Kerroit, että useimmasta lähikaupasta löytyy ihmeaine, jonka käyttö voi muuttaa elämäsi terveellisemmälle radalle. Kerroit aineen nimenkin, kauraryynihiutaleet.
Ostin sellaisen vesivaippakattilan, jossa myös kaurapuuro kypsyy omineen liedellä pohjaan palamatta. Vaimoni keittää sillä kaurapuuroa. Vien sen hautumisen jälkeen heti kylmään.
Ennen meillä oli aamulla ensimmäisenä pöydässä kahvi ja pulla. Nyt kaurapuuroa ruisleivän ja kevytlevitteen kanssa. Vaikka nousi aamulla 04 ylös voin syödä puuroannoksen.
Jätän illallisen syömättä, nukun melko tyhjällä vatsalla. Unikin on parempaa kun vatsan elintoiminnot saa levätä. Itse asiassa pääsin alokaspainoni tasolle pysyvästi, normaalipainoiseksi.
Kiitos terveysguru!
2
826
Vastaukset
- viksu suttura
pitikö siis jonkun terveysgurun kertoa tommoinen päivänselvä asia?...
Ettei näin yksinkertainen asia meilläkään mennyt ns. jakeluun. Vuosikausia aamulla kelpasi vain kahvi ja pulla. Minun terveyteni kesti vielä aamukahvinkin, mutta vaimolle kertyi tuosta haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086