MARTINA AITOLEHTI

Kilttityttö kotoa

Koska niitten uusi reality alkaa? Jostain luin että maaliskuussa ja jostain että jo tammikussa?

Entä se niitten sekopää fani? Kuka se on? Missä niitä sen sekoviestejä on jossa se haukkuu kaikki muut näihin piireihin viestitelleet? Laittakaa linkkejä niistä please koska haluan lukee niitä mitä sille sekolle on vastattu koska ne vastaukset ovat kuulemma sikahyviä provojuttuja. En ole aikaisemmin täällä sekoillut ja nyt kuulin tstä ja haluan tietää mistä on kymysys:D

71

5793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32

http://www.city.fi/artikkeli/Martina Aitolehti/2972/

"Koulutus: Peruskoulu Munkkiniemen yhteiskoulussa. Päättötodistuksen keskiarvo 7. “Olin mielestäni järkyttävä oppilas, pahisjengissä ja häiritsin jatkuvasti. Lukioon en halunnut, saati yliopistoon. Unelma-ammattini oli poliisi.”

"Valmistaja: Äiti puhe- ja draamapedagogi, isä Martinalle tuntematon ruotsalainen." uskoiskohan tota...

• Säälin hörhöä....

on linkki muualle s24 ja seiskaan joka liittyy martinaan ja eskoon ja jonne se martinan ja eskon puolesta meuhkaava hörhö on ladannut huutoviestejään mm. nimimerkeillä miimii, maisa-85, getalife ymym... niitähän riittää. turpiinsa hörhö on toki saanut; luin nimittäin ne viestit jotka sit vastavuoroisesti on hörhölle tarkoitettu haha

• reisille valuu

En usko, et tuo muija pystyy mihkään sellaseen, et voisin kattoo ohjelmaa. Siihen on kaksi hyvää syytä 1) Se on ruma ja 2) Sen jutut on surkeita. Sanoisin, että on lähes yhtä POHJALLA, kun tämä Tussu vai mikä Tuksu se nyt on nimeltään.

Jes TV ei kykenä hankkimaan PEREMPAA ohjelmaa ruutuun, niin näyttäs sitten UUSINTOJA!!!!!

• mennä pohjille

martina on muutaman vuoden nuorempi. odota vaan millä meiningillä liikkeellä sit neljän vuoden päästä!

• Ha ha ha haaaaaa

Martinan sekopääfanista vielä... Tietääkö kukaan kuka se sairas kommentaattori oikeasti on? Ymmärrän kyllä että voipi olla aika mahdotonta saada tähän vastaus mut silti jollakin voi olla jotain hajua...? No jokatapauksessa sairas ihminen on kyseessä joka noin aggressiiviseen sävyyn mesoo eri keskusteluissa. Ne sille tarkoitetut viestit olivat kyllä aika ilkeitä sen omiin vali-vali-virsiin verrattuna joten totta on että turpiinsa on sairas ihminen todellakin saanut enemmän kuin tarpeeksi. Olen huolestunut hänen terveydentilastaan....:(

• Leikki leikkinä

joskus mieleeni että pitäisiköhän asiasta ilmoitella nettipoliisille kun se tyypin viestit muille anonyymikirjittelijoille oli niin aggressiivisia. Joku vertasi sen tyypin Martina-Esko-fanittamista jo siihen tyyppiin joka fanitti John Lennonia ja lopulta ampui idolinsa. Hyi kauheeta! Minua ainakin pelottaisi jos olisin Martina ja mulla olisi noin hullu fani joka haukkuu kaikki jotka esittävät kritiikkiä eli se ottaa kaiken netisoopan noin tosissaan. Tarkoitan siis sitä fania. Osa nettiherjasta on ihan selvää provoo jota tänne on helppo laittaa anonyyminä ja jotkut sit vaan vetää hernettä nenään ihan urakalla. Ei voi mitään jos on realiteetit kateissa eikä omassa elämässä sisältöä.

• voi voi
        Leikki leikkinä kirjoitti:

joskus mieleeni että pitäisiköhän asiasta ilmoitella nettipoliisille kun se tyypin viestit muille anonyymikirjittelijoille oli niin aggressiivisia. Joku vertasi sen tyypin Martina-Esko-fanittamista jo siihen tyyppiin joka fanitti John Lennonia ja lopulta ampui idolinsa. Hyi kauheeta! Minua ainakin pelottaisi jos olisin Martina ja mulla olisi noin hullu fani joka haukkuu kaikki jotka esittävät kritiikkiä eli se ottaa kaiken netisoopan noin tosissaan. Tarkoitan siis sitä fania. Osa nettiherjasta on ihan selvää provoo jota tänne on helppo laittaa anonyyminä ja jotkut sit vaan vetää hernettä nenään ihan urakalla. Ei voi mitään jos on realiteetit kateissa eikä omassa elämässä sisältöä.

netissä se sama seko kieltäisi jo vauvojen pussailemisenkin. lisäksi näkee kuulemma päivittäin kuinka äipät ja lapset käyttävät samoja lusikoita. siis nyt mennään kohti 3:tta vuosituhatta joten ilmeisesti seko elää vielä 1800-luvulla jolloin ei ollut kodinkoneita joilla muusata vauvan ruoka.

• Ei voi olla totta
        voi voi kirjoitti:

netissä se sama seko kieltäisi jo vauvojen pussailemisenkin. lisäksi näkee kuulemma päivittäin kuinka äipät ja lapset käyttävät samoja lusikoita. siis nyt mennään kohti 3:tta vuosituhatta joten ilmeisesti seko elää vielä 1800-luvulla jolloin ei ollut kodinkoneita joilla muusata vauvan ruoka.

saman jutun seiskanetistä äideistä jotka syöttävät muka lapsiaan lusikala ota kokeillaan välillä omaankin suuhun hahahaaa ja meinasin tikahtua nauruun kuten kai muutama muukin lukija. kirjoittaja on satavarmasti se epätoivoinen sekofani

http://www.seiska.fi/julkkiskuvat/_a140599/martina esko ja victoria kolumbiassa/

• turhat julkkikset

ja kummastuttaa mikä ihmisiä kiinnostaa noiden elämästä tietää. Silmään pisti juorulehdestä että pariskunnan tulot jotain sossun toimeentulojen luokkaa ja kauneusleikkauksia ulkomaan matkoja ym tehty ? Pimeenäkö tienaavat sitten? Turhia julkkiksia joista en halua kuulla mitään, saati nähdä.

• siitä se alkaa

saavat ruoan ja lämpimän suihkun sekä pyyhkeen (lainaksi) kun poseeraavat lehdessä

• 23

kuka on kuvajan kalle

• säälittää liki

http://www.iltalehti.fi/viihde/2010121412864045_vi.shtml

että sekoittelee erotiikka ja bisnestä...

• 39

eiku seksikyyttä

• .jk.

Siltähän rehoitta perskarvat alimmassa otoksessa. On se MIÄS.

• sääliksi käyvät
      • striptease-nainen

kerro kun kiinnostaa että mitä teit ennen kuin susta tuli julkkis? ootko ylioppilas tai amiksen käyny jne.

• Kaunisjaonnellinen
        striptease-nainen kirjoitti:

kerro kun kiinnostaa että mitä teit ennen kuin susta tuli julkkis? ootko ylioppilas tai amiksen käyny jne.

toi "Perheenäiti:D"-nimimerkillä kirjoittanut mut olen hänen kanssaan ihan samaa mieltä että kaunis ja onnellinen perhe on kyseessä kun puhutaan Eerikäisitä. Sanoohan 1 kuva enemmän kuin 1000 sanaa. Eikä Martsun ja Eskon tarvi täällä itseään puolustella. He tekevät oikeesti töitä eli ts. viettävät ihan toisenlaista elämää kun sinunlaisesi pubiruusu-striptease-nainen jolla ei ole muuta sisältöä kuin kyttäillä netissä ja kadehtia meitä kauniita ja onnellisia

• 12+20
        Kaunisjaonnellinen kirjoitti:

toi "Perheenäiti:D"-nimimerkillä kirjoittanut mut olen hänen kanssaan ihan samaa mieltä että kaunis ja onnellinen perhe on kyseessä kun puhutaan Eerikäisitä. Sanoohan 1 kuva enemmän kuin 1000 sanaa. Eikä Martsun ja Eskon tarvi täällä itseään puolustella. He tekevät oikeesti töitä eli ts. viettävät ihan toisenlaista elämää kun sinunlaisesi pubiruusu-striptease-nainen jolla ei ole muuta sisältöä kuin kyttäillä netissä ja kadehtia meitä kauniita ja onnellisia

http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/silmanruokaa/martina-aitolehti-18

• äiti itsekin
        Kaunisjaonnellinen kirjoitti:

Joillekin ihmisille on elämässä muutakin sisältöä kuin kauneus, vaikka itsekin olen kauneuskisoissa kisaillut, niin teen myös hyväntekeväisyyttä ja työskentelen invalidiliitolla halvaantuneiden ja pahasti vammautuneiden ihmisten auttamiseksi.. Voin vaikka vannoa että olen elämässäni saanut aikaan merkittävimpiä asioita kuin Martina. Eniten haittaa se, että lapsi on martinalle kuin heittopussi, joka on jatkuvasti mummoilla hoidossa.Ei kukaan vastuuntuntoinen vanhempi jätä lasta viikoksi hoitoon että pääsee itse rellestämään.Vahingollista noin pienen kehitykselle. Ja inttäjille tiedoksi,kun heitä kuitenkin tulee: Opiskelkaa! K;ehityspsykologian alkeet avartavat jo kummasti maailnmankuvaa siitä mikä on hyvää vanhemmuutta ja mikä ei.

• Big loosers
        äiti itsekin kirjoitti:

Joillekin ihmisille on elämässä muutakin sisältöä kuin kauneus, vaikka itsekin olen kauneuskisoissa kisaillut, niin teen myös hyväntekeväisyyttä ja työskentelen invalidiliitolla halvaantuneiden ja pahasti vammautuneiden ihmisten auttamiseksi.. Voin vaikka vannoa että olen elämässäni saanut aikaan merkittävimpiä asioita kuin Martina. Eniten haittaa se, että lapsi on martinalle kuin heittopussi, joka on jatkuvasti mummoilla hoidossa.Ei kukaan vastuuntuntoinen vanhempi jätä lasta viikoksi hoitoon että pääsee itse rellestämään.Vahingollista noin pienen kehitykselle. Ja inttäjille tiedoksi,kun heitä kuitenkin tulee: Opiskelkaa! K;ehityspsykologian alkeet avartavat jo kummasti maailnmankuvaa siitä mikä on hyvää vanhemmuutta ja mikä ei.

Ystäväni on lapsiin erikoistunut psykologi. Olen keskustellut usein erilaisista aiheista hänen kanssaan. On todella vahingollista lapselle, jos lapsi alle 1-vuotiaana joutuu olemaan erossa vanhemmistaan ja etenkin äidistään. Kauhuissani olen lukenut, miten Martina pisti vauvan heti hoitoon, ei ollut vauva montaa viikkoa kun alkoi hoitorumba ja nimenomaan yöhoitoihin. Nyt lapsi 1-vuotias ja taas vanhemmat jättävät lapsen ja lähtevät rillustamaan Lappiin viikoksi. Miten kukaan VOI olla noin itsekäs ja elää noin omahyväistä elämää!?!? Ihmettelen kuka voisi tälle pariskunnalle olla kateellinen, ei surullisempaa paria löydy. Nainen hädintuskin peruskoulun käynyt, esiintyy pubeissa ja Seiska-lehti on elämän tärkein asia. Mies on strippari-ryhmässä ja keski-ikäinen jo mutta käytös on aivan kuin teini-ikäisen pojan. Nainen pilannut ulkomuotonsa jäämällä kauneuskirurgiaan koukkuun. Ne ankkahuulet, roikkuvat silikonit jne. Minulla menee puistatukset aina kun näen jossain tämän parin kuvan.

• i feel your pain
        Big loosers kirjoitti:

Ystäväni on lapsiin erikoistunut psykologi. Olen keskustellut usein erilaisista aiheista hänen kanssaan. On todella vahingollista lapselle, jos lapsi alle 1-vuotiaana joutuu olemaan erossa vanhemmistaan ja etenkin äidistään. Kauhuissani olen lukenut, miten Martina pisti vauvan heti hoitoon, ei ollut vauva montaa viikkoa kun alkoi hoitorumba ja nimenomaan yöhoitoihin. Nyt lapsi 1-vuotias ja taas vanhemmat jättävät lapsen ja lähtevät rillustamaan Lappiin viikoksi. Miten kukaan VOI olla noin itsekäs ja elää noin omahyväistä elämää!?!? Ihmettelen kuka voisi tälle pariskunnalle olla kateellinen, ei surullisempaa paria löydy. Nainen hädintuskin peruskoulun käynyt, esiintyy pubeissa ja Seiska-lehti on elämän tärkein asia. Mies on strippari-ryhmässä ja keski-ikäinen jo mutta käytös on aivan kuin teini-ikäisen pojan. Nainen pilannut ulkomuotonsa jäämällä kauneuskirurgiaan koukkuun. Ne ankkahuulet, roikkuvat silikonit jne. Minulla menee puistatukset aina kun näen jossain tämän parin kuvan.

tuo kutsumas rillustaminen on niiden työtä

• Idiootteja ovat M&E
      • 29 v

ilmaista mainosta eikä tartte olla alasti toisten edessä

kuinka vähiin kuteisiin nää muuten riisuu esiintyessään?..

• Mä arvasin.....
    • Naurattaa niin hahah

netistä tämän hahahahahahahahaha

KIRKON PORSTUAAN JALKAPUUHUN ÄMMÄ ja HILUT KINTTUIHIN!! Mä ja kaikki mun kaverit -ja kymmenet tuhannet muut yhtä viisaat- käydään sylkemässä päin ämmän naamaa....

Voiko tuota enää paremmin sanoo....

• Kaunis ja rohkea-87

kerran turhakkeelle uudet tissit ja naamankiristystä ja muuta nahkankiristysoperaatiota niin tulee ämmälle HUULIPARTA nenän alle tuolta toisesta päästä. Ts siitä kehonosasta jolla turhakeämmä ajattelee.

• Dermatologi
    • I Love Dance

meillä on artisti joka uskoo täysillä olevansa hyvä. Ihan varmasti Martina tulee pärjäämään artistina maailmalla!! "Sorry että olen olemassa" -asenteita on nähty jopa Euroviisuissa ja seurauksena on ollut mikäs muu kuin jumbosija! Martina ensi kevään viisuihin niin voitto on varma. Martinan biisi on hyvä! Martina on todella hyvännäköinen ja esiintyjänä erinomainen. Ja osaaa se laulaakin. Joten TSEMPPIÄ MARTINAN ALKANEELLE LOISTAVALLE URALLE ARTISTINA! Joten eipä viittitä valittaa vaan tsempataan Martinaa ja uskotaan hänen tulevaan loistavaan uraansa:D

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1264359/onko-martina-aitolehti-suomen-lady-gaga-arvioi-martinan-esitys-aanestyksessa

• 9 Dgits euroviisuihi

samaa mieltä. Tykkäsin !Hyvä biisi ja hyvä martina.

• pp
        9 Dgits euroviisuihi kirjoitti:

samaa mieltä. Tykkäsin !Hyvä biisi ja hyvä martina.

Loistavlle ura?

No ensin pitäisi tehdä se ura että sitä voisi sanoa loistavaksi.

• I´m best...

Juu tuossa Martinan asenteessa ja uskossa itseensä ei ole mitään pahaa! Jos me kaikki oltais liikenteessä asenteella versus Martina, me kaikki suomalaiset oltais ihan kaikessa nitä maailman parhaita!

• Fani KAuniaisista

te lukijat jotka ihmettelette sitä kuka se sairas sekopäinen Martina-fani on joka haukkuu ERI KESKUSTELUPALSTOILLA MUITA KOMMENTOIJIA niin otetaan YHTEYS MODEEN että OTTAVAT sen IP-OSOITTEEN SELVILLE ihan jo MARTINAN omankin TURVALLISUUDEN TAKIA!! Ei kukaan psyykkisesti terve ota noin HENKILÖKOHTAISIA ja hirveitä kilareita näistä keskustelupalstojen jonninjoutavista jutuista! Toi sen HOBBY on niin SAIRASTA!! Tulee mieleen Mark Chapman joka oli Lennonin intohimoinen fani ja sehän lopulta tappoi idolinsa. Chapman versus Martina-jutska on ollut aiheena täällä joskus aikaisemminkin. Mä laitoin jo viestii modeen ja laitoin myös Martinan omille kotisivuille että se osais varoo tuota hullua!

Mä itse olen Martinan fani mutta en todellakaan ole tuo hullu fani. Ymmärrän myös niitä jotka eivät mitenkään voi Martinaa sietää enkä silti voisi kuvitellakaan että rupeaisin heitä haukkumaan jossain keskustelupalstoilla. Joten sairas se tyyppi on ja pahoin onkin!! Joten tehdään jotain asian eteen jooko?

• höpsishöö

Ruokitte tällä sen akan ympärillä pyörivää paskaa. Mietikää mitä Tuksustakin kirjoitellaan jne.

• 9

kaikki marttiinaan liittyvä fakta kauhistuttaa ja samalla ärsyttää. väkisinkin pyrkinyt julkisuuteen, salarakkaana eli toisena naisena! ei pääse ikinä maineestaan eroon, koska ei ole lopettanut pettämistään vaikka meni naimisiin ja sai lapsen. pepun keikuttaminen räkälöissä mukamas tanssiesiintymistä ja laatuluokan tanssia. hahahahhahaaaa

• MR BENSON

Marttiina on kaunis nuori nainen. Voi kun saisi elämänsä tasapainoon jo lapsesnakin takia.

• Birgitta S

Kumpikaan noista ei pidä paikkaansa.

• HaHa :D

Voi sinua teiniä, otan osaa, LOL

• Itsekäs ihminen

Rakastan Martina Aitolehteä, suomen aidoin ihminen. Uskaltaa olla itsekäs,röyhkeä ja sanoa mitä ajattelee,toisin kuin 99% suomalaisista.

• hyvä Martina

Samaa mieltä ... jos johonkin noista julkkiskahjoista pitäisi luottaa, niin Marttiinaan-

Miksi Martina ei saa olla oma itsensä? Miksi hänen pitäisi olla jotain muuta mitä hän on,
        Martina on rautaa...

Jos hän olisi tyttäreni niin olisin ylpeä, ja saisin kuolla rauhassa hän kyllä' pärjää..
        Martinan kaltainen ihminen tarvitsee lähelleen vain hyvän itsetunnon omaaavia ihmisiä, ei lässyttäviä teeskentelijöitä , kateellisia jne

• Huhhuh...

Mitä näitä ketjuja tästä turhakkeesta tarvii nostaa esille. Marako siellä taas haluaa huomioo levyn julkkareita varten, vai miksi tätä sontaa tästä typeryksestä edes jauhetaan...

• etettte

Jopas on Martina-fani ollut kiireinen jo pari vuotta sitten!

• ?

Niin siis mara ite...

• Olen ihana

Aikaa ennen minua. Mara ollut julkinen vitsi silloinkin.

• MartinaFani

En ole sama ihminen, jos minua tarkoitatte?!!

• EinsteinA

Joo, ei sinua tällä tarkoiteta. Täällä riehuu ihan toisenlainen Martina-fani, joka haukkuu kaikkia palstalaisia koko ajan.
        Toivottavasti sinä et saa niskaasi hänelle tarkoitettuja viestejä, ihmiset varmaan voivat sekoittaa sinut häneen välillä... jos saat, niin älä välitä niistä, ne on kaikki oikeasti suunnattu sille toiselle.

• MartinaFani

Kiitos sinullle tarkennuksesta. No ei ihan minun tapani kyllä haukkua muita, vaikka itsekin olen Martina fani! Sanon aina, että lopettakaa jo tuo Martinan haukkuminen ja hankkikaa oma elämä!

• EinsteinA

Joo, kun kerroit tuossa aiemmin, ettet ole vielä täysikäinen, niin ajattelin varoittaa, että täällä saattaa tulla tosi pahoja kommentteja takaisin, jos sinua luullaan tuoksi toiseksi henkilöksi. Että älä vain ota niitä henkilökohtaisesti tai sure niitä, eivät ne liity sinuun mitenkään.

• MartinaFani

Nimenomaan ja sen takia se harmittaakin, kun en pääse hänen keikoilleen, kun en edes pääkaupunkiseudulla asu! Mutta kiitos sinulle varoitteluista, olet välittävä ihminen :D. En välitä jostain Martinan haukkujista sen enempää. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

• hyvä Martina

Martina on rautaa , rehellinen ja raju. Hänen kaltaisiaan taravitaan eduskunnassa...

MARTINA ON AITO, HÄN EI TEESKENTELE !!!

Hänelle on jokainen lässyttäjä ja teeskentelijä kateellinen..

• Tässä tapauksessa

= persoonallisuushäiriöinen

• Alan Arkadia

Siellä taitaa olla jo tarpeeksi hoidokkeja ennestään.

• MartinaFani

EI VARMANA OLE. SUU KIINNI KADE!

• Bianca Castafiore

On, on. Julistan tätä kita ammollani. Kärpäsiä pitää tosin välillä sylkeä pois.

• Olet sekaisin.

Älä raivoa ja huuda "MartinaFani". Et todellakaan ole se, joka olet kertonut täällä olevasi...

• nosto

Nosto

• MartinaFani

No en ole en! Kyllä minäkin joskus hermot menetän, mutta en minä nyt sellainen ole mitä täällä väitetään. Se on joku toinen

• comake

Mä uskon myös, että MartinaFani olisi se, kuka väittää olevansa. Sen sijaan se kiroileva Martinan puolustaja on helposti tunnistettavissa joka viestistä, samoin se pitkiä känniviestejä kirjoittava.

• MartinaFani

Kiitos luottamuksesta. Ja totta minä kyllä puhun, en sentään niin tyhmä ja lapsellinen ole, että alkaisin netissä kiroilla ja haukkua ihmisiä (tosin se yksi oli poikkeus, kun menetin hermoni, jos ei uskota, että Martina on raskaana, vaikka kuatkin sen todistaa).

• kua.

Mikä on kua?

• .jk.

Juuri sinusta tässä on kysymys !

• SYDÄMENI ITKEE VERTA

tähtisädetikkudrinkki(maistuis mullekki)
      Kakskytneljä seitsemän päivää, Sä oot niin julkku seiska onnennumeros on, sä oot niin julkku seiska onnennumeros on, siis sä oot niin julkku seiska onnennumeros on, sä oot niin julkku niin julkku niin julkku.

Joo ja nyt päätin että en enää koskaan tuu tänne pipipää ihmisten palstalle. Aikuiset ihmiset täällä tunnontuskissaan kirjottelee jostakn hyvinkin harmittomasta ihmisestä, joka ei luultavammin ole heille pahaa tehnyt. Oikeesti teidät pitäs saaha jonnekki hoitoon saamaan apua psyykkisiin oireisiinne .Miten ootta päätyny nuin pohjalle? Työttömiä, peruskoulun vaivoin läpäisemia, yksinhuoltajia vai joko on lapset otettu huostaan?
      Kansanedustajille, jotka paasaa syrjäytymisen ja avunjakamisen puolesta, pitäs näyttää nää keskustelupalstat että ne näkis että missähän ne suurimmat avuntarvitsijat ja ongelmat ovatkaan. Pyytäkää vaikka jotakin (tuskin teillä itsellä älli riittää) laittamaan tietokkeneisiinne jonkun suojan , että ette pääse tänne, ja purkakaa omaa sekopäistä pahaa oloa johonkin hieman järkevämpään tarkoitukseen!
      HEIPPA JA HYVÄSTI JA EI TODELLAKAAN TULE IKÄVÄ; HYVIÄ LOPPUELÄMIÄ, LUEN LEHDISTÄ SITTEN KUN KUOLETTE ITSAREIHIN YMS.

• älä itke Iines!

Hejdå, emme jää kaipaamaan, pysythän pois.

• en usko.....
        älä itke Iines! kirjoitti:

Hejdå, emme jää kaipaamaan, pysythän pois.

Se tulee kuitenkin huomenna taas uudestaan :)

• Niinpä tietysti!
        en usko..... kirjoitti:

Se tulee kuitenkin huomenna taas uudestaan :)

Ja täällähän se on taas :)

• on hu*ra

MARTINA ON HU*RA

• GoStefuGoGo...

Stefan aikoo jälleen pitää hauskaa kavereidensa kaa! Jussina meinaan! Mara ja lapsi lähtevät Seiskan Sunnevan kaa jussia viettämään jonnekin sudenvitunloukolle itikkojen syötäväksi!!

Stefanin kaverit eivät voi sietää tunnetusti Viiksi-Maraa. Naista joka yrittää laittaa liekaan Stefania sen minkä kerkiää! Tosin erittäin huonolla menestyksellä!

STEFAN KUULUU RADALLE jossa hänen itsensä ikäiset nuoret kaunottaret suorastaan piirittävät häntä!!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288476526055.html

• steeeffani

juuh, ja kaikkiko muka uskoo ettei steffe lähde mukaan! martina hämmentää soppaa taas isolla kauhalla.
      mies haluaa pysyä anonyyminä - no niin minäkin jos keskustelupalstalla näin paljon jauhetaan asiasta ja asian vierestä

• HEeTA

martina on nykään bi seksy upea

• winemachine

Marun uusi reality alkaa keväällä:

"Rattijuopon elämä - vain yksi lasi"

• Zalarakas

Niinkö?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      51
      5575
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2601
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1940
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1732
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1693
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1438
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1135
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      925
    Aihe