Yakov poistunut?

.

Ylöstempaistu vai kuollut?

14

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turpaan veto

      Joku vielä uittumaisempi tyyppi hermostu siihen jatkuvaan Jeesus-humppaan.
      Turpaan veto!

    • sfhssfhsh

      -

    • Idiomi

      Oletko varma?

    • Mä olen kirjoitellut viime aikoina Profetiat-foorumilla. Poikkea sinne juttelemaan!

      Sulle lohdutukseksi mainittakoon se, etten mä tule lainkaan kuolemaan, koska mulla on tärkeämpääkin tekemistä, sillä Yeshua sanoi: Joh.11:26

      "Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

      Onko sulla sydämelläsi jokin tietty juutalaisuuteen liittyvä teema, josta haluaisit keskusteltavan tällä foorumilla?

      Oletko pohtinut esim. sitä, että miksei J-la ole antanut viime vuosina sadetta Israeliin kuin vain tipoittain ja esim. Galilean meri (Kinneret) on jo laskenut yli 4m alle krriittisen rajan? Vesipula on käsin kosketeltava!

      Tanakh'issa on tuohon liittyen lupaus:
      3. Moos. 26:4
      "...annan minä (Y-H-W-H) teille sateen ajallansa, niin että maa antaa satonsa ja kedon puut kantavat hedelmänsä."

      Mutta tuollakin lupauksella on ehtonsa! Nimittäin seuraava:
      3. Moos. 26:1-3
      "1. Älkää tehkö itsellenne epäjumalia älkääkä pystyttäkö itsellenne jumalankuvia tai patsaita, älkää myöskään asettako maahanne kiviä, joissa on kuvia, kumartaaksenne niitä, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.
      2. Pitäkää minun sapattini ja peljätkää minun pyhäkköäni. Minä olen Herra.
      3. Jos te vaellatte minun säädöksieni mukaan ja noudatatte minun käskyjäni ja pidätte ne,

      >>> Vika ei siis ole ilmastossa, eikä siinä, että J-la olisi huonomuistinen, vaan siinä, ettei Israelissa asuva kansan enemmistö israelilaisista noudata Israelin J-lan säädöksiä!

      • "...annan minä teille sateen ajallansa, niin että maa antaa satonsa ja kedon puut kantavat hedelmänsä."

        Ei olisi siis tarpeen nähdä vaivaa ja tehdä kalliilla hinnalla merivedestä juomakelpoista vettä, jos Israel vain olisi kuuliainen J-lalleen!


      • Yakov kirjoitti:

        "...annan minä teille sateen ajallansa, niin että maa antaa satonsa ja kedon puut kantavat hedelmänsä."

        Ei olisi siis tarpeen nähdä vaivaa ja tehdä kalliilla hinnalla merivedestä juomakelpoista vettä, jos Israel vain olisi kuuliainen J-lalleen!

        ...jo mukana.

        No tulipa kirjoitettua se kahdesti asian vakuudeksi ;)

        Hyvää yötä Yeshuan verrattomassa seurasssa!


      • Iiines 6v.
        Yakov kirjoitti:

        ...jo mukana.

        No tulipa kirjoitettua se kahdesti asian vakuudeksi ;)

        Hyvää yötä Yeshuan verrattomassa seurasssa!

        pelle?
        Pikku Kakkosen Pelle Hermanni?


      • Iiines 6v. kirjoitti:

        pelle?
        Pikku Kakkosen Pelle Hermanni?

        ...ei ole sellainen.


      • Pikkulasten ystävä
        Iiines 6v. kirjoitti:

        pelle?
        Pikku Kakkosen Pelle Hermanni?

        Tämä juttupaikka on tarkoitettu varttuneemmalle väelle, joiden aistit ovat kokemuksesta harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta, vaikkei keskusteluista ainakaan ensinäkemältä sellaista kuvaa saa.


      • iines 6v
        Pikkulasten ystävä kirjoitti:

        Tämä juttupaikka on tarkoitettu varttuneemmalle väelle, joiden aistit ovat kokemuksesta harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta, vaikkei keskusteluista ainakaan ensinäkemältä sellaista kuvaa saa.

        isä sanoi niin


      • iines 6v
        Yaakov kirjoitti:

        ...ei ole sellainen.

        äiti sano niin.


      • Pikkulasten ystävä
        iines 6v kirjoitti:

        isä sanoi niin

        ...luona joudutkaaan asumaan! Hehän valehtelevat sulle mielinmäärin!

        Ota salaa yhteyttä kunnan lastensuojeluviranomaisiin ja kerro heille millaista puppua sun vanhempasi ovat sulle syöttäneet Yeshuasta ja kysy heiltä mahdollisuutta päästä asumaan lasten turvakotiin.


      • iines 6v
        Pikkulasten ystävä kirjoitti:

        ...luona joudutkaaan asumaan! Hehän valehtelevat sulle mielinmäärin!

        Ota salaa yhteyttä kunnan lastensuojeluviranomaisiin ja kerro heille millaista puppua sun vanhempasi ovat sulle syöttäneet Yeshuasta ja kysy heiltä mahdollisuutta päästä asumaan lasten turvakotiin.

        just sinunlaisista iskä varoitteli.
        Ja käski huutamaan PEDOVIILIA.


      • jessus mörköä varo
        iines 6v kirjoitti:

        äiti sano niin.

        ja luuhasi ympäri maata puhuen sekavia.
        Ne seuraajat on kans petofiilejä ne munkit, papit kaavuissaan ja ne palavasilmäiset sedät jotka viittilöivät käsillään kuin jonkun mörön vallassa. Ne ovatkin hengen vallassa, jeesus- mörön, varo niitä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe