Belgiassa etsitään Politkovskajan murhaajaa! Onhan hänen olinpaikastaan ennenkin ollut samansuuntaisia viitteitä, mutta nyt on ilmeisesti saatu jotain tarkempaa tietoa. Joku (tais olla joku upseeri ja herrasmies, nicki ei nyt tule mieleen) on aiemmin ilkkunut, että miksi Venäjä ei saa tuota murhaajaa kiinni. No vaikeahan Venäjän on häntä ulkomailta tuntemattomasta paikasta kiinni saadakaan... yritin tuota hänelle selittää, mutta ymmärryspuolella on ollut viivettä. Jospa tämä nyt hieman avittaisi: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010112012735203_ul.shtml
"STT-AFP"
Politkovskajan murhaaja Belgiassa?
8
118
Vastaukset 8
- Havainnut.
kakkivat jälleen housuihinsa kun huomaavat ettei Putin ampunutkaan Polikovskia.
- Daily rate exvl.
TIEDOTTAA ;EMME ENÄÄ TUE PITKIÄ ULKOMAANMATKOJA RAHAPULAN JA TALOUDELLISTEN EPÄSELVYYKSIEN VUOKSI: Ei Tälläisä: Accomodation Confirmation, thank you for your recent reservation.We are delighted to confirm your booking details as follows:
guest name:
number of guets Adults 2, children 1 - PäälääkäriPää
Venäjä-viha on psykosomaattinen tila johon itsensä lietsonut on tavallisimmin syrjäytynyt ja vailla riittäviä sosiaalisia kontakteja. Siksi vailla omia kokemuksia heidän on vaikea muuttaa pinttyneitä kuvitelmia joita vielä yleensä joku toinen lietsoo pahemmiksi. Siksi voidaan puhua jo fobiasta. Russofobiasta.
- Juhani Putki
Se ois hyvä.
- Toiveikas ironmikess
Venäläiset eivät ole ollenkaan niin murhanhimoisia kuin täällä annetaan ymmärtää, joten on aivan mahdollisuksien rajoissa, että Anna P:n murha oli ulkomaista tilaustyötä ja murhaajakin saattoi olla kapitalistisesta maasta.
Sitä paitsi venäläisnaiset ovat paljon aistikkaammin pukeutuneita kuin suomalaiset, ainakin eräät maksullista seuraa hakevat venakot.
Uskottehan, että meitä venäläismielisiä on enemmän kuin arvaattekaan?- Itämies
Onhan Venäjällä vainoharhaisia vihollisia kuten georgia ja viro. Toisaalta voi olla myös Putinin kotimaisten vihollisten työtä.
- ,..,,.
Johan se tiedetään, että tsetseni. Henkilöllisyys tiedossa siis. Tilaajakin tiedetään= Berezovski Lontoossa.
- Tympääntynyt nuori
Nyt suututit palstan hihhulit.Kohta paikalle saapuu Hitman-1 joukkoineen ja kiistää tämänkin, kunhan ne ensin tarkistaa karttalta misä Belgian on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531373Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221095Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216839En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593