Hei!
Miten tehdään sellainen pudotus valikko taulukko jossa olisi useita vaihtoehtoja ja sitten kun hiiren laittaa päälle niin se vie johonkin tiettyyn osoitteeseen, olen löytänyt koodeja tähän ja saanutkin toimimaan, mutta kun laitan selaimestani "Salli JavaScript sovellukset" pois päältä niin pudotusvalikko ei enää toimi, ja olen huomannut tämän useilla sivuilla miten sen saisi siis toimimaan niin että toimii sekä javascript päällä ja ilman
KIITOS KAIKILLE VASTAUKSISTA
KOODIA SAA LAITTAA!!
Tarvitsen apua!
vetovalikko
2
357
Vastaukset 2
- 20
Alkuun voisit olla käyttämättä javascriptiä valikoihin, jos niiden täytyy toimia ilman. Kokeile css-valikkoja.
- jejej
[noscript>LAITA JS PÄÄLLE ;)[/noscript>
No ei vaeskaan http://www.cssplay.co.uk/menus/ siellä on monenlaisia jotka eivät vaadi JS. Mutta kyllä JS voi valikoihin jne... käyttää kunhan sivut toimivat myös ilman sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4602076- 1631367
- 761232
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881154- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58695