Kauniit ja rohkeat on mennyt todella tylsäksi ja tyhmäksi. Brooke tosin kaunistuu ja vartalo upenee :)
Sarja on
5
605
Vastaukset
- luonnottomat
tällöin vilkaissut ja tänäänkin kauhistuin kun Brooken äiti ei erottunut ollenkaan ikänsä puolesta lapsistaan...ei ole mitään järkeä. Stephanie on sentään ikänsä näköinen... on täysin luonnotonta että vanhat ja vanhenevat naiset kiristetään ja täytetään kuin olisivat pari/kolmekymppisiä. En haluta katsoa.
- Ent. fani
Tuo yhden ja saman ihmissuhdekuvion (Brooke-Ridge-Taylor) veivaaminen ees ja taas on menettänyt makunsa jo aikaa sitten. Ruuke ja Teppana lätisee vähän väliä kenenkä kanssa Ritken pitäisi olla, eikä siitä tule sen selvempää. Boring....käsikirjoittajat on varmaan jo kuolleet tylsyyteen.
- huhhuhu
monen muun kohdalla. Jaqueline eli Lesley - Anne Down on siloteltu 25v näköiseksi. Ei normaalia vanhenemista... Ikää kuitenkin on eli 60v lähestyy...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lesley-Anne_Down - älä ota oikeesti
huhhuhu kirjoitti:
monen muun kohdalla. Jaqueline eli Lesley - Anne Down on siloteltu 25v näköiseksi. Ei normaalia vanhenemista... Ikää kuitenkin on eli 60v lähestyy...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lesley-Anne_Downisällä Erik ja pojalla Rikke ovat oikeasti vain kuuden vuoden ikäero.
- Tietopankki II
älä ota oikeesti kirjoitti:
isällä Erik ja pojalla Rikke ovat oikeasti vain kuuden vuoden ikäero.
Massimohan on Ridgen isä sarjassa.....Massimon näyttelijä on syntynyt eri tietojen mukaan 1929 tai 1935 ja Ronn Moss 1953.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644