLISTÄ! kirjoitti:
Eikö ketään ihmetytä että ennustukset ovat toteutuneet? Raamattu on luotettava kirja.
Miika 5:1 "Sinä Betlehem, sinä Efrata, sinä olet pienin Juudan sukukuntien joukossa! Mutta sinun keskuudestasi nousee Israelille hallitsija. Hänen juurensa ovat muinaisuudessa, ikiaikojen takana."
TOTEUTUMINEN
Matteus 2:1 "Kun Jeesus oli syntynyt Juudean Betlehemissä kuningas Herodeksen aikana, Jerusalemiin tuli idästä tietäjiä."
Sakarja 9:9 "Iloitse, tytär Siion! Riemuitse, tytär Jerusalem! Katso, kuninkaasi tulee. Vanhurskas ja voittoisa hän on, hän on nöyrä, hän ratsastaa aasilla, aasi on hänen kuninkaallinen ratsunsa."
TOTEUTUMINEN
Johannes 12:13-14 "ottivat palmunoksia ja menivät häntä vastaan huutaen: - Hoosianna! Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä, Israelin kuningas! Jeesukselle tuotiin aasi, ja hän nousi sen selkään, niin kuin on kirjoitettu:"
Sakarja 11:12 "Sitten sanoin heille: "Jos hyväksi näette, maksakaa minulle palkkani. Ellei se käy, olkaa maksamatta." Niin he antoivat minulle palkaksi vaivaiset kolmekymmentä hopearahaa."
TOTEUTUMINEN
Matteus 26:15 "ja sanoi: "Paljonko maksatte minulle, jos toimitan hänet teidän käsiinne?" He sopivat hänen kanssaan kolmestakymmenestä hopearahasta."
Jesaja 53:12 "Minä annan hänelle paikan suurten joukossa, hän saa jakaa saalista mahtavien kanssa, koska hän antoi itsensä kuolemalle alttiiksi ja hänet luettiin rikollisten joukkoon. Hän otti kantaakseen monien synnit, hän pyysi pahantekijöilleen armoa."
TOTEUTUMINEN
Matteus 27:38 "Yhdessä Jeesuksen kanssa ristiinnaulittiin kaksi rosvoa, toinen hänen oikealle, toinen hänen vasemmalle puolelleen."
TOTEUTUMINEN
Markus 15:24 "Sitten he ristiinnaulitsivat hänet ja jakoivat keskenään hänen vaatteensa, ratkaisten arpaa heittämällä, kuka mitäkin sai."
Jeesuksesta on ennustettu yli 300 kertaa VT:ssä. Tässä oli vain muutama niistä.Moneenko paikkaan meinaat tätäkin paskaa postata?
1. PROFETIA: SYNTYMÄPAIKKA BEETLEHEM
TOTEUTUMINEN
VIRHE: Jeesuksesta ei tullut Israelille hallitsija, ei muuten muuallekaan
2. 'Jeesukselle tuotiin aasi, ja hän nousi sen selkään, niin kuin on kirjoitettu:"'
Itsetoteutettu ennustus, Jeesukselle tyrkättiin aasi alle, koska niin oli kirjoitettu
3. '11:12 "Sitten sanoin heille: "Jos hyväksi näette, maksakaa minulle palkkani. Ellei se käy, olkaa maksamatta." Niin he antoivat minulle palkaksi vaivaiset kolmekymmentä hopearahaa." '
Irrotettu asiayhteydestä: kyseessä on jonkin lammaspaimenen palkkaa koskeva liirumlaarum
4. Jesaja 53:12 Ei puhuta yhtikäs mitään ristiinnaulinnasta. Sensijaan Jeesuksella oli jälkeläisiä: 'Mutta kun hän antoi itsensä sovitusuhriksi, hän saa nähdä sukunsa jatkuvan'
5. Psalmi 22:19 "jakavat vaatteeni keskenään ja heittävät puvustani arpaa."
Irrotettu asiayhteydestä:
15 (22:16) Kurkkuni on kuiva kuin ruukunsiru, kieleni on tarttunut kitalakeen. Maan tomuun sinä suistat minut kuolemaan!
16 (22:17) Koirien lauma saartaa minut, minut ympäröi vihamiesten piiri. Käteni ja jalkani ovat runnellut,
17 (22:18) ruumiini luut näkyvät kaikki. Ilkkuen he katsovat minuun,
18 (22:19) jakavat vaatteeni keskenään ja heittävät puvustani arpaa. [Matt. 27:35; Mark. 15:24; Joh. 19:24]
19 (22:20) Herra, älä ole niin kaukana! Anna minulle voimaa, riennä avuksi!
20 (22:21) Pelasta minut miekalta, pelasta henkeni koirilta,
21 (22:22) pelasta minut leijonien kidasta, pelasta villihärkien sarvista!
22 (22:23) Silloin minä julistan nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä. [Hepr. 2:12]
Ennustukset näyttää olevan sieltä täältä napattuja epämääräisiä lauseita, jotka ympätään vilkkaalla mielikuvituksella saa sopimaan melkein mihin lystää - Muikkuinen
IHMEELLISTÄ! kirjoitti:
TOTEUTUMINEN
TOTEUTUMINEN
TOTEUTUMINEN
TOTEUTUMINEN
TOTEUTUMINEN
Jeesuksesta on ennustettu yli 300 kertaa VT:ssä. Tässä oli vain muutama niistä.aivan suorastaan älyttömän ihmeellistä! että asiat jotka on kirjoitettu kirjan alkuun toteutuu kirjan lopussa vaikkakin melko falskista mut yrittää ainakin.
on sellainen kone, joka puhdistaa paskan pois salakuljettajien ulostamista huumepaketeista ennen tutkimukseen ryhtymistä.:-XD
- vihtuilija
Amerikan vieraaseen, kun hihut hihunkiiltosilmissään ilmoittavat "vaan esittelevänsä uskontoansa" lapsille...
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135249864285.gif
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.391630- 851062
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42943P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓218931- 59920
Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss333873Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?45813- 94692
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan145687- 53600