Nyt olisin mielenkiinnolla kuullut teidän jo osallistuneiden koelaulu kokemuksia.
Monelta menit paikan päälle?
Olitko ilmoittautunut ennakkoon?
Kauan meni, että pääsit esiintymään?
Miten sinut hoidettiin esiintymään tuotantotiimin/tuomareiden eteen?
Mitä sinulle sanottiin, esiintymisesi jälkeen?
Kaikki tieto on tervetullutta! : )
Koelaulut 2011
8
966
Vastaukset
- Eeviis
Paikalle menin kymmeneksi ja ulkona jouduttiin venaamaan se 1,5h.
Olin ilmottautunu ennakkoon ja meni n. 4h ku pääsin itte laulamaan.
Kuulutettiin aina 10 numeroa kerrallaan eli kymmenen ihmistä ja vietiin toiseen aulaan odottamaan ja sieltä sitte yksitelle mentiin esikarsintatuomareidein eteen.
Tuomareita oli sitten kolme mutta yks vaan sano että "Ei jatkoon" eikä muuta, oli vissiin kiire ku ei voinu muuta sanoa... Niin ja nää esikarsintatuomarit eivät olleet siis nää päätuomarit vaan jotai ihme randomei...- tänävuonnaosallistuv
Lisää olisi vielä mukava kuulla : )
Itse ilmoittauduin tampereelle, mutta koska en pääse sinne perjantainkoelauluihin(minkä ihmeen takia on perjantaina koelaulut, kysympähän vaan???) Niin menen helsinkiin, jossa on varmasti paljon porukkaa! Ja en ole edes ilmoittautunut ennakkoon joten joudun odottamaan kauan! -.- - öhmm?
tänävuonnaosallistuv kirjoitti:
Itse ilmoittauduin tampereelle, mutta koska en pääse sinne perjantainkoelauluihin(minkä ihmeen takia on perjantaina koelaulut, kysympähän vaan???) Niin menen helsinkiin, jossa on varmasti paljon porukkaa! Ja en ole edes ilmoittautunut ennakkoon joten joudun odottamaan kauan! -.-Minäkin oon menossa helsingin koelauluihin enkä ole ilmottautunut etukäteen. Mietin vain, että pitäisköhän sinne mennä aikasemmin ku kymmeneltä ettei olisi ihan jonon perässä ja että pääsis nopeesti ilmottautumaan. Olisin kyl kans kiinnostunut kuulemaaan muiden kokemuksia.
- idolssi
öhmm? kirjoitti:
Minäkin oon menossa helsingin koelauluihin enkä ole ilmottautunut etukäteen. Mietin vain, että pitäisköhän sinne mennä aikasemmin ku kymmeneltä ettei olisi ihan jonon perässä ja että pääsis nopeesti ilmottautumaan. Olisin kyl kans kiinnostunut kuulemaaan muiden kokemuksia.
Eli onko kellään tietoa, olisiko ennakkoon ilmoittautuneiden kuulunut saada esim vahvistus ilmoittautumisesta sähköpostiin tai muuta vastaavaa? Itse ilmoittauduin aikalailla heti kun linjat aukesivat, mutta mitään ei ole kuulunut sen jälkeen..
- överi-Tea kammotus
tänävuonnaosallistuv kirjoitti:
Itse ilmoittauduin tampereelle, mutta koska en pääse sinne perjantainkoelauluihin(minkä ihmeen takia on perjantaina koelaulut, kysympähän vaan???) Niin menen helsinkiin, jossa on varmasti paljon porukkaa! Ja en ole edes ilmoittautunut ennakkoon joten joudun odottamaan kauan! -.-hurmuripojat ovat, jotka laulo triona ja äänissä tällä viikolla.
Täysin valmis ja kypsä bänsi valmiina.
Ikä ja taustat, kiitos. - mitä sontaa tarjolla
idolssi kirjoitti:
Eli onko kellään tietoa, olisiko ennakkoon ilmoittautuneiden kuulunut saada esim vahvistus ilmoittautumisesta sähköpostiin tai muuta vastaavaa? Itse ilmoittauduin aikalailla heti kun linjat aukesivat, mutta mitään ei ole kuulunut sen jälkeen..
Ellei osaa edes nimeä keksiä...
- maansa myynyt
äänenmuodostus totaalisesti?
Ihan järkyttävää.
Ohjelmalla olisi pitänyt väliä muutama vuosi, koska nyt oli vain yksi uusi ikäluokka yrittämässä. - eipä auta otan osaa
Ilman intonaatiota - kysyn vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966