Koelaulut 2011

tänävuonnaosallistuv

Nyt olisin mielenkiinnolla kuullut teidän jo osallistuneiden koelaulu kokemuksia.

Monelta menit paikan päälle?
Olitko ilmoittautunut ennakkoon?
Kauan meni, että pääsit esiintymään?
Miten sinut hoidettiin esiintymään tuotantotiimin/tuomareiden eteen?
Mitä sinulle sanottiin, esiintymisesi jälkeen?

Kaikki tieto on tervetullutta! : )

8

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeviis

Paikalle menin kymmeneksi ja ulkona jouduttiin venaamaan se 1,5h.
      Olin ilmottautunu ennakkoon ja meni n. 4h ku pääsin itte laulamaan.
      Kuulutettiin aina 10 numeroa kerrallaan eli kymmenen ihmistä ja vietiin toiseen aulaan odottamaan ja sieltä sitte yksitelle mentiin esikarsintatuomareidein eteen.
      Tuomareita oli sitten kolme mutta yks vaan sano että "Ei jatkoon" eikä muuta, oli vissiin kiire ku ei voinu muuta sanoa... Niin ja nää esikarsintatuomarit eivät olleet siis nää päätuomarit vaan jotai ihme randomei...

• tänävuonnaosallistuv

Lisää olisi vielä mukava kuulla : )

Itse ilmoittauduin tampereelle, mutta koska en pääse sinne perjantainkoelauluihin(minkä ihmeen takia on perjantaina koelaulut, kysympähän vaan???) Niin menen helsinkiin, jossa on varmasti paljon porukkaa! Ja en ole edes ilmoittautunut ennakkoon joten joudun odottamaan kauan! -.-

• öhmm?
        tänävuonnaosallistuv kirjoitti:

Itse ilmoittauduin tampereelle, mutta koska en pääse sinne perjantainkoelauluihin(minkä ihmeen takia on perjantaina koelaulut, kysympähän vaan???) Niin menen helsinkiin, jossa on varmasti paljon porukkaa! Ja en ole edes ilmoittautunut ennakkoon joten joudun odottamaan kauan! -.-

Minäkin oon menossa helsingin koelauluihin enkä ole ilmottautunut etukäteen. Mietin vain, että pitäisköhän sinne mennä aikasemmin ku kymmeneltä ettei olisi ihan jonon perässä ja että pääsis nopeesti ilmottautumaan. Olisin kyl kans kiinnostunut kuulemaaan muiden kokemuksia.

• idolssi
        öhmm? kirjoitti:

Minäkin oon menossa helsingin koelauluihin enkä ole ilmottautunut etukäteen. Mietin vain, että pitäisköhän sinne mennä aikasemmin ku kymmeneltä ettei olisi ihan jonon perässä ja että pääsis nopeesti ilmottautumaan. Olisin kyl kans kiinnostunut kuulemaaan muiden kokemuksia.

Eli onko kellään tietoa, olisiko ennakkoon ilmoittautuneiden kuulunut saada esim vahvistus ilmoittautumisesta sähköpostiin tai muuta vastaavaa? Itse ilmoittauduin aikalailla heti kun linjat aukesivat, mutta mitään ei ole kuulunut sen jälkeen..

• överi-Tea kammotus
        tänävuonnaosallistuv kirjoitti:

hurmuripojat ovat, jotka laulo triona ja äänissä tällä viikolla.

Täysin valmis ja kypsä bänsi valmiina.

Ikä ja taustat, kiitos.

• mitä sontaa tarjolla
        idolssi kirjoitti:

Eli onko kellään tietoa, olisiko ennakkoon ilmoittautuneiden kuulunut saada esim vahvistus ilmoittautumisesta sähköpostiin tai muuta vastaavaa? Itse ilmoittauduin aikalailla heti kun linjat aukesivat, mutta mitään ei ole kuulunut sen jälkeen..

Ellei osaa edes nimeä keksiä...

• maansa myynyt

äänenmuodostus totaalisesti?

Ihan järkyttävää.

Ohjelmalla olisi pitänyt väliä muutama vuosi, koska nyt oli vain yksi uusi ikäluokka yrittämässä.

• eipä auta otan osaa

Ilman intonaatiota - kysyn vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2067
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1862
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe