Martinan

Jonna1988

tulevan Tosi-TV:n nettisivut on avattu ja laitoin sinne ihan asiallisen kommentin jossa toki annoin ymmärtää sen mitä ko. pariskunnasta ajattelen. Suomihan on vapaa maa jossa vallitsee sananvapaus. Ihmettelenkin suuresti sitä että kommenttini on sieltä poistettu !

Ts. ko. nettisivuille kelpaakin vain POSITIIVISET kommentit tästä ristiriitaisesta pariskunnasta ! Mikään vähänkin negatiivinen ei vaan mene läpi. LAPSELLISTA sananvapauden rajoittamista. Ilmeisesti tuleva tosi-TV-juttukin on läpeensä teeskentelyä, pelleilyä ja tehty etenkin ns. imagonäärisistä indikaatioista.

Kun niitä kommentteja sitten luin niin aika voimakkaasti tuli esiin tunne siitä että he itse niitä ovat sinne kirjoitelleet !! Kieliasu oli kaikissa identtinen ja mm. kirjoitusvirheet samanlaisia kuin heidän Seiska-blogissaan jota olen pari kertaa lukenut Seiskan nettisivuilta.

Joten Martti ja Esko; seuraavan kerran kun KIRJOITTELETTE ITSESTÄNNE POSITIIVISIA KOMMENTTEJA NETTIPALSTOILLE (mm. sinne SUB-TV:n-) niin muuttakaa aina välillä viestien kirjoitustyyliä niin harrastuksenne ei paista niin läpi !!

Naurettavan lapsellinen pariskunta joten en lainkaan ihmettele sitä että heidät on lukemattomia kertoja äänestetty eri nettipalstoila Suomen vastenmielisimmiksi julkiksiksi yhdessä ja erikseen.

8

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En aio kattoo...

      SUB-TV:n nettisaitissa ja eksyin eerikäispellejen tosi-tv-ohjelman sivuille ja ihan sama tuli mieleen että pellethän ne sinne noita positiivisia kommentteja ohjelmastaan ovat postanneet. ... ihana pariskunta... aion ehdottomasti katsoa ohjelman... ym. vastaavaa siirappia... Lapsellista todella

    • nbxcmvxcmn

      juuri itekkin niit posteja bongaamassa. Totta et ite olivat niit sin laittaneet. Kukapa heistä voisi mitään positiivista sanookaan. paitsi tietty toinen toisistaan

    • Realisti-vm.77

      ja ällöttäviä tunkioita molemmat. Kersaa säälin ennenkaikkea. Kersan tuunaamiset ja kaikki menee todella överiksi

    • Nauruunsa pakahtuva

      kuvitteli aikanaan heidän perutaan-ei-vaiskaa-ei-perutakaan-häänsä vuoden puhutuimmiksi. Eivät olleet läheskään puhutuimmat. Paikalla oli muutama hassu hörhö kuten heidän aikaisempi pelleily-tosi-tv todisti

    • Oikeita töitä tekevä

      Yhteiskunnan eläteistä ja ulosottomiehen vakiasiakkaista tehty jonninjoutava tosi-tv-ohjelma !! EVVK. Eipä taida olla positiivista sanottavaa joten ei ihme että eerikäispellejen pitää itse ladata positiivisia kommentteja

    • 20+2=22

      kommentin myös mut kommenttini ei ns. "päässyt perille lainkaan". KUMMALLISTA TOUHUA PERK..E !! Ts. SUB rajoittaa sananvapautta !!!! Laitoin toki palautetta ko. kanavalle !!

      • pate59

        nämä martti ja esko ovat?
        onko julkkishomoja vai mitä?


    • 24

      paljon ei ole vuodessa meno muuttunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe