Koelaulut 2011

tänävuonnaosallistuv

Nyt olisin mielenkiinnolla kuullut teidän jo osallistuneiden koelaulu kokemuksia.

Monelta menit paikan päälle?
Olitko ilmoittautunut ennakkoon?
Kauan meni, että pääsit esiintymään?
Miten sinut hoidettiin esiintymään tuotantotiimin/tuomareiden eteen?
Mitä sinulle sanottiin, esiintymisesi jälkeen?

Kaikki tieto on tervetullutta! : )

8

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeviis

      Paikalle menin kymmeneksi ja ulkona jouduttiin venaamaan se 1,5h.
      Olin ilmottautunu ennakkoon ja meni n. 4h ku pääsin itte laulamaan.
      Kuulutettiin aina 10 numeroa kerrallaan eli kymmenen ihmistä ja vietiin toiseen aulaan odottamaan ja sieltä sitte yksitelle mentiin esikarsintatuomareidein eteen.
      Tuomareita oli sitten kolme mutta yks vaan sano että "Ei jatkoon" eikä muuta, oli vissiin kiire ku ei voinu muuta sanoa... Niin ja nää esikarsintatuomarit eivät olleet siis nää päätuomarit vaan jotai ihme randomei...

      • tänävuonnaosallistuv

        Lisää olisi vielä mukava kuulla : )

        Itse ilmoittauduin tampereelle, mutta koska en pääse sinne perjantainkoelauluihin(minkä ihmeen takia on perjantaina koelaulut, kysympähän vaan???) Niin menen helsinkiin, jossa on varmasti paljon porukkaa! Ja en ole edes ilmoittautunut ennakkoon joten joudun odottamaan kauan! -.-


      • öhmm?
        tänävuonnaosallistuv kirjoitti:

        Lisää olisi vielä mukava kuulla : )

        Itse ilmoittauduin tampereelle, mutta koska en pääse sinne perjantainkoelauluihin(minkä ihmeen takia on perjantaina koelaulut, kysympähän vaan???) Niin menen helsinkiin, jossa on varmasti paljon porukkaa! Ja en ole edes ilmoittautunut ennakkoon joten joudun odottamaan kauan! -.-

        Minäkin oon menossa helsingin koelauluihin enkä ole ilmottautunut etukäteen. Mietin vain, että pitäisköhän sinne mennä aikasemmin ku kymmeneltä ettei olisi ihan jonon perässä ja että pääsis nopeesti ilmottautumaan. Olisin kyl kans kiinnostunut kuulemaaan muiden kokemuksia.


      • idolssi
        öhmm? kirjoitti:

        Minäkin oon menossa helsingin koelauluihin enkä ole ilmottautunut etukäteen. Mietin vain, että pitäisköhän sinne mennä aikasemmin ku kymmeneltä ettei olisi ihan jonon perässä ja että pääsis nopeesti ilmottautumaan. Olisin kyl kans kiinnostunut kuulemaaan muiden kokemuksia.

        Eli onko kellään tietoa, olisiko ennakkoon ilmoittautuneiden kuulunut saada esim vahvistus ilmoittautumisesta sähköpostiin tai muuta vastaavaa? Itse ilmoittauduin aikalailla heti kun linjat aukesivat, mutta mitään ei ole kuulunut sen jälkeen..


      • överi-Tea kammotus
        tänävuonnaosallistuv kirjoitti:

        Lisää olisi vielä mukava kuulla : )

        Itse ilmoittauduin tampereelle, mutta koska en pääse sinne perjantainkoelauluihin(minkä ihmeen takia on perjantaina koelaulut, kysympähän vaan???) Niin menen helsinkiin, jossa on varmasti paljon porukkaa! Ja en ole edes ilmoittautunut ennakkoon joten joudun odottamaan kauan! -.-

        hurmuripojat ovat, jotka laulo triona ja äänissä tällä viikolla.

        Täysin valmis ja kypsä bänsi valmiina.

        Ikä ja taustat, kiitos.


      • mitä sontaa tarjolla
        idolssi kirjoitti:

        Eli onko kellään tietoa, olisiko ennakkoon ilmoittautuneiden kuulunut saada esim vahvistus ilmoittautumisesta sähköpostiin tai muuta vastaavaa? Itse ilmoittauduin aikalailla heti kun linjat aukesivat, mutta mitään ei ole kuulunut sen jälkeen..

        Ellei osaa edes nimeä keksiä...


    • maansa myynyt

      äänenmuodostus totaalisesti?


      Ihan järkyttävää.


      Ohjelmalla olisi pitänyt väliä muutama vuosi, koska nyt oli vain yksi uusi ikäluokka yrittämässä.

    • eipä auta otan osaa

      Ilman intonaatiota - kysyn vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe